quote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
en ze krijgen nog kinderen ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef Take_A_Picture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik denk maar zo: zij zat nog met poppen te spelen toen ik al 90210 keek.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:
Ze moeten gewoon spellingscontrole inbouwen op Fok!
de zonen worden dan ook geen heksen, maar tovenaarsquote:Op woensdag 14 september 2005 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar het is toch zo dat alleen dochters heksen worden? Dus als ze alleen maar zonen
hebben..
Tenminste dat zeiden ze in 1 van die laatste afleveringen.
ja. welke aflevering komt er nou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef stevengerrard het volgende:
Is vanavond een nieuwe aflevering of nog herhaling?
van www.Net5.nlquote:Vrijdag 16 september, 20.30 uur: Little Box of Horrors
.. Pandora's Box ..
Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja. welke aflevering komt er nou?
niet dat het me echt boeit. ik wacht op het volgend seizoen.
edit:
uitzoeken kunnen we ook zelf.
[..]
van www.Net5.nl
je kan ook naar de tijd (van zijn post) kijken schatquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?
Haha, niets. Gewoon leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat vind jij zo "" aan Sex and the City?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofcoursequote:Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zou zeggen tegen iedereen - kijk deze week naar Charmed!
Haha, dat bedoelde ik nu juist nietquote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
met een diepere decolleté en strakkere broeken![]()
![]()
Eén van de reden dat ik altijd kijk ...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef SlimShady het volgende:
met een diepere decolleté en strakkere broeken![]()
Ehm.. Juist!quote:Op zaterdag 17 september 2005 08:44 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je kan ook naar de tijd (van zijn post) kijken schat![]()
Is ze deze aflevering al dood?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Nory het volgende:
Vette aflevering![]()
Wel jammer dat Prue dood is, maar goed. Ben benieuwd hoe Phoebe terugkomt
Ja, blijkbaar. Leo heeft alleen Piper genezen, maar voor Prue was hij te laat. Toch wel weer leuke afleveringquote:Op donderdag 22 september 2005 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ze deze aflevering al dood?Ik dacht dat Leo ze nog wel zou kunnen helen!
Die Paige vind ik nogal bleek! Kan ook door de make-up komen.. Maar ik vind het nog niets.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Leo heeft alleen Piper genezen, maar voor Prue was hij te laat. Toch wel weer leuke afleveringDie Paige vind ik er qua uiterlijk niet echt bij passen, eerlijk gezegd.
Ja, dat vind ik ook. Alyssa Milano en Holly Marie Combs zijn beide wat donkerder.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die Paige vind ik nogal bleek! Kan ook door de make-up komen.. Maar ik vind het nog niets.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:32 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey! heeft Jomanda nu ook een rol in Charmed?!
ze lijken wel erg veel op elkaar
Dat weet ik niet, 'k zou zeggen... zoek naar foto's van haar irl.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef Nory het volgende:
[..]![]()
Trouwens, wat mij oko opviel was dat Piper veel dikkerder is dan in de herhalingen. Is ze zwanger ofzo? Ze droeg elke keer ook van die wijde shirtjes, waardoor je haar buik niet goed kon zien.
En die tatoos van AlyssaZijn toch niet echt he?
![]()
Prue en Paige hebben beiden maar 1 tattoo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef Nory het volgende:
[..]![]()
Trouwens, wat mij oko opviel was dat Piper veel dikkerder is dan in de herhalingen. Is ze zwanger ofzo? Ze droeg elke keer ook van die wijde shirtjes, waardoor je haar buik niet goed kon zien.
En die tatoos van AlyssaZijn toch niet echt he?
![]()
Bij welk seizoen zijn we dan bij de herhalingen? En bij de nieuwe?quote:Op maandag 26 september 2005 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb afgelopen donderdag seizoen 3 gekocht, echt heerlijk al dat gedoe van Phoebe en Cole![]()
Ja, moet maarquote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef Salsagirl het volgende:
charmed...zwijmel zwijmel ,blijf het goed vinden![]()
Vriendje denkt er anders over,maar leert ie maar mee leven..niet dan:![]()
Ze waren aan het vechten met een demon, genaamd Shax. Hij gooide Piper en Prue door een muur. Leo redde Piper en Prue en toen begon de aflevering.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit gevolgd, alleen de laatste tijd heb ik de herhalingen elke dag een beetje gevolgd.. en nu heb ik net de aflevering gemist waarin Prue dood gaat.. Kan iemand vertellen heel kort hoe dat is gegaan?
Ik heb dat altijd een erg wazige aflevering gevonden...ze hadden beter een aflevering kunnen maken die chronologisch wat makkelijker te begrijpen was.quote:
Dat zou nogal moeilijk gegaan zijn ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb dat altijd een erg wazige aflevering gevonden...ze hadden beter een aflevering kunnen maken die chronologisch wat makkelijker te begrijpen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |