quote:
T was al zo'n beetje gelukt, toch bedanktquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Hier is wat meer informatie te vinden.
Wij zitten op het moment hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:zo opende Popo net ook, toevallig op bezoek in de steets?
Aerdenhout?quote:
quote:
Nog wakker om Roger vs. David te kijken?quote:
Neuh. Heb een weddenschap lopen om tot minimaal 07.00 wakker te blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nog wakker om Roger vs. David te kijken?
Ook leuk, kom even langs, gaan we tennis kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh. Heb een weddenschap lopen om tot minimaal 07.00 wakker te blijven.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ook leuk, kom even langs, gaan we tennis kijken![]()
Dat zeg ik, kom langs, ik ben een student met eurosportquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan geen tennis kijkenGeen eurosport
takenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah op die fiets.
Nou, om de weddenschap te winnen, moet ik wel hier blijven en verschillende taken uitvoeren. Dat is wel het vervelende
Wil je het BB linkjequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah op die fiets.
Nou, om de weddenschap te winnen, moet ik wel hier blijven en verschillende taken uitvoeren. Dat is wel het vervelende
Ik ben werkendequote:
Ik heb een groot deel gevolgd toenstraks. Nu bijlezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je het BB linkjehilarisch nu.
Wat een domme dozen *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |