Dat mag in de krantquote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Mn pa belde vanmorgen op, dat die fiets op de hoek stond van de straat waar zij wonen
Politie gebeld, die zijn die flat ingelopen en verdomd, de dader nog gepakt ook
Ik is blij
Het zou me niks verbazenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef Lionheaad het volgende:
Vanavond op SBS6?? - Hart van Nederland met een uitgebreide reportage....
Niks beters te doen of zo???quote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga Ocean's twelve maar eens ff kijken.
Hey mag ik ook eens 1 week vakantie vierenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Niks beters te doen of zo???
Ga eens aan het werk!!!![]()
![]()
Neuj, behalve het oplossen van de moord op die pizzakoerier, een roofoverval bij Rilland etc etc niet neequote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Ja maar anders heeft de politie in Zeeland helemaal niks te doen
Jij viert straks een half jaar vakantiequote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey mag ik ook eens 1 week vakantie vieren
werksequote:
hotel op het lijf geschrevenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]
KZit in de Leugenaar zaterdag - 2persoonsbed![]()
10 maandenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jij viert straks een half jaar vakantie![]()
en?? beetje bijgekomen van gister??quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
SCH, hoe is het met je hartslag ? Weer normaal ?
Doe maar koffie.
quote:
Tong ontbijt 's avonds pas. Toch bedankt.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zwart toch ? onbijtje bij je koffie ?
Nou het het heeft er wel ingehakt zeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en?? beetje bijgekomen van gister??
Met de nasi kip-kerrie van je ma? Dat zijn wel de betere ontbijtjes!!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong ontbijt 's avonds pas. Toch bedankt.
Precies dan begin je de dag met een goede bodem.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met de nasi kip-kerrie van je ma? Dat zijn wel de betere ontbijtjes!!
heb jij ook zo'n tegeltje met:quote:Op donderdag 8 september 2005 14:50 schreef tong80 het volgende:
Precies dan begin je de dag met een goede bodem.
jij gaat m'n hobby toch niet nadoen hequote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga Ocean's twelve maar eens ff kijken.
een dvd-tje kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb nergens zin in, iemand iets wat ik kan doen
Terugzwaait.quote:
Goed voorbeeld doet volgenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij gaat m'n hobby toch niet nadoen he![]()
Nou weet je, ik heb 2 zonen en een vriend man.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:25 schreef Bjoro het volgende:
tjonge jonge, je kunt ook GEEN topic openen natuurlijk ....
Ik plas zittend.
of hebben de dames hier liever dat het hier ook een regel wordt ?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef Lionheaad het volgende:
Als je zelf de WC moet schoonmaken kom je er achter dat je beter zittend kunt plassen....
ah kijk eens aanquote:Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef dndiek het volgende:
City of God
Ik ga ook in het zonnetje zitten![]()
Veel te laag nuquote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
SCH, hoe is het met je hartslag ? Weer normaal ?
Macro van Basten is een goede coach ?quote:
ik kan het gewoon niet en vind het helemaal niets !quote:Op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou weet je, ik heb 2 zonen en een vriend man.
Ik heb ze liever zittend
kun je me morgenochtend weer wakkerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Ik ben al weer klaar voor vandaag.. en heb ook al de keuken gepoetstNu alleen nog koken, en dan lekker een avondje vrij
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je me morgenochtend weer wakker-en ?
blijf ik toch gewoon een uurtje langer op je wachtenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
TuurlijkBjoro! Alleen morgen net iets later.. Eerste uur vrij
Dat mag hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
blijf ik toch gewoon een uurtje langer op je wachten
Neem wat anders in het geval je niet van Lasagna houdt, zou ik zeggen !quote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zal ik lasagne gaan eten vanavond, of iets anders
quote:STAGIAIRE TROS CYBERCHANNEL M/V
Voor de redactie van TROS Cyberchannel (onze jongerenportal op internet) zijn wij op zoek naar creatieve duizendpoten die stage willen lopen bij TROS Internet.
Werkzaamheden:
• Dagelijks onderhouden van de portal;
• Verzinnen en schrijven van leuke, spontane en uitnodigende teksten voor diverse onderdelen van de site;
• Verzinnen en uitwerken van nieuwe concepten voor de website;
• Uitvoeren van bestaande en nieuwe concepten op de website;
• Inspringen waar nodig op de afdeling internet.
Wij vragen:
• Grote affiniteit met de media Internet, Televisie en Radio, en alles daaromheen!;
• Grote interesse in wat er leeft onder jongeren;
• Redactionele vaardigheden;
• Zelfstandige werkhouding;
• Groot inlevingsvermogen;
• Goede communicatieve vaardigheden;
• Enorme dosis creativiteit gecombineerd met het nemen van initiatieven om de site zo leuk en vernieuwend mogelijk te maken…en te houden!;
• Goede schrijfvaardigheid en accuratesse;
• Vertrouwd zijn met Internet, Adobe Photoshop, MicrosoftOffice, Macromedia Flash, HTML;
• Kennis van PHP en MySQL is een pré evenals kennis van Adobe Première;
• Beschikbaar voor een fulltime stage van 5 maanden.
Wij bieden:
• Een leuke, leerzame en dynamische werkplek op de internet afdeling;
• Werken in een team van enthousiaste tv, radio en internetmedewerkers;
• Leermogelijkheden op zowel het technische als redactionele vlak;
• Een leuke en leerzame stagetijd;
• Een stagevergoeding via de media-academie.
Ben je geïnteresseerd en per direct beschikbaar?
Stuur dan z.s.m. je brief met CV naar de TROS, afdeling personeelszaken, postbus 28450, 1202 LL, Hilversum of per mail naar: vacatures@tros.nl
• TROS Cyberchannel: www.cyberchannel.nl, de portal op internet voor en door jongeren. Op de site bieden wij op een snelle, eigentijdse manier informatie over diverse onderwerpen: van politiek tot muziek, van sms tot games, kortom: alles wat jongeren bezighoudt kun je op het cyberchannel in tekst, beeld en geluid terug vinden.
Meer informatie: Vanessa Greeven op telefoonnummer 035-6715733
zorg wel dat hij gaar isquote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zal ik lasagne gaan eten vanavond, of iets anders
Tot morgenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:01 schreef Bjoro het volgende:
De grote wijzer staat op de 12 en de kleine wijst naar de 5, dat betekent![]()
tot morgen allen !
Onmisbaar in een huishoudenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:21 schreef golfer het volgende:
Van de Iris-bonnen die we op ons huwelijk van het werk van Bluezz hebben gekregen hebben we net heel romantisch bij de Blokker een nieuwe Tefal braadpan en een Tefal grillpan gekocht.![]()
afgelopen vrijdagquote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef Bjoro het volgende:wanneer ben jij ook al weer klaar met je stage ?
lees net dit op de tros-site :
[..]
Die werkt er niet meerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Oe, even reageren naar Vanessa.
Vanaf half vier al 15.000 viewsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
Australische lerares had groepseks met leerlingen
Ik ga m'n lerares Engels ff mailen![]()
Ja, sex met stagiaires kun je niet maken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die werkt er niet meerze is ontslagen ...
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, sex met stagiaires kun je niet maken natuurlijk.
sex maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
nee het gezegde gaat:quote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
sex maakt meer kapot dan je lief is![]()
Liefde en drank gaan dus niet samenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee het gezegde gaat:
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Alles met mate, jm.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
Liefde en drank gaan dus niet samen![]()
en goedmaaksex dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
sex maakt meer kapot dan je lief is![]()
zullen we t een keer uitproberen?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
Liefde en drank gaan dus niet samen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
leuk landquote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
Australische lerares had groepseks met leerlingen
Ik ga m'n lerares Engels ff mailen![]()
ze ziet er ook niet slecht uit zo te zienquote:
die zit nog aan t schaap?quote:
Nee ik denk nog in het brommertje.quote:
hoelang duurt t voor je korting krijgt?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee ik denk nog in het brommertje.![]()
45 minutenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoelang duurt t voor je korting krijgt?
Dat is inderdaad een goeie partijquote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
Genieten op eurosport van Agassi tegen Blake terwijl ik de uitslag al ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |