[PC] Battlefield 2 - Deel 32quote:Op zondag 11 september 2005 20:04 schreef i-spy24 het volgende:
TS werkt niet bij mij...![]()
Quick-connect= IP85.92.128.91:8767
Nickname: i-spy24
optional= idem
password: fok.....
NIKS!dan alleen maar error!!!
Wat doe ik fout lui?
Bril nodig?quote:Op zondag 11 september 2005 20:11 schreef i-spy24 het volgende:
Ja..:( Hoe anders is dat dan wat ik al eerder poste???
Niets doms posten en dan weglopen...![]()
FOK!quote:Op zondag 11 september 2005 20:33 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
zelfs na de lijst te hebben gevonden en FOK te hebben ingetoetst= ERROR!!!!!![]()
Wat een gekut! *flikkert TS weg*
Eind van de maand pasquote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef meelborp het volgende:
waar blijft die patch 1.3????????
Ja..... als je nog noit daarvoor TS hebt gebruikt en dit dus de eersre keer is...quote:Op zondag 11 september 2005 om 21:12 uur bazelde 'Dries' het volgende:
je bent gewoon geband.
Of je leest je eigen eens een keertje in. Het paswoord voor de TS server is nu al tig keer voorbij gekomen, in elke OP staat die en er worden nog eens links ernaar gegeven.quote:Op zondag 11 september 2005 22:37 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja..... als je nog noit daarvoor TS hebt gebruikt en dit dus de eersre keer is...![]()
![]()
![]()
jezus man hoe moeilijk kan TS zijn???quote:Op zondag 11 september 2005 23:44 schreef i-spy24 het volgende:
Lees nou eens goed wat ik schrijf ik heb dus dat TS vanavond gewoon weggeflikkert
Ik heb alles ingevuld bij quick-connect en ik krijg error!
Ik heb in de rij van NL-servers FOK gevonden en krijg bij het pop-up scherm de
kans om een wachtwoord in te vullen en deed dat met FOK! en krijg dan weer error!![]()
dus...![]()
![]()
![]()
kan nu tensminste veilig in me eentje vlaggen cappen zonder dat er artillerie op mijn paasei gegooid wordtquote:Op maandag 12 september 2005 00:53 schreef Sickert het volgende:
missen jullie mij al?
mijn arme pc ligt voor dood op m'n bureau..
gelukkig kan ik met m'n
psp posten.
@ ispy![]()
lol dat mis ik !quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
kan nu tensminste veilig in me eentje vlaggen cappen zonder dat er artillerie op mijn paasei gegooid wordt![]()
Wat scheelt der an?quote:Op maandag 12 september 2005 00:53 schreef Sickert het volgende:
missen jullie mij al?
mijn arme pc ligt voor dood op m'n bureau..
gelukkig kan ik met m'n
psp posten.
@ ispy![]()
Volgens mij niksquote:
Wowquote:Op maandag 12 september 2005 09:31 schreef escape_nl het volgende:
[pimp mode]Ik zag net dat ik 64 sta van de wereld in de commander klasse, maar inmiddels heb ik al veel meer punten maar die zijn daar nog niet verwerkt[/pimp mode]
[afbeelding]
Mja zag je een paar keer langs pimpen met die mooie tank van je. Je had geluk dat ik als support in de bosjes lag.. anders had je een paar plakken c4 gehadquote:Op maandag 12 september 2005 12:32 schreef i-spy24 het volgende:
Yo...Heb ik gisteren niet een paar keer tegen je gespeeld?(ik zat in die tank iedere keer van de US)
klopt ja..meerdere malen tegengekomenquote:Op maandag 12 september 2005 12:32 schreef i-spy24 het volgende:
Yo...Heb ik gisteren niet een paar keer tegen je gespeeld?(ik zat in die tank iedere keer van de US)
Is niet eens de grootste knauw...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef JK het volgende:
Ze mogen wel eens gaan fixen dat je laat of niet de vijandelijke naam boven een voertuig of persoon ziet. Hang net lekker met mn helikopter een seconde of 5 bij een vlag. Blijkt er een tank te staan van de vijand die schiet me kapot... zelfs na dat ik dood was, werd de naam niet zichtbaar.. blijft een hele slechte zaak.
En ook nog steeds vreemd dat ik ineens punten verlies of soms de schuld krijg van een of andere teammoord die ik nooit heb gepleegd....
Welk forum is het geworden??quote:Op maandag 12 september 2005 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan helaas niet vrijdag, heb dan een verjaardag.
Ben overigens al heel de dag druk bezig met het Forum. Het probleem is alleen dat ik geen Skins kan installeren omdat PHP Safe Mode bij de host aanstaat. Hier heb ik uurtje geleden over gemailt, ik wacht nu op antwoord.
Hopelijk is het Forum vandaag nog online.
kan je de naam veranderen, of lukt dan niet?quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Invision Power Board
http://www.dr-clan.nl/forum nu nog leeg.
Iwan spyrosquote:Op maandag 12 september 2005 13:21 schreef jpjedi het volgende:
even een stukje van een msn gesprek met I-spy:
**
Iwan Spyros zegt:
Wat benik een LUL
JEDI zegt:
hna hna
Iwan Spyros zegt:
zeg maar een grote LUL
Iwan Spyros zegt:
de Moeder van alle Dickheads
JEDI zegt:
wacht even...dit post ik even op het forum
**
Hij bekent......hehe...
Yep gaat nog gebeuren. Wordt www.bandoffokkers.nlquote:Op maandag 12 september 2005 15:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
kan je de naam veranderen, of lukt dan niet?
Ik vind die pistol juist wel lekker, hij is accuraat en schiet lekker snel. Vaak als ik als US/China engineer rondloop dan maak ik me kills met mijn handgun, tenzij ik dichtbij genoeg ben voor een singleshot met me shotgun.quote:Op maandag 12 september 2005 15:47 schreef MrSkyline het volgende:
ik moet nog een keer een potje 18 knifekills maken en dan heb ik mn expert knife badge, die is wel errug makkelijk te halen zeg :S
100 knife kills en 18 in een potje.
en knife is makkelijker dan pistol, normaal als je iemand op een meter afstand met een baretta door zn schedelpan knalt doet hij niet veel meer, maar nu heb je je hele magazijn nodig :S
kloptgeen donder van als je t mij vraagt
Nee echt nergens last van. Okay de temperatuur stijgt wel met een paar graden al ik BF 2 speel maar hij blijft rond de 54 graden hangen. Heb wel een externe cooler erbij gekocht en erop gemonteerd.quote:Op maandag 12 september 2005 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft trouwens niemand problemen met zn temps op zn videokaart?
Ik ken dr al 2,bij wie hun videokaart overstuur gegaan is bij BF2
ipv van de orginele cooler dan?quote:Op maandag 12 september 2005 16:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee echt nergens last van. Okay de temperatuur stijgt wel met een paar graden al ik BF 2 speel maar hij blijft rond de 54 graden hangen. Heb wel een externe cooler erbij gekocht en erop gemonteerd.
(Geforce 6800 GT, 256 Mb en een Asus cooler)
Nu snap ik ook waarom je altijd zo weinig punten haaltquote:Op maandag 12 september 2005 17:25 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]...agha...het wordt weer een *pimp*topic met: " wie heeft de beste videokaart "![]()
Hou maar op want mijn gamemonster blaast jullie allemaal weg als we praten over spec's.[afbeelding]![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410192932.jpg]afbeelding][/url]
mijn gamemonster voor BF2.![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410211895.jpg]afbeelding][/url]
Kijk dat zijn nog eens spec's om te gamen en mee thuis te komen.![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410223081.jpg]afbeelding][/url]
Zeg maar rustig wreed en BF2 ready zo een mobiele notebook.![]()
dude ik durf bijna te zeggen dat je hier niet op gamedquote:Op maandag 12 september 2005 17:25 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]...agha...het wordt weer een *pimp*topic met: " wie heeft de beste videokaart "![]()
Hou maar op want mijn gamemonster blaast jullie allemaal weg als we praten over spec's.[afbeelding]![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410192932.jpg]afbeelding][/url]
mijn gamemonster voor BF2.![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410211895.jpg]afbeelding][/url]
Kijk dat zijn nog eens spec's om te gamen en mee thuis te komen.![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410223081.jpg]afbeelding][/url]
Zeg maar rustig wreed en BF2 ready zo een mobiele notebook.![]()
die is bij mij afgefikt dusquote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef shilizous_88 het volgende:
ook nergens last van met mijn Radeon X-700
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 17:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu snap ik ook waarom je altijd zo weinig punten haalt![]()
Gezelligquote:Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
zodra ik me naam gewoon kan veranderen zal ik er ook maar bof voor zetten
Doe es niet zo onaardig met jequote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef i-spy24 het volgende:
'k heb me al aangemeld en rondgeneusd![]()
Ja of mij dat boeit dorpsgekquote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef i-spy24 het volgende:
Jij vergeet zeker dat al die off-topic reacties ook bijdragen tot een sfeerverpesting he!
Olie op het vuur gooien heet dat...![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef i-spy24 het volgende:
Jij vergeet zeker dat al die off-topic reacties ook bijdragen tot een sfeerverpesting he!
Olie op het vuur gooien heet dat...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beschamend.
Mooi,dan zal iemand anders je tot de orde roepen.quote:Op maandag 12 september 2005 om 22:15 uur bazelde 'Ghostbuster' het volgende:
Ja of mij dat boeit dorpsgek
Lees eens goed domoor!quote:
Je doet diesmiley toch expres?
Post dan ook niet z'on steek onder water reactie
Lees eens goed domoor!quote:Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Mooi,dan zal iemand anders je tot de orde roepen.
Je vriendje gamedeamo hierboven kan er over meepraten vandaar alleen zijn uitroepteken.
quote]
Je doet diesmiley toch expres?
Post dan ook niet z'on steek onder water reactie
Ach voor die kneuter blijf ik niet weg.quote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef Fliepke het volgende:
*zucht* ik weet weer waarom ik deze topics niet zoveel bekijk
ja ..ik zat dus ook al verbaasd te kijken.......quote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef domolanglekker het volgende:
wiens fantastische idee was t om punish en dergelijke weer aan te zetten?
Die is er al hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Als er ooit een award komt voor Bf2-randdebiel van het jaar win jij hem
I-Spy
Grandioos forum!!quote:Op maandag 12 september 2005 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste BoF! Leden en anderen,
Het nieuwe Forum is vanaf nu toegankelijk. Het Forum is goed als af. Het enige wat nog ontbreekt is de werking van Custom Skins. Dat zal in de loop van week verholpen worden. Ook zal de domeinnaam nog veranderen.
Dus ik zou zeggen registreer snel! http://www.dr-clan.nl/forum
Registreer aub met je BF2 naam, mits lid uiteraard.
Jij spoort serieus echt niet. Wat een overdreven gehannes zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:06 schreef i-spy24 het volgende:
ik heb er al mijn mening in gegeven![]()
Lolquote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Als er ooit een award komt voor Bf2-randdebiel van het jaar win jij hem
I-Spy
Tja elke server reset betekent ook dat alle instellingen weer verdwijnen. Handige opties en EA is een illusie, helaas.....en aangezien werkende Rcon tools en een ranked EA server ook een kut-samenwerking is krijg je dit soort gezeik met die instellingquote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef domolanglekker het volgende:
wiens fantastische idee was t om punish en dergelijke weer aan te zetten?
\quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:09 schreef Gunner het volgende:
Das ook een manier... die ga ik proberen
Meld je hier aan voor deze warquote:Match: Band of Fok!kers versus redCode electronic sports
Status: Challenge accepted by redCode electronic sports
Date: Sunday 18 September 19:00 (19:00 , 19:00 )
Levels: Mashtuur City - 16/Dragon Valley - 16
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed
Meld je hier aan voor deze warquote:Match: Band of Fok!kers versus Pain Project Squad
Status: Challenge accepted by Pain Project Squad
Date: Sunday 25 September 19:00(19:00 , 20:00 )
Levels: Strike at Karkand - 16/Dragon Valley - 16
Server: Yours
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed
Ik d8 dat er nog niets op het forum stond! Alles was blijkbaar hiddenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
BMH wil je je ook registreren op het Forum? http://www.dr-clan.nl/forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |