Waarom kan ik dit helemaal nergens vinden. Hoe kom je hieraan? Ik zag het gister ook al op FOK! games staan. (ik heb het over de 'nieuwe' 1.1 patch dus niet de 1.03)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even wat nieuws wat betreft de aankomende patch:
Vandaar ook dat de naam is veranderd naar V1.1 in plaats van de oorspronkelijke V1.03. De ideeën voor de features komen van EA's 'Trusted Partners
KNIP KNIP
De V1.1 patch zal eerst intern worden getest en vervolgens overgedragen aan een closed beta groep. Hier zal de patch op verschillende systemen getest worden en gekeken of hij overal even goed werkt. [/b]
wie zijn dat? Zou wel handig zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Kom alleen maar naar Rotterdam als een aantal mensen ook komen waar ik nog een [afbeelding] mee heb te vereffenen.[afbeelding]
Nieuwe map?quote:Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern
tis een oude nieuwe map zeg maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef Fillipe het volgende:
Woh nieuwe patch klinkt veelbelovend! Trouwens:
[..]
Nieuwe map?
Worden we nu weggestuurd!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Forum komt vandaag in de loop van de middag online.
Opmerkingen over de regels en notulen graag naar bandoffok@gmail.com
Hier wordt mij teveel gebasht en geflamed
JAAAAAAAA. Nu herriner ik hem weer,quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis een oude nieuwe map zeg maarstampt uit BF1942
Die heb ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef i-spy24 het volgende:maar een rete-geil toetsenbord![afbeelding]
Ik heb in de notulen niets gelezen over de LAN. Maar ik wil wel erbij zijn op de kleine LAN ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:41 schreef jpjedi het volgende:
Nou mensen,
Sinds de notulen openbaar zijn geworden hebben jullie ook van alles kunnen lezen over de LAN party. Morgen is er weer een vergadering bij TGS in Rotterdam voor de grote BoF! LAN party.
De kleine LAN blijft dus staan op vrijdag 16 september! Wie gaat er mee dan reserveer ik zo dat we allemaal bij elkaar zitten. We starten om 20.00 uur.
Iedereen die later reageert kan nog mee maar dan kan ik niet meer garanderen dat je bij de rest zit...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 om 04:37 uur schreef 'Morpheus2002' het volgende:
Opmerkingen over de regels en notulen graag naar bandoffok@gmail.com
Hier wordt mij teveel gebasht en geflamed
quote:Op vrijdag 9 september 2005 om 18:14 uur schreef 'Droopie' het volgende:
Sickert is ook gewoon een NOOB, die zijn soldaten de schuld geeft als ze zijn
artillery inlopen. Met respect ik vind dat ik de beste commander bent van iedereen
waartegen ik speel mbt. het waarschuwen voor Artillery, gewoon INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar is kees. Of was dat het niet Sickert.
jij leest vast de PU aan die screen te zien:Pquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding] " YO 'Sickert'
Wat een crappy scherm
maar een rete-geil toetsenbord![afbeelding]
Als dat afzet tegen wat BMH heeft dan[afbeelding]..
ik voel de arti meestal aankomen. die sisgeluiden, als ik die hoor check ik eerst me radar en kijk om me heen, en kies zonodig dan het hazepad...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef Droopie het volgende:
Sickert geeft in inderdaad goede aanwijzingen,
alleen regelmatig geeft hij Arti niet goed aan, het INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zodat mensen die niet op hun radar kijken om
de tien seconden, wat ikzelf wel doet, gebombardeerd worden.
Daar zijn het noobs voor.
Maar ik ga weer effe spelen.
Ik volg je even niet....quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef Droopie het volgende:
Is ie vrijdagnacht ook geopend, want ik heb vrijdag avond een ander plan gegeven.
En dit is de bronquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef escape_nl het volgende:
Meer nieuws over de patch:
BF2 patch 1.03
Alpha - 2 Sept
· Beta - 19 Sept
· Final - 23 Sept
· CQC/ECG Sub - 28 Sept
· Release - 3 Oct
Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern
Compare Feature· By clicking the COMPARE button in BFHQ, you can search for another players name and load their current stats into BFHQ. Using the arrow buttons next to the name in the top-left corner of the menu, you can toggle between your stats and their stats. You can also load a player's stats by double-clicking on their name in any leaderboard.
Favorites/History· There is a new tab in the MULTIPLAYER menu that holds a list of the last 20 internet servers you have connected to, plus a list of servers you have selected as favorites.
BF2 Account Tag · You can add a 6-character prefix to your account nickname which will be displayed in-game next to your nametag in the scoresheet, in game messages, and above your player. This prefix does not change your account name or statistic information (e.g. the prefix does not appear next to your name on the leaderboards). You can change this prefix at any time at the account login menu.
Server Reserved Slots· Server admins can define a list of player BF2 account names which will reserve VIP slots on the server.
Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.
Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.
Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!
Auto Balance· Auto team balance no longer moves the commander or squad leaders to the other team.
Point Farming· Limits placed on ability to point farm.
Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.
Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.
dat ik een andere afspraak heb, maar misschien later effe langskom.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik volg je even niet....
Nee hij is vrijdagnacht niet open omdat wij de zaak niet afhuren...We zijn dus gebonden aan de normale uren.
Wat bedoel je met: `ik heb vrijdag een ander plan gegeven`?
Weer Wake, doe vooral geen moeite om een nieuwe map te maken. Altijd al een klote map gevonden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef escape_nl het volgende:
Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern
Leuk, aardig, maar er zijn genoeg internet sites die dat ook hebben, besteed die tijd liever aan een nieuwe map.quote:Compare Feature· By clicking the COMPARE button in BFHQ, you can search for another players name and load their current stats into BFHQ. Using the arrow buttons next to the name in the top-left corner of the menu, you can toggle between your stats and their stats. You can also load a player's stats by double-clicking on their name in any leaderboard.
Leuk, maar werkt het ook? Als het van dezelfde kwaliteit is als de rest van de huidige server browser schiet het natuurlijk niet op.quote:Favorites/History· There is a new tab in the MULTIPLAYER menu that holds a list of the last 20 internet servers you have connected to, plus a list of servers you have selected as favorites.
Dit is niet waar we op zatten te wachten, stelletje idioten. We willen de naam aan kunnen passen niet er iets voorzetten. Luister eens een keer echt naar de community. Hoe moeilijk kan het zijn om een naam aan te passen zeg.quote:BF2 Account Tag · You can add a 6-character prefix to your account nickname which will be displayed in-game next to your nametag in the scoresheet, in game messages, and above your player. This prefix does not change your account name or statistic information (e.g. the prefix does not appear next to your name on the leaderboards). You can change this prefix at any time at the account login menu.
Goeie zaak. Even afwachten hoe het precies gaat werken, maar klinkt zowaar goed.quote:Server Reserved Slots· Server admins can define a list of player BF2 account names which will reserve VIP slots on the server.
Ach kon toch maar zelden repareren in de heli. Hopelijk hebben ze dat nu verholpen en kun je wel altijd repareren. Dan maar wat langzamer, met 3 enigeers en een goeie piloot zal het nog steeds prima werken.quote:Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.
Hoe hebben ze het kunnen verzinnen, ach I-spy zal er blij mee zijn.quote:Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.
He he, zou tijd worden.quote:Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!
Waarom niet alleen lone wolfs kicken gevolgd door squadleaders zonder squadleden, gevolgd door squadleden. Weer zo'n halve oplossing.quote:Auto Balance· Auto team balance no longer moves the commander or squad leaders to the other team.
Prima zaak, jammer voor de teamplayers die kunnen nu punten mis gaan lopen, maar goed.quote:Point Farming· Limits placed on ability to point farm.
Dit kan natuurlijk niet he. Leuk voor de mensen die de rangen en awards al hebben gehaald.quote:Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.
Da's wel handig.quote:Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.
Ik hoop dat het niet waar is. Zonder goeie bron is het inderdaad allemaal wel heel vaag. Ik wacht nog wel een maandje. Dan merk ik het wel of het wat is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Beezz het volgende:
[..]
En dit is de bron
Eerst heet 'ie 1.1, nu dit weer, ik geloof er geen zak van![]()
Ow en hier slikken ze het ook niet als zoete koek.
Stond daar dan???quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over de notulen:
Zijn jullie niet heel nieuwsgierig naar puntje 8?
Beetje raar dat jullie geld van de server gebruiken voor andere zaken. Aangezien jullie niet gekozen zijn hebben jullie geen recht om dat geld zomaar ergens anders voor in te zetten.
Jullie pakken het nu allemaal heel serieus aan, maar kijk uit dat dat niet jullie ondergang wordt, aangezien ik dat heel jammer zou vinden. Speel met veel plezier met en tegen jullie![]()
Tekst punt 8:quote:
zoiets als dit?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Zie je trouwens op veel forums, hoor, deze manier van optreden. Moment dat het te heet onder de voeten wordt van sommigen dan rennen ze rond met " ehhh...klachten en opmerkingen via e-mail " en " de sfeer komt anders in het geding "![]()
Waar is een forum anders voor bedoelt? Een verzamelplek voor alleen goed klinkende verhalen en madeliefjes- life&cooking discussies?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Wil jij je grote vriend static achterna?
Die dacht als ex-crew-lid ongenaakbaar te zijn en dat hij mij kon blijven irriteren...
Hou je off-topic reacties voor je,participeer mee met jouw aankopen,
of stuur me een mail als je stoer wilt doen,of hou anders gewoon je wafel dicht tegen me.![]()
Druk druk druk... Zo zou ik het niet willen noemen. Ik dig die apparatsjikke richting die de clan neemt niet echt. Veel te geëxalteerd imoquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De reden dat het niet in de notulen vermeldt was is dat het afzonderlijk gepubliceerd gaat worden. Ander onderdeel van dit punt is de Wars en hier is BMH druk mee bezig om dit te gaan publiceren.
- Als je wilt spelen kun je HIER opgeven.quote:Match: Band of Fok!kers versus redCode electronic sports
Status: Challenge accepted by redCode electronic sports
Date: Sunday 18 September 19:00 (19:00 , 19:00 )
Levels: Mashtuur City - 16/Dragon Valley - 16
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed
Server: TBA
Password: TBA
hoofdmenu -> Community. D8 ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Disorder het volgende:
Hoe werkt die battlefield recorder nou eigenlijk? Ik speel altijd op servers die dat aan hebben staan, maar ik zie nergens een optie om een vette replay te bekijken.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef BMH het volgende:
Zondag 18 September Clanwar!
[..]
- Als je wilt spelen kun je HIER opgeven.
- Als je jezelf hebt opgegeven, maar niet meer kunt, moet je dit maximaal 24 uur voor de war melden bij mij (e-mail= uw_4u@hotmail.com)
dat zal t wel zijn ja, ik voer regelmatig kamikaze vluchten uit dus ik moet wel eens iemand rakenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef Droopie het volgende:
Purple Heart 2x![]()
en geen idee hoe![]()
je moet 20 keer doodgaan achter elkaar en dan 5 mensen killen, toch???
Beste tip: join xfire en teamspeakquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
dat zal t wel zijn ja, ik voer regelmatig kamikaze vluchten uit dus ik moet wel eens iemand raken![]()
heb je nog tips of wat\
Ik heb het nu dus gevonden, in Community, maar ik kan geen enkele file downloaden. Werkt goed man.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Disorder het volgende:
Hoe werkt die battlefield recorder nou eigenlijk? Ik speel altijd op servers die dat aan hebben staan, maar ik zie nergens een optie om een vette replay te bekijken.
9 Van de 10 servers met de battlerecorder aan hebben 'em niet goed ingesteld. (foutje van EA)quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb het nu dus gevonden, in Community, maar ik kan geen enkele file downloaden. Werkt goed man.
opgegeven als maybe.. Zijn er nog trainingen vooraf?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Druk druk druk... Zo zou ik het niet willen noemen. Ik dig die apparatsjikke richting die de clan neemt niet echt. Veel te geëxalteerd imo
Hoe dan ook.
Zondag 18 September Clanwar!
[..]
- Als je wilt spelen kun je HIER opgeven.
- Als je jezelf hebt opgegeven, maar niet meer kunt, moet je dit maximaal 24 uur voor de war melden bij mij (e-mail= uw_4u@hotmail.com)
over dat commander gebeuren... tegenwoordig (sinds jij dat gezegd hebt) doe ik dat ook dat is dus al een week of vier.... en als er dan nog van die noobs zijn......quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. De leuke vragen worden amper beantwoord!
Sickert is ook gewoon een NOOB, die zijn soldaten de schuld geeft als ze zijn
artillery inlopen. Met respect ik vind dat ik de beste commander bent van iedereen
waartegen ik speel mbt. het waarschuwen voor Artillery, gewoon INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar is kees. Of was dat het niet Sickert.
Ben zo terug voor mijn volgende zeikpost.![]()
Volgens m'n agenda kom ik wat later op de avond nog even kijken dus ik zou zeggen: "Bring it on!"quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Kom alleen maar naar Rotterdam als een aantal mensen ook komen waar ik nog een [afbeelding] mee heb te vereffenen.[afbeelding]
Volgende week. Ik geloof vrijdag de 16e in TGS.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik heb in de notulen niets gelezen over de LAN. Maar ik wil wel erbij zijn op de kleine LAN ...
Ach aan de andere kant kan je het ook zo zien: Op die manier blijven je punten van kritiek in onze inbox staan en verdwijnen ze niet na anderhalve dag in topic nr zoveel. Ook zal ik er persoonlijk bv niet meer over heen lezen. Op dit moment kan ik simpelweg niet meer zo vaak aanwezig zijn als vorige maand wel kon. Ik probeer alles bij te lezen maar als er dan 5 nieuwe topics zijn.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef i-spy24 het volgende:
Moment dat het te heet onder de voeten wordt van sommigen dan rennen ze rond met " ehhh...klachten en opmerkingen via e-mail " en " de sfeer komt anders in het geding "![]()
De punten die er uit gehaald zijn waren of niet erg relevant of gingen over de LANpary waarover we later meer willen zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over de notulen:
Zijn jullie niet heel nieuwsgierig naar puntje 8?
Ten eerste zou ik hier graag meer uitleg over willen. Ik begrijp je nml niet helemaal. Daarnaast is het ook handig als je dan ook de problemen precies kan benoemen en ook oplossingen kan aandragen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef BMH het volgende:
Druk druk druk... Zo zou ik het niet willen noemen. Ik dig die apparatsjikke richting die de clan neemt niet echt. Veel te geëxalteerd imo
Geloof een Kill:Death ratio van 1:4 met minimaal 5 kills.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef Droopie het volgende:
Purple Heart 2x![]()
je moet 20 keer doodgaan achter elkaar en dan 5 mensen killen, toch???
In de nieuwe patch kan je er een prefix in mikken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef JumperJack het volgende:
wanneer kun je nou eindelijk je naam veranderen, heb op een of andere reden echt een k*t hekel aan mn nick...
Het was een gedachte om vandaag te gaan vergaderen, het werd per mail even geopperd maar bij TGS ontvangen ze vandaag 200 man en anderen hadden ook geen tijd (waaronder ik, ik las t bv vandaag pas). Wellicht dat Jur er vrijdagavond wat later op de avond is om een informele vergadering te houden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef i-spy24 het volgende:
Kleine vraag van huishoudelijk aard erbij:
Met hoeveel gasten gaan jullie morgen naar Rotterdam om e.e.a. kort te sluiten inzake die LAN party.
Ik hoop t. Ben er allang niet meer geweestquote:Op zondag 11 september 2005 03:17 schreef RudyCarell het volgende:
werd er ook moe van de BoF server is eigenlijk de beste!
Ik heb er zelf geen problemen mee. Spreek zelf goed (nou ja met NL-accent of course) Engels en kan het ook goed verstaan. Of het in clanwars en met TS handig is dat weet ik niet. Overigens moet z'n ping wel wat acceptabel zijn maar dat zal wel goed komen denk ik zoquote:Op zondag 11 september 2005 11:12 schreef nlboy het volgende:
Admin accepteren wij ook buitenlanders?
Want een Oostenrijkse gozer die op de server zit wil joinen, maar hij kan heel goed Engels.
Ik hoor 't wel.
Ik liep idd wat vooruit met m'n stukje over clanwars. Op de server spelen is uiteraard ok en hij kan best een leuk potje meedoen. Hoe het verdere verhaal geregeld gaat worden blijft de vraag aangezien ik niet snel inzie wie engels spreekt en wie niet en of we daar uberhaupt zin in hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 11:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik persoonlijk, als buitenstaander
zou het clanverzieking noemen als er 1 engels sprekende en 20 nederlandse gamers zijn
dan moet je in de server engels gaan lullen en op ts engels gaan lullen voor 1 persoon
Lijkt me niet praktisch. Weet zeker dat minstens de helft alleen NL wil spreken/typen...quote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik liep idd wat vooruit met m'n stukje over clanwars. Op de server spelen is uiteraard ok en hij kan best een leuk potje meedoen. Hoe het verdere verhaal geregeld gaat worden blijft de vraag aangezien ik niet snel inzie wie engels spreekt en wie niet en of we daar uberhaupt zin in hebben.
aber Herr Jedi...ick kan ja woll ein bischen deutsch tikken und sprechen. Das geht mich wel best gut ab. Aber ob das alles auch gut geht wenn ich ans spielen bin weis ich nicht so.quote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch. Weet zeker dat minstens de helft alleen NL wil spreken/typen...
Immer gerade aus richtung die meinefeldequote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Suikermais het volgende:
Man....wat is 't toch ook een baggertaal ,dat duits.
Hopen dat Fey-NEC werktquote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef RudyCarell het volgende:
voor de voetbalfans http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm
quote:
quote:Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist.
Krijg het ook jaquote:
Jawol das ist ein super toll sprache!quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Suikermais het volgende:
[..]
aber Herr Jedi...ick kan ja woll ein bischen deutsch tikken und sprechen. Das geht mich wel best gut ab. Aber ob das alles auch gut geht wenn ich ans spielen bin weis ich nicht so.
Man....wat is 't toch ook een baggertaal ,dat duits.
Denk nog een legacy van een vorige keerquote:Op zondag 11 september 2005 14:14 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik iets gemist??
De server heft ineens weer 64 player maps en Kubra dam zit erbij...
![]()
dat was ikquote:Op zondag 11 september 2005 14:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Denk nog een legacy van een vorige keerIk was het iig niet.
dan heb je van die idioote die zo er in rijen zo als masterspy!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
over dat commander gebeuren... tegenwoordig (sinds jij dat gezegd hebt) doe ik dat ook dat is dus al een week of vier.... en als er dan nog van die noobs zijn......
en over die dude met die heli als ik na 3 keer zie dat hij amper opstijgt en meteen weer crasht en hij bij de vierde keer na een waarschuwing het weer doet dan ga je er bij mij uit .![]()
eitje manquote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef i-spy24 het volgende:
Als ik niet in slaap val benik erbij.... leg nog ff snel dat TS uit en waar want ik kom er mischien mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |