Hoezo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat zou nogal moeilijk gegaan zijn ...
best een vage aflevering dus.. Zoiets had ik niet verwacht..quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef Nory het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
best een vage aflevering dus.. Zoiets had ik niet verwacht..maar waarom kon Leo later alleen Piper redden dan?
Nou ja, de aflevering op zich vond ik niet erg vaag. Ook niet die erop volgde. De eerste keer kon Leo Piper & Prue redden, want hij was snel ter plekke.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
best een vage aflevering dus.. Zoiets had ik niet verwacht..maar waarom kon Leo later alleen Piper redden dan?
Echt niet! Wat een brol programma... spookjes en heksenquote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef Salsagirl het volgende:
charmed...zwijmel zwijmel ,blijf het goed vinden![]()
Vriendje denkt er anders over,maar leert ie maar mee leven..niet dan:![]()
Je zal me vriendje dan maar wezen hea..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Echt niet! Wat een brol programma... spookjes en heksen![]()
![]()
![]()
Word to ur boyfriend!![]()
Lost kijk ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef Camplo het volgende:
Dat het al 8 seizoenen bestaat en gewoon fans heeft... Het gaat nergens over, kijk dan naar een mooie serie als Lost
Ik ben de seizoenen enzo even kwijt, maar als wij dus inderdaad bezig zijn (op vrijdagavond) met de herhalingen van seizoen 7, en ze gaan nu in de VS pas beginnen met seizoen 8, hebben ze dan zo'n tijd stil gelegen in de VS?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef Kuukske het volgende:
En in de VS is morgen aflevering 2 van seizoen 8
Van half 9 was vandaag eindelijk een nieuwe aflevering jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:56 schreef Chav het volgende:
Was dit nou een nieuwe aflevering of heb ik wat gemist ?
Vond `m wel raar trouwens....
ow, shit, gemist. Volledig vergeten dat Charmed gisteren was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van half 9 was vandaag eindelijk een nieuwe aflevering ja![]()
Volgende week alweer de laatste afl. van seizoen 7. Kunnen we weer gaan wachten op seizoen 8![]()
Ja, dat dacht ik al vanwege dat: to be continuedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van half 9 was vandaag eindelijk een nieuwe aflevering ja![]()
Volgende week alweer de laatste afl. van seizoen 7. Kunnen we weer gaan wachten op seizoen 8![]()
Ja, dit was toch ook een Season finale? Van Seizoen 7?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Chav het volgende:
Leek wel een allerlaatste aflevering...... ben idd benieuwd hoe ze verder gaan !
In eerste instantie was dit de allerlaatste aflevering voor altijd, tot ze hoorde dat ze nog een seizoen mochten van The WB.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dit was toch ook een Season finale? Van Seizoen 7?
Aah, zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In eerste instantie was dit de allerlaatste aflevering voor altijd, tot ze hoorde dat ze nog een seizoen mochten van The WB.
Ja, Kuukske zegt toch ook dat het in eerste instantie de laatste aflevering zou zijn. Maar het dus niet zo isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef Chav het volgende:
Hier http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=5802 staat er dat er vrijdag gewoon weer een aflevering komt ! Charmed mag niet stoppen, kijk er al vanaf het begin naar, zou ik echt missen...
Hoiquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:10 schreef SlimShady het volgende:
HalloSeizoen 7 is afgelopen.
Het is nu wachten op seizoen 8.
Op TV gaat Charmed even stoppen ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef Chav het volgende:
Hier http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=5802 staat er dat er vrijdag gewoon weer een aflevering komt ! Charmed mag niet stoppen, kijk er al vanaf het begin naar, zou ik echt missen...
en dat is een betrouwbare bron?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:49 schreef Chav het volgende:
Er staat op die site dat er vrijdag (21 oktober) gewoon weer een nieuwe aflevering komt hoor !
en for your infoquote:Op vrijdag om 20.30 uur worden afleveringen uit seizoen 7 herhaald. Daarnaast kun je elke werkdag rond 19.10 uur ook genieten van afleveringen uit de eerste seizoenen!
van die Clubs site.quote:Afl 157; Still Charmed and Kicking NIEUW (21 Oktober 2005, 20.30 Uur Net5)
van TV.comquote:Season 8
157. Still Charmed & Kicking (edit)
First aired: 9/25/2005
Via internet ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat het dan in een keer veel minder leuk wordt..quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:39 schreef Zhenar het volgende:
Seizoen 8 vind ik echt zuigen. Maar tjah... het blijft Charmed en dat staat toch nog altijd garant voor drie kwartier hersenloos kijkplezier.
Ja "via internet".quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef Nuna het volgende:
[..]
Via internet ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat het dan in een keer veel minder leuk wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja "via internet".
Het is nog wel vermakelijk hoor, maar wat ik niet leuk vind is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:40 schreef Nuna het volgende:
[..]Er is gelukkig een zonnig kantje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar er zijn nog niet zoveel afleveringen geweest, dus weet nog niet zeker waar alles heengaat.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is gelukkig een zonnig kantje:Ja, ik weet het. Als ze vrijdag niet doorgaan, dan ga ik ook maar ''via internet'' kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar er zijn nog niet zoveel afleveringen geweest, dus weet nog niet zeker waar alles heengaat.
Ja, hij wilde de Nexus. Dat is, of eigenlijk was, dat ding/demon in hun kelder. Hij wilde absolute macht en daarom wilde hij dus die Nexus én the Book of Shadows. Dus moet hij de zussen wel vermoorden, want die laten dat natuurlijk niet zomaar gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef Operc het volgende:
de aflevering van afgelopen vrijdag was toch ebst ehm.. apart, maar waarom wil zankou de zusjes eigenlijk vermoorden? gewoon omdat hij een demon is of....?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. En ik had ook gehoord/gelezen dat aanstaande vrijdag gewoon seizoen 8 begint.
Mooi. Het leek idd wel een laatste aflevering. Maakt me wel benieuwd om te zien hoe het verder gaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. En ik had ook gehoord/gelezen dat aanstaande vrijdag gewoon seizoen 8 begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |