heb jij ook zo'n tegeltje met:quote:Op donderdag 8 september 2005 14:50 schreef tong80 het volgende:
Precies dan begin je de dag met een goede bodem.
jij gaat m'n hobby toch niet nadoen hequote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga Ocean's twelve maar eens ff kijken.
een dvd-tje kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb nergens zin in, iemand iets wat ik kan doen
Terugzwaait.quote:
Goed voorbeeld doet volgenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij gaat m'n hobby toch niet nadoen he![]()
Nou weet je, ik heb 2 zonen en een vriend man.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:25 schreef Bjoro het volgende:
tjonge jonge, je kunt ook GEEN topic openen natuurlijk ....
Ik plas zittend.
of hebben de dames hier liever dat het hier ook een regel wordt ?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef Lionheaad het volgende:
Als je zelf de WC moet schoonmaken kom je er achter dat je beter zittend kunt plassen....
ah kijk eens aanquote:Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef dndiek het volgende:
City of God
Ik ga ook in het zonnetje zitten![]()
Veel te laag nuquote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
SCH, hoe is het met je hartslag ? Weer normaal ?
Macro van Basten is een goede coach ?quote:
ik kan het gewoon niet en vind het helemaal niets !quote:Op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou weet je, ik heb 2 zonen en een vriend man.
Ik heb ze liever zittend
kun je me morgenochtend weer wakkerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Ik ben al weer klaar voor vandaag.. en heb ook al de keuken gepoetstNu alleen nog koken, en dan lekker een avondje vrij
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je me morgenochtend weer wakker-en ?
blijf ik toch gewoon een uurtje langer op je wachtenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
TuurlijkBjoro! Alleen morgen net iets later.. Eerste uur vrij
Dat mag hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
blijf ik toch gewoon een uurtje langer op je wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |