De zussen hebben The Source (Cole) vernietigd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:45 schreef Nuna het volgende:
Ik heb hem gemist helaas. Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
De zussen hebben The Source (Cole) vernietigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]OhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:35 schreef SlimShady het volgende:
Op vrijdag om 20.30 uur worden afleveringen uit seizoen 7 herhaald. Vanaf vrijdag 11 november worden nieuwe afleveringen van seizoen 8 uitgezonden. Daarnaast kun je elke werkdag rond 19.10 uur ook genieten van afleveringen uit de eerste seizoenen!
Vrijdag 21 oktober, 20.30 uur: There's Something About Leo
bron: www.net5.nl
edit: laatste afl. seizoen 4quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef slindenau het volgende:
Mij maakt het allemaal niks meer uit! Hoewel ik met de nieuwe afleveringen vrijdag avond rond 10 uur de kluts wel helemaal kwijt ben, ben ik ook weer blij dat ze opnieuw bij seizoen 1 beginnen...dat heb ik nl. nog niet gezien. Ben een beetje in het seizoen 4/5 binnengevallen.
De laatste aflevering van vandaag was wel erg leuk! (welk seizoen was dat eigenlijk? die van 19:00)
Tss. Hadden ze ook al een keer gedaan met Will & Grace. Maar er is dus wel gewoon Charmed volgende week?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef Chav het volgende:
Dat was vorige keer ook zo, waarschijnlijk heeft Net5 dat ingesproken en het zo gelaten.
Oh leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef slindenau het volgende:
Als het goed is gaat seizoen 1 dan weer in herhaling om 19:00...
Tja, alles is beter dan helemaal geen Charmedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:21 schreef Chav het volgende:
Niet weer seizoen 1 he, dat wordt dan de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling !
Als ze nou gewoon naar seizoen 5 gaan, dan kan dat ook weer een beetje opgefrist worden, seizoen 1 etc. weet ik nu wel !
In welk seizoen is Piper de Engel des Doods ?
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:00 schreef Nuna het volgende:
Was Holly Marie Combs (Piper) in deze aflevering nu écht zwanger? Het leek namelijk wel net echt toen ze haar buik liet zien.
Leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:19 schreef Chav het volgende:
Gaat goed met grote Wyatt (waarom heet ie eiegenlijk Wyatt Wyatt ?)
http://video.google.com/videoplay?docid=-6312136384371612277&q=charmed
Cole en Phoebe
http://video.google.com/videoplay?docid=-9147118134885346259&q=charmed
volgens mij is hij uit zichzelf gekomen. net zoiets als Trunks in DBZ.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
Leuk
Waar halen ze die grote Wyatt vandaan dan? Uit de toekomst ofzo?
Ja, DBZ is niet aan mij besteedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
volgens mij is hij uit zichzelf gekomen. net zoiets als Trunks in DBZ.
Terug naar het verleden om de fouten te voorkomen.
Tja, ik vind de verhaallijnen gewoon leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:42 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb inmiddels redelijk wat afleveringen gezien maar helaas, het kan me niet boeien. Ik vind de opbouw van een episode vaak te afgezaagd, en de climax nietszeggend:
- demon komt dames lastig vallen
- dames zoeken manier om demon te stoppen
- dames spreken spreuk uit
- demon verbrandt/vervaagt/verandert in stof (dit alles met zeer cheap ass visual effects)
Maar goed, over de langere termijn zal er wel een verhaal aan vast zitten of zo
De afl. kosten 1 of meer miljoen dollar per afl. ofzoiets. Als je dan ook nog dure visual effects erbij moet gaan gooien word t wel erg duur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:42 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb inmiddels redelijk wat afleveringen gezien maar helaas, het kan me niet boeien. Ik vind de opbouw van een episode vaak te afgezaagd, en de climax nietszeggend:
- demon komt dames lastig vallen
- dames zoeken manier om demon te stoppen
- dames spreken spreuk uit
- demon verbrandt/vervaagt/verandert in stof (dit alles met zeer cheap ass visual effects)
Maar goed, over de langere termijn zal er wel een verhaal aan vast zitten of zo
Nou, met al dat geld en talent wat ze daar hebben wel iets beters. Er zijn zolderkamer-animators die mooiere dingen maken. Maar met de nieuwe afleveringen valt het wel mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:45 schreef Nuna het volgende:
En cheap ass visual effects? Wat verwacht je dan?
Waarom vraag je dat hier?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:21 schreef xiloonx het volgende:
ik heb een vraagje
hoe krijg k een plaatje onder me naam??
Het zijn inderdaad die losse verhaaltjes die meerdere afleveringen duren die het leuk maken ja, alleen vond ik persoonlijk de komt van Paige niet zo'n succes. Kan het niet precies verwoorden, maar ze past er voor mijn gevoel (ook in de nieuwere afleveringen) niet echt tussen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tja, ik vind de verhaallijnen gewoon leukMet Phoebe & Cole vond ik prachtig. Maar ook dat Paige erbij kwam. Eigenlijk gewoon alles. Er zit humor, drama en actie in. In elke aflevering zit wel iets dat mij boeit
En cheap ass visual effects? Wat verwacht je dan?
Vond ik in het begin ook niet zo. Nu ook nog niet 100% maar dat komt misschien omdat iedereen die t vanaf seizoen 1 heeft gevolgd gewend is aan Prue. En omdat Paige en Prue zo verschillend zijn is het mogelijk dat je niet echt aan Paige kan wennen ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad die losse verhaaltjes die meerdere afleveringen duren die het leuk maken ja, alleen vond ik persoonlijk de komt van Paige niet zo'n succes. Kan het niet precies verwoorden, maar ze past er voor mijn gevoel (ook in de nieuwere afleveringen) niet echt tussen.
Ik vind Paige wel OK.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vond ik in het begin ook niet zo. Nu ook nog niet 100% maar dat komt misschien omdat iedereen die t vanaf seizoen 1 heeft gevolgd gewend is aan Prue. En omdat Paige en Prue zo verschillend zijn is het mogelijk dat je niet echt aan Paige kan wennen ofzo.
quote:Holly's favorite hair products to use are those created by luxury product designer Alterna, named Alterna. These products are made from natural ingredients such as Bollinger Champagne and Caviar, these go for about 100.00 dollars a bottle which includes about 8oz. of product.
Ze hebben dus gewoon een heel klein budget. Nouja, klein. Maar vergeleken met de rest van Amerika.quote:that they don't go out that much on location shoots due to the budget. And that the special effect/digital effects on the season premiere (S6) alone cost close to 80,000. Not only Special Effects takes most of Charmed budget but the clothing department as well. They blew thousands of dollars on the season premiere of the show, as well as the next three episodes. They wasted about more than 30-something thousand dollars in two scenes alone. The costume department wasted more than half a million dollars last season (S5) and I hear they planned to raise the budget to 28,000 every week in S6, they would be wasting 1,350,000 every year. That's a lot of designer clothes! So much for going to Target.
Dat vind ik altijd wel typisch met die series, dat je nooit eens mensen wat vaker hetzelfde ziet dragen. Ik vraag me ook altijd af hoe mensen dat kunnen betalen (neem bv. The nanny, die per aflevering al wel 5 outfits heeft, maar van een loontje als kindermeid moet rondkomen, dat kan toch gewoon niet).quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:56 schreef slindenau het volgende:
Dat krijg je dr'van als je drie vrouwen zowat elke scene in andere kleding rond laat lopen.
Hm, nee. Het is wat ingewikkelder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:26 schreef Koningin het volgende:
brando, volgens mij was Cole geen demon meer.
In eerste instantie had hij geen krachten meer en was een gewoon man. Dat was ook een van de redenen dat ie gewoon weer werd opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |