Dat mag in de krantquote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Mn pa belde vanmorgen op, dat die fiets op de hoek stond van de straat waar zij wonen
Politie gebeld, die zijn die flat ingelopen en verdomd, de dader nog gepakt ook
Ik is blij
Het zou me niks verbazenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef Lionheaad het volgende:
Vanavond op SBS6?? - Hart van Nederland met een uitgebreide reportage....
Niks beters te doen of zo???quote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga Ocean's twelve maar eens ff kijken.
Hey mag ik ook eens 1 week vakantie vierenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Niks beters te doen of zo???
Ga eens aan het werk!!!![]()
![]()
Neuj, behalve het oplossen van de moord op die pizzakoerier, een roofoverval bij Rilland etc etc niet neequote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Ja maar anders heeft de politie in Zeeland helemaal niks te doen
Jij viert straks een half jaar vakantiequote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey mag ik ook eens 1 week vakantie vieren
werksequote:
hotel op het lijf geschrevenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]
KZit in de Leugenaar zaterdag - 2persoonsbed![]()
10 maandenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jij viert straks een half jaar vakantie![]()
en?? beetje bijgekomen van gister??quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
SCH, hoe is het met je hartslag ? Weer normaal ?
Doe maar koffie.
quote:
Tong ontbijt 's avonds pas. Toch bedankt.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zwart toch ? onbijtje bij je koffie ?
Nou het het heeft er wel ingehakt zeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en?? beetje bijgekomen van gister??
Met de nasi kip-kerrie van je ma? Dat zijn wel de betere ontbijtjes!!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong ontbijt 's avonds pas. Toch bedankt.
Precies dan begin je de dag met een goede bodem.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met de nasi kip-kerrie van je ma? Dat zijn wel de betere ontbijtjes!!
heb jij ook zo'n tegeltje met:quote:Op donderdag 8 september 2005 14:50 schreef tong80 het volgende:
Precies dan begin je de dag met een goede bodem.
jij gaat m'n hobby toch niet nadoen hequote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga Ocean's twelve maar eens ff kijken.
een dvd-tje kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb nergens zin in, iemand iets wat ik kan doen
Terugzwaait.quote:
Goed voorbeeld doet volgenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij gaat m'n hobby toch niet nadoen he![]()
Nou weet je, ik heb 2 zonen en een vriend man.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:25 schreef Bjoro het volgende:
tjonge jonge, je kunt ook GEEN topic openen natuurlijk ....
Ik plas zittend.
of hebben de dames hier liever dat het hier ook een regel wordt ?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef Lionheaad het volgende:
Als je zelf de WC moet schoonmaken kom je er achter dat je beter zittend kunt plassen....
ah kijk eens aanquote:Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef dndiek het volgende:
City of God
Ik ga ook in het zonnetje zitten![]()
Veel te laag nuquote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
SCH, hoe is het met je hartslag ? Weer normaal ?
Macro van Basten is een goede coach ?quote:
ik kan het gewoon niet en vind het helemaal niets !quote:Op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou weet je, ik heb 2 zonen en een vriend man.
Ik heb ze liever zittend
kun je me morgenochtend weer wakkerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Ik ben al weer klaar voor vandaag.. en heb ook al de keuken gepoetstNu alleen nog koken, en dan lekker een avondje vrij
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je me morgenochtend weer wakker-en ?
blijf ik toch gewoon een uurtje langer op je wachtenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
TuurlijkBjoro! Alleen morgen net iets later.. Eerste uur vrij
Dat mag hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
blijf ik toch gewoon een uurtje langer op je wachten
Neem wat anders in het geval je niet van Lasagna houdt, zou ik zeggen !quote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zal ik lasagne gaan eten vanavond, of iets anders
quote:STAGIAIRE TROS CYBERCHANNEL M/V
Voor de redactie van TROS Cyberchannel (onze jongerenportal op internet) zijn wij op zoek naar creatieve duizendpoten die stage willen lopen bij TROS Internet.
Werkzaamheden:
• Dagelijks onderhouden van de portal;
• Verzinnen en schrijven van leuke, spontane en uitnodigende teksten voor diverse onderdelen van de site;
• Verzinnen en uitwerken van nieuwe concepten voor de website;
• Uitvoeren van bestaande en nieuwe concepten op de website;
• Inspringen waar nodig op de afdeling internet.
Wij vragen:
• Grote affiniteit met de media Internet, Televisie en Radio, en alles daaromheen!;
• Grote interesse in wat er leeft onder jongeren;
• Redactionele vaardigheden;
• Zelfstandige werkhouding;
• Groot inlevingsvermogen;
• Goede communicatieve vaardigheden;
• Enorme dosis creativiteit gecombineerd met het nemen van initiatieven om de site zo leuk en vernieuwend mogelijk te maken…en te houden!;
• Goede schrijfvaardigheid en accuratesse;
• Vertrouwd zijn met Internet, Adobe Photoshop, MicrosoftOffice, Macromedia Flash, HTML;
• Kennis van PHP en MySQL is een pré evenals kennis van Adobe Première;
• Beschikbaar voor een fulltime stage van 5 maanden.
Wij bieden:
• Een leuke, leerzame en dynamische werkplek op de internet afdeling;
• Werken in een team van enthousiaste tv, radio en internetmedewerkers;
• Leermogelijkheden op zowel het technische als redactionele vlak;
• Een leuke en leerzame stagetijd;
• Een stagevergoeding via de media-academie.
Ben je geïnteresseerd en per direct beschikbaar?
Stuur dan z.s.m. je brief met CV naar de TROS, afdeling personeelszaken, postbus 28450, 1202 LL, Hilversum of per mail naar: vacatures@tros.nl
• TROS Cyberchannel: www.cyberchannel.nl, de portal op internet voor en door jongeren. Op de site bieden wij op een snelle, eigentijdse manier informatie over diverse onderwerpen: van politiek tot muziek, van sms tot games, kortom: alles wat jongeren bezighoudt kun je op het cyberchannel in tekst, beeld en geluid terug vinden.
Meer informatie: Vanessa Greeven op telefoonnummer 035-6715733
zorg wel dat hij gaar isquote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zal ik lasagne gaan eten vanavond, of iets anders
Tot morgenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:01 schreef Bjoro het volgende:
De grote wijzer staat op de 12 en de kleine wijst naar de 5, dat betekent![]()
tot morgen allen !
Onmisbaar in een huishoudenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:21 schreef golfer het volgende:
Van de Iris-bonnen die we op ons huwelijk van het werk van Bluezz hebben gekregen hebben we net heel romantisch bij de Blokker een nieuwe Tefal braadpan en een Tefal grillpan gekocht.![]()
afgelopen vrijdagquote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef Bjoro het volgende:wanneer ben jij ook al weer klaar met je stage ?
lees net dit op de tros-site :
[..]
Die werkt er niet meerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Oe, even reageren naar Vanessa.
Vanaf half vier al 15.000 viewsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
Australische lerares had groepseks met leerlingen
Ik ga m'n lerares Engels ff mailen![]()
Ja, sex met stagiaires kun je niet maken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die werkt er niet meerze is ontslagen ...
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, sex met stagiaires kun je niet maken natuurlijk.
sex maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
nee het gezegde gaat:quote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
sex maakt meer kapot dan je lief is![]()
Liefde en drank gaan dus niet samenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee het gezegde gaat:
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Alles met mate, jm.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
Liefde en drank gaan dus niet samen![]()
en goedmaaksex dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
sex maakt meer kapot dan je lief is![]()
zullen we t een keer uitproberen?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
Liefde en drank gaan dus niet samen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
leuk landquote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
Australische lerares had groepseks met leerlingen
Ik ga m'n lerares Engels ff mailen![]()
ze ziet er ook niet slecht uit zo te zienquote:
die zit nog aan t schaap?quote:
Nee ik denk nog in het brommertje.quote:
hoelang duurt t voor je korting krijgt?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee ik denk nog in het brommertje.![]()
45 minutenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoelang duurt t voor je korting krijgt?
Dat is inderdaad een goeie partijquote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
Genieten op eurosport van Agassi tegen Blake terwijl ik de uitslag al ken
Ritaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef pfaf het volgende:
Jeugdselecties. Ons asielzoekerscentrum gaat 10km verderop en nu zijn we ineens per elftal 2 spelers kwijt.En veel vriendjes ook dus.
![]()
Kut beleid in NL.
Vaduz krijgt er een paar leuke spelertjes bij.
meisjes van 13 zullen het wel "mooi en emotioneel" vinden. Doet ze aan hun paard denken ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat rubbereend. En waarom dat ineens zo scoort, terwijl er 100 van die zangers zijn?
* methodmich gaat eens naar het balkon, al denk ik al weken dat dat de laatste keer kan zijn.
leuk spelletje, waar is de vrouw in het spel waarmee we leuke dingen gaan doen?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
Zullen we hier Herken de Homo spelen?
Ik denk dat die guitige met dat badeendje er 1 is.
Die met dat gele gezichtje en dat tongetje niet.
Inkoppertje, en natuurlijk is het onmenselijk. We hebben het hier een aantal jaren terug al eeder gehad, toen sprong het hele dorp in de bres, landelijke media erbij en kregen ze een copmleet nieuw aangelegd vakantiepark ter beschikking. Nu 3 jaar later moet iedereen weer naar een andere school, voetbalclub en vrienden zoeken een paar kilometer verderop! Verschrikkelijk.quote:
Zoeken op Eilanden levert niet zoveel bijzonders op, maar de het eerste resultaat bij SCH.....quote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef Bluezz het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=Hools
quote:SCH is now CHRISTUS
echt welquote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef Suijk het volgende:
Rustig hier.
Toch niet allemaal stiekem Big Brother aan het kijken he?![]()
Ook hilarischquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zoeken op Eilanden levert niet zoveel bijzonders op, maar de het eerste resultaat bij SCH.....
[..]![]()
Ik heb niet echt een favoriet. Roel vind ik wel het meest relaxed. Ik heb meer mensen die ik er snel uit wil hebben, waaronder Tanja, Rob en Chantalquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt wel
was is eigenlijk de favoriet van iedereen (die het kijkt natuurlijk)?
Daar wil ik wel meer van weten, gaan er wat goede asielzoekers naar enkele jeugdteams van Excelsior'31 dus?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef pfaf het volgende:
Jeugdselecties. Ons asielzoekerscentrum gaat 10km verderop en nu zijn we ineens per elftal 2 spelers kwijt.En veel vriendjes ook dus.
![]()
Kut beleid in NL.
Vaduz krijgt er een paar leuke spelertjes bij.
Tegen Andrew Makkinga, wat is die Nawijn ook oerdom.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk op MTV Nawijn die tegen een neger zegt, als de slavernij er niet was geweest had jij hier niet gezeten
idd nog te stom voor het achtereind van een varkenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tegen Andrew Makkinga, wat is die Nawijn ook oerdom.
Voelt je je nu weer helemaal cool?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Rubbereend is ookerg cool.
Rubbereend is ckers cool.
nee tis best warm op mn kamerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voelt je je nu weer helemaal cool?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Nee ik kijk naar mensen van 200 kilo die voor 250.000 moeten afvallen. Dan voel ik me weer goed.
Grapjasquote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wekker misschien?
Dank daarvoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Grapjas
Nog gefeliciteerd met de overwinning van Liechtenstein
Twee CDA hoeren bij Barend & van Dorp.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blackadder op de Belgische tv
Melani is niet van t CDAquote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee CDA hoeren bij Barend & van Dorp.
wat zou ze kosten? Of gaat ze alleen tijdens de spits geld kosten?quote:
Het kabinet doet alles om aan geld te komen, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zou ze kosten? Of gaat ze alleen tijdens de spits geld kosten?
tel je schaapjes of euro;s?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers. Ga even op m'n geld liggen rusten.
Tong telt zijn opblaaspoppen.quote:
dat werkt wel, na 3 ben je zo moe van het opblazen dat je wel in slaap valtquote:
In DIG ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar kan ik vinden hoe ik informatie van usenet kan downloaden?
Zo heel soms Golfert...............quote:
ja want onze man daarvoor, tong, is net naar bedquote:
Trusteh Knijn!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar kan ik vinden hoe ik informatie van usenet kan downloaden?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!</span>
quote:
T was al zo'n beetje gelukt, toch bedanktquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Hier is wat meer informatie te vinden.
Wij zitten op het moment hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:zo opende Popo net ook, toevallig op bezoek in de steets?
Aerdenhout?quote:
quote:
Nog wakker om Roger vs. David te kijken?quote:
Neuh. Heb een weddenschap lopen om tot minimaal 07.00 wakker te blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nog wakker om Roger vs. David te kijken?
Ook leuk, kom even langs, gaan we tennis kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh. Heb een weddenschap lopen om tot minimaal 07.00 wakker te blijven.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ook leuk, kom even langs, gaan we tennis kijken![]()
Dat zeg ik, kom langs, ik ben een student met eurosportquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan geen tennis kijkenGeen eurosport
takenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah op die fiets.
Nou, om de weddenschap te winnen, moet ik wel hier blijven en verschillende taken uitvoeren. Dat is wel het vervelende
Wil je het BB linkjequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah op die fiets.
Nou, om de weddenschap te winnen, moet ik wel hier blijven en verschillende taken uitvoeren. Dat is wel het vervelende
Ik ben werkendequote:
Ik heb een groot deel gevolgd toenstraks. Nu bijlezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je het BB linkjehilarisch nu.
Wat een domme dozen *ril*
Nou bijna kwam net te kort.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn hele naam ?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:17 schreef DivineJester het volgende:
goedemorgen deze morgen
* DivineJester koffiekan pakt.
"iemand?"
pas op...ik prik....quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen..
* Blumchen zachtjes alle hools wakker maakt met een kusje
Bijna weekend
he he he ....ik mag eindelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen..
* Blumchen zachtjes alle hools wakker maakt met een kusje
Bijna weekend
Yup. Er is echt een heel bataljon jullie kant op vanmiddag. Alleen wij missen al 4 spelers de rest van het seizoen, maar ook selectieelftallen. Een paar A1 en B1 spelers gaat in ieder geval naar jullie jeugd, nu weet ik het van de rest niet zeker, omdat ze volgens mij ergens tussen Markelo en Rijssen gedumpt worden, en misschien andere verenigingen dichterbij zijn, maar de beste spelers gaan sowieso naar Excelsior.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar wil ik wel meer van weten, gaan er wat goede asielzoekers naar enkele jeugdteams van Excelsior'31 dus?
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef Bluezz het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=Hools
quote:Bjoro is er morgen ook.
Bjoro is er niet.
Bjoro is a byline highlighting the high jinks and antics.
Bjoro is "King".
Bjoro is General.
Bjoro is on A distinguished road.
Bjoro is de kleine er al.
vast wel, maar voorlopig nog niet !quote:
Ja, alsjeblieftquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:12 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh Bos, koffie ?
Ik was toch al een bakkie voor Tolk aan het halen !
Dankquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
Neemt ff 3 bakkies mee, voor Appel, StarG en onze nieuwe Modder !
graag gedaan !quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank voor het bakkie.
Wil je even een andere foto zoeken voor het onderschriftentopic Bjoro?
quote:Terwijl Cocu een uur na de wedstrijd nog geduldig zijn verhaal deed, werd hij in de mixed-zone zachtjes op zijn schouder getikt. Een van de Andorrese spelers liep langs en wilde in het Spaans nog snel even gedag zeggen.
,,Die gozer kwam direct na de wedstrijd ook al om mijn shirt vragen’’, schamperde de 93-voudig international, zonder op of om te kijken. ,,Ik heb bewust niks gezegd of gegeven. Niemand van ons heeft volgens mij zijn shirt geruild. Daar hadden we geen zin in vanavond. Ze waren echt heel irritant bezig.’’
zeker geen lompe vraag hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:33 schreef appelsientje het volgende:
Rubbergoede morgen...
misschien een lompe vraag.. maar hoest met je moeder ?? de kuur is toch afgelopen?
idd en hopelijk hebben we nu voorlopig ff niets meer van dat, eerst de zus van mn moeder en meteen daarna mn moeder, da's wel weer genoegquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
Lekker... weer vooruit kijken naar de toekomst..
zal voor jou en de rest van de fam een lekker gevoel zijn!
Ik ben ff weg
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is dat bestralen achter de de rug, we proosten op een goed herstel van je moeder Eend!
tapt vast een biertje voor Lionheaadquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef Lionheaad het volgende:
bijna tijd voor pauze zie ik....
zit nog op m'n werk....quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tapt vast een biertje voor Lionheaad
snap kquote:
gooit een scheutje wodka in de melkquote:doe maar een melk...
en een paar ijsklontjes??quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snap k
[..]
gooit een scheutje wodka in de melk
quote:
hmm klinkt lekker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef appelsientje het volgende:
En daar zijn we weer
net lekker gebakken ei met kaas gegeten
Spek was op hier.. net als de ham... maar goed een extra laagje kaas... ff lekker laten smelten... ja erg goed te doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hmm klinkt lekker.
ik denk dat ik mezelf er ook maar een ga bakken.
maar dan wel met spek erbij![]()
Nee snap er ook niets van.quote:
ik denk dat het hier te maken mee heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap er ook niks van Dos, 9Christensen ook nog niet?
een relletje tussen SCH en CMT verder was het rustigquote:
quote:
Nee hoor,quote:
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik weggingquote:
Dat doe je niet goed zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik denk dat het hier te maken mee heeft.
Slotje, woar?
pool mag mij nietquote:
Oei, dan zullen we maar niet vragen wat jullie allemaal hebben gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik wegging
Okequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik wegging
moet je maar niet samen gaan liggen "sporten"quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
onze konijntjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
moet je maar niet samen gaan liggen "sporten"![]()
NoClauwtjesquote:
De B is van Big Brotherquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NoClauwtjesWB.
Tanja is een trut nu ze weet dat het een meisje is wil ze het huis uit
Verders niets gemist
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
De B is van Big Brother
het programma van Clauwheee
Dat kijkt ze de hele dag
nu het weer kan en mag
voor toekomstige mascotte'squote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
'Roken en afslankpillen vergroten kans op lesbisch kind'
dus, doe er je voordeel mee
tis een a-b-c-b rijmschema lievquote:
nee, onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap er ook niks van Dos, 9Christensen ook nog niet?
Ik had nog wel op jullie gestemd, als duomods op ONZ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |