Doet ie het toch weer ?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Rooney is ook ouderwets bezig bij Engeland
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef just me het volgende:
Hé Tong ik had niet eens een bbq vanavond
Ik post m'n eigen ding Popo en lees er over heen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef popolon het volgende:
Wat een verschrikkelijke topics zijn die 'live' topics van het Nederlands elftal toch.
Ik kijk vanavond de samenvatting wel, dat gezeik, getroll en uitdagen.
.
Ik heb bewust niet gekeken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Bananenman het volgende:
Niks van NL elftal gezien, behalve (prachtige) goal van VdV
Ik kijk straks naar de herhaling ga zo op "bezoek" en zeker weten dat er naar voetbal gekeken gaat wordenquote:
Ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kijk straks naar de herhaling ga zo op "bezoek" en zeker weten dat er naar voetbal gekeken gaat wordentot morgen
Ja schelden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja schelden.
hier zal ik de tussenstand postenzozoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
zoooow. Dat is andere koekquote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
jongens het is wel goed hier - als golfer echt meent wat ie schrijft, dan is het wel goed
hij vindt het gedrag van een racistische nazist prima en laat mij keihard vallen
krijg dan maar de tyfus ventje met je almachtige gezeik, als je vindt dat dat de manier is waarop je users moet benaderen dan is het best. ik kom wel terug als jij hier weg bent.
Hier bestaat een mooi woord voor;quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
jongens het is wel goed hier - als golfer echt meent wat ie schrijft, dan is het wel goed
hij vindt het gedrag van een racistische nazist prima en laat mij keihard vallen
krijg dan maar de tyfus ventje met je almachtige gezeik, als je vindt dat dat de manier is waarop je users moet benaderen dan is het best. ik kom wel terug als jij hier weg bent.
de prijs valt me nog meequote:Op woensdag 7 september 2005 22:36 schreef appelsientje het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/38863
Geweldig de ipod nano...mooi dingetje..
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de prijs valt me nog mee
"De 2GB-versie gaat 199 dollar kosten en voor de 4GB-versie moet 249 dollar betaald worden."
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat jij het lievelingetje van de mods wasquote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Ja idd. Maarja als ie niet goedkoper is heb je pechquote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
als ik naar Oz ga... ga ik hem maar kopen op Schiphol denk ik .. daar is hij vast goedkoper
In Oz is die goedkoper dan in Nederlandquote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd. Maarja als ie niet goedkoper is heb je pech
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef Superheld het volgende:
Laat ik net mn honden uit proberen 3 mannetjes van een jaar of 12 me te overvallen ofzo.![]()
![]()
"geef me je geld!"
"wat?![]()
![]()
!!8*18?"
"geld"
"pleur op"
![]()
iedereen wilde met dr t magazijn inquote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
En daar mocht je in de praktijk mee oefenen?
Dat is het juiste woord inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hier bestaat een mooi woord voor;
Huillie
Tekenend moment iddquote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:oi
hoogtepunt van de 2e helft, die 4 met de snoepjes op de tribune, vooral toen nummer 4 geen snoepje hoefde en t netjes terug kwam
Ja dat was geweldig!! leuk camera werk!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tekenend moment idd. Nummer 3 hoefde ook al niet
.
en dan oko nog zeggen "hij hooft niet" prachtig, k zat met tranen in de ogenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tekenend moment idd. Nummer 3 hoefde ook al niet
.
nee dat is iemand anders.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het lievelingetje van de mods was!
Valt mee![]()
Hey ik begin over een ander onderwerp...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Flikker op met dat gehooligan en geruzie in hools![]()
dan schenk ik er nog eentje in
Biertje voor mij BlauweBeebquote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef Bluezz het volgende:
doe mij maar colatjequote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Sorry Hoolers, had me niet hier moeten laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |