quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan Prue niet uitstaan... Paige is veel leuker![]()
Ja, ik ken dus alleen nog maar met Prue erbij. Heb laatst 1 nieuwe aflevering met Paige gezien, en die vond ik ook veel minder leuk. Wanneer gaat Prue eigenlijk doodquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou het is wel een beetje zo dat toen prue in het verhaal nog zat het meer om haar draaide, alsof er wel steeds even gezegd moest worden dat zij de sterkste was. Toen paige erbij kwam was het meer verdeeld. Maar helaas toen paige erbij kwam werden de verhalen minder.
Ja, toen ik die nieuwe aflevering zag had ik niet zo'n idee van ''dit zijn zusters''. Dat zijn ze wel, toch? Prue vind ik ook wijzer dan de rest.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:46 schreef Koningin het volgende:
Ik vind dit juist de leukste aflevering met Cole en natuurlijk met Prue. Paige kan echt niet tegen haar op. Vind Paige slecht gecast....
Dat is inderdaad een herhaling.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:49 schreef kruimel_20 het volgende:
net 5 begint morgen weer met de nieuwe afleverigen om 20.30>
In een poging om de zussen uit hun tent te lokken, stuurt Zankou zijn onderdanen eropuit om Leo te pakken te nemen. Ondertussen probeert Wyatt zijn ouders te beschermen door ze met een spreuk te laten krimpen en onder te brengen in een poppenhuis.
Wel een herhaling maar was dit de laatste die ze uitgezonden hadden? want dan beginnen ze volgende week weer met nieuwe !
Morgen is de aflevering scry Hardquote:Op donderdag 8 september 2005 14:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een herhaling.
Maar ok, dus volgende week nieuwe afleveringen?
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
Holly Marie Combs & Rose McGowan hebben een dikke reet
En Alyssa Milano een ouwe kop
Charmed is ook niet meer wat het geweest is
Hmmz, zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
Holly Marie Combs & Rose McGowan hebben een dikke reet
En Alyssa Milano een ouwe kop
Charmed is ook niet meer wat het geweest is
Imaginary Friends is ook al uitgezonden. De laatste twee nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Morgen is de aflevering scry Hard
7-17 Scry Hard
7-18 Little Box of Horrors
7-19 Freaky Phoebe
7-20 Imaginary Fiends
7-21 Death Becomes Them
7-22 Something Wicca This Way Goes
Dit zijn de laatste afleveringen van het seizoen , dus volgende week nog geen nieuwe.
ik weet niet meer wat de laatste was hier.
Het nieuwe seizoen is in amerika ook nog niet begonnen, 25 september pas.
Ze weten het nu al.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik weet het niet... maar Cole was wel weer helemaal terug ten tijde dat Prue doodging.
En op dit moment is Phoebe erg dichtbij het moment dat ze het tegen haar zussen verteld.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze weten het nu al.En Cole gaat er alles aan doen om Phoebe voor zich te winnen!
Hmm, heb nu de nieuwe gezien. Vind het wel minder leuk dan de 'oude' zeg maar. Wel raar dan, ze hadden dan ook wel een beter script kunnen schrijven over hoe Prue doodging. Of het was misschien heel onverwachts dat ze uit de serie wilde?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, dat was inderdaad erg raar. het was like, Prue crashte in een muur ofzo nadat die Shaxx (of hoe die ook heet, die werelwind achtige) dus aanviel, en toen was ze dood in de volgende aflevering. Ik had echt iets van, 'wtf? Die meiden knallen ZOVAAK in een muur! En dan is Leo er ALTIJD om te helpen!'
Dat Wyatt gedoe vond ik erg vervelend. En een obsessed Cole zat ik ook niet op te wachten.
Ze werd ontslagen. Maar dan nog, ze hadden een beter script kunnen schrijven om het geloofwaardiger en realistischer te maken. Na het 1ste seizoen van Prue's dood zijn trouwens bijna alle schrijvers weggegaan, en hebben phoebe (Alyssa Milano) en piper (Hollyquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:01 schreef Nory het volgende:
[..]
Hmm, heb nu de nieuwe gezien. Vind het wel minder leuk dan de 'oude' zeg maar. Wel raar dan, ze hadden dan ook wel een beter script kunnen schrijven over hoe Prue doodging. Of het was misschien heel onverwachts dat ze uit de serie wilde?
Dat dacht ik dus ook. Maar, zoals ik zei ligt het blijkbaar niet aan Net5. Want ik heb de laatste aflevering van dat seizoen, en de eerste van de ander bekeken, en dat klopte met wat er uitgezonden werd op Net5. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef weathergirl het volgende:
Ik vond Prue's dood ook heel raar, zo raar dat ik vermoedde dat er iets niet klopte. Ik heb toen gemaild met Net 5 en zij bevestigden dat er iets fout was gegaan met de uitzendingen. Iets met de volgorde, ofzo. In elk geval is het toen dus niet goed uitgezonden, misschien nu in de herhalingen wel?
Gaafquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ben op de set geweest!In dat huis enzo, en we hebben scripts meegekregen van de nieuwe afleveringen enzo heel tof. Speciale VIP rondleiding omdat mij pa iemand kende.
!
Ze had (schijnbaar) ruzie met Alissa Milano. Sharren Dohorty is zoiezo een "bitch" op de set. In elke film, en in elke serie of programma. Op een gegeven moment was Aron Spelling dat dus helemaal zat, en is ze ontslagen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef Nory het volgende:
[..]Hoe kun je in godsnaam worden ontslagen bij zo''n serie
Volgens geruchten had ze ook ruzie met Paris Hilton, die met haar met haar man ervandoor ging (Rick Solomon). Dit resulteerde in een Catfight, dus die ruzie met Alyssa lijkt me ook wel kunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:44 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Ze had (schijnbaar) ruzie met Alissa Milano. Sharren Dohorty is zoiezo een "bitch" op de set. In elke film, en in elke serie of programma. Op een gegeven moment was Aron Spelling dat dus helemaal zat, en is ze ontslagen.
Dat is natuurlijk nooit bevestigd, maar dat zal het wel geweest zijn (volgens verschillende bladen). Immers wordt je niet zomaar ontslagen.
Shannon heet ze, niet Sharrenquote:Op zondag 11 september 2005 03:08 schreef -Angel- het volgende:
Sharren Dohorty is een beter actrice als Rose McGowan, dit valt gewoon op. Op zich vindt ik de wisseling niet zo erg kijk liever naar Rose dan naar Sharren.
Het enige minpunt is dat de verhaallijn niet meer zo geweldig is de laatste tijd, Het lijkt wel of de ideëen op zijn bij de schrijvers. Ten tijden van Juliam McMahon vondt ik de verhaallijn interresanter, de nadruk ligt nu te veel op het ouder/kind aspect. Dat is leuk wanneer je ouder bent dan 30.
veelquote:Op zondag 11 september 2005 12:41 schreef Nory het volgende:
[..]
Het gaat om dezelfde persoon, dus wat maakt het uit
Ik heb wel respectquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
veel![]()
beetje respect voor charmed en de mensen ervan![]()
Had nou een spoiler gebruikt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef Nory het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het trouwens wel irritant dat ik weet dat Prue doodgaat, alleen niet wanneer
ik heb t ook niet tegen jou maar tegen die angel, die schreef haar naam verkeerdquote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik heb wel respectIk weet wel hoe ze heet hoor
![]()
![]()
I'm sorry. Het hele topic gaat daar zowat overquote:Op zondag 11 september 2005 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had nou een spoiler gebruikt.![]()
Maaqr ik wist al wel dat Prue eruit ging hoor.Maar alleen niet op wat voorn manier.
Ik weet ook niet precies welk jaar..
Nadat jij dat had gezegt wel, ja. Maakt ook niet uit hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Nory het volgende:
[..]
I'm sorry. Het hele topic gaat daar zowat over
Het was drie uur s'nachts dan maak je wel eens een foutje, maar ben blij dat je dat het belangrijkste vondt. De typefouten. Tevens ooit wel eens Profiler, Nip/Tuck gezien?quote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Imberr het volgende:
Shannon heet ze, niet Sharren![]()
en Julian, maar dat kan een typfout zijn geweest![]()
Dat andere kan toch ook een typfoutje zijn?quote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Shannon heet ze, niet Sharren![]()
en Julian, maar dat kan een typfout zijn geweest![]()
Zou wel handig zijn, krijg je dit gezeur ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:
Ze moeten gewoon spellingscontrole inbouwen op Fok!
en ze krijgen nog kinderen ook!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, krijg je dit gezeur ook niet.
Trouwens, Leo en Piper zijn getrouwd! Woehoe!!![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
en ze krijgen nog kinderen ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef Take_A_Picture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik denk maar zo: zij zat nog met poppen te spelen toen ik al 90210 keek.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:
Ze moeten gewoon spellingscontrole inbouwen op Fok!
de zonen worden dan ook geen heksen, maar tovenaarsquote:Op woensdag 14 september 2005 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar het is toch zo dat alleen dochters heksen worden? Dus als ze alleen maar zonen
hebben..
Tenminste dat zeiden ze in 1 van die laatste afleveringen.
ja. welke aflevering komt er nou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef stevengerrard het volgende:
Is vanavond een nieuwe aflevering of nog herhaling?
van www.Net5.nlquote:Vrijdag 16 september, 20.30 uur: Little Box of Horrors
.. Pandora's Box ..
Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja. welke aflevering komt er nou?
niet dat het me echt boeit. ik wacht op het volgend seizoen.
edit:
uitzoeken kunnen we ook zelf.
[..]
van www.Net5.nl
je kan ook naar de tijd (van zijn post) kijken schatquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?
Haha, niets. Gewoon leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat vind jij zo "" aan Sex and the City?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofcoursequote:Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zou zeggen tegen iedereen - kijk deze week naar Charmed!
Haha, dat bedoelde ik nu juist nietquote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
met een diepere decolleté en strakkere broeken![]()
![]()
Eén van de reden dat ik altijd kijk ...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef SlimShady het volgende:
met een diepere decolleté en strakkere broeken![]()
Ehm.. Juist!quote:Op zaterdag 17 september 2005 08:44 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je kan ook naar de tijd (van zijn post) kijken schat![]()
Is ze deze aflevering al dood?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Nory het volgende:
Vette aflevering![]()
Wel jammer dat Prue dood is, maar goed. Ben benieuwd hoe Phoebe terugkomt
Ja, blijkbaar. Leo heeft alleen Piper genezen, maar voor Prue was hij te laat. Toch wel weer leuke afleveringquote:Op donderdag 22 september 2005 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ze deze aflevering al dood?Ik dacht dat Leo ze nog wel zou kunnen helen!
Die Paige vind ik nogal bleek! Kan ook door de make-up komen.. Maar ik vind het nog niets.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Leo heeft alleen Piper genezen, maar voor Prue was hij te laat. Toch wel weer leuke afleveringDie Paige vind ik er qua uiterlijk niet echt bij passen, eerlijk gezegd.
Ja, dat vind ik ook. Alyssa Milano en Holly Marie Combs zijn beide wat donkerder.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die Paige vind ik nogal bleek! Kan ook door de make-up komen.. Maar ik vind het nog niets.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:32 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey! heeft Jomanda nu ook een rol in Charmed?!
ze lijken wel erg veel op elkaar
Dat weet ik niet, 'k zou zeggen... zoek naar foto's van haar irl.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef Nory het volgende:
[..]![]()
Trouwens, wat mij oko opviel was dat Piper veel dikkerder is dan in de herhalingen. Is ze zwanger ofzo? Ze droeg elke keer ook van die wijde shirtjes, waardoor je haar buik niet goed kon zien.
En die tatoos van AlyssaZijn toch niet echt he?
![]()
Prue en Paige hebben beiden maar 1 tattoo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef Nory het volgende:
[..]![]()
Trouwens, wat mij oko opviel was dat Piper veel dikkerder is dan in de herhalingen. Is ze zwanger ofzo? Ze droeg elke keer ook van die wijde shirtjes, waardoor je haar buik niet goed kon zien.
En die tatoos van AlyssaZijn toch niet echt he?
![]()
Bij welk seizoen zijn we dan bij de herhalingen? En bij de nieuwe?quote:Op maandag 26 september 2005 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb afgelopen donderdag seizoen 3 gekocht, echt heerlijk al dat gedoe van Phoebe en Cole![]()
Ja, moet maarquote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef Salsagirl het volgende:
charmed...zwijmel zwijmel ,blijf het goed vinden![]()
Vriendje denkt er anders over,maar leert ie maar mee leven..niet dan:![]()
Ze waren aan het vechten met een demon, genaamd Shax. Hij gooide Piper en Prue door een muur. Leo redde Piper en Prue en toen begon de aflevering.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit gevolgd, alleen de laatste tijd heb ik de herhalingen elke dag een beetje gevolgd.. en nu heb ik net de aflevering gemist waarin Prue dood gaat.. Kan iemand vertellen heel kort hoe dat is gegaan?
Ik heb dat altijd een erg wazige aflevering gevonden...ze hadden beter een aflevering kunnen maken die chronologisch wat makkelijker te begrijpen was.quote:
Dat zou nogal moeilijk gegaan zijn ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb dat altijd een erg wazige aflevering gevonden...ze hadden beter een aflevering kunnen maken die chronologisch wat makkelijker te begrijpen was.
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat zou nogal moeilijk gegaan zijn ...
best een vage aflevering dus.. Zoiets had ik niet verwacht..quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef Nory het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
best een vage aflevering dus.. Zoiets had ik niet verwacht..maar waarom kon Leo later alleen Piper redden dan?
Nou ja, de aflevering op zich vond ik niet erg vaag. Ook niet die erop volgde. De eerste keer kon Leo Piper & Prue redden, want hij was snel ter plekke.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
best een vage aflevering dus.. Zoiets had ik niet verwacht..maar waarom kon Leo later alleen Piper redden dan?
Echt niet! Wat een brol programma... spookjes en heksenquote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef Salsagirl het volgende:
charmed...zwijmel zwijmel ,blijf het goed vinden![]()
Vriendje denkt er anders over,maar leert ie maar mee leven..niet dan:![]()
Je zal me vriendje dan maar wezen hea..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Echt niet! Wat een brol programma... spookjes en heksen![]()
![]()
![]()
Word to ur boyfriend!![]()
Lost kijk ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef Camplo het volgende:
Dat het al 8 seizoenen bestaat en gewoon fans heeft... Het gaat nergens over, kijk dan naar een mooie serie als Lost
Ik ben de seizoenen enzo even kwijt, maar als wij dus inderdaad bezig zijn (op vrijdagavond) met de herhalingen van seizoen 7, en ze gaan nu in de VS pas beginnen met seizoen 8, hebben ze dan zo'n tijd stil gelegen in de VS?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef Kuukske het volgende:
En in de VS is morgen aflevering 2 van seizoen 8
Van half 9 was vandaag eindelijk een nieuwe aflevering jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:56 schreef Chav het volgende:
Was dit nou een nieuwe aflevering of heb ik wat gemist ?
Vond `m wel raar trouwens....
ow, shit, gemist. Volledig vergeten dat Charmed gisteren was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van half 9 was vandaag eindelijk een nieuwe aflevering ja![]()
Volgende week alweer de laatste afl. van seizoen 7. Kunnen we weer gaan wachten op seizoen 8![]()
Ja, dat dacht ik al vanwege dat: to be continuedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van half 9 was vandaag eindelijk een nieuwe aflevering ja![]()
Volgende week alweer de laatste afl. van seizoen 7. Kunnen we weer gaan wachten op seizoen 8![]()
Ja, dit was toch ook een Season finale? Van Seizoen 7?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Chav het volgende:
Leek wel een allerlaatste aflevering...... ben idd benieuwd hoe ze verder gaan !
In eerste instantie was dit de allerlaatste aflevering voor altijd, tot ze hoorde dat ze nog een seizoen mochten van The WB.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dit was toch ook een Season finale? Van Seizoen 7?
Aah, zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In eerste instantie was dit de allerlaatste aflevering voor altijd, tot ze hoorde dat ze nog een seizoen mochten van The WB.
Ja, Kuukske zegt toch ook dat het in eerste instantie de laatste aflevering zou zijn. Maar het dus niet zo isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef Chav het volgende:
Hier http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=5802 staat er dat er vrijdag gewoon weer een aflevering komt ! Charmed mag niet stoppen, kijk er al vanaf het begin naar, zou ik echt missen...
Hoiquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:10 schreef SlimShady het volgende:
HalloSeizoen 7 is afgelopen.
Het is nu wachten op seizoen 8.
Op TV gaat Charmed even stoppen ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef Chav het volgende:
Hier http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=5802 staat er dat er vrijdag gewoon weer een aflevering komt ! Charmed mag niet stoppen, kijk er al vanaf het begin naar, zou ik echt missen...
en dat is een betrouwbare bron?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:49 schreef Chav het volgende:
Er staat op die site dat er vrijdag (21 oktober) gewoon weer een nieuwe aflevering komt hoor !
en for your infoquote:Op vrijdag om 20.30 uur worden afleveringen uit seizoen 7 herhaald. Daarnaast kun je elke werkdag rond 19.10 uur ook genieten van afleveringen uit de eerste seizoenen!
van die Clubs site.quote:Afl 157; Still Charmed and Kicking NIEUW (21 Oktober 2005, 20.30 Uur Net5)
van TV.comquote:Season 8
157. Still Charmed & Kicking (edit)
First aired: 9/25/2005
Via internet ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat het dan in een keer veel minder leuk wordt..quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:39 schreef Zhenar het volgende:
Seizoen 8 vind ik echt zuigen. Maar tjah... het blijft Charmed en dat staat toch nog altijd garant voor drie kwartier hersenloos kijkplezier.
Ja "via internet".quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef Nuna het volgende:
[..]
Via internet ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat het dan in een keer veel minder leuk wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja "via internet".
Het is nog wel vermakelijk hoor, maar wat ik niet leuk vind is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:40 schreef Nuna het volgende:
[..]Er is gelukkig een zonnig kantje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar er zijn nog niet zoveel afleveringen geweest, dus weet nog niet zeker waar alles heengaat.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is gelukkig een zonnig kantje:Ja, ik weet het. Als ze vrijdag niet doorgaan, dan ga ik ook maar ''via internet'' kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar er zijn nog niet zoveel afleveringen geweest, dus weet nog niet zeker waar alles heengaat.
Ja, hij wilde de Nexus. Dat is, of eigenlijk was, dat ding/demon in hun kelder. Hij wilde absolute macht en daarom wilde hij dus die Nexus én the Book of Shadows. Dus moet hij de zussen wel vermoorden, want die laten dat natuurlijk niet zomaar gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef Operc het volgende:
de aflevering van afgelopen vrijdag was toch ebst ehm.. apart, maar waarom wil zankou de zusjes eigenlijk vermoorden? gewoon omdat hij een demon is of....?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. En ik had ook gehoord/gelezen dat aanstaande vrijdag gewoon seizoen 8 begint.
Mooi. Het leek idd wel een laatste aflevering. Maakt me wel benieuwd om te zien hoe het verder gaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. En ik had ook gehoord/gelezen dat aanstaande vrijdag gewoon seizoen 8 begint.
De zussen hebben The Source (Cole) vernietigd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:45 schreef Nuna het volgende:
Ik heb hem gemist helaas. Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
De zussen hebben The Source (Cole) vernietigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]OhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:35 schreef SlimShady het volgende:
Op vrijdag om 20.30 uur worden afleveringen uit seizoen 7 herhaald. Vanaf vrijdag 11 november worden nieuwe afleveringen van seizoen 8 uitgezonden. Daarnaast kun je elke werkdag rond 19.10 uur ook genieten van afleveringen uit de eerste seizoenen!
Vrijdag 21 oktober, 20.30 uur: There's Something About Leo
bron: www.net5.nl
edit: laatste afl. seizoen 4quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef slindenau het volgende:
Mij maakt het allemaal niks meer uit! Hoewel ik met de nieuwe afleveringen vrijdag avond rond 10 uur de kluts wel helemaal kwijt ben, ben ik ook weer blij dat ze opnieuw bij seizoen 1 beginnen...dat heb ik nl. nog niet gezien. Ben een beetje in het seizoen 4/5 binnengevallen.
De laatste aflevering van vandaag was wel erg leuk! (welk seizoen was dat eigenlijk? die van 19:00)
Tss. Hadden ze ook al een keer gedaan met Will & Grace. Maar er is dus wel gewoon Charmed volgende week?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef Chav het volgende:
Dat was vorige keer ook zo, waarschijnlijk heeft Net5 dat ingesproken en het zo gelaten.
Oh leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef slindenau het volgende:
Als het goed is gaat seizoen 1 dan weer in herhaling om 19:00...
Tja, alles is beter dan helemaal geen Charmedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:21 schreef Chav het volgende:
Niet weer seizoen 1 he, dat wordt dan de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling !
Als ze nou gewoon naar seizoen 5 gaan, dan kan dat ook weer een beetje opgefrist worden, seizoen 1 etc. weet ik nu wel !
In welk seizoen is Piper de Engel des Doods ?
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:00 schreef Nuna het volgende:
Was Holly Marie Combs (Piper) in deze aflevering nu écht zwanger? Het leek namelijk wel net echt toen ze haar buik liet zien.
Leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:19 schreef Chav het volgende:
Gaat goed met grote Wyatt (waarom heet ie eiegenlijk Wyatt Wyatt ?)
http://video.google.com/videoplay?docid=-6312136384371612277&q=charmed
Cole en Phoebe
http://video.google.com/videoplay?docid=-9147118134885346259&q=charmed
volgens mij is hij uit zichzelf gekomen. net zoiets als Trunks in DBZ.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
Leuk
Waar halen ze die grote Wyatt vandaan dan? Uit de toekomst ofzo?
Ja, DBZ is niet aan mij besteedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
volgens mij is hij uit zichzelf gekomen. net zoiets als Trunks in DBZ.
Terug naar het verleden om de fouten te voorkomen.
Tja, ik vind de verhaallijnen gewoon leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:42 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb inmiddels redelijk wat afleveringen gezien maar helaas, het kan me niet boeien. Ik vind de opbouw van een episode vaak te afgezaagd, en de climax nietszeggend:
- demon komt dames lastig vallen
- dames zoeken manier om demon te stoppen
- dames spreken spreuk uit
- demon verbrandt/vervaagt/verandert in stof (dit alles met zeer cheap ass visual effects)
Maar goed, over de langere termijn zal er wel een verhaal aan vast zitten of zo
De afl. kosten 1 of meer miljoen dollar per afl. ofzoiets. Als je dan ook nog dure visual effects erbij moet gaan gooien word t wel erg duur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:42 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb inmiddels redelijk wat afleveringen gezien maar helaas, het kan me niet boeien. Ik vind de opbouw van een episode vaak te afgezaagd, en de climax nietszeggend:
- demon verbrandt/vervaagt/verandert in stof (dit alles met zeer cheap ass visual effects)
Nou, met al dat geld en talent wat ze daar hebben wel iets beters. Er zijn zolderkamer-animators die mooiere dingen maken. Maar met de nieuwe afleveringen valt het wel mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:45 schreef Nuna het volgende:
En cheap ass visual effects? Wat verwacht je dan?
Waarom vraag je dat hier?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:21 schreef xiloonx het volgende:
ik heb een vraagje
hoe krijg k een plaatje onder me naam??
Het zijn inderdaad die losse verhaaltjes die meerdere afleveringen duren die het leuk maken ja, alleen vond ik persoonlijk de komt van Paige niet zo'n succes. Kan het niet precies verwoorden, maar ze past er voor mijn gevoel (ook in de nieuwere afleveringen) niet echt tussen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tja, ik vind de verhaallijnen gewoon leukMet Phoebe & Cole vond ik prachtig. Maar ook dat Paige erbij kwam. Eigenlijk gewoon alles. Er zit humor, drama en actie in. In elke aflevering zit wel iets dat mij boeit
En cheap ass visual effects? Wat verwacht je dan?
Vond ik in het begin ook niet zo. Nu ook nog niet 100% maar dat komt misschien omdat iedereen die t vanaf seizoen 1 heeft gevolgd gewend is aan Prue. En omdat Paige en Prue zo verschillend zijn is het mogelijk dat je niet echt aan Paige kan wennen ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad die losse verhaaltjes die meerdere afleveringen duren die het leuk maken ja, alleen vond ik persoonlijk de komt van Paige niet zo'n succes. Kan het niet precies verwoorden, maar ze past er voor mijn gevoel (ook in de nieuwere afleveringen) niet echt tussen.
Ik vind Paige wel OK.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vond ik in het begin ook niet zo. Nu ook nog niet 100% maar dat komt misschien omdat iedereen die t vanaf seizoen 1 heeft gevolgd gewend is aan Prue. En omdat Paige en Prue zo verschillend zijn is het mogelijk dat je niet echt aan Paige kan wennen ofzo.
quote:Holly's favorite hair products to use are those created by luxury product designer Alterna, named Alterna. These products are made from natural ingredients such as Bollinger Champagne and Caviar, these go for about 100.00 dollars a bottle which includes about 8oz. of product.
Ze hebben dus gewoon een heel klein budget. Nouja, klein. Maar vergeleken met de rest van Amerika.quote:that they don't go out that much on location shoots due to the budget. And that the special effect/digital effects on the season premiere (S6) alone cost close to 80,000. Not only Special Effects takes most of Charmed budget but the clothing department as well. They blew thousands of dollars on the season premiere of the show, as well as the next three episodes. They wasted about more than 30-something thousand dollars in two scenes alone. The costume department wasted more than half a million dollars last season (S5) and I hear they planned to raise the budget to 28,000 every week in S6, they would be wasting 1,350,000 every year. That's a lot of designer clothes! So much for going to Target.
Dat vind ik altijd wel typisch met die series, dat je nooit eens mensen wat vaker hetzelfde ziet dragen. Ik vraag me ook altijd af hoe mensen dat kunnen betalen (neem bv. The nanny, die per aflevering al wel 5 outfits heeft, maar van een loontje als kindermeid moet rondkomen, dat kan toch gewoon niet).quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:56 schreef slindenau het volgende:
Dat krijg je dr'van als je drie vrouwen zowat elke scene in andere kleding rond laat lopen.
Hm, nee. Het is wat ingewikkelder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:26 schreef Koningin het volgende:
brando, volgens mij was Cole geen demon meer.
In eerste instantie had hij geen krachten meer en was een gewoon man. Dat was ook een van de redenen dat ie gewoon weer werd opgenomen.
Maar nu bij de allerlaatste, nieuwe series heb ik hem pas 1 keer 1 aflevering gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef brando het volgende:
[..]
Hm, nee. Het is wat ingewikkelder.
1. Cole was zonder krachten en "good"
2. Cole werd door de Seer tot Source bekeerd en trok Phoebe mee
3. Phoebe herstelt zich, en de zussen "vanguish"en Cole/Source
4. Cole roept Phoebe vanuit "wasteland", waar hij uiteindelijk de krachten van andere demonen "opeet"
5. Cole redt de zussen bij de brandstapel
6. Net5 slaat een aantal afleveringen over
7. Cole is weer helemaal terug (met krachten en al) en heeft weer gewoon een baan.
Zoiets
Dat is wel eens uitgelegt in The Nanny hoor! Die had een ontwerper als neef. (Zoiets in ieder geval)quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel typisch met die series, dat je nooit eens mensen wat vaker hetzelfde ziet dragen. Ik vraag me ook altijd af hoe mensen dat kunnen betalen (neem bv. The nanny, die per aflevering al wel 5 outfits heeft, maar van een loontje als kindermeid moet rondkomen, dat kan toch gewoon niet).
Eh... ik heb het over de week-dagelijkse herhalingen op Net5, jij ook?quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar nu bij de allerlaatste, nieuwe series heb ik hem pas 1 keer 1 aflevering gezien.
Hij zit er niet meer in?
Nee, nu is alles herhaling. Op de vrijdag is nu begin seizoen 7 (eerst was het het einde seizoen 7, toen we dachten dat Charmed niet meer kwam.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:19 schreef brando het volgende:
[..]
Eh... ik heb het over de week-dagelijkse herhalingen op Net5, jij ook?![]()
Want op vrijdagavond half negen zijn de nieuwe herhalingen (of zijn het al weer nieuwe nieuwe afleveringen; ik ben het helemaal kwijt), zonder Cole inderdaad.
Ja, ik weet het. Hoe komt het dat Amerika zo laat is met seizoen 8? Was er (weer) iemand zwanger?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, nu is alles herhaling. Op de vrijdag is nu begin seizoen 7 (eerst was het het einde seizoen 7, toen we dachten dat Charmed niet meer kwam.
In Amerika zijn ze nu wel begonnen met seizoen 8, alleen net 5 mag dat nog niet uitzenden. Anders is Nederland te dichtbij met Amerika en dat willen ze niet.
Hoe bedoel je laat? Volgens mij liep Net 5 gewoon bijna gelijk met Amerika. Of een zomerstop of zo? Ik weet het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:26 schreef brando het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Hoe komt het dat Amerika zo laat is met seizoen 8? Was er (weer) iemand zwanger?
Ik ook.quote:
Net5 liep idd bijna gelijk met Amerika ja.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hoe bedoel je laat? Volgens mij liep Net 5 gewoon bijna gelijk met Amerika. Of een zomerstop of zo? Ik weet het niet.
Ik vind ook dat Prue er beter bij past, maar ook misschien omdat ze er al vanaf het begin bijzat. Paige is halverwege binnenkomen vallen. Toch vind ik haar ook we leuk hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ook.Ik vind haar zelfs beter dan Prue.
Maar veel mensen vinden dat Prue er beter bij past.
[..]
Net5 liep idd bijna gelijk met Amerika ja.![]()
Goh.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
[..]
Net5 liep idd bijna gelijk met Amerika ja.![]()
bron: www.net5.nlquote:Vrijdag 11 november, 20.30 uur: Desperate Housewitches
I'm confused. Om 20.30 Charmed en Desperate housewives?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef SlimShady het volgende:
Ter herinnering:
Vanaf 11 november, aanstaande vrijdag: afleveringen uit seizoen 8!
[..]
bron: www.net5.nl
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef SlimShady het volgende:
Geen idee, Nuna.
En over Leo en de Avatars is een lang verhaal.
Tering, ze slaan (de eerste) 3 afleveringen over van seizoen 8!
Volgens mij niet. Een aantal weken terug (drie weken als ik me niet vergis) zouden ze immers al de eerste aflevering van seizoen 8 uitzenden. Sindsdien geven ze elke week "netjes" aan dat ze de aflevering gaan uitzenden die ze aanvankelijk zouden uitzenden (in ieder geval op de teletekst), maar herhalen ze eigenlijk afleveringen van seizoen 7.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef SlimShady het volgende:
Geen idee, Nuna.
En over Leo en de Avatars is een lang verhaal.
Tering, ze slaan (de eerste) 3 afleveringen over van seizoen 8!
Ik hoop dat je gelijk hebt. Heb nu wel weer genoeg herhalingen gezien.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:54 schreef Petera het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Een aantal weken terug (drie weken als ik me niet vergis) zouden ze immers al de eerste aflevering van seizoen 8 uitzenden. Sindsdien geven ze elke week "netjes" aan dat ze de aflevering gaan uitzenden die ze aanvankelijk zouden uitzenden (in ieder geval op de teletekst), maar herhalen ze eigenlijk afleveringen van seizoen 7.
Ik betwijfel dus of ze daadwerkelijk "desperate houswitches" gaan uitzenden. Ze gaan nu vast gewoon de aflevering uitzenden die ze drie weken terug zouden uitzenden. De eerste van seizoen 8 dus.Zou ook wel tijd worden onderhand.
Aah, desperate housewitchesquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:19 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
11 november gaan ze verder met seizoen 8, en de aflevering heet desperate houseWITCHES![]()
Als ik de tvgidsen moet geloven, heb je gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:54 schreef Petera het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Een aantal weken terug (drie weken als ik me niet vergis) zouden ze immers al de eerste aflevering van seizoen 8 uitzenden. Sindsdien geven ze elke week "netjes" aan dat ze de aflevering gaan uitzenden die ze aanvankelijk zouden uitzenden (in ieder geval op de teletekst), maar herhalen ze eigenlijk afleveringen van seizoen 7.
Ik betwijfel dus of ze daadwerkelijk "desperate houswitches" gaan uitzenden. Ze gaan nu vast gewoon de aflevering uitzenden die ze drie weken terug zouden uitzenden. De eerste van seizoen 8 dus.Zou ook wel tijd worden onderhand.
Dat was Wyatt niet, maar Piper in vermomming.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef Nuna het volgende:
Hmm, de Charmed Ones moeten wel Charmed blijven natuurlijk. Niet leuk als er weer iemand bij komt. Ook wel een beetje slap om Wyatt alles op te laten lossenDan heeft hij helemaal geen leven meer zo zonder demonen.
Nee, oke. Maar de demonen weten dat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was Wyatt niet, maar Piper in vermomming.
Hmm, even denken. De demon Zankou wilde alle macht die hij maar kon hebben. Hij wilde daarom de Nexus, dat is of eigenlijk was, dat ding/demon in hun kelder. Hij wilde absolute macht en daarom wilde hij dus die Nexus én the Book of Shadows. Dus moet hij de zussen wel vermoorden, want die laten dat natuurlijk niet zomaar gebeuren. Maar ze kwamen er maar niet uit, vanwege de erg machtige Zankou.quote:Op zondag 13 november 2005 14:31 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering.
Maar ik heb de afleveringen ervoor gemist, dus ik snapte niet goed waarom ze doen alsof ze dood zijn. Wie kan me inlichten?
Nee, niemand. Behalve Victor (die vader) en Leo.quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef slindenau het volgende:
Aha. Maar die inspecteur (Morris toch?) is de enige die het preciese verhaal weet...toch?
Ohja! Nee, idd. Hij weet het wel.quote:Op zondag 13 november 2005 19:07 schreef Chav het volgende:
Morris weet het wel, die zag 3 meiden (de charmed ones in "vermomming") weglopen na de ontploffing en glimlachde.
Mja, dat was ook maar 3 seconden in beeld ofzoquote:Op zondag 13 november 2005 19:14 schreef slindenau het volgende:
Wel een beetje opletten tijdens het kijken.
*mee eens is*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:42 schreef Kontiki het volgende:
Ja, zeg dat wel. *zucht*quote:Op maandag 14 november 2005 12:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
*mee eens is*
Ik vind alleen de outfitjes leuk om te bekijken
Maar in vergelijking met Buffy en Angel stelt dit natuurlijk niets voor, qua verhaal en opbouw.
Ja, maar dan nog vind ik het niet leuk. Ik moet het opnemen namelijkquote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef slindenau het volgende:
Neej joh. Morgen gewoon het vervolg. Het is pas erg wanneer zo'n uitzending op vrijdag (en al helemaal 's avonds laat) komt.
Doordeweeks zijn t herhalingen en op vrijdagavond zijn t nieuwe afl.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:20 schreef progrock het volgende:
Ik heb al "eeuwen" niet meer naar Charmed gekeken. Zijn ze nu met nieuwe afleveringen bezig of zijn 't nog steeds herhalingen?
Toen de serie pas liep keek ik altijd maar het ging op den duur echt vervelen. Vooral Piper met d'r arrogante "ik-weet-alles-lekker-beter"-gedrag vindt ik zo'n walgelijk opgeblazen figuur. Rose McGowan doet 't goed. Prima vervanging voor Prue.
Ze zit ook in de opening credits, daar kom je ook niet zomaar in.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:13 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik weet niet of ze een nieuwe zuster is.. (denk t niet) maar ze speelt wel een belangerijke rol als ze op de officiele charmed site op een wallpaper staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:05 schreef Zhenar het volgende:
Over Billy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Billy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chris is een whitelighter uit de toekomst, die de zussen van een afschuwelijke wereld wil behoeden enzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand uitleggen wie die Chris nou precies is? Vat het niet helemaal..
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand uitleggen wie die Chris nou precies is? Vat het niet helemaal..
quote:de mysterieuze whitelighter (beschermengel van heksen) uit de toekomst. Hij komt uit de toekomst om te voorkomen dat Wyatt, de zoon van Leo (Brian Krause) en Piper (Holly Marie Combs), slecht wordt. Dit lukt, waarna ontdekt wordt dat Chris eigenlijk het broertje van Wyatt is, die is teruggekomen uit de toekomst om zijn broertje te beschermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In seizoen 7 hervat Drew Fuller nog een keer zijn rol als Chris, in een droom (visionquest) van de emotioneel verwarde Leo.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef Koningin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef Nuna het volgende:
Ha! Had ik dat toch even mooi goed gedacht.
Over Billy:Ik zei toch.. ik denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef slindenau het volgende:
Boeiend. Omdat Net5 alles door elkaar uitzend wisten we al wie Chris was...das gewoon jammer.
Ohwquote:Op woensdag 16 november 2005 15:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je hebt de serie gewoon niet in de juiste volgorde gezien. Want Piper en Leo noemen hun tweede zoon naar Chris uit de toekomst en dat is pas nadat duidelijk is dat Chris eigenlijk hun zoon is.
Volgens mij ook. Ik snapte er niks meer van tijdens het voorstukjequote:Op woensdag 16 november 2005 19:18 schreef brando het volgende:
Geweldig: Net5 is weer aan het uizendingen-overslaan geslagen![]()
Hij weet het zelf denk ik ook nog niet want hij zei in één van de afleveringen dat hij in zijn tijd zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 15:14 schreef Nuna het volgende:
[..]
Chris is een whitelighter uit de toekomst, die de zussen van een afschuwelijke wereld wil behoeden enzo.
Maar wat ik later dacht, Chris, dat is toch ook de naam van het zoontje van Piper en Leo?Volgens mij is dat dan gewoon de volwassen Chris uit de toekomst, alleen weten ze dat nog niet.
Hij weet t wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij weet het zelf denk ik ook nog niet want hij zei in één van de afleveringen dat hij in zijn tijd zijn
ouders nooit heeft gekend. Maar die toekomst is nu natuurlijk veranderd.
Ja, ik snapte er ook al niks vanquote:Op donderdag 17 november 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
Gister was al t 2e deel van de Valkyries ofzo.Net5 is èrg vaag aan t doen..
Denk t wel ja. Doen ze wel vaker de laatste tijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, ik snapte er ook al niks vanVolgens mij hebben ze 3 afleveringen ofzo overgeslagen.
Ja ik dus nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Denk t wel ja. Doen ze wel vaker de laatste tijd.Maar goed.. al die afl. doordeweeks heb ik toch al gezien.
Zolang ze die van vrijdagavond maar goed uitzenden.
![]()
Ja, dat is kut.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja ik dus nietWel irritant om zo een serie te volgen, maar goed
Ja, dat moet ik maar eens doen ja!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, dat is kut.Ms kan je de dvdboxen kopieren ofzo van iemand?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |