nee k kom alleen maar bij als je eenzaam in de kelder zitquote:
ja daar wordt Clauw opgewonden vanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef SCH het volgende:Die foto verschijnt hier nogal eens, zeker als Noca online is
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar wordt Clauw opgewonden van
waar zijn zequote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Het is wel rustig zonder hun![]()
Midweekje wegquote:
]quote:
Ja idd gewonnen met 2-22 ofzoquote:
2-20 was de uitslagquote:
hoe zit t met de sterke landen in de andere poule? Japan en de VS zijn sterk, en de rest?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
2-20 was de uitslag
Maar nu begint het toernooi pas echt voor ons met wedstrijden tegen Canada, Panama en Cuba voor de boeg.
1 van die 3 wedstrijden winnen zou al geweldig resultaat zijn.
kom op zeg, ET had van die grote bambi ogen. deze gast ziet er uit alsof hij net een kalf door midden heeft gescheurd.quote:
t was iig een prutserquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kom op zeg, ET had van die grote bambi ogen. deze gast ziet er uit alsof hij net een kalf door midden heeft gescheurd.
Dan blijf ik toch nog evenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom weer eens binnenvallen.
*raapt Vaduz van de vloer*quote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom weer eens binnenvallen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*raapt Vaduz van de vloer*
Ik ga ook slapen, trusten.
http://forum.fok.nl/topic/736947 , coach?
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Blijf je dan ook gezellig met mij tot 07.00?
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:10 schreef Bluezz het volgende:nog wakker
En we gaan naar de kwartfinale a.s. woensdag van beisbol
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Schiggie weer aan het werk natuurlijk, de nachtbraker.
En lul dat ik ben, bestel ik die kaartjes en vergeet zo maar even dat mijn cluppie die avond eerste potje CL in Praag speelt, dus mijn medemods zijn bij deze gewaarschuwd.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:10 schreef Bluezz het volgende:nog wakker
En we gaan naar de kwartfinale a.s. woensdag van beisbol
Haarlem, hier om de hoek.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
In Haarlem of...?
en wie tegen wie, als dat al bekend is ?
Oke,quote:Op donderdag 8 september 2005 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Haarlem, hier om de hoek.
Ik ga ervan uit dat Nederland het haalt en dan spelen ze sowieso in Haarlem, tegenstander is nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |