Je draait het weer om. Het gaat erom dat het ontzettend dom is en zo'n jongen echt wel raakt. Want hij gaat toch niet weg, ja hij word misschien een keer gewisseld. En hij krijgt er alleen maar minder vertrouwen van = minder goals. Dus eigenlijk is het pure benadeling van je eigen club.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Meneer Rajcomar is profvoetballer. Theo Bos gaf dat in het interview waar Robbie naar linkte ook al aan. Hij zal er toch mee om moeten leren gaan en moeten inzien dat op deze manier er geen grote carriere voor hem in het verschiet ligt.
Dhr Rajcomar speelt in het Olympisch elftal. In landen als Macedonië worden 90 minuten lang oerwoudgeluiden gemaakt, in landen als Turkije wordt men constant uitgefloten en geprovoceerd... Daar zal hij toch echt mee om moeten leren gaan, anders is hij niet geschikt als prof. Hij heeft het ook helemaal aan zichzelf te danken, want hij speelt heel slecht en hij heeft totaal geen inzet. Andere spelers spelen ook wel kut, maar bij hen is er af en toe wat inzet te ontdekken, bij Rajcomar niet. Wegwezen met die gast. Bij Utrecht lachen ze zich nog steeds een breuk dat iemand hem wilde huren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat is niet iets waar je mee om kunt gaan, zoiets raakt je tot op het bot.
Ik wil jouw wel eens zien voetballen als er 20 man langs de kant staan en ze beginnen je allemaal uit te schelden en te fluiten. Eens kijken of jij dan nog een fatsoenlijke bal trapt.
Volgend jaar is hij weg. Hij is gewisseld vanwege zijn slechte spel en het zou me niets verbazen als hij op de bank gaat belanden als hij zo doorgaat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je draait het weer om. Het gaat erom dat het ontzettend dom is en zo'n jongen echt wel raakt. Want hij gaat toch niet weg, ja hij word misschien een keer gewisseld. En hij krijgt er alleen maar minder vertrouwen van = minder goals. Dus eigenlijk is het pure benadeling van je eigen club.
Dat is toch weer net iets anders dan dat je door je eigen "supporters" uitgescholden te worden. Utrecht wilde hem heel graag kwijt ja klopt.. Daarom wilden ze hem kost wat het kost verhuren en niet verkopen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dhr Rajcomar speelt in het Olympisch elftal. In landen als Macedonië worden 90 minuten lang oerwoudgeluiden gemaakt, in landen als Turkije wordt men constant uitgefloten en geprovoceerd... Daar zal hij toch echt mee om moeten leren gaan, anders is hij niet geschikt als prof. Hij heeft het ook helemaal aan zichzelf te danken, want hij speelt heel slecht en hij heeft totaal geen inzet. Andere spelers spelen ook wel kut, maar bij hen is er af en toe wat inzet te ontdekken, bij Rajcomar niet. Wegwezen met die gast. Bij Utrecht lachen ze zich nog steeds een breuk dat iemand hem wilde huren.
Als hij echt wat had laten zien bij Utrecht dan hadden ze hem nu wel een plaats in de selectie gegeven, aangezien ze daar niet zo ruim in de spitsen zitten en iemand als Rossini al af en toe mag invallen. Hij mocht het eens laten zien in de GGD, maar vooralsnog laat hij helemaal niets zien. Als hij zo doorgaat dan komt hij bij Utrecht echt niet meer aan de bak en hier ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch weer net iets anders dan dat je door je eigen "supporters" uitgescholden te worden. Utrecht wilde hem heel graag kwijt ja klopt.. Daarom wilden ze hem kost wat het kost verhuren en niet verkopen.
Hoelang moet jij nog met die krukken lopen?????quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:44 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De 4 daltons met LadyFCDB als leid(st)er?
Hoezo? Wil je me nog wat langer met die krukken zien lopen dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hoelang moet jij nog met die krukken lopen?????
Ook een welkom aan stefan... stel jij je ook even voor?
gaat nog druk worden op het forum hier
Als je zo onaardig tegen me doet wel ja....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je me nog wat langer met die krukken zien lopen dan?
Ik wed dat jij ook een van die supporters bent geweest die Jansen verrot gescholden heeft en hem daarna weer bejubelt hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als hij echt wat had laten zien bij Utrecht dan hadden ze hem nu wel een plaats in de selectie gegeven, aangezien ze daar niet zo ruim in de spitsen zitten en iemand als Rossini al af en toe mag invallen. Hij mocht het eens laten zien in de GGD, maar vooralsnog laat hij helemaal niets zien. Als hij zo doorgaat dan komt hij bij Utrecht echt niet meer aan de bak en hier ook niet.
Het zijn reacties uit het publiek. Daar moet een prof mee omgaan. Stefan Jansen werd ook regelmatig uitgescholden, toch scoorde hij er nogal wat dat seizoen dat hij werd uitgescholden. Hij werd niet alleen door de supporters van TOP uitgescholden, ook door eigen supporters.
Nee hoor, heb hem nooit uitgescholden. Heb me er hier weleens aan geďrriteerd als hij weer eens wat kansen had gemist, maar ik heb hem zeker nooit verrot gescholden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik wed dat jij ook een van die supporters bent geweest die Jansen verrot gescholden heeft en hem daarna weer bejubelt hebt.
Was niet onaardig bedoelt hoor, was meer een geintje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als je zo onaardig tegen me doet wel ja....
Wat is er kort door de bocht?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hem nooit uitgescholden. Heb me er hier weleens aan geďrriteerd als hij weer eens wat kansen had gemist, maar ik heb hem zeker nooit verrot gescholden.
Beetje kort door de bocht van je....
Blijft mijn post staan overigens.
Jouw bewering.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat is er kort door de bocht?
We zullen zien wat hij er van gaat bakken. Het zou me echter niet verbazen dat Bos er op aan gaat dringen bij Rajcomar dat als hij zo doorgaat hij toch weleens op de bank zou kunnen belanden. Dan is de mazzel van Rajcomar dat Bos heel weinig alternatieven heeft.quote:Rajcomar heeft gewoon tijd nodig, we spreken elkaar aan het eind van het seizoen er nog wel over, dan kunnen we gaan oordelen.
Nee en dan erbij de dalton's zijn met 4e en wij zijn bijna altijd met 2equote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoelt hoor, was meer een geintje.
Maar blijkbaar niet zo'n goeie....
Ik weet niet wat daar kort door de bocht aan is.quote:
Die redenatie is gewoon heel kort door de bocht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar kort door de bocht aan is.
Je fluit nu ook eigen spelers uit, dus waarom zou je dat toen niet hebben gedaan?
Yeahinho had het over 4 dames die naast hem zaten, ik dacht dat hij het over jou had.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee en dan erbij de dalton's zijn met 4e en wij zijn bijna altijd met 2e
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die redenatie is gewoon heel kort door de bocht.
Eerst was er toch altijd nog een 3e bij? Van E. ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee en dan erbij de dalton's zijn met 4e en wij zijn bijna altijd met 2e
Wij zijn gewoon 2 meiden met een blauw wit hart die het liefst geen wedstrijd over willen slaan.
Daar is ook niks mis mee, heel mooi zelfs.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef LadyFCDB het volgende:
Wij zijn gewoon 2 meiden met een blauw wit hart die het liefst geen wedstrijd over willen slaan.
Ik wou net zeggen, ik wou dat ik er 1 hadquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee, heel mooi zelfs.
Niks mooier dan een vrouw die van voetbal (FCDB) houdt.
Was het een Belske dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mijn ex ging ook altijd mee, ook al was ze supporter van Charleroi.![]()
Soort zoekt soort hč.quote:Mijn huidige vriendin is ook een keertje mee geweest, ze vond Rajcomar een prutser overigens.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
@CMT, past mooi bij elkaar dan, ook zo weinig verstand...
Yep. Nog steeds trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was het een Belske dan?
[..]
Rajcomar doet het gewoon niet best. Aantal mensen dat tevreden over hem is is op de vingers van 1 hand te tellen. Zelfs Bos vond hem niet best en Van Grinsven liep zich ook zichtbaar te irriteren aan Rajcomar.quote:Soort zoekt soort hč.
Mijn vriend ging ook altijd mee.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mijn ex ging ook altijd mee, ook al was ze supporter van Charleroi.Mijn huidige vriendin is ook een keertje mee geweest, ze vond Rajcomar een prutser overigens.
![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat hij het momenteel goed doet, ik vind het alleen niet normaal dat supporters hun eigen spelers zo afvallen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds trouwens.
[..]
Rajcomar doet het gewoon niet best. Aantal mensen dat tevreden over hem is is op de vingers van 1 hand te tellen. Zelfs Bos vond hem niet best en Van Grinsven liep zich ook zichtbaar te irriteren aan Rajcomar.
Spelers? Alleen Rajcomar wordt echt afgevallen. Hij speelt gewoon ronduit slecht en hij wekt ook niet de indruk dat hij er 100% voor gaat en dat het hem iets interesseert. Dan krijg je de volle laag. als je daar niet tegen kunt dan had je geen profvoetballer moeten worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat hij het momenteel goed doet, ik vind het alleen niet normaal dat supporters hun eigen spelers zo afvallen.
Ik heb het over in het algemeen. Jansen en volgens mij werd vd Eede in het begin ook niet al te enthousiast ontvangen. Zo zijn er wel meer geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Spelers? Alleen Rajcomar wordt echt afgevallen.
Dat is nou kort door de bocht.quote:Dan krijg je de volle laag. als je daar niet tegen kunt dan had je geen profvoetballer moeten worden.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat hij het momenteel goed doet, ik vind het alleen niet normaal dat supporters hun eigen spelers zo afvallen.
Ja zoals ik gister ook al tegen Rean zei. Ik denk dat ik hem dit weekend af ga hebben. Ben met de laatste puntjes op de i bezig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad,
En het debielste is dan nog wel dat Biekman dan als een held ontvangen word![]()
Lady> komt die dvd van jou nog uit?
Dat zijn wel spelers die zich daar overheen hebben gezet en zich nuttig hebben gemaakt voor de club en ook gewoon populair waren bij het gros van de supporters. Zo wordt het kaf van het koren gescheiden. Rajcomar speelde hier overigens al kut voor dat de eerste supporter hem had uitgescholden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb het over in het algemeen. Jansen en volgens mij werd vd Eede in het begin ook niet al te enthousiast ontvangen. Zo zijn er wel meer geweest.
[..]
Nee hoor, gewoon waarheid als een koe.quote:Dat is nou kort door de bocht.
Wat wil je op die cover hebben dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja zoals ik gister ook al tegen Rean zei. Ik denk dat ik hem dit weekend af ga hebben. Ben met de laatste puntjes op de i bezig.
Zoek nog iemand die er een hele mooie cover voor kan maken...
Ik wil gewoon een mooie hoes. Heb zelf wel iets maar dat ziet er zo saai uit. Je weet om wat voor dvd het gaat he..quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat wil je op die cover hebben dan?
Weet het niet zeker, maar dacht om een dvd over het afgelopen seizoen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een mooie hoes. Heb zelf wel iets maar dat ziet er zo saai uit. Je weet om wat voor dvd het gaat he..
KG zeker, Rean denk ik ook wel, maar KG maakt ook (bijna?) alles voor die FCDB boekjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Rean is daar wel goed in toch, Of KG.
"Proud to be a Bosschenaar"quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Of KG.
Juist. Alle samenvattingen van afgelopen seizoen. Inclusief de beelden van de amstelcup wedstrijd willem 2 uit en de aflevering van olifantendoders van omroep brabantquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar dacht om een dvd over het afgelopen seizoen?
Maar die ga ik het niet vragen... en rean durf ik het niet eens te vragen want ik vrees dat hij er dan net zolang over gaat doen als ik en dan kunnen we de dvd onder de kerstboom leggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:49 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
KG zeker, Rean denk ik ook wel, maar KG maakt ook (bijna?) alles voor die FCDB boekjes.
Ik wil ook wel proberen om iets in elkaar te knutselen, maar ik denk dat als je het aan KG vraagt hij dat ook wel wil doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Juist. Alle samenvattingen van afgelopen seizoen. Inclusief de beelden van de amstelcup wedstrijd willem 2 uit en de aflevering van olifantendoders van omroep brabant
Nee ik ga zelf nog wel ff knutselen.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel proberen om iets in elkaar te knutselen, maar ik denk dat als je het aan KG vraagt hij dat ook wel wil doen.
Ik ken hem van gezicht en daar houd het op.... en wil er niet zo'n groot iets va nmaken. Vind het leuk om er een paar te maken maar niet voor de hele m-side.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan KG? Mag je hem niet
Dat komt omdat ze toen in een keer een bepaald aantal van die dingen gekocht hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
En 3 boekjes later staat het er nog steeds op
Weet ik.. En op het moment dat ze het konden veranderen hebben ze toen per abuis weer de verkeerde versie ingeleveverd waardoor ze er weer xxxx aantal boekjes aan vast zitten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze toen in een keer een bepaald aantal van die dingen gekocht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |