Lol. Nee je kan alleen dingen lezen als je geregistreerd bent.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:03 schreef BMH het volgende:
Ik d8 dat er nog niets op het forum stond! Alles was blijkbaar hidden![]()
Done!quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat is hier te verhelpen
anders gewoon 'view' en dan statusbalk aanvinken
kijk hier es naar. zou dit een cheat zijn om je naam te kunnen vernanderen???quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit is niet waar we op zatten te wachten, stelletje idioten. We willen de naam aan kunnen passen niet er iets voorzetten. Luister eens een keer echt naar de community. Hoe moeilijk kan het zijn om een naam aan te passen zeg.
[..]
Denk dat je patch 1.02 nog moet installeren. Klik hierquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef SoA-Holic het volgende:
Het betreft een origineel spel, welke ik vandaag het eerst geinstalleerd hebt.
Iemand een ideetje wat ik moet wijzigen/updaten/veranderen?
Ja hoor JAfarx,quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik ga ook vrijdag ... is er nog plek??![]()
Ik had 't eigenlijk over een lift ...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja hoor JAfarx,
Je staat op de lijst...hehe
Bij de Baja zit er 1 waarvan ik t weet. Gewoon een grote parkeergarage. Is alleen nog wel even een stuk lopen (1 a 1.5km). Met z'n drieen zijn de parkeerkosten best op te brengen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:51 schreef jpjedi het volgende:
Maar wie weet een bewaakte parking die tot na 23.00 open is??
Is die ook `snachts open???quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bij de Baja zit er 1 waarvan ik t weet. Gewoon een grote parkeergarage. Is alleen nog wel even een stuk lopen (1 a 1.5km). Met z'n drieen zijn de parkeerkosten best op te brengen.
Ik parkeerde er altijd toen ik nog ging stappen (vroegahquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef jpjedi het volgende:
Is die ook `snachts open???
ff voor de duidelijkheid, ben GEEN cheater, maar wil absoluut mn nick in bf2 veranderen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
kijk hier es naar. zou dit een cheat zijn om je naam te kunnen vernanderen???![]()
bron: gamespot
Console Commands (1.0.1 or prior only)
Press the "~" key to bring up the console and type these codes in to do the desired effect. If you see a "1" or a "0" Change it to the oppostie and it will turn it on/off. If you see any thing with "[]" around it you replace it with what it says.
Set Profile Name localProfile.setName [name]
Set Profile Nick localProfile.setNick [nick]
ah fuck en hoe haal ik dan m'n mail naar EA terug ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:31 schreef JumperJack het volgende:
ff voor de duidelijkheid, ben GEEN cheater.
kwas al gestopt, ging niet lekker vanavond en alle leuke maps waren al voorbij geweest en we kwamen weer op een rij van zuigmaps aan cleansweep enzo .quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef UnleashMitch het volgende:
We gaan weer even knallen. Domo is er ook weer en nog een paar andere (wat minder bekende) clan members. Komt allen zou ik zeggen
tsja mischien dat ik morgenavond nog ga spelen, als ik maar niet weer op die klote maps kom te zitten, die maplist zuigt echt te hardquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Was ook niet superleuk net nee. Viel ook precies in Clean Sweep en met veel bekende is het toch leuker spelen.
Morgenavond nog even ? Mogen jullie allemaal omstebeurten de grote smurf afknallenman wat was ik slecht.
en daar heb je dus je eigen server voorquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Gamedemon het volgende:
ls ik maar niet weer op die klote maps kom te zitten, die maplist zuigt echt te hard
*meldtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en daar heb je dus je eigen server voor![]()
Morgen maak ik er een urban night van![]()
Bij overweldigende aanmeldingen zijn er 5 plaatsen. Ik kom toch al later en als ik ook nog moet vergaderen wordt t helemaal een dramaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef jpjedi het volgende:
Heb nog 4 plaatsen beschikbaar vrijdag!
Wie maakt me los!![]()
Hier aanmelden:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=11&st=0&p=93&
Je staat er inderdaad bijquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:13 schreef Sickert het volgende:
ik neem aan dat ik er ook bij sta!?
damn gelukkig eind vd mn pc weer terug!
Ik heb laatst letterlijk boven op iemand gestaan terwijl ik mijn hele magazijn op hem leegschoot: de hond leefde vrolijk door, schoot mij met 1 schot neer... Go figure...quote:Op maandag 12 september 2005 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind die pistol juist wel lekker, hij is accuraat en schiet lekker snel. Vaak als ik als US/China engineer rondloop dan maak ik me kills met mijn handgun, tenzij ik dichtbij genoeg ben voor een singleshot met me shotgun.
Thanx!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
kijk hier es naar. zou dit een cheat zijn om je naam te kunnen vernanderen???![]()
bron: gamespot
Console Commands (1.0.1 or prior only)
Press the "~" key to bring up the console and type these codes in to do the desired effect. If you see a "1" or a "0" Change it to the oppostie and it will turn it on/off. If you see any thing with "[]" around it you replace it with what it says.
Set Profile Name localProfile.setName [name]
Set Profile Nick localProfile.setNick [nick]
Tja, er schijnen wel wat cheaters te zijn. Persoonlijk gelukkig nog niet tegen gekomen. Kom alleen maar lamers tegenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb laatst letterlijk boven op iemand gestaan terwijl ik mijn hele magazijn op hem leegschoot: de hond leefde vrolijk door, schoot mij met 1 schot neer... Go figure...
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jazeker rudy
Zou je ook binnenkort een logo willen maken voor het Forum?
Heb weinig gespeeld de laatste dagenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maten hoor ik wel van je?
@Gunner ik loop weer voor in punten...![]()
ja, dat zou wel erg handig zijn ja...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:25 schreef l3laster het volgende:
Gister ook weer een infantry war gespeeld @ BF2 zeker wel lache... alleen het is irritant dat er nog geen script bestaat om met een shortkey van squad te wisselen/leven etc
zou het warren een stuk gemakkelijker maken
das wel erg vaag ja...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
Kijk goed naar het plaatje, ik lig als commander onderin bij de basis bij de rotsen en een ander heeft ook een commanderster en die staat linksbovenin bij de controlpost, strange, maar ik was de enige echte commander
[afbeelding]
Ubervaag.. maar was t alleen op de map maar had ie ook commander attributen in t spel zelf? (gele tekst als ie lult enzo)quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
Kijk goed naar het plaatje, ik lig als commander onderin bij de basis bij de rotsen en een ander heeft ook een commanderster en die staat linksbovenin bij de controlpost, strange, maar ik was de enige echte commander
[afbeelding]
Ubervaag.. maar was t alleen op de map maar had ie ook commander attributen in t spel zelf? (gele tekst als ie lult enzo, ) Zou wellicht een bugsel kunnen zijn.. Dat er wat fout is gegaan bij de commander verkiezing..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
[afbeelding]
Beter teveel dan te weinig zeg ik maar.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
[afbeelding]
ik zou alleen de optie om verschillende skins te kiezen eruit slopen, kan alleen maar problemen geven denk ik aan het beginquote:Op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Owja let nog even niet op het logo bovenaan
o, ok. ik zie nl. niet het nut van meerdere skins... maar ja das mijn meningquote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja staan er ook maar 2 in. De standaard en een aangepaste standaard. Daar blijft het voorlopig ook bij
Sorry dat ik t zeg.. maar wat doet dit in dit topic?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef nlboy het volgende:
i-spy24
Voedingsdeskundige..Tessa van der Steen! idd ziet er zeker goed uit.
Talpa's weervrouw& C&A's reclame-gezicht: Sjimmy Bruijninckx valt wel mee.
Conclusie: Je kijkt wel heel erg vaak naar Talpa.
Even laten zien hoe i-spy24 is.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Sorry dat ik t zeg.. maar wat doet dit in dit topic?
Draait BF nu al op 1280*1024?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Sickert het volgende:
pc weer in orde
en nieuwe monitor!!
17'' tft jeej!
oke sickert, veel plezier en succes ermeequote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Sickert het volgende:
pc weer in orde
nieuwe video kaart (garantie)
nieuwe mobo (gekocht)
en nieuwe monitor!!
17'' tft jeej!
Toevallig nu je er over begint, laatst was iemand afgetreden als commander, en drukte opquote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef escape_nl het volgende:
[..]
oke sickert, veel plezier en succes ermee
bf nog niet aangehadquote:Op woensdag 14 september 2005 21:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Draait BF nu al op 1280*1024?
kan ik weer rennen voor mijn leven als ik artillery hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
bf nog niet aangehadwas druk bezig met updaten enzo
![]()
vrijdag vanuit tgs ben ik er weer bij en van het weekend![]()
wel als je de snelkoppeling naar BF2 aanpastquote:Op woensdag 14 september 2005 21:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Draait BF nu al op 1280*1024?
ik heb deze ook en is heel fijn, inderdaad 1 shot 1 kill, niet op de voeten mikken maar op het hoofd da hequote:Op donderdag 15 september 2005 11:16 schreef von_manstein het volgende:
Vraagje over een weapon kit:
Die sniper unlock kit (.50) zoomt die verder in als die standaard sniper rifle ?
En is het dan ook 1 shot 1 kill ongeacht waar ik hem raak ?
Heb bijna 1000 punten en vraag me af of die .50 net zo effectief is als in Deltaforce.
Anders activeer ik die H&K van die assault kit.
Dat is toch bij de standaard sniper ook? Ik heb begrepen dat de unlocksniper door glas kan schieten.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik heb deze ook en is heel fijn, inderdaad 1 shot 1 kill, niet op de voeten mikken maar op het hoofd da he
same here, maar ik ben er steeds meer over te spreken, je maait ze er goed mee neer! volgende (EA) unlock voor mij wordt de Jackhammer! en me eigen met punten unlock ik denk de PKM (support), schijnt heel erg lekker te zijn!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is toch bij de standaard sniper ook? Ik heb begrepen dat de unlocksniper door glas kan schieten.
Ik heb de assault geunlocked en ben gematigd positief hierover. Het wapen is ietsjes beter maar ik mis idd die grenade launcher.
maar de teamplay is letterlijk ver te zoeken zo... maar als je idd een snipert ben... maak dan wel een 1persoons squad aan, kun je uav etc aanvragen...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:16 schreef -Dries- het volgende:
Snipen is heerlijk man!![]()
Gewoon een rustig plekje uitzoeken, liefst hoog en tussen een paar struiken en turen. Beste manier om met een minimum aantal deaths veel kills te krijgen.
http://world.guns.ru/shotgun/sh10-e.htmquote:Op donderdag 15 september 2005 13:31 schreef jpjedi het volgende:
[[url=http://x1.putfile.com/9/25706174984-thumb.jpg]afbeelding][/url]
dit is een uitgebreid overzichtje van de wapens...(gejat van FoD)
Wat is die Jackhammer eigenlijk??
Das voor de engineer dus...Nou ik ga echt geen unlock nemen voor de engineer. Als ik deze kit neem gebruik ik mijn pistol sinds kort en dat gaat wonderbaarlijk goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://world.guns.ru/shotgun/sh10-e.htm
nee je hebt nog +- 2 weken, met de volgende patch zal iedere speler minimaal 1 rang omhoog gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 14:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Das voor de engineer dus...Nou ik ga echt geen unlock nemen voor de engineer. Als ik deze kit neem gebruik ik mijn pistol sinds kort en dat gaat wonderbaarlijk goed moet ik zeggen.
Denk dat medic mijn unlock wordt..,,of toch de support....of de medic....of de support...aaaaahhhhhhh
Ik heb nog 1500 punten om na te denken...(drie maanden hehe)
Dus het is zaak voor die tijd te promoveren en dan bij de patch er weer eentje mee te pakken?? Of is dit teveel wishful thinking?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee je hebt nog +- 2 weken, met de volgende patch zal iedere speler minimaal 1 rang omhoog gaan![]()
En tamelijk overpowered...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:24 schreef dekkered het volgende:
medic is heel relexe unlock
Is mij ook al zo vaak gebeurd, dat is de reden waarom ik meestal alleen nog support of spec ops speel.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben vannacht ergens gekickt omdat de sukkels elke keer voor mijn claymores sprongen.... Terwijl ik die duidelijk op strategische punten had aangebracht...
Grootste hekel heb ik aan mensen die alles blokkeren met mijnen zodat je nergens meer in of uit kunt met een voertuig.. En dan knal je er per ongeluk op en dan gaat de legger nog zeuren ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben vannacht ergens gekickt omdat de sukkels elke keer voor mijn claymores sprongen.... Terwijl ik die duidelijk op strategische punten had aangebracht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |