De zussen hebben The Source (Cole) vernietigd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:45 schreef Nuna het volgende:
Ik heb hem gemist helaas. Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
De zussen hebben The Source (Cole) vernietigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]OhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:35 schreef SlimShady het volgende:
Op vrijdag om 20.30 uur worden afleveringen uit seizoen 7 herhaald. Vanaf vrijdag 11 november worden nieuwe afleveringen van seizoen 8 uitgezonden. Daarnaast kun je elke werkdag rond 19.10 uur ook genieten van afleveringen uit de eerste seizoenen!
Vrijdag 21 oktober, 20.30 uur: There's Something About Leo
bron: www.net5.nl
edit: laatste afl. seizoen 4quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef slindenau het volgende:
Mij maakt het allemaal niks meer uit! Hoewel ik met de nieuwe afleveringen vrijdag avond rond 10 uur de kluts wel helemaal kwijt ben, ben ik ook weer blij dat ze opnieuw bij seizoen 1 beginnen...dat heb ik nl. nog niet gezien. Ben een beetje in het seizoen 4/5 binnengevallen.
De laatste aflevering van vandaag was wel erg leuk! (welk seizoen was dat eigenlijk? die van 19:00)
Tss. Hadden ze ook al een keer gedaan met Will & Grace. Maar er is dus wel gewoon Charmed volgende week?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef Chav het volgende:
Dat was vorige keer ook zo, waarschijnlijk heeft Net5 dat ingesproken en het zo gelaten.
Oh leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef slindenau het volgende:
Als het goed is gaat seizoen 1 dan weer in herhaling om 19:00...
Tja, alles is beter dan helemaal geen Charmedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:21 schreef Chav het volgende:
Niet weer seizoen 1 he, dat wordt dan de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling !
Als ze nou gewoon naar seizoen 5 gaan, dan kan dat ook weer een beetje opgefrist worden, seizoen 1 etc. weet ik nu wel !
In welk seizoen is Piper de Engel des Doods ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |