Zie deze en deze postquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is het verhaal achter deze TT?
Nee, niet zelfgemaakt. Er zal binnenkort waarschijnlijk nog wel ergens een betere foto opduiken, dan zal ik die hier wel even neerzetten..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef Yeahinho het volgende:
Trouwens, nogmaals de door Afunados geplaatste (zelf-geknipte?) uitvak-foto:
[afbeelding]
Met als hint voor methodmich dat OOSJ, Robbie en ondergetekende zijn te vinden in een cirkel met diameter van 2 meter. Ik weet nog altijd zeker dat ie ons toch niet vindt.
Niet heel erg scherp die foto, was mezelf al aan het zoeken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef Yeahinho het volgende:
Trouwens, nogmaals de door Afunados geplaatste (zelf-geknipte?) uitvak-foto:
[afbeelding]
Met als hint voor methodmich dat OOSJ, Robbie en ondergetekende zijn te vinden in een cirkel met diameter van 2 meter. Ik weet nog altijd zeker dat ie ons toch niet vindt.
Ik zeik wanneer ik wil,150 is gewoon tegenvallend als je gaat vergelijken wat we voorheen (ook in slechtere) tijden meenamen naar Maastricht,maar goed,daar weet jij blijkbaar niets van...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Emmen: 150
Almere: 100 93
Zwolle: 100
MVV: 200
Zoiets?
Maar dat was dan ook niet op een donderdagavond..quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zeik wanneer ik wil,150 is gewoon tegenvallend als je gaat vergelijken wat we voorheen (ook in slechtere) tijden meenamen naar Maastricht,maar goed,daar weet jij blijkbaar niets van...
Maar wel op een dinsdagavond oa....quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook niet op een donderdagavond..
pre-95 tijdperk is dat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:13 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik heb ook tijden meegemaakt dat we maar met 15 - 20 man gingen...
quote:
Zal je eerst jezelf een avatar moeten aanmetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:28 schreef Hathor het volgende:
Waarom sta ik niet op die lijst van mensen die FCDB een warm hart toedragen ? Ik heb me eige het leplazerus gevochten voor de eer van de club.![]()
Dan kan je er ook niet tussen gezet wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef Hathor het volgende:
En als ik dat nou niet nodig vind ?
Nope,straks naar d'n Belsquote:Trouwens, is er hier iemand aanwezig die vanavond naar de reunie van FC supporters in de Eendenkooi gaat ? Het begint om half 9, en ook al voel je je eigen niet verwant met de wat oudere hools, zoiets blijft toch een vrij unieke gebeurtenis. Er zal voor zeker 1000 jaar bajes aanwezig zijn, en er zullen genoeg verhalen de rondte gaan over de goeie ouwe tijd.![]()
Mocht er iemand zin hebben, de entree is 35 ¤, maar daar staat tegenover dat drank en voedsel gratis is. Ik zak af naar het zuiden over ongeveer een uurtje. Beetje vroeg maar ik moet nog effe wat dope regelen en zo.![]()
Haha die kegelclub dat is het spelershome van MVV. Die jongen aan de deur vertelde dat MVV geen eigen spelershome heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Waarom mochten jullie wel bowlen?
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze.......quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:40 schreef Hathor het volgende:
Waarom gaat iedereen toch naar het buitenland dit weekend ? Die jongens waar ik altijd effe langsga als ik in DB ben zijn ook al naar Duitsland, naar een of andere vage houseparty. 35 jaar zijn ze en nog steeds zo gek als een deur.![]()
Ja om 8 uur thuis tegen Beverenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Standard hoeft morgen toch pas te voetballen?
Bedankt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Hathor, ik heb dat ding zelf niet gemaakt. En we hebben je een tijdje hier niet gezien. Maar je hoort er zeker bij dus ik zal je erbij zetten.
Is dat pas sinds kort dan? Die andere jongens waar ik mee daar was die zijn daar een paar jaar terug gewoon binnen geweest om een pilske te drinken. Was trouwens ook wel een flinke vent van de beveiliging.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Haha die kegelclub dat is het spelershome van MVV. Die jongen aan de deur vertelde dat MVV geen eigen spelershome heeft
Ja en?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Standard hoeft morgen toch pas te voetballen?
Ow nou snap ik waarom M. S. daar aan de deur stond en naar binnen wilde...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Is dat pas sinds kort dan? Die andere jongens waar ik mee daar was die zijn daar een paar jaar terug gewoon binnen geweest om een pilske te drinken. Was trouwens ook wel een flinke vent van de beveiliging.![]()
Van hetzelfde, dat we niks van je horen hč......quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:47 schreef Hathor het volgende:
Maar goed, ik moet naar de treinen, anders kom ik nooit in DB. Fijn weekend allemaal iedereen hier.![]()
Jij gaat al een dag vantevoren naar de wedstrijd, of ga je gewoon voor iets anders naar België?quote:
Er kreeg er 1 een bekeuring omdat hij tegen een boom aan stond te pissen en daar waren de meeste het niet echt mee eens, dus zijn er een paar de discussie aangegaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ow nou snap ik waarom M. S. daar aan de deur stond en naar binnen wilde...
wat was er trouwens met dat busje? Zag er politie bij staan voor de wedstrijd.
Antwerp - Oostendequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:54 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jij gaat al een dag vantevoren naar de wedstrijd, of ga je gewoon voor iets anders naar België?
Kom op LadyFCDB, geef eens het goede voorbeeldquote:Vrouwelijke FC-supporters: Een grote bek, maar met een heel klein hartje
Tijdens de open dag van FC Den Bosch werden wij overspoeld met de vraag naar de FCDB-string.
De gehele dag zijn we erom gek gevraagd en hebben we meteen de geld-terug-actie in het leven geroepen.
Vele van de meiden hebben aangegeven een foto te zullen sturen, maar tot op heden is er niet 1 die het heeft gedurft.
Helaas dus een grote bek dames, maar met een heel klein hartje.
Het kan natuurlijk alsnog, stuur de foto naar: string@fcdb.nl
Jawel hoor. En die kegelclub heeft verder niets met MVV te maken..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Haha die kegelclub dat is het spelershome van MVV. Die jongen aan de deur vertelde dat MVV geen eigen spelershome heeft
Dan weet ik het ook niet. Er waren meerdere mensen van FCDB daar binnen. O.a. de ouders van Beekmans en moeder en broer van Davidsquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:17 schreef Afunados het volgende:
[..]
Jawel hoor. En die kegelclub heeft verder niets met MVV te maken..
Ik heb hem nog steeds niet... Iemand die bij princen werkt had hem apart gelegd maar zn collega had hem weer verkocht nu zijn ze weer uitverkocht.... Zal zelf wel FCDB met een edding op een witte string schrijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kom op LadyFCDB, geef eens het goede voorbeeld![]()
Mocht de geheime vriendin van Cas niet naar binnen dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Er waren meerdere mensen van FCDB daar binnen. O.a. de ouders van Beekmans en moeder en broer van Davids
Dat is ook goed, maar dan wel showen op het vak.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet... Iemand die bij princen werkt had hem apart gelegd maar zn collega had hem weer verkocht nu zijn ze weer uitverkocht.... Zal zelf wel FCDB met een edding op een witte string schrijven![]()
Waarom bij een uitwedstrijd????quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat is ook goed, maar dan wel showen op het vak.![]()
Bij een uitwedstrijd
Ik ken een bepaald vrouwpersoon die altijd vrijkaartjes op naam van Cas regelt..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Waarom bij een uitwedstrijd????
Wie is de geheime vriendin van Cas Yeahinho? Heb jij roddels???
Ow zal volgende keer eens aan de persoon die voor mij altijd vrijkaartjes heeft vragen wie het is...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ken een bepaald vrouwpersoon die altijd vrijkaartjes op naam van Cas regelt..
Omdat ik het dan natuurlijk ook wil zien en ik bij thuiswedstrijden niet bij jullie in de buurt zitquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Waarom bij een uitwedstrijd????
En ik bij uitwedstrijden niet....quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Omdat ik het dan natuurlijk ook wil zien en ik bij thuiswedstrijden niet bij jullie in de buurt zit![]()
Maar dan is het nog redelijk overzichtelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
En ik bij uitwedstrijden niet....![]()
Op het nette gedeelte van de oosttribune.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
Waar zit jij bij thuiswedstrijden dan OOSJ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Even wat anders.
Wie vinden jullie tot nu toe:
- de grootste meevaller; Davids & Raaymakers
- de grootste tegenvaller; Rajcomar, maar als die de tijd krijgt, wordt het nog wel wat met hem
- de beste aankoop; Davids & Raaymakers
- de grootste miskoop? Rimkus
- Berry Powel (duh), verder vrij weinigquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Even wat anders.
Wie vinden jullie tot nu toe:
- de grootste meevaller;
- de grootste tegenvaller;
- de beste aankoop;
- de grootste miskoop?
Biyadat deed het vorig jaar af en toe best aardig, alleen naarmate het seizoen vorderde ging hij steeds matiger spelen. Hij voegt weinig toe, slechte passing, loopt voortdurend achter de feiten aan. Dat is ook dit seizoen het geval, terwijl ik na het kampioensjaar wel de hoop had dat hij een Eredivisiewaardige speler zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:19 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Byadat ben ik wel met je eens, maar dat was vorig jaar al het geval.
Maar van een tegenvaller had je meer verwacht en dat is bij Cales niet het geval.
Alle aankopen zijn geslaagd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Jij hebt zeker geen tegenvallers en slechtste aankoop![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Jij hebt zeker geen tegenvallers en slechtste aankoop![]()
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/10quote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef Hathor het volgende:
Nou, om niet helemaal uit de toon te vallen hier wil ik effe een avatar uploaden, als iemand deze n00b dan ook nog effe uit wil leggen hoe dat werkt, dan komt alles goed.![]()
Nog niet. Enkele sites nog moeten ge-update worden en ik wacht nog op enkele mailtjes van 'fotografen'. Ik weet niet of ze een goede foto hebben van het uitvak, maar normaal gezien welquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef Yeahinho het volgende:
Blabla, je probeert je er altijd weer uit te lullen he.
Heeft Afunados al een verbeterde uitvak-foto gevonden trouwens?!
Alle aankopen van Fred zijn een schot in de roos.quote:
feest nu al afgelopen?quote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef Hathor het volgende:
Nou, om niet helemaal uit de toon te vallen hier wil ik effe een avatar uploaden, als iemand deze n00b dan ook nog effe uit wil leggen hoe dat werkt, dan komt alles goed.![]()
Uiteraard,Fred doet immers niets fout.quote:Op zondag 11 september 2005 09:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alle aankopen van Fred zijn een schot in de roos.
Nee, duurde tot half twee, maar ik ben gewoon op tijd terug naar huis gegaan. das wel het verstandigste als je gezopen hebt, dan hoef je in ieder geval de volgende dag niet met een houten kop in de trein te gaan zitten.quote:
Was het wel gezellig???quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, duurde tot half twee, maar ik ben gewoon op tijd terug naar huis gegaan. das wel het verstandigste als je gezopen hebt, dan hoef je in ieder geval de volgende dag niet met een houten kop in de trein te gaan zitten.
Je bedoeld Fanneke...quote:Op zondag 11 september 2005 17:15 schreef Yeahinho het volgende:
Goed bezig Hathor. Hier je icoontje wat verbeterd(wie is het eigenlijk, jij zelf
). Die kan voortaan mooi in de OP ipv die van hanneke, want die zien we hier eigenlijk toch nooit meer.
[afbeelding]
Maar het was wel gezellig neem ik aan?quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, duurde tot half twee, maar ik ben gewoon op tijd terug naar huis gegaan. das wel het verstandigste als je gezopen hebt, dan hoef je in ieder geval de volgende dag niet met een houten kop in de trein te gaan zitten.
Idd. Ik wist al dat hanneke niet klopte, en heb het nog nagezocht. Maar toen vergeten te veranderenquote:
yup maar volgens mij zit ie op het moment in de States.quote:Op zondag 11 september 2005 17:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd. Ik wist al dat hanneke niet klopte, en heb het nog nagezocht. Maar toen vergeten te veranderen.
Is die nog wel eens op Fok eigenlijk.
Daar hebben ze toch ook internet??quote:Op zondag 11 september 2005 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup maar volgens mij zit ie op het moment in de States.
quote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook internet??
Why not???quote:Op zondag 11 september 2005 19:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeah right,als je vakantie viert internetten.
En als hij al eens wat fout doet, wat natuurlijk niet mogelijk is, dan mogen we hem dat niet aanrekenen omdat hij al zoveel voor de club heeft betekend.quote:Op zondag 11 september 2005 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard,Fred doet immers niets fout.
Een clubmanquote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
En als hij al eens wat fout doet, wat natuurlijk niet mogelijk is, dan mogen we hem dat niet aanrekenen omdat hij al zoveel voor de club heeft betekend.
Laten we hopen dat we nog jaren mogen genieten van zijn uitgekiende aankoopbeleid.quote:
Jij bent uitgenodigd voor een gesprek met Fred.quote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we nog jaren mogen genieten van zijn uitgekiende aankoopbeleid.
Ik zie alleen dat er een ideetje wordt geopperd voor een forumavond. De laatste forumavond is alweer een hele tijd geleden volgens mij, dus dat is geen verkeerd plan op zich.quote:Op maandag 12 september 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent uitgenodigd voor een gesprek met Fred.
Ik zie ook dat Fred jou en de Beurden expliciet noemt voor een gesprek.quote:Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat er een ideetje wordt geopperd voor een forumavond. De laatste forumavond is alweer een hele tijd geleden volgens mij, dus dat is geen verkeerd plan op zich.
Deze bedoel je:quote:Op maandag 12 september 2005 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zie ook dat Fred jou en de Beurden expliciet noemt voor een gesprek.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
en je kunt mij bellen indien gewenst op het stadion dan zal ik het weleens uitleggen liefts met die beurden en allianza erbij want die verkopen een onzin las ik zojuist
?
20 september zijn ze klaarquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
DG> Hoe is het met je Standard - Den Bosch patch?
Waar komt die Davids eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 12 september 2005 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:
- de grootste meevaller; Davids en Powel
- de grootste tegenvaller; Rajcomar
- de beste aankoop; Davids
- de grootste miskoop? nog te vroeg
2e van Vitessequote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef Afunados het volgende:
[..]
Waar komt die Davids eigenlijk vandaan?
Heeft gisteren weer in de basis gestaan (en gescoord) bij NAC, dus dat lijkt me niet reëel nee.quote:Op maandag 12 september 2005 15:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu we het toch over het gastenboek hebben. Daar valt de naam Arne Slot. Dat lijkt me toch wat teveel van het goede qua haalbaarheid.
Niet overdrijven je wint gewoon met 2-0.quote:Op maandag 12 september 2005 22:14 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een kutzooi weer.
Eindelijk Rajcomar gewisseld.
Hadden wij het inderdaad ook al over.....quote:Op maandag 12 september 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
Begint trouwens wel traditie te worden inmiddels.
Bijna in alle wedstrijden van de FC valt een rode kaart,alleen tegen MVV niet en we krijgen bijna in elke wedstrijd een pingel.
Is ook een verdienste van onze spelers.quote:Op maandag 12 september 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
Begint trouwens wel traditie te worden inmiddels.
Bijna in alle wedstrijden van de FC valt een rode kaart,alleen tegen MVV niet en we krijgen bijna in elke wedstrijd een pingel.
Of een zwakte van de tegenstander zoals vandaagquote:Op maandag 12 september 2005 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is ook een verdienste van onze spelers.
Dat is ook een verdienste van onze spelers de zwakheid van de tegenstander blootleggen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of een zwakte van de tegenstander zoals vandaag
Denk het niet.. heb geen camera gezien.quote:Op maandag 12 september 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is ook een verdienste van onze spelers de zwakheid van de tegenstander blootleggen.
Anyway met deze regelmatigheid kun je wel van een verdienste spreken denk ik.
Komt het trouwens nog op tv?
Als je zag hoe die pipo stond te prutsen met die bal terwijl ie alle tijd had....quote:Op maandag 12 september 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is ook een verdienste van onze spelers de zwakheid van de tegenstander blootleggen.
Anyway met deze regelmatigheid kun je wel van een verdienste spreken denk ik.
Komt het trouwens nog op tv?
Ik weet ook nog hoe hun AC naar ons afgelopen jaar verliep. Niks aan de hand, zal vrijdag ook wel zijn. Al verdienen ze wel een koekje van eigen deeg ja.quote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Denk het niet.. heb geen camera gezien.
De graafschap komt trouwens met een autocombi. Ik weet nog goed hoe onze autocombi naar de graafschap verliep
Zal inderdaad wel niks gebeuren. De meeste zitten allemaal thuis.quote:Op maandag 12 september 2005 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet ook nog hoe hun AC naar ons afgelopen jaar verliep. Niks aan de hand, zal vrijdag ook wel zijn. Al verdienen ze wel een koekje van eigen deeg ja.
het was inderdaad geen boeiende pot vanavond.quote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
Je kunt lullen wat je wil, maar ik vond het gewoon kut vanavond.
De wedstrijd was inderdaad niet goed dat is duidelijk. Maar om een 2-0 overwinning nou kut te vinden vind ik overdreven.quote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
Je kunt lullen wat je wil, maar ik vond het gewoon kut vanavond.
Het zijn geen van beide geweldige voetballers, maar van Biekman gaat meer gevaar uit plus dat ik van Biekman het idee heb dat het hem tenminste nog iets boeit of er gewonnen wordt of niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef Maichel het volgende:
Ey..zeg nou zelf.....Rajcomar of Biekman.....
Biekman begrijpt er ook niet echt veel van. Ok, hij toont inzet, maar dat uit zich vooral in het 2x of 3x sprinten achter een bal die hij nooit kan halen of heel hoog springen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef Maichel het volgende:
Precies! Rajcomar lijkt niet eens inzet te willen tonen, dat is bij Biekmans wel anders.
Omdat we jou nog nooit in deze topic reeks gezien hebben en jouw bestaan op dit forum niet kunnen ruiken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef Maichel het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam en icoon niet in de openingspost![]()
Thxquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat we jou nog nooit in deze topic reeks gezien hebben en jouw bestaan op dit forum niet kunnen ruiken.
Welkom in ieder geval
P.s. Het is Biekman, zonder s
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een kruising tussen Beekmans en Biekman, zou dat een goede voetballer zijn?
Yup...en dat schot op de paal ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Opzich wel, hard lopen, kopsterk, goedspelinzicht, goede pass.
Overigens allemaal leuk en aardig dat men op de tribune zo lyrisch is van Biekman, maar die ene kopbal moet er dus gewoon in eh.
Heb je het over Biekman? Zo geweldig vind ik zijn spelinzicht niet. Een pass, snelheid en kopkracht heeft hij wel natuurlijk. Maar spelinzicht? Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Opzich wel, hard lopen, kopsterk, goedspelinzicht, goede pass.
Overigens allemaal leuk en aardig dat men op de tribune zo lyrisch is van Biekman, maar die ene kopbal moet er dus gewoon in eh.
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar ik snap niet waarom je Rajcomar nu een teringhond moet noemen...
Hij speelde slecht maar komop. En dan Biekman erin willen? Dat is de aller, aller, allerslechtste speler van het betaalde voetbal...
Was die niet van Powel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Maichel het volgende:
[..]
Yup...en dat schot op de paal ook
Ik had het over de kruising van Beekmans en Biekman die jij opperdequote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je het over Biekman? Zo geweldig vind ik zijn spelinzicht niet. Een pass, snelheid en kopkracht heeft hij wel natuurlijk. Maar spelinzicht? Ik vind van niet.
Rajcomar is gewoon waardeloos. Biekman is ook niet geweldig, maar er gaat toch net wat meer dreiging vanaf dan van Rajcomar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar ik snap niet waarom je Rajcomar nu een teringhond moet noemen...
Hij speelde slecht maar komop. En dan Biekman erin willen? Dat is de aller, aller, allerslechtste speler van het betaalde voetbal...
Of Haarlem is niet zo famous for travelling en maandag is gewoon een kutavond. Dat spandoek Girls is blijkbaar van een groepje meiden dat Haarlem bezoekt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef Maichel het volgende:
Waarom zaten er trouwens maar 5 Haarlemmers, en hadden ze een spandoek met "GIRLS" bij? Maybe vanwege die overleden supporter (dat het er zo weinig waren)
Oke op die manier. Dan heb je een topper inderdaad, alleen mist Biekman helaas het inzicht. Hij heeft zelfs zo weinig inzicht dat het zelfs voor de GGD een beperkte voetballer is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik had het over de kruising van Beekmans en Biekman die jij opperdeEn de goede pass en inzicht zouden van van Beekmans komen.
Niet Nou Camp,daar heb ik al CL gezien,doe maar Real danquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef Maichel het volgende:
Maar goed, over 3 jaar staan we met z'n allen in een volle Nou Camp en dollen we Inter in de finale van de CL.
ik begin al te dromen, dus ik moet echt snel gaan slapen, greets!
Ik weet het niet. Bij Fortuna was het ook geen goalgetter en bij Utrecht ook niet. Ik heb wel wat van Fortuna gezien en ik heb Rajcomar altijd een overschatte speler gevonden. Dan vind ik iemand als Gommans echt nuttiger. Of die Marokkaan die nu bij Volendam speelt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
En toch heb ik met Rajcomar het idee dat als die eerste valt hij los is,weird.
Bron: VIquote:FC Den Bosch heeft voor het eerst in drie wedstrijden weer eens weten te winnen. Dankzij de 2-0 overwinning op Haarlem klimt de ploeg van Theo Bos klimt naar een gedeelde vierde plaats in de Gouden Gids Divisie.
In De Vliert nam de wedstrijd vijf minuten voor rust een beslissende wending. Ray Fränkel kreeg rood voor het neerhalen van een doorgebroken Berry Powel. De topscorer van Den Bosch en de Gouden Gids Divisie (negen goals) benutte vervolgens zelf de strafschop.
Na rust slaagde Den Bosch er maar zelden in het numerieke overwicht uit te buiten. Eerder wist het tegen Emmen ook al nauwelijks raad met het mannetje meer op het veld. Toen zag Den Bosch zelfs een 1-1 tussenstand uitmonden in een 3-1 nederlaag
Nu bleek het matige spel goed genoeg om het nog mindere Haarlem af te houden. Helemaal toen Gijs Cales op aangeven van de net ingevallen Luciën Dors de 2-0 maakte en het teleurstellende duel daarmee op slot gooide.
Waarom ik het niet cool vind dat mensen hem een teringhond noemen of waarom ik vind dat Biekman waardeloos is?quote:
Mag ik weten waar dat op slaat???quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ojee, na Lady nog een Biekman-fan op Fok.
Jij hebt er echt verstand vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je het over Biekman? Zo geweldig vind ik zijn spelinzicht niet. Een pass, snelheid en kopkracht heeft hij wel natuurlijk. Maar spelinzicht? Ik vind van niet.
Tsja... en daarom wil Utrecht hem ook alleen maar verhuren.... Als ze hem echt zouden willen dumpen hadden ze hem wel verkocht lijkt me.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:55 schreef Hathor het volgende:
Ze slaan zich hier in Utrecht nog beurs van het lachen dat ze hem zo makkelijk hebben kunnen dumpen.Het enige dat ik hier over hem hoorde waren terplekke nieuw verzonnen scheldwoorden. Hij zal best wel talent hebben, maar dat weet ie dan toch verdomd aardig te camoufleren.
Hee allemaal,quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:53 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Mag ik weten waar dat op slaat???
Maichel welkom! Vertel eens wat meer over jezelf, zoals waar zit je op de tribune, ga je mee naar uitwedstrijden, hoelang ben je al supporter.
ja Lady is weer nieuwsgierig
En weer iemand van vak k6!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:52 schreef Maichel het volgende:
[..]
Hee allemaal,
Hoelang ik al fan ben? Best lang, maar sinds dit jaar pas een seizoenskaart. Ik zit op K6en ga redelijk vaak mee naar uitwedstrijden. Volgende week naar Veendam als het goed is
quote:
Ik wou net zeggen, heb je ook op 7 gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef DutchGooner het volgende:
al was het gisteren meer switchen tussen 5,6 en 7
Ja maar toch zat ik op K6!!! Ik vind het nog steeds niks hoor dat K gedoe. Voor mij is het gewoon nog steeds M-sidequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, heb je ook op 7 gezien.
En ook Lady zat gisteren ook akelig dicht langs 7
Precies.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:19 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja maar toch zat ik op K6!!! Ik vind het nog steeds niks hoor dat K gedoe. Voor mij is het gewoon nog steeds M-side
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
V O E T B A L - I S- E E N - T E A M M A N N E N S P O R T
Wordt het niet tijd dat je een Berry Powel puntenindex topic gaat maken, dan hoef je ons er tenminste niet mee lastig te vallen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Ik hield hem toch op jouw verzoek bij?
Jij ook al hierquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef stefan_FCDB het volgende:
robbie, nog meer fotos kunnen vinden van mvv? beetje een flutfoto
Rechts van mij op de tribune bedoel ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik zie ze niet, waar ben je dan?
Een pass heeft hij wel, tenminste ik heb hem bij Excelsior vaak genoeg een goede pass zien geven. Korte balletjes is teveel gevraagd, maar dat heeft meer te maken met spelinzicht en balgevoel. Dat heeft hij niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jij hebt er echt verstand van![]()
Als Biekman een goeie pass zou kunnen geven speelde hij allang bij Ajax.
Niks makkelijker dan de bal diep gooien op (een van) de snelste speler van Nederland die een perfecte pass geeft waar de aanvaller zo maar tegen aan hoeft te lopen. Dan zou hij ook geen spelinzicht nodig hebben.
Maar helaas berusten deze beelden niet op werkelijkheid.
Ja, nu ligt het aan het publiek. In Utrecht is het gepruts van Rajcomar natuurlijk altijd met gejuich ontvangen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:44 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tsja... en daarom wil Utrecht hem ook alleen maar verhuren.... Als ze hem echt zouden willen dumpen hadden ze hem wel verkocht lijkt me.
Ik ben er van overtuigd dat als hij er eenmaal eentje binnenschiet het allemaal wel goed komt met hem, maar door dat tering publiek weet ik niet of hem dat zal lukken.
Een goeie pass heeft volgens mij ook te maken met balgevoel, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een pass heeft hij wel, tenminste ik heb hem bij Excelsior vaak genoeg een goede pass zien geven. Korte balletjes is teveel gevraagd, maar dat heeft meer te maken met spelinzicht en balgevoel. Dat heeft hij niet.
Ik heb hem bij Excelsior genoeg goede voorzetten zien geven. Een korte steekpass of even balvast zijn is echter weer teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Een goeie pass heeft volgens mij ook te maken met balgevoel, maar ik kan het mis hebben.
Nee van hem uitfluiten gaat hij echt beter voetballen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, nu ligt het aan het publiek. In Utrecht is het gepruts van Rajcomar natuurlijk altijd met gejuich ontvangen.
De 4 daltons met LadyFCDB als leid(st)er?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Rechts van mij op de tribune bedoel ik.
Ik wou net zeggen, dat is het domste wat je kunt doen tegen een jongen die al weinig zelfvertrouwen heeft...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee van hem uitfluiten gaat hij echt beter voetballen.
Ik weet niet of je zelf ooit gevoetbald hebt waar publiek langs de kant stond?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee van hem uitfluiten gaat hij echt beter voetballen.
Ik weet niet of je zelf ooit gevoetbald hebt waar publiek langs de kant stond?
Dat is niet iets waar je mee om kunt gaan, zoiets raakt je tot op het bot.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Meneer Rajcomar is profvoetballer. Theo Bos gaf dat in het interview waar Robbie naar linkte ook al aan. Hij zal er toch mee om moeten leren gaan en moeten inzien dat op deze manier er geen grote carriere voor hem in het verschiet ligt.
Je draait het weer om. Het gaat erom dat het ontzettend dom is en zo'n jongen echt wel raakt. Want hij gaat toch niet weg, ja hij word misschien een keer gewisseld. En hij krijgt er alleen maar minder vertrouwen van = minder goals. Dus eigenlijk is het pure benadeling van je eigen club.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Meneer Rajcomar is profvoetballer. Theo Bos gaf dat in het interview waar Robbie naar linkte ook al aan. Hij zal er toch mee om moeten leren gaan en moeten inzien dat op deze manier er geen grote carriere voor hem in het verschiet ligt.
Dhr Rajcomar speelt in het Olympisch elftal. In landen als Macedonië worden 90 minuten lang oerwoudgeluiden gemaakt, in landen als Turkije wordt men constant uitgefloten en geprovoceerd... Daar zal hij toch echt mee om moeten leren gaan, anders is hij niet geschikt als prof. Hij heeft het ook helemaal aan zichzelf te danken, want hij speelt heel slecht en hij heeft totaal geen inzet. Andere spelers spelen ook wel kut, maar bij hen is er af en toe wat inzet te ontdekken, bij Rajcomar niet. Wegwezen met die gast. Bij Utrecht lachen ze zich nog steeds een breuk dat iemand hem wilde huren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat is niet iets waar je mee om kunt gaan, zoiets raakt je tot op het bot.
Ik wil jouw wel eens zien voetballen als er 20 man langs de kant staan en ze beginnen je allemaal uit te schelden en te fluiten. Eens kijken of jij dan nog een fatsoenlijke bal trapt.
Volgend jaar is hij weg. Hij is gewisseld vanwege zijn slechte spel en het zou me niets verbazen als hij op de bank gaat belanden als hij zo doorgaat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je draait het weer om. Het gaat erom dat het ontzettend dom is en zo'n jongen echt wel raakt. Want hij gaat toch niet weg, ja hij word misschien een keer gewisseld. En hij krijgt er alleen maar minder vertrouwen van = minder goals. Dus eigenlijk is het pure benadeling van je eigen club.
Dat is toch weer net iets anders dan dat je door je eigen "supporters" uitgescholden te worden. Utrecht wilde hem heel graag kwijt ja klopt.. Daarom wilden ze hem kost wat het kost verhuren en niet verkopen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dhr Rajcomar speelt in het Olympisch elftal. In landen als Macedonië worden 90 minuten lang oerwoudgeluiden gemaakt, in landen als Turkije wordt men constant uitgefloten en geprovoceerd... Daar zal hij toch echt mee om moeten leren gaan, anders is hij niet geschikt als prof. Hij heeft het ook helemaal aan zichzelf te danken, want hij speelt heel slecht en hij heeft totaal geen inzet. Andere spelers spelen ook wel kut, maar bij hen is er af en toe wat inzet te ontdekken, bij Rajcomar niet. Wegwezen met die gast. Bij Utrecht lachen ze zich nog steeds een breuk dat iemand hem wilde huren.
Als hij echt wat had laten zien bij Utrecht dan hadden ze hem nu wel een plaats in de selectie gegeven, aangezien ze daar niet zo ruim in de spitsen zitten en iemand als Rossini al af en toe mag invallen. Hij mocht het eens laten zien in de GGD, maar vooralsnog laat hij helemaal niets zien. Als hij zo doorgaat dan komt hij bij Utrecht echt niet meer aan de bak en hier ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch weer net iets anders dan dat je door je eigen "supporters" uitgescholden te worden. Utrecht wilde hem heel graag kwijt ja klopt.. Daarom wilden ze hem kost wat het kost verhuren en niet verkopen.
Hoelang moet jij nog met die krukken lopen?????quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:44 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De 4 daltons met LadyFCDB als leid(st)er?
Hoezo? Wil je me nog wat langer met die krukken zien lopen dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hoelang moet jij nog met die krukken lopen?????
Ook een welkom aan stefan... stel jij je ook even voor?
gaat nog druk worden op het forum hier
Als je zo onaardig tegen me doet wel ja....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je me nog wat langer met die krukken zien lopen dan?
Ik wed dat jij ook een van die supporters bent geweest die Jansen verrot gescholden heeft en hem daarna weer bejubelt hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als hij echt wat had laten zien bij Utrecht dan hadden ze hem nu wel een plaats in de selectie gegeven, aangezien ze daar niet zo ruim in de spitsen zitten en iemand als Rossini al af en toe mag invallen. Hij mocht het eens laten zien in de GGD, maar vooralsnog laat hij helemaal niets zien. Als hij zo doorgaat dan komt hij bij Utrecht echt niet meer aan de bak en hier ook niet.
Het zijn reacties uit het publiek. Daar moet een prof mee omgaan. Stefan Jansen werd ook regelmatig uitgescholden, toch scoorde hij er nogal wat dat seizoen dat hij werd uitgescholden. Hij werd niet alleen door de supporters van TOP uitgescholden, ook door eigen supporters.
Nee hoor, heb hem nooit uitgescholden. Heb me er hier weleens aan geďrriteerd als hij weer eens wat kansen had gemist, maar ik heb hem zeker nooit verrot gescholden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik wed dat jij ook een van die supporters bent geweest die Jansen verrot gescholden heeft en hem daarna weer bejubelt hebt.
Was niet onaardig bedoelt hoor, was meer een geintje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als je zo onaardig tegen me doet wel ja....
Wat is er kort door de bocht?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hem nooit uitgescholden. Heb me er hier weleens aan geďrriteerd als hij weer eens wat kansen had gemist, maar ik heb hem zeker nooit verrot gescholden.
Beetje kort door de bocht van je....
Blijft mijn post staan overigens.
Jouw bewering.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat is er kort door de bocht?
We zullen zien wat hij er van gaat bakken. Het zou me echter niet verbazen dat Bos er op aan gaat dringen bij Rajcomar dat als hij zo doorgaat hij toch weleens op de bank zou kunnen belanden. Dan is de mazzel van Rajcomar dat Bos heel weinig alternatieven heeft.quote:Rajcomar heeft gewoon tijd nodig, we spreken elkaar aan het eind van het seizoen er nog wel over, dan kunnen we gaan oordelen.
Nee en dan erbij de dalton's zijn met 4e en wij zijn bijna altijd met 2equote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoelt hoor, was meer een geintje.
Maar blijkbaar niet zo'n goeie....
Ik weet niet wat daar kort door de bocht aan is.quote:
Die redenatie is gewoon heel kort door de bocht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar kort door de bocht aan is.
Je fluit nu ook eigen spelers uit, dus waarom zou je dat toen niet hebben gedaan?
Yeahinho had het over 4 dames die naast hem zaten, ik dacht dat hij het over jou had.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee en dan erbij de dalton's zijn met 4e en wij zijn bijna altijd met 2e
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die redenatie is gewoon heel kort door de bocht.
Eerst was er toch altijd nog een 3e bij? Van E. ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee en dan erbij de dalton's zijn met 4e en wij zijn bijna altijd met 2e
Wij zijn gewoon 2 meiden met een blauw wit hart die het liefst geen wedstrijd over willen slaan.
Daar is ook niks mis mee, heel mooi zelfs.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef LadyFCDB het volgende:
Wij zijn gewoon 2 meiden met een blauw wit hart die het liefst geen wedstrijd over willen slaan.
Ik wou net zeggen, ik wou dat ik er 1 hadquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee, heel mooi zelfs.
Niks mooier dan een vrouw die van voetbal (FCDB) houdt.
Was het een Belske dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mijn ex ging ook altijd mee, ook al was ze supporter van Charleroi.![]()
Soort zoekt soort hč.quote:Mijn huidige vriendin is ook een keertje mee geweest, ze vond Rajcomar een prutser overigens.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
@CMT, past mooi bij elkaar dan, ook zo weinig verstand...
Yep. Nog steeds trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was het een Belske dan?
[..]
Rajcomar doet het gewoon niet best. Aantal mensen dat tevreden over hem is is op de vingers van 1 hand te tellen. Zelfs Bos vond hem niet best en Van Grinsven liep zich ook zichtbaar te irriteren aan Rajcomar.quote:Soort zoekt soort hč.
Mijn vriend ging ook altijd mee.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mijn ex ging ook altijd mee, ook al was ze supporter van Charleroi.Mijn huidige vriendin is ook een keertje mee geweest, ze vond Rajcomar een prutser overigens.
![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat hij het momenteel goed doet, ik vind het alleen niet normaal dat supporters hun eigen spelers zo afvallen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds trouwens.
[..]
Rajcomar doet het gewoon niet best. Aantal mensen dat tevreden over hem is is op de vingers van 1 hand te tellen. Zelfs Bos vond hem niet best en Van Grinsven liep zich ook zichtbaar te irriteren aan Rajcomar.
Spelers? Alleen Rajcomar wordt echt afgevallen. Hij speelt gewoon ronduit slecht en hij wekt ook niet de indruk dat hij er 100% voor gaat en dat het hem iets interesseert. Dan krijg je de volle laag. als je daar niet tegen kunt dan had je geen profvoetballer moeten worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat hij het momenteel goed doet, ik vind het alleen niet normaal dat supporters hun eigen spelers zo afvallen.
Ik heb het over in het algemeen. Jansen en volgens mij werd vd Eede in het begin ook niet al te enthousiast ontvangen. Zo zijn er wel meer geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Spelers? Alleen Rajcomar wordt echt afgevallen.
Dat is nou kort door de bocht.quote:Dan krijg je de volle laag. als je daar niet tegen kunt dan had je geen profvoetballer moeten worden.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat hij het momenteel goed doet, ik vind het alleen niet normaal dat supporters hun eigen spelers zo afvallen.
Ja zoals ik gister ook al tegen Rean zei. Ik denk dat ik hem dit weekend af ga hebben. Ben met de laatste puntjes op de i bezig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad,
En het debielste is dan nog wel dat Biekman dan als een held ontvangen word![]()
Lady> komt die dvd van jou nog uit?
Dat zijn wel spelers die zich daar overheen hebben gezet en zich nuttig hebben gemaakt voor de club en ook gewoon populair waren bij het gros van de supporters. Zo wordt het kaf van het koren gescheiden. Rajcomar speelde hier overigens al kut voor dat de eerste supporter hem had uitgescholden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb het over in het algemeen. Jansen en volgens mij werd vd Eede in het begin ook niet al te enthousiast ontvangen. Zo zijn er wel meer geweest.
[..]
Nee hoor, gewoon waarheid als een koe.quote:Dat is nou kort door de bocht.
Wat wil je op die cover hebben dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja zoals ik gister ook al tegen Rean zei. Ik denk dat ik hem dit weekend af ga hebben. Ben met de laatste puntjes op de i bezig.
Zoek nog iemand die er een hele mooie cover voor kan maken...
Ik wil gewoon een mooie hoes. Heb zelf wel iets maar dat ziet er zo saai uit. Je weet om wat voor dvd het gaat he..quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat wil je op die cover hebben dan?
Weet het niet zeker, maar dacht om een dvd over het afgelopen seizoen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een mooie hoes. Heb zelf wel iets maar dat ziet er zo saai uit. Je weet om wat voor dvd het gaat he..
KG zeker, Rean denk ik ook wel, maar KG maakt ook (bijna?) alles voor die FCDB boekjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Rean is daar wel goed in toch, Of KG.
"Proud to be a Bosschenaar"quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Of KG.
Juist. Alle samenvattingen van afgelopen seizoen. Inclusief de beelden van de amstelcup wedstrijd willem 2 uit en de aflevering van olifantendoders van omroep brabantquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar dacht om een dvd over het afgelopen seizoen?
Maar die ga ik het niet vragen... en rean durf ik het niet eens te vragen want ik vrees dat hij er dan net zolang over gaat doen als ik en dan kunnen we de dvd onder de kerstboom leggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:49 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
KG zeker, Rean denk ik ook wel, maar KG maakt ook (bijna?) alles voor die FCDB boekjes.
Ik wil ook wel proberen om iets in elkaar te knutselen, maar ik denk dat als je het aan KG vraagt hij dat ook wel wil doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Juist. Alle samenvattingen van afgelopen seizoen. Inclusief de beelden van de amstelcup wedstrijd willem 2 uit en de aflevering van olifantendoders van omroep brabant
Nee ik ga zelf nog wel ff knutselen.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel proberen om iets in elkaar te knutselen, maar ik denk dat als je het aan KG vraagt hij dat ook wel wil doen.
Ik ken hem van gezicht en daar houd het op.... en wil er niet zo'n groot iets va nmaken. Vind het leuk om er een paar te maken maar niet voor de hele m-side.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan KG? Mag je hem niet
Dat komt omdat ze toen in een keer een bepaald aantal van die dingen gekocht hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
En 3 boekjes later staat het er nog steeds op
Weet ik.. En op het moment dat ze het konden veranderen hebben ze toen per abuis weer de verkeerde versie ingeleveverd waardoor ze er weer xxxx aantal boekjes aan vast zitten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze toen in een keer een bepaald aantal van die dingen gekocht hebben.
Nou degene met de mooiste cover krijgt de dvd helemaal voor niks!!! Inzendingen mailen naar mequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja graag
Ik wil ook wel iets proberen in ekaar te knutselen...
en dat zal voorlopig nog wel zo blijven aangezien ze ik weet niet hoeveel covers hebben laten drukken met die titelquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
En 3 boekjes later staat het er nog steeds op
Heb je geen liniaal???quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn de afmetingen van een DVD cover?
2 badges tegen een dvd??? Zijn zo ie zo al 2 dvd'squote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
Lady,badge ruilen tegen een DVD?
Dubbel gepost sorryquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg ik niet anders win ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn de afmetingen van een DVD cover?
Nope,1 tegen 1,ben keihard,ik heb zo ook mijn productiekostenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
2 badges tegen een dvd??? Zijn zo ie zo al 2 dvd's![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zeg ik niet anders win ik niet![]()
Oke dan krijg jij alleen het eerste deel van de competitie.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,1 tegen 1,ben keihard,ik heb zo ook mijn productiekosten
Wat word het nou eik? Zo'n pin waarvan je er ook een paar op je petje had zitten maandag?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
Goor 3 KM overquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit vol spanning naar Chelsea te kijken.Ik ga ook eens pitten, morgen weer vroeg op.
Ja dat viel me ook al op.... Jullie weten het mailadres voor de inzendingen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Iedereen is druk bezig denk ik, het is zo stil in een keer![]()
Ik neem aan dat het het adres is wat in je profiel staat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op.... Jullie weten het mailadres voor de inzendingen?![]()
Ja gebruik die maar!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het het adres is wat in je profiel staat.
yupsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat word het nou eik? Zo'n pin waarvan je er ook een paar op je petje had zitten maandag?
Laat maar zitten dan,dubbel tarief voor jou dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Oke dan krijg jij alleen het eerste deel van de competitie.....![]()
Ik hoef zelf geen badge. Zou niet weten wat ik er mee moet doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan,dubbel tarief voor jou dus
Nou nee bedankt. Heb namelijk zelf weinig tot niks met Luik.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Op je jas of petje pinnen?
dankjequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ook een welkom aan stefan...
gaat nog druk worden op het forum hier
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:26 schreef Maichel het volgende:
EY K6 en K7'ers, plaats eens een pic. van jullie zodat ik weet tegen wie ik het heb :-)
Charlie wel, Christiano zal wel van een blessure terugkomen denk ik, anders zal hij niet lang blijven in Kerkrade.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef Yeahinho het volgende:
Christiano en Charlie... dat klinkt echt als de beloften van Roda ja.
ONLINE!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ook wat geklooid met Photoshop en heb een dvd-cover in elkaar gezet.
Roep maar als je online bent op msn Lady, dan stuur ik em en kun je aanpassingen doorgeven.
Alles voor een gratis exemplaar he.....
Boeiend...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opstelling Roda JC: Bram Castro - Jamie Quijs - Ivan Vicelich - Ken Leemans - Pascal Müller - David Thijssen - Cristiano - Charlie van den Ouweland - Olaf Rompelberg - Roy Bejas en Mohamed Elberkani .
Daar zet DG direct een slot op, hier is veiliger.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd dat je een Berry Powel puntenindex topic gaat maken, dan hoef je ons er tenminste niet mee lastig te vallen.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, Berry Powel is reden genoeg voor een ban.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zet DG direct een slot op, hier is veiliger.
Ik zou het niet doen OOSJquote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef Yeahinho het volgende:
Kun je die van jou eens mailen OOSJ? Lady wil hem niet laten zien...
Heb je nog ooit iets gehoord van Omniworld trouwens? Daar zou je toch ook iets van doorsturen o.i.d.?
Zoals ik al zei "ik beslis niet alleen"quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Dank voor de hint Lady. Een foto uit 2003-2004 gebruiken voor de seizoensdvd van 2004-2005.
Ik vind dat de cover van OOSJ al af moet vallen![]()
.
Gelukkig maar, dan was Robbie bij voorbaat al kansloos geweestquote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zoals ik al zei "ik beslis niet alleen"
Nee dat is niet waar.... met dit soort dingen ben ik heel onpartijdigquote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan was Robbie bij voorbaat al kansloos geweest![]()
![]()
.
Is dat zo???? Hij weet niet van wie de covers zijn..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:57 schreef Yeahinho het volgende:
Nu je vader ook mee gaat stemmen ben ík al kansloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |