vooruit dan, je mag uit de hoek komenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Sorry Hoolers, had me niet hier moeten laten gaan
kom je niet bij mij?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooruit dan, je mag uit de hoek komen
Dat moest ik ff opzoeken op googlequote:
nee k kom alleen maar bij als je eenzaam in de kelder zitquote:
ja daar wordt Clauw opgewonden vanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef SCH het volgende:Die foto verschijnt hier nogal eens, zeker als Noca online is
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar wordt Clauw opgewonden van
waar zijn zequote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Het is wel rustig zonder hun![]()
Midweekje wegquote:
]quote:
Ja idd gewonnen met 2-22 ofzoquote:
2-20 was de uitslagquote:
hoe zit t met de sterke landen in de andere poule? Japan en de VS zijn sterk, en de rest?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
2-20 was de uitslag
Maar nu begint het toernooi pas echt voor ons met wedstrijden tegen Canada, Panama en Cuba voor de boeg.
1 van die 3 wedstrijden winnen zou al geweldig resultaat zijn.
kom op zeg, ET had van die grote bambi ogen. deze gast ziet er uit alsof hij net een kalf door midden heeft gescheurd.quote:
t was iig een prutserquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kom op zeg, ET had van die grote bambi ogen. deze gast ziet er uit alsof hij net een kalf door midden heeft gescheurd.
Dan blijf ik toch nog evenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom weer eens binnenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |