Nou degene met de mooiste cover krijgt de dvd helemaal voor niks!!! Inzendingen mailen naar mequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja graag
Ik wil ook wel iets proberen in ekaar te knutselen...
en dat zal voorlopig nog wel zo blijven aangezien ze ik weet niet hoeveel covers hebben laten drukken met die titelquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
En 3 boekjes later staat het er nog steeds op
Heb je geen liniaal???quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn de afmetingen van een DVD cover?
2 badges tegen een dvd??? Zijn zo ie zo al 2 dvd'squote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
Lady,badge ruilen tegen een DVD?
Dubbel gepost sorryquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg ik niet anders win ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn de afmetingen van een DVD cover?
Nope,1 tegen 1,ben keihard,ik heb zo ook mijn productiekostenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
2 badges tegen een dvd??? Zijn zo ie zo al 2 dvd's![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zeg ik niet anders win ik niet![]()
Oke dan krijg jij alleen het eerste deel van de competitie.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,1 tegen 1,ben keihard,ik heb zo ook mijn productiekosten
Wat word het nou eik? Zo'n pin waarvan je er ook een paar op je petje had zitten maandag?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
Goor 3 KM overquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit vol spanning naar Chelsea te kijken.Ik ga ook eens pitten, morgen weer vroeg op.
Ja dat viel me ook al op.... Jullie weten het mailadres voor de inzendingen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Iedereen is druk bezig denk ik, het is zo stil in een keer![]()
Ik neem aan dat het het adres is wat in je profiel staat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op.... Jullie weten het mailadres voor de inzendingen?![]()
Ja gebruik die maar!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het het adres is wat in je profiel staat.
yupsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat word het nou eik? Zo'n pin waarvan je er ook een paar op je petje had zitten maandag?
Laat maar zitten dan,dubbel tarief voor jou dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Oke dan krijg jij alleen het eerste deel van de competitie.....![]()
Ik hoef zelf geen badge. Zou niet weten wat ik er mee moet doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan,dubbel tarief voor jou dus
Nou nee bedankt. Heb namelijk zelf weinig tot niks met Luik.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Op je jas of petje pinnen?
dankjequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ook een welkom aan stefan...
gaat nog druk worden op het forum hier
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:26 schreef Maichel het volgende:
EY K6 en K7'ers, plaats eens een pic. van jullie zodat ik weet tegen wie ik het heb :-)
Charlie wel, Christiano zal wel van een blessure terugkomen denk ik, anders zal hij niet lang blijven in Kerkrade.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef Yeahinho het volgende:
Christiano en Charlie... dat klinkt echt als de beloften van Roda ja.
ONLINE!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ook wat geklooid met Photoshop en heb een dvd-cover in elkaar gezet.
Roep maar als je online bent op msn Lady, dan stuur ik em en kun je aanpassingen doorgeven.
Alles voor een gratis exemplaar he.....
Boeiend...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opstelling Roda JC: Bram Castro - Jamie Quijs - Ivan Vicelich - Ken Leemans - Pascal Müller - David Thijssen - Cristiano - Charlie van den Ouweland - Olaf Rompelberg - Roy Bejas en Mohamed Elberkani .
Daar zet DG direct een slot op, hier is veiliger.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd dat je een Berry Powel puntenindex topic gaat maken, dan hoef je ons er tenminste niet mee lastig te vallen.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, Berry Powel is reden genoeg voor een ban.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zet DG direct een slot op, hier is veiliger.
Ik zou het niet doen OOSJquote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef Yeahinho het volgende:
Kun je die van jou eens mailen OOSJ? Lady wil hem niet laten zien...
Heb je nog ooit iets gehoord van Omniworld trouwens? Daar zou je toch ook iets van doorsturen o.i.d.?
Zoals ik al zei "ik beslis niet alleen"quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Dank voor de hint Lady. Een foto uit 2003-2004 gebruiken voor de seizoensdvd van 2004-2005.
Ik vind dat de cover van OOSJ al af moet vallen![]()
.
Gelukkig maar, dan was Robbie bij voorbaat al kansloos geweestquote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zoals ik al zei "ik beslis niet alleen"
Nee dat is niet waar.... met dit soort dingen ben ik heel onpartijdigquote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan was Robbie bij voorbaat al kansloos geweest![]()
![]()
.
Is dat zo???? Hij weet niet van wie de covers zijn..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:57 schreef Yeahinho het volgende:
Nu je vader ook mee gaat stemmen ben ík al kansloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |