abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30515821
Nu we het toch over het gastenboek hebben. Daar valt de naam Arne Slot. Dat lijkt me toch wat teveel van het goede qua haalbaarheid.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 12 september 2005 @ 16:05:22 #102
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30516147
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
DG> Hoe is het met je Standard - Den Bosch patch?
20 september zijn ze klaar

en het is badge
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30516452
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:
- de grootste meevaller; Davids en Powel
- de grootste tegenvaller; Rajcomar
- de beste aankoop; Davids
- de grootste miskoop? nog te vroeg
Waar komt die Davids eigenlijk vandaan?
  maandag 12 september 2005 @ 16:21:08 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30516475
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef Afunados het volgende:

[..]

Waar komt die Davids eigenlijk vandaan?
2e van Vitesse
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30516802
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu we het toch over het gastenboek hebben. Daar valt de naam Arne Slot. Dat lijkt me toch wat teveel van het goede qua haalbaarheid.
Heeft gisteren weer in de basis gestaan (en gescoord) bij NAC, dus dat lijkt me niet reëel nee.
pi_30520863
CT is dus uitgenodigd door Fred? Dat is wel gaaf natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30525696
Wat een kutzooi weer .

Eindelijk Rajcomar gewisseld .
  maandag 12 september 2005 @ 22:20:32 #109
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30525896
W W

Wat een pot
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 12 september 2005 @ 22:21:25 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30525922
Begint trouwens wel traditie te worden inmiddels.

Bijna in alle wedstrijden van de FC valt een rode kaart,alleen tegen MVV niet en we krijgen bijna in elke wedstrijd een pingel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30525927
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:14 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een kutzooi weer .

Eindelijk Rajcomar gewisseld .
Niet overdrijven je wint gewoon met 2-0.
  maandag 12 september 2005 @ 22:33:30 #112
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_30526279
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:

Bijna in alle wedstrijden van de FC valt een rode kaart,alleen tegen MVV niet en we krijgen bijna in elke wedstrijd een pingel.
Hadden wij het inderdaad ook al over.....
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_30526381
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:

Is ook een verdienste van onze spelers.
  maandag 12 september 2005 @ 22:38:35 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30526430
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is ook een verdienste van onze spelers.
Of een zwakte van de tegenstander zoals vandaag
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30526538
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Of een zwakte van de tegenstander zoals vandaag
Dat is ook een verdienste van onze spelers de zwakheid van de tegenstander blootleggen.
Anyway met deze regelmatigheid kun je wel van een verdienste spreken denk ik.

Komt het trouwens nog op tv?
  maandag 12 september 2005 @ 22:44:10 #116
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_30526579
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is ook een verdienste van onze spelers de zwakheid van de tegenstander blootleggen.

Denk het niet.. heb geen camera gezien.

De graafschap komt trouwens met een autocombi. Ik weet nog goed hoe onze autocombi naar de graafschap verliep
  maandag 12 september 2005 @ 22:44:52 #117
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30526605
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als je zag hoe die pipo stond te prutsen met die bal terwijl ie alle tijd had....

Alleen op de BLOS denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30526682
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Denk het niet.. heb geen camera gezien.

De graafschap komt trouwens met een autocombi. Ik weet nog goed hoe onze autocombi naar de graafschap verliep
Ik weet ook nog hoe hun AC naar ons afgelopen jaar verliep. Niks aan de hand, zal vrijdag ook wel zijn. Al verdienen ze wel een koekje van eigen deeg ja.
  maandag 12 september 2005 @ 22:49:04 #119
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_30526724
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik weet ook nog hoe hun AC naar ons afgelopen jaar verliep. Niks aan de hand, zal vrijdag ook wel zijn. Al verdienen ze wel een koekje van eigen deeg ja.
Zal inderdaad wel niks gebeuren. De meeste zitten allemaal thuis.
pi_30526770
Je kunt lullen wat je wil, maar ik vond het gewoon kut vanavond .
  maandag 12 september 2005 @ 22:51:27 #121
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_30526788
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
het was inderdaad geen boeiende pot vanavond.
pi_30526917
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
De wedstrijd was inderdaad niet goed dat is duidelijk. Maar om een 2-0 overwinning nou kut te vinden vind ik overdreven.

Misschien moet je voort dan maar thuisblijven als je het kut vind als je favoriete club wint.

Edit> sorry voor de wat geirriteerde reactie maar ik word helemaal gek van al dat negatieve gezeik. Winnen we, is het godverdomme nog niet goed.

[ Bericht 12% gewijzigd door TerroRobbie op 12-09-2005 23:06:39 ]
pi_30527835
Het was gewoon kut. Oke, we hebben gewonnen en drie punten, daarmee ben ik dan ook tevreden, maar Haarlem was echt heel zwak. Anyway, drie punten en geen schade opgelopen. Vrijdag zal er wel meer inzet moeten zijn tegen De Graafschap. Die moeten we gewoon wederom winnen.

Ik ben tevreden dat we niet opnieuw zijn afgegaan, maar het hoogtepunt van de avond was wel de wissel van Rajcomar. Hopelijk is er een flinke deuk gekomen in het ego van die arrogante teringhond. RAJCOMAR OPROTTEN!!! Het lijkt erop dat zelfs Theo Bos pijn in zijn ogen krijgt van het eeuwige gepruts van het prinsesje op de zilverwitte schoentjes.

De grensrechter was wel een drama trouwens. Als die gast zijn bril had opgezet dan had het ook zomaar 4-0 of 5-0 kunnen worden, ook al speelt de FC gewoon heel erg slecht.

Vorm vond ik vandaag niet geweldig. Hij komt nog steeds niet overtuigend over vind ik, maar hij heeft geen fouten gemaakt die hebben geleid tot een tegengoal. Een zesje.

Verhaegh vond ik vandaag wederom een van de beteren. Tenminste iemand die weet dat er inzet nodig is om wedstrijden te winnen. Een 6,5.

Wim Raymaekers viel nauwelijks op vandaag. Voor een verdediger is dat doorgaans geen slechte zaak. Een zesje.

Jaap Davids. Talentvolle jongen, maar hij moet nog veel leren. Ik vond hem erg traag in de opbouw, veel meer dan een balletje breed leggen zit er niet in. Een zesje.

Lorenzo Rimkus. Die speelde erg waardeloos vandaag. Onrustig, veel balverlies... Een 5.

Mounir Biyadat. Redelijk onopvallend, niet geweldig en het lijkt dat hij niet durft te schieten als hij de bal heeft in een goede positie om op goal te schieten. Gevolg is zijn traditionele gebrei of tikke terug. Een 5.

Paul Beekmans. Niet geweldig vandaag. Als verdedigende middenvelder te onrustig aan de bal en hij hapt gewoon veel te veel. Ik zie hem liever als centrale verdediger. Een 5,5.

Gijs Cales. Maakte een mooie goal, maar had ook weer een aantal slappe schoten. Verder is hij niet een keer zijn tegenstander voorbijgekomen. Voor zijn doen was de inzet niet eens heel matig. Een 6.

Richal Leitoe. Onzichtbaar. Veel balverlies, kwam zijn man nauwelijks voorbij, nauwelijks bruikbare voorzetten. Weinig aan gehad vandaag en terecht gewisseld. Een 5.

Berry Powel. Schoot de pingel wederom links van de keeper. Dit keer wat overtuigender en harder. Gelukkig maar dat hij de pingel durfde te nemen, anders had Prinses Rampomar de pingel genomen en waren we met een 0-0 afgescheept. Powel blijft een misselijke kwal, maar hij is wel een van de weinige die blijft gaan en werkt. Dat heeft hij eindelijk eens geleerd. Een 6.

Prince Rajcomar. Zijn zilverwitte schoentjes zijn niet vies geworden, zijn enorme ego is hopelijk wel flink beschadigd na deze wedstrijd. Terecht dat iedereen "oprotten" riep toen hij eindelijk eens gewisseld werd. Eigenlijk zat de hele tribune al vanaf de 1e minuut te wachten op het moment dat hij zou worden gewisseld. Een 3.

Lucien Dors. Goed ingevallen, knokt voor zowat elke bal. Deed het best aardig. Wat onrustig, maar ook nog jong. Een 6,5.

Robbie Haemhouts. Tja... hij viel niet slecht in, ook niet geweldig. Een redelijk constante speler. Ik zie hem eigenlijk liever eens op de flanken spelen, deed hij vorig seizoen een aantal maal best aardig. Een 6.

Brayton Biekman. Paar leuke acties, wel een 100%-kans gemist. Een 6.

[ Bericht 62% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 12-09-2005 23:35:28 ]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30528758
Bosschenaren!!!!!!!! Voortaan Biekman in de bassis ipv Prince Rajcomar

* Maichel zingt RAJCOMAR, OPROTTEN! RAJCOMAR OPROTTEN!!!!
pi_30528861
Ojee, na Lady nog een Biekman-fan op Fok .
pi_30528916
Ey..zeg nou zelf.....Rajcomar of Biekman.....
pi_30528930
Van Biekman gaat meer gevaar uit dan van Rajcomar, maar 90 minuten Biekman doet ook zeer aan je ogen natuurlijk.
pi_30528968
Zes wedstrijden Rajcomar...dat doet pas pijn
pi_30528991
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef Maichel het volgende:
Ey..zeg nou zelf.....Rajcomar of Biekman.....
Het zijn geen van beide geweldige voetballers, maar van Biekman gaat meer gevaar uit plus dat ik van Biekman het idee heb dat het hem tenminste nog iets boeit of er gewonnen wordt of niet.

Rajcomar moet gewoon opzouten. De hele pest is dat we gewoon heel weinig achter de hand hebben. Misschien maar gewoon Haemhouts op de vleugel zetten.
pi_30529020
Precies! Rajcomar lijkt niet eens inzet te willen tonen, dat is bij Biekmans wel anders.
pi_30529045
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
Waarom staat mijn naam en icoon niet in de openingspost
pi_30529147
Bosschenaren....ik ga slapen. Sowieso tot vrijdag. Wie gaan er eigenlijk allemaal mee naar Veendam?
pi_30529158
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef Maichel het volgende:
Precies! Rajcomar lijkt niet eens inzet te willen tonen, dat is bij Biekmans wel anders.
Biekman begrijpt er ook niet echt veel van. Ok, hij toont inzet, maar dat uit zich vooral in het 2x of 3x sprinten achter een bal die hij nooit kan halen of heel hoog springen.

Biekman is een hele beperkte voetballer die verkocht had moeten worden aan Excelsior. Rajcomar hadden we nooit moeten halen. Hem vond ik bij Fortuna al een overschatte kwast.
pi_30529168
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef Maichel het volgende:

[..]

Waarom staat mijn naam en icoon niet in de openingspost
Omdat we jou nog nooit in deze topic reeks gezien hebben en jouw bestaan op dit forum niet kunnen ruiken.

Welkom in ieder geval

P.s. Het is Biekman, zonder s
pi_30529188
Een kruising tussen Beekmans en Biekman, zou dat een goede voetballer zijn?
pi_30529219
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Omdat we jou nog nooit in deze topic reeks gezien hebben en jouw bestaan op dit forum niet kunnen ruiken.

Welkom in ieder geval

P.s. Het is Biekman, zonder s
Thx
pi_30529221
Opzich wel, hard lopen, kopsterk, goedspelinzicht, goede pass.

Overigens allemaal leuk en aardig dat men op de tribune zo lyrisch is van Biekman, maar die ene kopbal moet er dus gewoon in eh.
pi_30529258
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een kruising tussen Beekmans en Biekman, zou dat een goede voetballer zijn?
pi_30529278
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:

Overigens allemaal leuk en aardig dat men op de tribune zo lyrisch is van Biekman, maar die ene kopbal moet er dus gewoon in eh.
Yup...en dat schot op de paal ook
pi_30529311
Waarom zaten er trouwens maar 5 Haarlemmers, en hadden ze een spandoek met "GIRLS" bij? Maybe vanwege die overleden supporter (dat het er zo weinig waren)
pi_30529327
Sorry hoor maar ik snap niet waarom je Rajcomar nu een teringhond moet noemen...

Hij speelde slecht maar komop. En dan Biekman erin willen? Dat is de aller, aller, allerslechtste speler van het betaalde voetbal...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30529330
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:

Heb je het over Biekman? Zo geweldig vind ik zijn spelinzicht niet. Een pass, snelheid en kopkracht heeft hij wel natuurlijk. Maar spelinzicht? Ik vind van niet.

Die kopbal had er gewoon ingemoeten inderdaad. Dat was een 100% kans. Ik zie liever Biekman dan Rajcomar, maar beide doen zeer aan m'n ogen als ik ze 90 minuten moet aanschouwen. Biekman is een leuke invaller, maar ook niet iemand die er elke wedstrijd de volle 90 minuten staat.
pi_30529340
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar ik snap niet waarom je Rajcomar nu een teringhond moet noemen...

Hij speelde slecht maar komop. En dan Biekman erin willen? Dat is de aller, aller, allerslechtste speler van het betaalde voetbal...
Waarom vind je dat?
pi_30529344
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Maichel het volgende:

[..]

Yup...en dat schot op de paal ook
Was die niet van Powel?
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:18:13 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30529361
Had Biekman maar inzicht,dan kan ie het een stuk verder schoppen dan dat ie nu doet.

Doet nauwelijks onder voor ChocoPrince
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30529374
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Heb je het over Biekman? Zo geweldig vind ik zijn spelinzicht niet. Een pass, snelheid en kopkracht heeft hij wel natuurlijk. Maar spelinzicht? Ik vind van niet.
Ik had het over de kruising van Beekmans en Biekman die jij opperde En de goede pass en inzicht zouden van van Beekmans komen.
pi_30529379
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Was die niet van Powel?
Nee toch?
pi_30529395
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef Dylan Dog het volgende:

Rajcomar is gewoon waardeloos. Biekman is ook niet geweldig, maar er gaat toch net wat meer dreiging vanaf dan van Rajcomar.

Rajcomar heeft werkelijk nog niets laten zien. Alleen dat hij er telkens in slaagt om zijn schoentjes zonder vuil weer de kleedkamer in te loodsen na 90 minuten voetballen.

Biekman had trouwens verkocht mogen worden aan Excelsior wat mij betreft. Hij heeft daar goed gespeeld, ze wilden hem hebben en wij hebben er niet echt heel veel aan.
pi_30529407
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef Maichel het volgende:
Waarom zaten er trouwens maar 5 Haarlemmers, en hadden ze een spandoek met "GIRLS" bij? Maybe vanwege die overleden supporter (dat het er zo weinig waren)
Of Haarlem is niet zo famous for travelling en maandag is gewoon een kutavond. Dat spandoek Girls is blijkbaar van een groepje meiden dat Haarlem bezoekt.
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:20:45 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30529424
En toch heb ik met Rajcomar het idee dat als die eerste valt hij los is,weird.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')