20 september zijn ze klaarquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
DG> Hoe is het met je Standard - Den Bosch patch?
Waar komt die Davids eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 12 september 2005 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:
- de grootste meevaller; Davids en Powel
- de grootste tegenvaller; Rajcomar
- de beste aankoop; Davids
- de grootste miskoop? nog te vroeg
2e van Vitessequote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef Afunados het volgende:
[..]
Waar komt die Davids eigenlijk vandaan?
Heeft gisteren weer in de basis gestaan (en gescoord) bij NAC, dus dat lijkt me niet reëel nee.quote:Op maandag 12 september 2005 15:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu we het toch over het gastenboek hebben. Daar valt de naam Arne Slot. Dat lijkt me toch wat teveel van het goede qua haalbaarheid.
Niet overdrijven je wint gewoon met 2-0.quote:Op maandag 12 september 2005 22:14 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een kutzooi weer.
Eindelijk Rajcomar gewisseld.
Hadden wij het inderdaad ook al over.....quote:Op maandag 12 september 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
Begint trouwens wel traditie te worden inmiddels.
Bijna in alle wedstrijden van de FC valt een rode kaart,alleen tegen MVV niet en we krijgen bijna in elke wedstrijd een pingel.
Is ook een verdienste van onze spelers.quote:Op maandag 12 september 2005 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
Begint trouwens wel traditie te worden inmiddels.
Bijna in alle wedstrijden van de FC valt een rode kaart,alleen tegen MVV niet en we krijgen bijna in elke wedstrijd een pingel.
Of een zwakte van de tegenstander zoals vandaagquote:Op maandag 12 september 2005 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is ook een verdienste van onze spelers.
Dat is ook een verdienste van onze spelers de zwakheid van de tegenstander blootleggen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of een zwakte van de tegenstander zoals vandaag
Denk het niet.. heb geen camera gezien.quote:Op maandag 12 september 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is ook een verdienste van onze spelers de zwakheid van de tegenstander blootleggen.
Anyway met deze regelmatigheid kun je wel van een verdienste spreken denk ik.
Komt het trouwens nog op tv?
Als je zag hoe die pipo stond te prutsen met die bal terwijl ie alle tijd had....quote:Op maandag 12 september 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is ook een verdienste van onze spelers de zwakheid van de tegenstander blootleggen.
Anyway met deze regelmatigheid kun je wel van een verdienste spreken denk ik.
Komt het trouwens nog op tv?
Ik weet ook nog hoe hun AC naar ons afgelopen jaar verliep. Niks aan de hand, zal vrijdag ook wel zijn. Al verdienen ze wel een koekje van eigen deeg ja.quote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Denk het niet.. heb geen camera gezien.
De graafschap komt trouwens met een autocombi. Ik weet nog goed hoe onze autocombi naar de graafschap verliep
Zal inderdaad wel niks gebeuren. De meeste zitten allemaal thuis.quote:Op maandag 12 september 2005 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet ook nog hoe hun AC naar ons afgelopen jaar verliep. Niks aan de hand, zal vrijdag ook wel zijn. Al verdienen ze wel een koekje van eigen deeg ja.
het was inderdaad geen boeiende pot vanavond.quote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
Je kunt lullen wat je wil, maar ik vond het gewoon kut vanavond.
De wedstrijd was inderdaad niet goed dat is duidelijk. Maar om een 2-0 overwinning nou kut te vinden vind ik overdreven.quote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
Je kunt lullen wat je wil, maar ik vond het gewoon kut vanavond.
Het zijn geen van beide geweldige voetballers, maar van Biekman gaat meer gevaar uit plus dat ik van Biekman het idee heb dat het hem tenminste nog iets boeit of er gewonnen wordt of niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef Maichel het volgende:
Ey..zeg nou zelf.....Rajcomar of Biekman.....
Biekman begrijpt er ook niet echt veel van. Ok, hij toont inzet, maar dat uit zich vooral in het 2x of 3x sprinten achter een bal die hij nooit kan halen of heel hoog springen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef Maichel het volgende:
Precies! Rajcomar lijkt niet eens inzet te willen tonen, dat is bij Biekmans wel anders.
Omdat we jou nog nooit in deze topic reeks gezien hebben en jouw bestaan op dit forum niet kunnen ruiken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef Maichel het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam en icoon niet in de openingspost![]()
Thxquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat we jou nog nooit in deze topic reeks gezien hebben en jouw bestaan op dit forum niet kunnen ruiken.
Welkom in ieder geval
P.s. Het is Biekman, zonder s
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een kruising tussen Beekmans en Biekman, zou dat een goede voetballer zijn?
Yup...en dat schot op de paal ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Opzich wel, hard lopen, kopsterk, goedspelinzicht, goede pass.
Overigens allemaal leuk en aardig dat men op de tribune zo lyrisch is van Biekman, maar die ene kopbal moet er dus gewoon in eh.
Heb je het over Biekman? Zo geweldig vind ik zijn spelinzicht niet. Een pass, snelheid en kopkracht heeft hij wel natuurlijk. Maar spelinzicht? Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Opzich wel, hard lopen, kopsterk, goedspelinzicht, goede pass.
Overigens allemaal leuk en aardig dat men op de tribune zo lyrisch is van Biekman, maar die ene kopbal moet er dus gewoon in eh.
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar ik snap niet waarom je Rajcomar nu een teringhond moet noemen...
Hij speelde slecht maar komop. En dan Biekman erin willen? Dat is de aller, aller, allerslechtste speler van het betaalde voetbal...
Was die niet van Powel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Maichel het volgende:
[..]
Yup...en dat schot op de paal ook
Ik had het over de kruising van Beekmans en Biekman die jij opperdequote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je het over Biekman? Zo geweldig vind ik zijn spelinzicht niet. Een pass, snelheid en kopkracht heeft hij wel natuurlijk. Maar spelinzicht? Ik vind van niet.
Rajcomar is gewoon waardeloos. Biekman is ook niet geweldig, maar er gaat toch net wat meer dreiging vanaf dan van Rajcomar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar ik snap niet waarom je Rajcomar nu een teringhond moet noemen...
Hij speelde slecht maar komop. En dan Biekman erin willen? Dat is de aller, aller, allerslechtste speler van het betaalde voetbal...
Of Haarlem is niet zo famous for travelling en maandag is gewoon een kutavond. Dat spandoek Girls is blijkbaar van een groepje meiden dat Haarlem bezoekt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef Maichel het volgende:
Waarom zaten er trouwens maar 5 Haarlemmers, en hadden ze een spandoek met "GIRLS" bij? Maybe vanwege die overleden supporter (dat het er zo weinig waren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |