quote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
en ze krijgen nog kinderen ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef Take_A_Picture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik denk maar zo: zij zat nog met poppen te spelen toen ik al 90210 keek.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:
Ze moeten gewoon spellingscontrole inbouwen op Fok!
de zonen worden dan ook geen heksen, maar tovenaarsquote:Op woensdag 14 september 2005 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar het is toch zo dat alleen dochters heksen worden? Dus als ze alleen maar zonen
hebben..
Tenminste dat zeiden ze in 1 van die laatste afleveringen.
ja. welke aflevering komt er nou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef stevengerrard het volgende:
Is vanavond een nieuwe aflevering of nog herhaling?
van www.Net5.nlquote:Vrijdag 16 september, 20.30 uur: Little Box of Horrors
.. Pandora's Box ..
Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja. welke aflevering komt er nou?
niet dat het me echt boeit. ik wacht op het volgend seizoen.
edit:
uitzoeken kunnen we ook zelf.
[..]
van www.Net5.nl
je kan ook naar de tijd (van zijn post) kijken schatquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?
Haha, niets. Gewoon leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat vind jij zo "" aan Sex and the City?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofcoursequote:Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zou zeggen tegen iedereen - kijk deze week naar Charmed!
Haha, dat bedoelde ik nu juist nietquote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
met een diepere decolleté en strakkere broeken![]()
![]()
Eén van de reden dat ik altijd kijk ...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef SlimShady het volgende:
met een diepere decolleté en strakkere broeken![]()
Ehm.. Juist!quote:Op zaterdag 17 september 2005 08:44 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je kan ook naar de tijd (van zijn post) kijken schat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |