tapt vast een biertje voor Lionheaadquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef Lionheaad het volgende:
bijna tijd voor pauze zie ik....
zit nog op m'n werk....quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tapt vast een biertje voor Lionheaad
snap kquote:
gooit een scheutje wodka in de melkquote:doe maar een melk...
en een paar ijsklontjes??quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snap k
[..]
gooit een scheutje wodka in de melk
quote:
hmm klinkt lekker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef appelsientje het volgende:
En daar zijn we weer
net lekker gebakken ei met kaas gegeten
Spek was op hier.. net als de ham... maar goed een extra laagje kaas... ff lekker laten smelten... ja erg goed te doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hmm klinkt lekker.
ik denk dat ik mezelf er ook maar een ga bakken.
maar dan wel met spek erbij![]()
Nee snap er ook niets van.quote:
ik denk dat het hier te maken mee heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap er ook niks van Dos, 9Christensen ook nog niet?
een relletje tussen SCH en CMT verder was het rustigquote:
quote:
Nee hoor,quote:
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik weggingquote:
Dat doe je niet goed zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik denk dat het hier te maken mee heeft.
Slotje, woar?
pool mag mij nietquote:
Oei, dan zullen we maar niet vragen wat jullie allemaal hebben gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik wegging
Okequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik wegging
moet je maar niet samen gaan liggen "sporten"quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
onze konijntjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
moet je maar niet samen gaan liggen "sporten"![]()
NoClauwtjesquote:
De B is van Big Brotherquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NoClauwtjesWB.
Tanja is een trut nu ze weet dat het een meisje is wil ze het huis uit
Verders niets gemist
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
De B is van Big Brother
het programma van Clauwheee
Dat kijkt ze de hele dag
nu het weer kan en mag
voor toekomstige mascotte'squote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
'Roken en afslankpillen vergroten kans op lesbisch kind'
dus, doe er je voordeel mee
tis een a-b-c-b rijmschema lievquote:
nee, onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap er ook niks van Dos, 9Christensen ook nog niet?
Ik had nog wel op jullie gestemd, als duomods op ONZ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |