Nou bijna kwam net te kort.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn hele naam ?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:17 schreef DivineJester het volgende:
goedemorgen deze morgen
* DivineJester koffiekan pakt.
"iemand?"
pas op...ik prik....quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen..
* Blumchen zachtjes alle hools wakker maakt met een kusje
Bijna weekend
he he he ....ik mag eindelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen..
* Blumchen zachtjes alle hools wakker maakt met een kusje
Bijna weekend
Yup. Er is echt een heel bataljon jullie kant op vanmiddag. Alleen wij missen al 4 spelers de rest van het seizoen, maar ook selectieelftallen. Een paar A1 en B1 spelers gaat in ieder geval naar jullie jeugd, nu weet ik het van de rest niet zeker, omdat ze volgens mij ergens tussen Markelo en Rijssen gedumpt worden, en misschien andere verenigingen dichterbij zijn, maar de beste spelers gaan sowieso naar Excelsior.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar wil ik wel meer van weten, gaan er wat goede asielzoekers naar enkele jeugdteams van Excelsior'31 dus?
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef Bluezz het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=Hools
quote:Bjoro is er morgen ook.
Bjoro is er niet.
Bjoro is a byline highlighting the high jinks and antics.
Bjoro is "King".
Bjoro is General.
Bjoro is on A distinguished road.
Bjoro is de kleine er al.
vast wel, maar voorlopig nog niet !quote:
Ja, alsjeblieftquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:12 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh Bos, koffie ?
Ik was toch al een bakkie voor Tolk aan het halen !
Dankquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
Neemt ff 3 bakkies mee, voor Appel, StarG en onze nieuwe Modder !
graag gedaan !quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank voor het bakkie.
Wil je even een andere foto zoeken voor het onderschriftentopic Bjoro?
quote:Terwijl Cocu een uur na de wedstrijd nog geduldig zijn verhaal deed, werd hij in de mixed-zone zachtjes op zijn schouder getikt. Een van de Andorrese spelers liep langs en wilde in het Spaans nog snel even gedag zeggen.
,,Die gozer kwam direct na de wedstrijd ook al om mijn shirt vragen’’, schamperde de 93-voudig international, zonder op of om te kijken. ,,Ik heb bewust niks gezegd of gegeven. Niemand van ons heeft volgens mij zijn shirt geruild. Daar hadden we geen zin in vanavond. Ze waren echt heel irritant bezig.’’
zeker geen lompe vraag hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:33 schreef appelsientje het volgende:
Rubbergoede morgen...
misschien een lompe vraag.. maar hoest met je moeder ?? de kuur is toch afgelopen?
idd en hopelijk hebben we nu voorlopig ff niets meer van dat, eerst de zus van mn moeder en meteen daarna mn moeder, da's wel weer genoegquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
Lekker... weer vooruit kijken naar de toekomst..
zal voor jou en de rest van de fam een lekker gevoel zijn!
Ik ben ff weg
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is dat bestralen achter de de rug, we proosten op een goed herstel van je moeder Eend!
tapt vast een biertje voor Lionheaadquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef Lionheaad het volgende:
bijna tijd voor pauze zie ik....
zit nog op m'n werk....quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tapt vast een biertje voor Lionheaad
snap kquote:
gooit een scheutje wodka in de melkquote:doe maar een melk...
en een paar ijsklontjes??quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snap k
[..]
gooit een scheutje wodka in de melk
quote:
hmm klinkt lekker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef appelsientje het volgende:
En daar zijn we weer
net lekker gebakken ei met kaas gegeten
Spek was op hier.. net als de ham... maar goed een extra laagje kaas... ff lekker laten smelten... ja erg goed te doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hmm klinkt lekker.
ik denk dat ik mezelf er ook maar een ga bakken.
maar dan wel met spek erbij![]()
Nee snap er ook niets van.quote:
ik denk dat het hier te maken mee heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap er ook niks van Dos, 9Christensen ook nog niet?
een relletje tussen SCH en CMT verder was het rustigquote:
quote:
Nee hoor,quote:
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik weggingquote:
Dat doe je niet goed zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik denk dat het hier te maken mee heeft.
Slotje, woar?
pool mag mij nietquote:
Oei, dan zullen we maar niet vragen wat jullie allemaal hebben gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik wegging
Okequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, lekker gerelaxed voordat we beiden aan het werk gaan. Ik ben nu alleen wel vermoeider dan voor ik wegging
moet je maar niet samen gaan liggen "sporten"quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
onze konijntjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
moet je maar niet samen gaan liggen "sporten"![]()
NoClauwtjesquote:
De B is van Big Brotherquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NoClauwtjesWB.
Tanja is een trut nu ze weet dat het een meisje is wil ze het huis uit
Verders niets gemist
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
De B is van Big Brother
het programma van Clauwheee
Dat kijkt ze de hele dag
nu het weer kan en mag
voor toekomstige mascotte'squote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
'Roken en afslankpillen vergroten kans op lesbisch kind'
dus, doe er je voordeel mee
tis een a-b-c-b rijmschema lievquote:
nee, onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap er ook niks van Dos, 9Christensen ook nog niet?
Ik had nog wel op jullie gestemd, als duomods op ONZ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |