pool mag mij nietquote:
Oei, dan zullen we maar niet vragen wat jullie allemaal hebben gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik wegging
Okequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik wegging
moet je maar niet samen gaan liggen "sporten"quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
onze konijntjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
moet je maar niet samen gaan liggen "sporten"![]()
NoClauwtjesquote:
De B is van Big Brotherquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NoClauwtjesWB.
Tanja is een trut nu ze weet dat het een meisje is wil ze het huis uit
Verders niets gemist
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
De B is van Big Brother
het programma van Clauwheee
Dat kijkt ze de hele dag
nu het weer kan en mag
voor toekomstige mascotte'squote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
'Roken en afslankpillen vergroten kans op lesbisch kind'
dus, doe er je voordeel mee
tis een a-b-c-b rijmschema lievquote:
nee, onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap er ook niks van Dos, 9Christensen ook nog niet?
Ik had nog wel op jullie gestemd, als duomods op ONZ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |