Ik dacht dat k geen wedstrijdschema had gezien, maar die bleek er al in te staan. My bad.quote:
okéquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat k geen wedstrijdschema had gezien, maar die bleek er al in te staan. My bad.
Mogge iedereen.
lekker koffiequote:Op donderdag 8 september 2005 10:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoi
De koffie is net weer vers gezet![]()
gewoon tot 23.59 u toch , net als gisterenquote:
zou niet eens meer weten hoe dat voelt !quote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Wat is dat toch lekker een vrije dag
Als 'tie kwam, kwam die van jou...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon tot 23.59 u toch , net als gisteren
De baas vindt het aantal bierbuiken onder z'n personeel te groot zeker.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
De tafeltennistafel en tafelvoetbaltafel zijn hier geinstalleerd op het werk. Eindelijk weer wat sporten.
Hehe, het ging eigenlijk om de muisarmen die hier soms de kop opsteken, maar het wegwerken van de bierbuiken is een mooie bijkomstigheid.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De baas vindt het aantal bierbuiken onder z'n personeel te groot zeker.
heerlijk he.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Nee, het is vrijwillig maar ik vind tafeltennissen echt leuk om te doen, dus ik zal er wel wat tijd doorbrengen.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus af en toe wordt je verplicht naar de speciaal ingerichte speelkamer gestuurd?
quote:
quote:
honkbal is ook veel leuker dan die voetbalclub uit Praagquote:Op donderdag 8 september 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En lul dat ik ben, bestel ik die kaartjes en vergeet zo maar even dat mijn cluppie die avond eerste potje CL in Praag speelt, dus mijn medemods zijn bij deze gewaarschuwd.
tafeltennisquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
De tafeltennistafel en tafelvoetbaltafel zijn hier geinstalleerd op het werk. Eindelijk weer wat sporten.
Ik ook, zou er zeker niet over gaan klagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, het is vrijwillig maar ik vind tafeltennissen echt leuk om te doen, dus ik zal er wel wat tijd doorbrengen.
idd ik geniet er ook vanquote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Luxemburg - Liechtenstein was me er wel eentje pffff....quote:Op donderdag 8 september 2005 11:59 schreef Bjoro het volgende:
Zou Tong al bijgekomen zijn van al die thrillers van gisteravond ?
dat vonden alle 1200 toeschouwers ook geloof ikquote:Op donderdag 8 september 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Luxemburg - Liechtenstein was me er wel eentje pffff....
Ik haal diequote:Op donderdag 8 september 2005 10:35 schreef Bjoro het volgende:
altijd lekker wakker gepijpt worden door Blummie
Wat een ontlading, ik heb er niet van kunnen slapen eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Luxemburg - Liechtenstein was me er wel eentje pffff....
shit...ik dacht nog....niemand die het opvalt !quote:Op donderdag 8 september 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik haal diecensuur weg en wat ik dan ineens zie.....
![]()
quote:Benzineprijs zakt verder terug
DEN HAAG - Benzine is donderdag verder in prijs gedaald. Marktleider Shell verlaagde zowel de adviesprijs van super plus als van euro ongelood met 3,4 cent per liter. Een liter euro ongelood komt op 1,495 euro. Super plus komt op 1,549 per liter. Diesel bleef gelijk in prijs en kost 1,115 per liter.
Shell baseert zijn adviesprijzen op internationale productnoteringen. Benzine is de afgelopen weken flink in prijs gestegen door de gevolgen van de orkaan Katrina. Olieplatforms, raffinaderijen en oliepijpleidingen raakten zwaar beschadigd. Dat alles in combinatie met hoge olieprijzen zorgde voor dure benzine. Zo boekte zaterdag een liter euro bij Shell een recordadviesprijs van 1,549 euro.
die maakte (sponsorde) toch ook de wagen van Jos Verstappenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef appelsientje het volgende:
IK had al een hekel aan alles wat gemaakt is door TRUST... maar na vandaag HAAT ik het merk !!
wat een KUT KUT merk.
Dat lucht op..
Wat is het probleem...???quote:Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef appelsientje het volgende:
IK had al een hekel aan alles wat gemaakt is door TRUST... maar na vandaag HAAT ik het merk !!
wat een KUT KUT merk.
Dat lucht op..
Dat verklaart ook meteen waarom Jos er niks van baktequote:Op donderdag 8 september 2005 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die maakte (sponsorde) toch ook de wagen van Jos Verstappen
Ik had voor mijn stage een webcam gekregen (als afscheidscadeau) nou leuk gebaar.. maar ik had al een webcam, dus ik dacht.. laat in mijn gekregen webcam (een trust dus) aan mijn ouders geven.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat is het probleem...???
Never Trust a TRUST...![]()
Goed bezig... hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |