Macro van Basten is een goede coach ?quote:
ik kan het gewoon niet en vind het helemaal niets !quote:Op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou weet je, ik heb 2 zonen en een vriend man.
Ik heb ze liever zittend
kun je me morgenochtend weer wakkerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Ik ben al weer klaar voor vandaag.. en heb ook al de keuken gepoetstNu alleen nog koken, en dan lekker een avondje vrij
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je me morgenochtend weer wakker-en ?
blijf ik toch gewoon een uurtje langer op je wachtenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
TuurlijkBjoro! Alleen morgen net iets later.. Eerste uur vrij
Dat mag hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
blijf ik toch gewoon een uurtje langer op je wachten
Neem wat anders in het geval je niet van Lasagna houdt, zou ik zeggen !quote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zal ik lasagne gaan eten vanavond, of iets anders
quote:STAGIAIRE TROS CYBERCHANNEL M/V
Voor de redactie van TROS Cyberchannel (onze jongerenportal op internet) zijn wij op zoek naar creatieve duizendpoten die stage willen lopen bij TROS Internet.
Werkzaamheden:
• Dagelijks onderhouden van de portal;
• Verzinnen en schrijven van leuke, spontane en uitnodigende teksten voor diverse onderdelen van de site;
• Verzinnen en uitwerken van nieuwe concepten voor de website;
• Uitvoeren van bestaande en nieuwe concepten op de website;
• Inspringen waar nodig op de afdeling internet.
Wij vragen:
• Grote affiniteit met de media Internet, Televisie en Radio, en alles daaromheen!;
• Grote interesse in wat er leeft onder jongeren;
• Redactionele vaardigheden;
• Zelfstandige werkhouding;
• Groot inlevingsvermogen;
• Goede communicatieve vaardigheden;
• Enorme dosis creativiteit gecombineerd met het nemen van initiatieven om de site zo leuk en vernieuwend mogelijk te maken…en te houden!;
• Goede schrijfvaardigheid en accuratesse;
• Vertrouwd zijn met Internet, Adobe Photoshop, MicrosoftOffice, Macromedia Flash, HTML;
• Kennis van PHP en MySQL is een pré evenals kennis van Adobe Première;
• Beschikbaar voor een fulltime stage van 5 maanden.
Wij bieden:
• Een leuke, leerzame en dynamische werkplek op de internet afdeling;
• Werken in een team van enthousiaste tv, radio en internetmedewerkers;
• Leermogelijkheden op zowel het technische als redactionele vlak;
• Een leuke en leerzame stagetijd;
• Een stagevergoeding via de media-academie.
Ben je geïnteresseerd en per direct beschikbaar?
Stuur dan z.s.m. je brief met CV naar de TROS, afdeling personeelszaken, postbus 28450, 1202 LL, Hilversum of per mail naar: vacatures@tros.nl
• TROS Cyberchannel: www.cyberchannel.nl, de portal op internet voor en door jongeren. Op de site bieden wij op een snelle, eigentijdse manier informatie over diverse onderwerpen: van politiek tot muziek, van sms tot games, kortom: alles wat jongeren bezighoudt kun je op het cyberchannel in tekst, beeld en geluid terug vinden.
Meer informatie: Vanessa Greeven op telefoonnummer 035-6715733
zorg wel dat hij gaar isquote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zal ik lasagne gaan eten vanavond, of iets anders
Tot morgenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:01 schreef Bjoro het volgende:
De grote wijzer staat op de 12 en de kleine wijst naar de 5, dat betekent![]()
tot morgen allen !
Onmisbaar in een huishoudenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:21 schreef golfer het volgende:
Van de Iris-bonnen die we op ons huwelijk van het werk van Bluezz hebben gekregen hebben we net heel romantisch bij de Blokker een nieuwe Tefal braadpan en een Tefal grillpan gekocht.![]()
afgelopen vrijdagquote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef Bjoro het volgende:wanneer ben jij ook al weer klaar met je stage ?
lees net dit op de tros-site :
[..]
Die werkt er niet meerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Oe, even reageren naar Vanessa.
Vanaf half vier al 15.000 viewsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
Australische lerares had groepseks met leerlingen
Ik ga m'n lerares Engels ff mailen![]()
Ja, sex met stagiaires kun je niet maken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die werkt er niet meerze is ontslagen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |