he he he ....ik mag eindelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen..
* Blumchen zachtjes alle hools wakker maakt met een kusje
Bijna weekend
Yup. Er is echt een heel bataljon jullie kant op vanmiddag. Alleen wij missen al 4 spelers de rest van het seizoen, maar ook selectieelftallen. Een paar A1 en B1 spelers gaat in ieder geval naar jullie jeugd, nu weet ik het van de rest niet zeker, omdat ze volgens mij ergens tussen Markelo en Rijssen gedumpt worden, en misschien andere verenigingen dichterbij zijn, maar de beste spelers gaan sowieso naar Excelsior.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar wil ik wel meer van weten, gaan er wat goede asielzoekers naar enkele jeugdteams van Excelsior'31 dus?
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef Bluezz het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=Hools
quote:Bjoro is er morgen ook.
Bjoro is er niet.
Bjoro is a byline highlighting the high jinks and antics.
Bjoro is "King".
Bjoro is General.
Bjoro is on A distinguished road.
Bjoro is de kleine er al.
vast wel, maar voorlopig nog niet !quote:
Ja, alsjeblieftquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:12 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh Bos, koffie ?
Ik was toch al een bakkie voor Tolk aan het halen !
Dankquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
Neemt ff 3 bakkies mee, voor Appel, StarG en onze nieuwe Modder !
graag gedaan !quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank voor het bakkie.
Wil je even een andere foto zoeken voor het onderschriftentopic Bjoro?
quote:Terwijl Cocu een uur na de wedstrijd nog geduldig zijn verhaal deed, werd hij in de mixed-zone zachtjes op zijn schouder getikt. Een van de Andorrese spelers liep langs en wilde in het Spaans nog snel even gedag zeggen.
,,Die gozer kwam direct na de wedstrijd ook al om mijn shirt vragen’’, schamperde de 93-voudig international, zonder op of om te kijken. ,,Ik heb bewust niks gezegd of gegeven. Niemand van ons heeft volgens mij zijn shirt geruild. Daar hadden we geen zin in vanavond. Ze waren echt heel irritant bezig.’’
zeker geen lompe vraag hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:33 schreef appelsientje het volgende:
Rubbergoede morgen...
misschien een lompe vraag.. maar hoest met je moeder ?? de kuur is toch afgelopen?
idd en hopelijk hebben we nu voorlopig ff niets meer van dat, eerst de zus van mn moeder en meteen daarna mn moeder, da's wel weer genoegquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
Lekker... weer vooruit kijken naar de toekomst..
zal voor jou en de rest van de fam een lekker gevoel zijn!
Ik ben ff weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |