feest nu al afgelopen?quote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef Hathor het volgende:
Nou, om niet helemaal uit de toon te vallen hier wil ik effe een avatar uploaden, als iemand deze n00b dan ook nog effe uit wil leggen hoe dat werkt, dan komt alles goed.![]()
Uiteraard,Fred doet immers niets fout.quote:Op zondag 11 september 2005 09:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alle aankopen van Fred zijn een schot in de roos.
Nee, duurde tot half twee, maar ik ben gewoon op tijd terug naar huis gegaan. das wel het verstandigste als je gezopen hebt, dan hoef je in ieder geval de volgende dag niet met een houten kop in de trein te gaan zitten.quote:
Was het wel gezellig???quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, duurde tot half twee, maar ik ben gewoon op tijd terug naar huis gegaan. das wel het verstandigste als je gezopen hebt, dan hoef je in ieder geval de volgende dag niet met een houten kop in de trein te gaan zitten.
Je bedoeld Fanneke...quote:Op zondag 11 september 2005 17:15 schreef Yeahinho het volgende:
Goed bezig Hathor. Hier je icoontje wat verbeterd(wie is het eigenlijk, jij zelf
). Die kan voortaan mooi in de OP ipv die van hanneke, want die zien we hier eigenlijk toch nooit meer.
[afbeelding]
Maar het was wel gezellig neem ik aan?quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, duurde tot half twee, maar ik ben gewoon op tijd terug naar huis gegaan. das wel het verstandigste als je gezopen hebt, dan hoef je in ieder geval de volgende dag niet met een houten kop in de trein te gaan zitten.
Idd. Ik wist al dat hanneke niet klopte, en heb het nog nagezocht. Maar toen vergeten te veranderenquote:
yup maar volgens mij zit ie op het moment in de States.quote:Op zondag 11 september 2005 17:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd. Ik wist al dat hanneke niet klopte, en heb het nog nagezocht. Maar toen vergeten te veranderen.
Is die nog wel eens op Fok eigenlijk.
Daar hebben ze toch ook internet??quote:Op zondag 11 september 2005 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup maar volgens mij zit ie op het moment in de States.
quote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook internet??
Why not???quote:Op zondag 11 september 2005 19:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeah right,als je vakantie viert internetten.
En als hij al eens wat fout doet, wat natuurlijk niet mogelijk is, dan mogen we hem dat niet aanrekenen omdat hij al zoveel voor de club heeft betekend.quote:Op zondag 11 september 2005 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard,Fred doet immers niets fout.
Een clubmanquote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
En als hij al eens wat fout doet, wat natuurlijk niet mogelijk is, dan mogen we hem dat niet aanrekenen omdat hij al zoveel voor de club heeft betekend.
Laten we hopen dat we nog jaren mogen genieten van zijn uitgekiende aankoopbeleid.quote:
Jij bent uitgenodigd voor een gesprek met Fred.quote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we nog jaren mogen genieten van zijn uitgekiende aankoopbeleid.
Ik zie alleen dat er een ideetje wordt geopperd voor een forumavond. De laatste forumavond is alweer een hele tijd geleden volgens mij, dus dat is geen verkeerd plan op zich.quote:Op maandag 12 september 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent uitgenodigd voor een gesprek met Fred.
Ik zie ook dat Fred jou en de Beurden expliciet noemt voor een gesprek.quote:Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat er een ideetje wordt geopperd voor een forumavond. De laatste forumavond is alweer een hele tijd geleden volgens mij, dus dat is geen verkeerd plan op zich.
Deze bedoel je:quote:Op maandag 12 september 2005 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zie ook dat Fred jou en de Beurden expliciet noemt voor een gesprek.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
en je kunt mij bellen indien gewenst op het stadion dan zal ik het weleens uitleggen liefts met die beurden en allianza erbij want die verkopen een onzin las ik zojuist
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |