abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30529438
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik had het over de kruising van Beekmans en Biekman die jij opperde En de goede pass en inzicht zouden van van Beekmans komen.
Oke op die manier. Dan heb je een topper inderdaad, alleen mist Biekman helaas het inzicht. Hij heeft zelfs zo weinig inzicht dat het zelfs voor de GGD een beperkte voetballer is.

Beekmans had ik meer van verwacht eigenlijk. Ik heb het idee dat hij stil staat in zijn ontwikkeling. Ik vond hem twee seizoenen terug echt beter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30529458
D'r waren sowieso 3 meiden in het uitvak volgens mij. Toch mooi dat die meegaan, anders staan ze daar met hun vieren te pielebuizen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30529460
Maar goed, over 3 jaar staan we met z'n allen in een volle Nou Camp en dollen we Inter in de finale van de CL.

ik begin al te dromen, dus ik moet echt snel gaan slapen, greets!
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:23:07 #154
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30529486
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef Maichel het volgende:
Maar goed, over 3 jaar staan we met z'n allen in een volle Nou Camp en dollen we Inter in de finale van de CL.

ik begin al te dromen, dus ik moet echt snel gaan slapen, greets!
Niet Nou Camp,daar heb ik al CL gezien,doe maar Real dan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30529488
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
En toch heb ik met Rajcomar het idee dat als die eerste valt hij los is,weird.
Ik weet het niet. Bij Fortuna was het ook geen goalgetter en bij Utrecht ook niet. Ik heb wel wat van Fortuna gezien en ik heb Rajcomar altijd een overschatte speler gevonden. Dan vind ik iemand als Gommans echt nuttiger. Of die Marokkaan die nu bij Volendam speelt.
pi_30529538
quote:
FC Den Bosch heeft voor het eerst in drie wedstrijden weer eens weten te winnen. Dankzij de 2-0 overwinning op Haarlem klimt de ploeg van Theo Bos klimt naar een gedeelde vierde plaats in de Gouden Gids Divisie.

In De Vliert nam de wedstrijd vijf minuten voor rust een beslissende wending. Ray Fränkel kreeg rood voor het neerhalen van een doorgebroken Berry Powel. De topscorer van Den Bosch en de Gouden Gids Divisie (negen goals) benutte vervolgens zelf de strafschop.

Na rust slaagde Den Bosch er maar zelden in het numerieke overwicht uit te buiten. Eerder wist het tegen Emmen ook al nauwelijks raad met het mannetje meer op het veld. Toen zag Den Bosch zelfs een 1-1 tussenstand uitmonden in een 3-1 nederlaag

Nu bleek het matige spel goed genoeg om het nog mindere Haarlem af te houden. Helemaal toen Gijs Cales op aangeven van de net ingevallen Luciën Dors de 2-0 maakte en het teleurstellende duel daarmee op slot gooide.
Bron: VI
pi_30529583
Realistischer dan het verslagje op fcdenbosch.nl.

De inzet was beneden peil. Blij dat Bos dat heeft aangehaald, hopelijk wordt daar aan gewerkt de komende week en gaan ze er 200% voor aankomende vrijdag.

Cales balvast
pi_30529620
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef Maichel het volgende:

[..]

Waarom vind je dat?
Waarom ik het niet cool vind dat mensen hem een teringhond noemen of waarom ik vind dat Biekman waardeloos is?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30529627
Biekman . Ik heb geen zin om daar nog verder over te discussieren.

Rajcomar is een lamme tak die alleen maar voor eigen succes gaat, maar kan - als ie wil - in vergelijking tot Biekman nog wel aardig ballen. Biekman kan op zijn beurt heel goed achter ballen aanrennen die ie nooit meer binnenhoudt, of al koppend tegen doelpalen aanspringen, maar voetbalinstinct is hem helaas niet gegeven. En daar laat ik het bij .
pi_30529788
Van Biekman zorgt voor meer gevaar dan Rajcomar, maar een geweldige voetballer vind ik Biekman ook niet. Leuk om er 15 minuten voor tijd in te gooien, maar ik moet er niet aan denken om hem elke week 90 minuten te moeten zien spelen. Hij heeft echter wel inzet, dat heeft Rajcomar niet. Ik had liever gezien dat Biekman gewoon was verkocht aan Excelsior, die zouden blij geweest zijn met hem en dat Rajcomar lekker bij FC Utrecht in het 2e was blijven ballen en dat er 'n andere aanvaller was gehaald.
pi_30530089
Ze slaan zich hier in Utrecht nog beurs van het lachen dat ze hem zo makkelijk hebben kunnen dumpen. Het enige dat ik hier over hem hoorde waren terplekke nieuw verzonnen scheldwoorden. Hij zal best wel talent hebben, maar dat weet ie dan toch verdomd aardig te camoufleren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 13 september 2005 @ 07:53:41 #163
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_30532228
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ojee, na Lady nog een Biekman-fan op Fok .
Mag ik weten waar dat op slaat???

Maichel welkom! Vertel eens wat meer over jezelf, zoals waar zit je op de tribune, ga je mee naar uitwedstrijden, hoelang ben je al supporter.

ja Lady is weer nieuwsgierig
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_30536444
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Heb je het over Biekman? Zo geweldig vind ik zijn spelinzicht niet. Een pass, snelheid en kopkracht heeft hij wel natuurlijk. Maar spelinzicht? Ik vind van niet.
Jij hebt er echt verstand van
Als Biekman een goeie pass zou kunnen geven speelde hij allang bij Ajax.
Niks makkelijker dan de bal diep gooien op (een van) de snelste speler van Nederland die een perfecte pass geeft waar de aanvaller zo maar tegen aan hoeft te lopen. Dan zou hij ook geen spelinzicht nodig hebben.

Maar helaas berusten deze beelden niet op werkelijkheid.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30536531
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:55 schreef Hathor het volgende:
Ze slaan zich hier in Utrecht nog beurs van het lachen dat ze hem zo makkelijk hebben kunnen dumpen. Het enige dat ik hier over hem hoorde waren terplekke nieuw verzonnen scheldwoorden. Hij zal best wel talent hebben, maar dat weet ie dan toch verdomd aardig te camoufleren.
Tsja... en daarom wil Utrecht hem ook alleen maar verhuren.... Als ze hem echt zouden willen dumpen hadden ze hem wel verkocht lijkt me.
Ik ben er van overtuigd dat als hij er eenmaal eentje binnenschiet het allemaal wel goed komt met hem, maar door dat tering publiek weet ik niet of hem dat zal lukken.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30538225
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:53 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Mag ik weten waar dat op slaat???

Maichel welkom! Vertel eens wat meer over jezelf, zoals waar zit je op de tribune, ga je mee naar uitwedstrijden, hoelang ben je al supporter.

ja Lady is weer nieuwsgierig
Hee allemaal,

Hoelang ik al fan ben? Best lang, maar sinds dit jaar pas een seizoenskaart. Ik zit op K6 en ga redelijk vaak mee naar uitwedstrijden. Volgende week naar Veendam als het goed is
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:30:42 #167
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_30539242
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:52 schreef Maichel het volgende:

[..]

Hee allemaal,

Hoelang ik al fan ben? Best lang, maar sinds dit jaar pas een seizoenskaart. Ik zit op K6 en ga redelijk vaak mee naar uitwedstrijden. Volgende week naar Veendam als het goed is
En weer iemand van vak k6!
pi_30539337
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:30 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

En weer iemand van vak k6!
K7 RULEZ!!111!!!11
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:40:46 #169
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_30541098
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

K7 RULEZ!!111!!!11
K6 in de meerderheid!!
pi_30541230
Het is allebei niks
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30541268
K6 de gexte .
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:30:08 #172
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30542521
K6

al was het gisteren meer switchen tussen 5,6 en 7
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30543398
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef DutchGooner het volgende:

al was het gisteren meer switchen tussen 5,6 en 7
Ik wou net zeggen, heb je ook op 7 gezien.
En ook Lady zat gisteren ook akelig dicht langs 7
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:19:56 #174
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_30543939
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, heb je ook op 7 gezien.
En ook Lady zat gisteren ook akelig dicht langs 7
Ja maar toch zat ik op K6!!! Ik vind het nog steeds niks hoor dat K gedoe. Voor mij is het gewoon nog steeds M-side
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')