Hoezo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat zou nogal moeilijk gegaan zijn ...
best een vage aflevering dus.. Zoiets had ik niet verwacht..quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef Nory het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
best een vage aflevering dus.. Zoiets had ik niet verwacht..maar waarom kon Leo later alleen Piper redden dan?
Nou ja, de aflevering op zich vond ik niet erg vaag. Ook niet die erop volgde. De eerste keer kon Leo Piper & Prue redden, want hij was snel ter plekke.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
best een vage aflevering dus.. Zoiets had ik niet verwacht..maar waarom kon Leo later alleen Piper redden dan?
Echt niet! Wat een brol programma... spookjes en heksenquote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef Salsagirl het volgende:
charmed...zwijmel zwijmel ,blijf het goed vinden![]()
Vriendje denkt er anders over,maar leert ie maar mee leven..niet dan:![]()
Je zal me vriendje dan maar wezen hea..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Echt niet! Wat een brol programma... spookjes en heksen![]()
![]()
![]()
Word to ur boyfriend!![]()
Lost kijk ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef Camplo het volgende:
Dat het al 8 seizoenen bestaat en gewoon fans heeft... Het gaat nergens over, kijk dan naar een mooie serie als Lost
Ik ben de seizoenen enzo even kwijt, maar als wij dus inderdaad bezig zijn (op vrijdagavond) met de herhalingen van seizoen 7, en ze gaan nu in de VS pas beginnen met seizoen 8, hebben ze dan zo'n tijd stil gelegen in de VS?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef Kuukske het volgende:
En in de VS is morgen aflevering 2 van seizoen 8
Van half 9 was vandaag eindelijk een nieuwe aflevering jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:56 schreef Chav het volgende:
Was dit nou een nieuwe aflevering of heb ik wat gemist ?
Vond `m wel raar trouwens....
ow, shit, gemist. Volledig vergeten dat Charmed gisteren was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van half 9 was vandaag eindelijk een nieuwe aflevering ja![]()
Volgende week alweer de laatste afl. van seizoen 7. Kunnen we weer gaan wachten op seizoen 8![]()
Ja, dat dacht ik al vanwege dat: to be continuedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van half 9 was vandaag eindelijk een nieuwe aflevering ja![]()
Volgende week alweer de laatste afl. van seizoen 7. Kunnen we weer gaan wachten op seizoen 8![]()
Ja, dit was toch ook een Season finale? Van Seizoen 7?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Chav het volgende:
Leek wel een allerlaatste aflevering...... ben idd benieuwd hoe ze verder gaan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |