Ritaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef pfaf het volgende:
Jeugdselecties. Ons asielzoekerscentrum gaat 10km verderop en nu zijn we ineens per elftal 2 spelers kwijt.En veel vriendjes ook dus.
![]()
Kut beleid in NL.
Vaduz krijgt er een paar leuke spelertjes bij.
meisjes van 13 zullen het wel "mooi en emotioneel" vinden. Doet ze aan hun paard denken ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat rubbereend. En waarom dat ineens zo scoort, terwijl er 100 van die zangers zijn?
* methodmich gaat eens naar het balkon, al denk ik al weken dat dat de laatste keer kan zijn.
leuk spelletje, waar is de vrouw in het spel waarmee we leuke dingen gaan doen?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
Zullen we hier Herken de Homo spelen?
Ik denk dat die guitige met dat badeendje er 1 is.
Die met dat gele gezichtje en dat tongetje niet.
Inkoppertje, en natuurlijk is het onmenselijk. We hebben het hier een aantal jaren terug al eeder gehad, toen sprong het hele dorp in de bres, landelijke media erbij en kregen ze een copmleet nieuw aangelegd vakantiepark ter beschikking. Nu 3 jaar later moet iedereen weer naar een andere school, voetbalclub en vrienden zoeken een paar kilometer verderop! Verschrikkelijk.quote:
Zoeken op Eilanden levert niet zoveel bijzonders op, maar de het eerste resultaat bij SCH.....quote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef Bluezz het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=Hools
quote:SCH is now CHRISTUS
echt welquote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef Suijk het volgende:
Rustig hier.
Toch niet allemaal stiekem Big Brother aan het kijken he?![]()
Ook hilarischquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zoeken op Eilanden levert niet zoveel bijzonders op, maar de het eerste resultaat bij SCH.....
[..]![]()
Ik heb niet echt een favoriet. Roel vind ik wel het meest relaxed. Ik heb meer mensen die ik er snel uit wil hebben, waaronder Tanja, Rob en Chantalquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt wel
was is eigenlijk de favoriet van iedereen (die het kijkt natuurlijk)?
Daar wil ik wel meer van weten, gaan er wat goede asielzoekers naar enkele jeugdteams van Excelsior'31 dus?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef pfaf het volgende:
Jeugdselecties. Ons asielzoekerscentrum gaat 10km verderop en nu zijn we ineens per elftal 2 spelers kwijt.En veel vriendjes ook dus.
![]()
Kut beleid in NL.
Vaduz krijgt er een paar leuke spelertjes bij.
Tegen Andrew Makkinga, wat is die Nawijn ook oerdom.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk op MTV Nawijn die tegen een neger zegt, als de slavernij er niet was geweest had jij hier niet gezeten
idd nog te stom voor het achtereind van een varkenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tegen Andrew Makkinga, wat is die Nawijn ook oerdom.
Voelt je je nu weer helemaal cool?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Rubbereend is ookerg cool.
Rubbereend is ckers cool.
nee tis best warm op mn kamerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voelt je je nu weer helemaal cool?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Nee ik kijk naar mensen van 200 kilo die voor 250.000 moeten afvallen. Dan voel ik me weer goed.
Grapjasquote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wekker misschien?
Dank daarvoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Grapjas
Nog gefeliciteerd met de overwinning van Liechtenstein
Twee CDA hoeren bij Barend & van Dorp.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blackadder op de Belgische tv
Melani is niet van t CDAquote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee CDA hoeren bij Barend & van Dorp.
wat zou ze kosten? Of gaat ze alleen tijdens de spits geld kosten?quote:
Het kabinet doet alles om aan geld te komen, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zou ze kosten? Of gaat ze alleen tijdens de spits geld kosten?
tel je schaapjes of euro;s?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers. Ga even op m'n geld liggen rusten.
Tong telt zijn opblaaspoppen.quote:
dat werkt wel, na 3 ben je zo moe van het opblazen dat je wel in slaap valtquote:
In DIG ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar kan ik vinden hoe ik informatie van usenet kan downloaden?
Zo heel soms Golfert...............quote:
ja want onze man daarvoor, tong, is net naar bedquote:
Trusteh Knijn!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar kan ik vinden hoe ik informatie van usenet kan downloaden?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!</span>
quote:
T was al zo'n beetje gelukt, toch bedanktquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Hier is wat meer informatie te vinden.
Wij zitten op het moment hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:zo opende Popo net ook, toevallig op bezoek in de steets?
Aerdenhout?quote:
quote:
Nog wakker om Roger vs. David te kijken?quote:
Neuh. Heb een weddenschap lopen om tot minimaal 07.00 wakker te blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nog wakker om Roger vs. David te kijken?
Ook leuk, kom even langs, gaan we tennis kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh. Heb een weddenschap lopen om tot minimaal 07.00 wakker te blijven.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ook leuk, kom even langs, gaan we tennis kijken![]()
Dat zeg ik, kom langs, ik ben een student met eurosportquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan geen tennis kijkenGeen eurosport
takenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah op die fiets.
Nou, om de weddenschap te winnen, moet ik wel hier blijven en verschillende taken uitvoeren. Dat is wel het vervelende
Wil je het BB linkjequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah op die fiets.
Nou, om de weddenschap te winnen, moet ik wel hier blijven en verschillende taken uitvoeren. Dat is wel het vervelende
Ik ben werkendequote:
Ik heb een groot deel gevolgd toenstraks. Nu bijlezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je het BB linkjehilarisch nu.
Wat een domme dozen *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |