Bert Visscher - Bezig met vrij ruig spelquote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tolk erop, Engelse literatuur doornemen.
deze damequote:Op woensdag 7 september 2005 18:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja leuke band, mooie stem heeft ze
ik zag dat ze ook op appelpop staan idd
ach dan is ze meer iets voor mijquote:
je bent 26quote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dan is ze meer iets voor mij
quote:
geen idee, misschien moet Lucille ergens heen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Spideyman het volgende:
ligt het aan mij of wordt lingo (ned 2) versneld afgspeeld
Heb meestal wel een zwak voor iets oudere meidenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Moet kunnen hoor Tolk, volwassen doen, Canterbury Tales in oud Engels leren en imponeren die meid!!
Lucille moet nog een ban uitdelenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, misschien moet Lucille ergens heen.
en en ??quote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik ben ook heel benieuwd hoe golfers brouwsel smaakt, het is wel heel bewerkelijk
Dat is het klote met Tong, als ze iets ouder dan mij zijn gaan ze bijna met pensioen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb meestal wel een zwak voor iets oudere meiden
Ze hebben stukjes geknipt volgens mijquote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Spideyman het volgende:
ligt het aan mij of wordt lingo (ned 2) versneld afgspeeld
Das toch handig, een vrouw die de hele dag thuis is.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het klote met Tong, als ze iets ouder dan mij zijn gaan ze bijna met pensioen.
ik ga ff Engelse muziek en literatuur kopen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:20 schreef Suijk het volgende:
Gewoon bijles vragen bij jouw thuis.
Ze heeft blosjes op haar wangquote:Op woensdag 7 september 2005 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze dame
[afbeelding]
k zie dat k ze op de vierdaagsefeesten gemist heb. Zaterdag herkansing, dank je voor de tip
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het klote met Tong, als ze iets ouder dan mij zijn gaan ze bijna met pensioen.
ze idd heel cutequote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze heeft blosjes op haar wang![]()
Het is dat ik een bruiloft hebquote:Op woensdag 7 september 2005 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze idd heel cutek sta zaterdag vooraan
Heel slim! Beter nu nog dan nooit! Geniet ervan!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft Antony and the Johnsons opstaan
Op het voortgezet onderwijs hadden wij alleen maar oude vellenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heel slim! Beter nu nog dan nooit! Geniet ervan!!!!
En Tolk, is dit je juf:
Godsdienstlerares 'te sexy' om les te geven
Bij ons eigenlijk niet zo heel veel leraressen. Die er waren waren tussen de 30 een 50, schat ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op het voortgezet onderwijs hadden wij alleen maar oude vellen![]()
Die vakken heb je ook gehaald ?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij ons eigenlijk niet zo heel veel leraressen. Die er waren waren tussen de 30 een 50, schat ik.
Maar er waren 2 leraressen die wat jonger waren en best wel![]()
Die was niet hoger dan dat bij andere vakken. Ik deed gewoon bij ieder vak mijn best.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Had dat nog invloed op je inzet Bos?
Ja hoor. Zo nu en dan wel een onvoldoende, maar dat lag niet aan de leraresquote:Op woensdag 7 september 2005 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die vakken heb je ook gehaald ?
Wij hadden een ex-catwalkmodel die ons Franse les gafquote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op het voortgezet onderwijs hadden wij alleen maar oude vellen![]()
Ik zou dan ook spontaan Frans gaan doenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wij hadden een ex-catwalkmodel die ons Franse les gaf
Toch wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, ex... Daar was niks meer van over of wel, mon ami?
Dus je speelt niet een maand gratis meequote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Gaan ze op dit moment bellen namens de sponsorloterij eredivisie: u bent een trouwe supporter en mag een maand gratis meespelen.
ER IS VOETBAL OP TV KUTHOER
En daar mocht je in de praktijk mee oefenen?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
k had op de mavo een lerares voor handenarbeid diewas
die laatste van The Editiors klinkt goed iddquote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
Vriendje had weer cd-koopbui, straks nog The Editors en Diefenbach luisteren.
wel slecht gepland trouwens, maar dat is ook nooit z'n sterkte punt geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 19:08 schreef DeTolk het volgende:
Weet niet of ie al gemeld was
'Sylvie en Rafael worden mams en paps'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |