volgens tong staan er vanavond een paar thrillers op het programma !quote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 6
Leest tong spannend voor? Dan mag ie in de kinderboekenweek, over magie, wel in mijn klas voorlezen!
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Een tong met trilfunctie, die willen veel vrouwen.
Spidey is die linkse in pak?
dankjewel schatquote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef Bjoro het volgende:
Iedereen al gekeken in :
Spideyz vakantiefoto's!
toch jammer dat ik vanavond training moet gevenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef golfer het volgende:
Voor de voetbalhaters en SCH is er vanavond tijdens Nederland-Andorra op RTL5 een nieuw programma 'Heren maken de man' waarin homo's kledingadviezen geven aan andere mannen en natuurlijk niet te vergeten de eerste aflevering van een nieuwe serie Vrienden van Van Swieten.
Als Marco's grootste fan heb ik helaas geen keuzequote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef golfer het volgende:
Voor de voetbalhaters en SCH is er vanavond tijdens Nederland-Andorra op RTL5 een nieuw programma 'Heren maken de man' waarin homo's kledingadviezen geven aan andere mannen en natuurlijk niet te vergeten de eerste aflevering van een nieuwe serie Vrienden van Van Swieten.
kom ik gezellig naast je zitten SCHeetquote:Op woensdag 7 september 2005 14:54 schreef SCH het volgende:
Als Marco's grootste fan heb ik helaas geen keuze
Toffe foto's!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef Bjoro het volgende:
Iedereen al gekeken in :
Spideyz vakantiefoto's!
Wij gaan vanavond rolletjes kipfilet,spinazie en rivierkreeftjes proberen te maken, met rijstquote:Op woensdag 7 september 2005 15:01 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
Vanavond ga ik weer eens 'koken' voor mijn ouders..
Tacco's staat op het menu.
Iddquote:
foto ?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:05 schreef pascalheister het volgende:
goedemiddag
mijn dag kan niet meer stuk, vandaag een orgineel pressbook van Chinatown ontvangen
hoe laat trappen ze af op de Faraøer ??quote:
Stoer.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[afbeelding]
nu ga ik even een extra casefan in me pc bouwen
hee jij! je kan appels natuurlijk niet met peren vergelijken, capiche?quote:
Héquote:Op woensdag 7 september 2005 16:34 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
hé blauwequote:Op woensdag 7 september 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha JM!
Blaadjes wilde bladspinazie gewassen en geblancheerd. *check*quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond rolletjes kipfilet,spinazie en rivierkreeftjes proberen te maken, met rijst
rijstquote:Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Blaadjes wilde bladspinazie gewassen en geblancheerd. *check*
Blaadjes afgespoeld met koud water en 1 voor 1 drooggedept. *check*
Kipfilet met vleeshamer plat geslagen. *check*
Blaadjes spinaze op kipfilet uitgespreid. *check*
Rivierkreeftjes op blaadjes spinazie gedrappeerd. *check*
Kipfilets met toeboren strak in rolletjes opgerold. *check*
Het geheel strak opgerold in huishoudfolie. *check*
15 minuten laten rusten nu, daarna 50 gram boter in ovenbestendige pan doen en kiprolletjes rondom aanbraden.
Intussen rijst koken.
Over op 200 graden voorverwarmen en pan met kipfilets in de over plaatsen. In 8 minuten laten gaar worden.
Kiprolletje suit de pan nemen en warmhouden. Pan op hoog vuur zetten, scheutje water erbij en aanbaksels losroeren. Visfond toevoegen en laten inkoken. Blokjes koude boter in blikjes snijden en met garde er doorheen kloppen. Op smaak maken met wat zout en peper.
Kiprolletjes in schuine plakken snijden en op de borden verdelen. Rijst ernaast scheppen en de saus over en naast de kipfilets schenken.
Pfoe, leuk eenvoudig recepje heb je voor ons uitgezocht, Bluezz.
Morgen gelukkig weer een gewone magnetronmaaltijd.
tenk joequote:
Niet de rijst die ik gebruik: risotto funghi.quote:
dan heb je dus opgewaardeerd vogelzaadquote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet de rijst die ik gebruik: risotto funghi.
Daar zitten allerlei lekkere dingen doorheen.
zulke bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet de rijst die ik gebruik: risotto funghi.
Daar zitten allerlei lekkere dingen doorheen.
*slaat het op in het grote recepten boek*quote:Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Blaadjes wilde bladspinazie gewassen en geblancheerd. *check*
Blaadjes afgespoeld met koud water en 1 voor 1 drooggedept. *check*
Kipfilet met vleeshamer plat geslagen. *check*
Blaadjes spinaze op kipfilet uitgespreid. *check*
Rivierkreeftjes op blaadjes spinazie gedrappeerd. *check*
Kipfilets met toeboren strak in rolletjes opgerold. *check*
Het geheel strak opgerold in huishoudfolie. *check*
15 minuten laten rusten nu, daarna 50 gram boter in ovenbestendige pan doen en kiprolletjes rondom aanbraden.
Intussen rijst koken.
Over op 200 graden voorverwarmen en pan met kipfilets in de oven plaatsen. In 8 minuten laten gaar worden.
Kiprolletje suit de pan nemen en warmhouden. Pan op hoog vuur zetten, scheutje water erbij en aanbaksels losroeren. Visfond toevoegen en laten inkoken. Blokjes koude boter in blikjes snijden en met garde er doorheen kloppen. Op smaak maken met wat zout en peper.
Kiprolletjes in schuine plakken snijden en op de borden verdelen. Rijst ernaast scheppen en de saus over en naast de kipfilets schenken.
Pfoe, leuk eenvoudig recepje heb je voor ons uitgezocht, Bluezz.
Morgen gelukkig weer een gewone magnetronmaaltijd.
Studeren is zo zwaarquote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef dndiek het volgende:![]()
Wat was het weer gezellig op (het terras van) de universiteit
Nee, ik ben gewoon thuis gebleven.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tenk joe
het was dan ook een supervakantie.
ben jij nog weg geweest?
ja net een week ofzo. Het valt nog niet mee zegquote:Op woensdag 7 september 2005 10:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je op het Saxion (?) zat.![]()
he huh wat?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:59 schreef Dos37 het volgende:
ouwe post maar toch
[..]
ja net een week ofzo. Het valt nog niet mee zeg
UU?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef dndiek het volgende:![]()
Wat was het weer gezellig op (het terras van) de universiteit
UvTquote:
Enschedequote:Op woensdag 7 september 2005 18:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
he huh wat?
Deventer of Enschede?
Heu daar moet ik volgende week twee keer naar toe voor toetsen...quote:
Wat voor toetsen? Is het voor toetsen niet wat vroeg?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heu daar moet ik volgende week twee keer naar toe voor toetsen...
Geluksvogel! Je keus is altijd goed.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Ma heeft me weer eens verwend kwam net met zelf gemaakte Nasi, Kip Kerrie en pittige gehaktballetje. Kan niet eens kiezen wat ik als eerste zal warmmaken
Diagnostisch geblaat enzoquote:Op woensdag 7 september 2005 18:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat voor toetsen? Is het voor toetsen niet wat vroeg?
Daar is een topic voorquote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ging eens naar mijn aantal posts kijken... Dat was voor vandaag 24124 en nu 24142, ik zag eerst het verschil niet eens
Arceeeeee!!!
Alsjeblieft :quote:Op woensdag 7 september 2005 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Weke?
zoow ik kom eraan sandmanquote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ging eens naar mijn aantal posts kijken... Dat was voor vandaag 24124 en nu 24142, ik zag eerst het verschil niet eens
Arceeeeee!!!
en je hebt er niet eens een topic voor geopend?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Ik had ooit het postaantal 123456 helaas was er geen topic voor
Ik zat al aan m'n quotum van die dagquote:Op woensdag 7 september 2005 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
en je hebt er niet eens een topic voor geopend?
das moi k*tquote:Op woensdag 7 september 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat al aan m'n quotum van die dag
Die moi zal ik maar niet vertalenquote:
hoe klinkt t?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef pascalheister het volgende:
Roosbeef luistert, een van de leuke bands die ik nog niet kende, sinds huntenpop afgelopen zaterdag
Wat leukquote:Op woensdag 7 september 2005 17:37 schreef appelsientje het volgende:
*snik* ik kreeg een compliment van mijn vaderhij vond het eten lekker....
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die moi zal ik maar niet vertalen
Als je maar wat van d'r leert dan!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag!
Lerares Engels is lekker.
all you need is love, love, lovequote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je maar wat van d'r leert dan!
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je maar wat van d'r leert dan!
en hoe oud ben jij?quote:
ja leuke band, mooie stem heeft zequote:Op woensdag 7 september 2005 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe klinkt t?
K zal t eens op Appelpop gaan bekijken
Me= 21quote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe oud ben jij?
trouwens fototje graag avn je lerares
Bert Visscher - Bezig met vrij ruig spelquote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tolk erop, Engelse literatuur doornemen.
deze damequote:Op woensdag 7 september 2005 18:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja leuke band, mooie stem heeft ze
ik zag dat ze ook op appelpop staan idd
ach dan is ze meer iets voor mijquote:
je bent 26quote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dan is ze meer iets voor mij
quote:
geen idee, misschien moet Lucille ergens heen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Spideyman het volgende:
ligt het aan mij of wordt lingo (ned 2) versneld afgspeeld
Heb meestal wel een zwak voor iets oudere meidenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Moet kunnen hoor Tolk, volwassen doen, Canterbury Tales in oud Engels leren en imponeren die meid!!
Lucille moet nog een ban uitdelenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, misschien moet Lucille ergens heen.
en en ??quote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik ben ook heel benieuwd hoe golfers brouwsel smaakt, het is wel heel bewerkelijk
Dat is het klote met Tong, als ze iets ouder dan mij zijn gaan ze bijna met pensioen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb meestal wel een zwak voor iets oudere meiden
Ze hebben stukjes geknipt volgens mijquote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Spideyman het volgende:
ligt het aan mij of wordt lingo (ned 2) versneld afgspeeld
Das toch handig, een vrouw die de hele dag thuis is.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het klote met Tong, als ze iets ouder dan mij zijn gaan ze bijna met pensioen.
ik ga ff Engelse muziek en literatuur kopen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:20 schreef Suijk het volgende:
Gewoon bijles vragen bij jouw thuis.
Ze heeft blosjes op haar wangquote:Op woensdag 7 september 2005 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze dame
[afbeelding]
k zie dat k ze op de vierdaagsefeesten gemist heb. Zaterdag herkansing, dank je voor de tip
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het klote met Tong, als ze iets ouder dan mij zijn gaan ze bijna met pensioen.
ze idd heel cutequote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze heeft blosjes op haar wang![]()
Het is dat ik een bruiloft hebquote:Op woensdag 7 september 2005 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze idd heel cutek sta zaterdag vooraan
Heel slim! Beter nu nog dan nooit! Geniet ervan!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft Antony and the Johnsons opstaan
Op het voortgezet onderwijs hadden wij alleen maar oude vellenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heel slim! Beter nu nog dan nooit! Geniet ervan!!!!
En Tolk, is dit je juf:
Godsdienstlerares 'te sexy' om les te geven
Bij ons eigenlijk niet zo heel veel leraressen. Die er waren waren tussen de 30 een 50, schat ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op het voortgezet onderwijs hadden wij alleen maar oude vellen![]()
Die vakken heb je ook gehaald ?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij ons eigenlijk niet zo heel veel leraressen. Die er waren waren tussen de 30 een 50, schat ik.
Maar er waren 2 leraressen die wat jonger waren en best wel![]()
Die was niet hoger dan dat bij andere vakken. Ik deed gewoon bij ieder vak mijn best.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Had dat nog invloed op je inzet Bos?
Ja hoor. Zo nu en dan wel een onvoldoende, maar dat lag niet aan de leraresquote:Op woensdag 7 september 2005 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die vakken heb je ook gehaald ?
Wij hadden een ex-catwalkmodel die ons Franse les gafquote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op het voortgezet onderwijs hadden wij alleen maar oude vellen![]()
Ik zou dan ook spontaan Frans gaan doenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wij hadden een ex-catwalkmodel die ons Franse les gaf
Toch wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, ex... Daar was niks meer van over of wel, mon ami?
Dus je speelt niet een maand gratis meequote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Gaan ze op dit moment bellen namens de sponsorloterij eredivisie: u bent een trouwe supporter en mag een maand gratis meespelen.
ER IS VOETBAL OP TV KUTHOER
En daar mocht je in de praktijk mee oefenen?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
k had op de mavo een lerares voor handenarbeid diewas
die laatste van The Editiors klinkt goed iddquote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
Vriendje had weer cd-koopbui, straks nog The Editors en Diefenbach luisteren.
wel slecht gepland trouwens, maar dat is ook nooit z'n sterkte punt geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 19:08 schreef DeTolk het volgende:
Weet niet of ie al gemeld was
'Sylvie en Rafael worden mams en paps'
Doet ie het toch weer ?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Rooney is ook ouderwets bezig bij Engeland
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef just me het volgende:
Hé Tong ik had niet eens een bbq vanavond
Ik post m'n eigen ding Popo en lees er over heen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef popolon het volgende:
Wat een verschrikkelijke topics zijn die 'live' topics van het Nederlands elftal toch.
Ik kijk vanavond de samenvatting wel, dat gezeik, getroll en uitdagen.
.
Ik heb bewust niet gekeken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Bananenman het volgende:
Niks van NL elftal gezien, behalve (prachtige) goal van VdV
Ik kijk straks naar de herhaling ga zo op "bezoek" en zeker weten dat er naar voetbal gekeken gaat wordenquote:
Ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kijk straks naar de herhaling ga zo op "bezoek" en zeker weten dat er naar voetbal gekeken gaat wordentot morgen
Ja schelden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja schelden.
hier zal ik de tussenstand postenzozoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
zoooow. Dat is andere koekquote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
jongens het is wel goed hier - als golfer echt meent wat ie schrijft, dan is het wel goed
hij vindt het gedrag van een racistische nazist prima en laat mij keihard vallen
krijg dan maar de tyfus ventje met je almachtige gezeik, als je vindt dat dat de manier is waarop je users moet benaderen dan is het best. ik kom wel terug als jij hier weg bent.
Hier bestaat een mooi woord voor;quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
jongens het is wel goed hier - als golfer echt meent wat ie schrijft, dan is het wel goed
hij vindt het gedrag van een racistische nazist prima en laat mij keihard vallen
krijg dan maar de tyfus ventje met je almachtige gezeik, als je vindt dat dat de manier is waarop je users moet benaderen dan is het best. ik kom wel terug als jij hier weg bent.
de prijs valt me nog meequote:Op woensdag 7 september 2005 22:36 schreef appelsientje het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/38863
Geweldig de ipod nano...mooi dingetje..
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de prijs valt me nog mee
"De 2GB-versie gaat 199 dollar kosten en voor de 4GB-versie moet 249 dollar betaald worden."
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat jij het lievelingetje van de mods wasquote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Ja idd. Maarja als ie niet goedkoper is heb je pechquote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
als ik naar Oz ga... ga ik hem maar kopen op Schiphol denk ik .. daar is hij vast goedkoper
In Oz is die goedkoper dan in Nederlandquote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd. Maarja als ie niet goedkoper is heb je pech
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef Superheld het volgende:
Laat ik net mn honden uit proberen 3 mannetjes van een jaar of 12 me te overvallen ofzo.![]()
![]()
"geef me je geld!"
"wat?![]()
![]()
!!8*18?"
"geld"
"pleur op"
![]()
iedereen wilde met dr t magazijn inquote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
En daar mocht je in de praktijk mee oefenen?
Dat is het juiste woord inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hier bestaat een mooi woord voor;
Huillie
Tekenend moment iddquote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:oi
hoogtepunt van de 2e helft, die 4 met de snoepjes op de tribune, vooral toen nummer 4 geen snoepje hoefde en t netjes terug kwam
Ja dat was geweldig!! leuk camera werk!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tekenend moment idd. Nummer 3 hoefde ook al niet
.
en dan oko nog zeggen "hij hooft niet" prachtig, k zat met tranen in de ogenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tekenend moment idd. Nummer 3 hoefde ook al niet
.
nee dat is iemand anders.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het lievelingetje van de mods was!
Valt mee![]()
Hey ik begin over een ander onderwerp...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Flikker op met dat gehooligan en geruzie in hools![]()
dan schenk ik er nog eentje in
Biertje voor mij BlauweBeebquote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef Bluezz het volgende:
doe mij maar colatjequote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Sorry Hoolers, had me niet hier moeten laten gaan
vooruit dan, je mag uit de hoek komenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Sorry Hoolers, had me niet hier moeten laten gaan
kom je niet bij mij?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooruit dan, je mag uit de hoek komen
Dat moest ik ff opzoeken op googlequote:
nee k kom alleen maar bij als je eenzaam in de kelder zitquote:
ja daar wordt Clauw opgewonden vanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef SCH het volgende:Die foto verschijnt hier nogal eens, zeker als Noca online is
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar wordt Clauw opgewonden van
waar zijn zequote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Het is wel rustig zonder hun![]()
Midweekje wegquote:
]quote:
Ja idd gewonnen met 2-22 ofzoquote:
2-20 was de uitslagquote:
hoe zit t met de sterke landen in de andere poule? Japan en de VS zijn sterk, en de rest?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
2-20 was de uitslag
Maar nu begint het toernooi pas echt voor ons met wedstrijden tegen Canada, Panama en Cuba voor de boeg.
1 van die 3 wedstrijden winnen zou al geweldig resultaat zijn.
kom op zeg, ET had van die grote bambi ogen. deze gast ziet er uit alsof hij net een kalf door midden heeft gescheurd.quote:
t was iig een prutserquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kom op zeg, ET had van die grote bambi ogen. deze gast ziet er uit alsof hij net een kalf door midden heeft gescheurd.
Dan blijf ik toch nog evenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom weer eens binnenvallen.
*raapt Vaduz van de vloer*quote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom weer eens binnenvallen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*raapt Vaduz van de vloer*
Ik ga ook slapen, trusten.
http://forum.fok.nl/topic/736947 , coach?
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Blijf je dan ook gezellig met mij tot 07.00?
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:10 schreef Bluezz het volgende:nog wakker
En we gaan naar de kwartfinale a.s. woensdag van beisbol
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Schiggie weer aan het werk natuurlijk, de nachtbraker.
En lul dat ik ben, bestel ik die kaartjes en vergeet zo maar even dat mijn cluppie die avond eerste potje CL in Praag speelt, dus mijn medemods zijn bij deze gewaarschuwd.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:10 schreef Bluezz het volgende:nog wakker
En we gaan naar de kwartfinale a.s. woensdag van beisbol
Haarlem, hier om de hoek.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
In Haarlem of...?
en wie tegen wie, als dat al bekend is ?
Oke,quote:Op donderdag 8 september 2005 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Haarlem, hier om de hoek.
Ik ga ervan uit dat Nederland het haalt en dan spelen ze sowieso in Haarlem, tegenstander is nog niet bekend.
Ik dacht dat k geen wedstrijdschema had gezien, maar die bleek er al in te staan. My bad.quote:
okéquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat k geen wedstrijdschema had gezien, maar die bleek er al in te staan. My bad.
Mogge iedereen.
lekker koffiequote:Op donderdag 8 september 2005 10:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoi
De koffie is net weer vers gezet![]()
gewoon tot 23.59 u toch , net als gisterenquote:
zou niet eens meer weten hoe dat voelt !quote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Wat is dat toch lekker een vrije dag
Als 'tie kwam, kwam die van jou...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon tot 23.59 u toch , net als gisteren
De baas vindt het aantal bierbuiken onder z'n personeel te groot zeker.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
De tafeltennistafel en tafelvoetbaltafel zijn hier geinstalleerd op het werk. Eindelijk weer wat sporten.
Hehe, het ging eigenlijk om de muisarmen die hier soms de kop opsteken, maar het wegwerken van de bierbuiken is een mooie bijkomstigheid.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De baas vindt het aantal bierbuiken onder z'n personeel te groot zeker.
heerlijk he.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Nee, het is vrijwillig maar ik vind tafeltennissen echt leuk om te doen, dus ik zal er wel wat tijd doorbrengen.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus af en toe wordt je verplicht naar de speciaal ingerichte speelkamer gestuurd?
quote:
quote:
honkbal is ook veel leuker dan die voetbalclub uit Praagquote:Op donderdag 8 september 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En lul dat ik ben, bestel ik die kaartjes en vergeet zo maar even dat mijn cluppie die avond eerste potje CL in Praag speelt, dus mijn medemods zijn bij deze gewaarschuwd.
tafeltennisquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
De tafeltennistafel en tafelvoetbaltafel zijn hier geinstalleerd op het werk. Eindelijk weer wat sporten.
Ik ook, zou er zeker niet over gaan klagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, het is vrijwillig maar ik vind tafeltennissen echt leuk om te doen, dus ik zal er wel wat tijd doorbrengen.
idd ik geniet er ook vanquote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Luxemburg - Liechtenstein was me er wel eentje pffff....quote:Op donderdag 8 september 2005 11:59 schreef Bjoro het volgende:
Zou Tong al bijgekomen zijn van al die thrillers van gisteravond ?
dat vonden alle 1200 toeschouwers ook geloof ikquote:Op donderdag 8 september 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Luxemburg - Liechtenstein was me er wel eentje pffff....
Ik haal diequote:Op donderdag 8 september 2005 10:35 schreef Bjoro het volgende:
altijd lekker wakker gepijpt worden door Blummie
Wat een ontlading, ik heb er niet van kunnen slapen eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Luxemburg - Liechtenstein was me er wel eentje pffff....
shit...ik dacht nog....niemand die het opvalt !quote:Op donderdag 8 september 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik haal diecensuur weg en wat ik dan ineens zie.....
![]()
quote:Benzineprijs zakt verder terug
DEN HAAG - Benzine is donderdag verder in prijs gedaald. Marktleider Shell verlaagde zowel de adviesprijs van super plus als van euro ongelood met 3,4 cent per liter. Een liter euro ongelood komt op 1,495 euro. Super plus komt op 1,549 per liter. Diesel bleef gelijk in prijs en kost 1,115 per liter.
Shell baseert zijn adviesprijzen op internationale productnoteringen. Benzine is de afgelopen weken flink in prijs gestegen door de gevolgen van de orkaan Katrina. Olieplatforms, raffinaderijen en oliepijpleidingen raakten zwaar beschadigd. Dat alles in combinatie met hoge olieprijzen zorgde voor dure benzine. Zo boekte zaterdag een liter euro bij Shell een recordadviesprijs van 1,549 euro.
die maakte (sponsorde) toch ook de wagen van Jos Verstappenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef appelsientje het volgende:
IK had al een hekel aan alles wat gemaakt is door TRUST... maar na vandaag HAAT ik het merk !!
wat een KUT KUT merk.
Dat lucht op..
Wat is het probleem...???quote:Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef appelsientje het volgende:
IK had al een hekel aan alles wat gemaakt is door TRUST... maar na vandaag HAAT ik het merk !!
wat een KUT KUT merk.
Dat lucht op..
Dat verklaart ook meteen waarom Jos er niks van baktequote:Op donderdag 8 september 2005 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die maakte (sponsorde) toch ook de wagen van Jos Verstappen
Ik had voor mijn stage een webcam gekregen (als afscheidscadeau) nou leuk gebaar.. maar ik had al een webcam, dus ik dacht.. laat in mijn gekregen webcam (een trust dus) aan mijn ouders geven.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat is het probleem...???
Never Trust a TRUST...![]()
Goed bezig... hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?quote:
heeft de politie daar ook nog wat te doenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Suijk het volgende:
Een fietsendief opgepakt, het moet niet gekker worden in Zeeland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |