volgens tong staan er vanavond een paar thrillers op het programma !quote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 6
Leest tong spannend voor? Dan mag ie in de kinderboekenweek, over magie, wel in mijn klas voorlezen!
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Een tong met trilfunctie, die willen veel vrouwen.
Spidey is die linkse in pak?
dankjewel schatquote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef Bjoro het volgende:
Iedereen al gekeken in :
Spideyz vakantiefoto's!
toch jammer dat ik vanavond training moet gevenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef golfer het volgende:
Voor de voetbalhaters en SCH is er vanavond tijdens Nederland-Andorra op RTL5 een nieuw programma 'Heren maken de man' waarin homo's kledingadviezen geven aan andere mannen en natuurlijk niet te vergeten de eerste aflevering van een nieuwe serie Vrienden van Van Swieten.
Als Marco's grootste fan heb ik helaas geen keuzequote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef golfer het volgende:
Voor de voetbalhaters en SCH is er vanavond tijdens Nederland-Andorra op RTL5 een nieuw programma 'Heren maken de man' waarin homo's kledingadviezen geven aan andere mannen en natuurlijk niet te vergeten de eerste aflevering van een nieuwe serie Vrienden van Van Swieten.
kom ik gezellig naast je zitten SCHeetquote:Op woensdag 7 september 2005 14:54 schreef SCH het volgende:
Als Marco's grootste fan heb ik helaas geen keuze
Toffe foto's!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef Bjoro het volgende:
Iedereen al gekeken in :
Spideyz vakantiefoto's!
Wij gaan vanavond rolletjes kipfilet,spinazie en rivierkreeftjes proberen te maken, met rijstquote:Op woensdag 7 september 2005 15:01 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
Vanavond ga ik weer eens 'koken' voor mijn ouders..
Tacco's staat op het menu.
Iddquote:
foto ?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:05 schreef pascalheister het volgende:
goedemiddag
mijn dag kan niet meer stuk, vandaag een orgineel pressbook van Chinatown ontvangen
hoe laat trappen ze af op de Faraøer ??quote:
Stoer.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[afbeelding]
nu ga ik even een extra casefan in me pc bouwen
hee jij! je kan appels natuurlijk niet met peren vergelijken, capiche?quote:
Héquote:Op woensdag 7 september 2005 16:34 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
hé blauwequote:Op woensdag 7 september 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha JM!
Blaadjes wilde bladspinazie gewassen en geblancheerd. *check*quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond rolletjes kipfilet,spinazie en rivierkreeftjes proberen te maken, met rijst
rijstquote:Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Blaadjes wilde bladspinazie gewassen en geblancheerd. *check*
Blaadjes afgespoeld met koud water en 1 voor 1 drooggedept. *check*
Kipfilet met vleeshamer plat geslagen. *check*
Blaadjes spinaze op kipfilet uitgespreid. *check*
Rivierkreeftjes op blaadjes spinazie gedrappeerd. *check*
Kipfilets met toeboren strak in rolletjes opgerold. *check*
Het geheel strak opgerold in huishoudfolie. *check*
15 minuten laten rusten nu, daarna 50 gram boter in ovenbestendige pan doen en kiprolletjes rondom aanbraden.
Intussen rijst koken.
Over op 200 graden voorverwarmen en pan met kipfilets in de over plaatsen. In 8 minuten laten gaar worden.
Kiprolletje suit de pan nemen en warmhouden. Pan op hoog vuur zetten, scheutje water erbij en aanbaksels losroeren. Visfond toevoegen en laten inkoken. Blokjes koude boter in blikjes snijden en met garde er doorheen kloppen. Op smaak maken met wat zout en peper.
Kiprolletjes in schuine plakken snijden en op de borden verdelen. Rijst ernaast scheppen en de saus over en naast de kipfilets schenken.
Pfoe, leuk eenvoudig recepje heb je voor ons uitgezocht, Bluezz.
Morgen gelukkig weer een gewone magnetronmaaltijd.
tenk joequote:
Niet de rijst die ik gebruik: risotto funghi.quote:
dan heb je dus opgewaardeerd vogelzaadquote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet de rijst die ik gebruik: risotto funghi.
Daar zitten allerlei lekkere dingen doorheen.
zulke bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet de rijst die ik gebruik: risotto funghi.
Daar zitten allerlei lekkere dingen doorheen.
*slaat het op in het grote recepten boek*quote:Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Blaadjes wilde bladspinazie gewassen en geblancheerd. *check*
Blaadjes afgespoeld met koud water en 1 voor 1 drooggedept. *check*
Kipfilet met vleeshamer plat geslagen. *check*
Blaadjes spinaze op kipfilet uitgespreid. *check*
Rivierkreeftjes op blaadjes spinazie gedrappeerd. *check*
Kipfilets met toeboren strak in rolletjes opgerold. *check*
Het geheel strak opgerold in huishoudfolie. *check*
15 minuten laten rusten nu, daarna 50 gram boter in ovenbestendige pan doen en kiprolletjes rondom aanbraden.
Intussen rijst koken.
Over op 200 graden voorverwarmen en pan met kipfilets in de oven plaatsen. In 8 minuten laten gaar worden.
Kiprolletje suit de pan nemen en warmhouden. Pan op hoog vuur zetten, scheutje water erbij en aanbaksels losroeren. Visfond toevoegen en laten inkoken. Blokjes koude boter in blikjes snijden en met garde er doorheen kloppen. Op smaak maken met wat zout en peper.
Kiprolletjes in schuine plakken snijden en op de borden verdelen. Rijst ernaast scheppen en de saus over en naast de kipfilets schenken.
Pfoe, leuk eenvoudig recepje heb je voor ons uitgezocht, Bluezz.
Morgen gelukkig weer een gewone magnetronmaaltijd.
Studeren is zo zwaarquote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef dndiek het volgende:![]()
Wat was het weer gezellig op (het terras van) de universiteit
Nee, ik ben gewoon thuis gebleven.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tenk joe
het was dan ook een supervakantie.
ben jij nog weg geweest?
ja net een week ofzo. Het valt nog niet mee zegquote:Op woensdag 7 september 2005 10:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je op het Saxion (?) zat.![]()
he huh wat?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:59 schreef Dos37 het volgende:
ouwe post maar toch
[..]
ja net een week ofzo. Het valt nog niet mee zeg
UU?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef dndiek het volgende:![]()
Wat was het weer gezellig op (het terras van) de universiteit
UvTquote:
Enschedequote:Op woensdag 7 september 2005 18:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
he huh wat?
Deventer of Enschede?
Heu daar moet ik volgende week twee keer naar toe voor toetsen...quote:
Wat voor toetsen? Is het voor toetsen niet wat vroeg?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heu daar moet ik volgende week twee keer naar toe voor toetsen...
Geluksvogel! Je keus is altijd goed.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Ma heeft me weer eens verwend kwam net met zelf gemaakte Nasi, Kip Kerrie en pittige gehaktballetje. Kan niet eens kiezen wat ik als eerste zal warmmaken
Diagnostisch geblaat enzoquote:Op woensdag 7 september 2005 18:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat voor toetsen? Is het voor toetsen niet wat vroeg?
Daar is een topic voorquote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ging eens naar mijn aantal posts kijken... Dat was voor vandaag 24124 en nu 24142, ik zag eerst het verschil niet eens
Arceeeeee!!!
Alsjeblieft :quote:Op woensdag 7 september 2005 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Weke?
zoow ik kom eraan sandmanquote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ging eens naar mijn aantal posts kijken... Dat was voor vandaag 24124 en nu 24142, ik zag eerst het verschil niet eens
Arceeeeee!!!
en je hebt er niet eens een topic voor geopend?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Ik had ooit het postaantal 123456 helaas was er geen topic voor
Ik zat al aan m'n quotum van die dagquote:Op woensdag 7 september 2005 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
en je hebt er niet eens een topic voor geopend?
das moi k*tquote:Op woensdag 7 september 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat al aan m'n quotum van die dag
Die moi zal ik maar niet vertalenquote:
hoe klinkt t?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef pascalheister het volgende:
Roosbeef luistert, een van de leuke bands die ik nog niet kende, sinds huntenpop afgelopen zaterdag
Wat leukquote:Op woensdag 7 september 2005 17:37 schreef appelsientje het volgende:
*snik* ik kreeg een compliment van mijn vaderhij vond het eten lekker....
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die moi zal ik maar niet vertalen
Als je maar wat van d'r leert dan!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag!
Lerares Engels is lekker.
all you need is love, love, lovequote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je maar wat van d'r leert dan!
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je maar wat van d'r leert dan!
en hoe oud ben jij?quote:
ja leuke band, mooie stem heeft zequote:Op woensdag 7 september 2005 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe klinkt t?
K zal t eens op Appelpop gaan bekijken
Me= 21quote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe oud ben jij?
trouwens fototje graag avn je lerares
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |