ze idd heel cutequote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze heeft blosjes op haar wang![]()
Het is dat ik een bruiloft hebquote:Op woensdag 7 september 2005 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze idd heel cutek sta zaterdag vooraan
Heel slim! Beter nu nog dan nooit! Geniet ervan!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft Antony and the Johnsons opstaan
Op het voortgezet onderwijs hadden wij alleen maar oude vellenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heel slim! Beter nu nog dan nooit! Geniet ervan!!!!
En Tolk, is dit je juf:
Godsdienstlerares 'te sexy' om les te geven
Bij ons eigenlijk niet zo heel veel leraressen. Die er waren waren tussen de 30 een 50, schat ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op het voortgezet onderwijs hadden wij alleen maar oude vellen![]()
Die vakken heb je ook gehaald ?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij ons eigenlijk niet zo heel veel leraressen. Die er waren waren tussen de 30 een 50, schat ik.
Maar er waren 2 leraressen die wat jonger waren en best wel![]()
Die was niet hoger dan dat bij andere vakken. Ik deed gewoon bij ieder vak mijn best.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Had dat nog invloed op je inzet Bos?
Ja hoor. Zo nu en dan wel een onvoldoende, maar dat lag niet aan de leraresquote:Op woensdag 7 september 2005 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die vakken heb je ook gehaald ?
Wij hadden een ex-catwalkmodel die ons Franse les gafquote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op het voortgezet onderwijs hadden wij alleen maar oude vellen![]()
Ik zou dan ook spontaan Frans gaan doenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wij hadden een ex-catwalkmodel die ons Franse les gaf
Toch wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, ex... Daar was niks meer van over of wel, mon ami?
Dus je speelt niet een maand gratis meequote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Gaan ze op dit moment bellen namens de sponsorloterij eredivisie: u bent een trouwe supporter en mag een maand gratis meespelen.
ER IS VOETBAL OP TV KUTHOER
En daar mocht je in de praktijk mee oefenen?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
k had op de mavo een lerares voor handenarbeid diewas
die laatste van The Editiors klinkt goed iddquote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
Vriendje had weer cd-koopbui, straks nog The Editors en Diefenbach luisteren.
wel slecht gepland trouwens, maar dat is ook nooit z'n sterkte punt geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 19:08 schreef DeTolk het volgende:
Weet niet of ie al gemeld was
'Sylvie en Rafael worden mams en paps'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |