Mja, dat was ook maar 3 seconden in beeld ofzoquote:Op zondag 13 november 2005 19:14 schreef slindenau het volgende:
Wel een beetje opletten tijdens het kijken.
*mee eens is*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:42 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb inmiddels redelijk wat afleveringen gezien maar helaas, het kan me niet boeien. Ik vind de opbouw van een episode vaak te afgezaagd, en de climax nietszeggend:
- demon komt dames lastig vallen
- dames zoeken manier om demon te stoppen
- dames spreken spreuk uit
- demon verbrandt/vervaagt/verandert in stof (dit alles met zeer cheap ass visual effects)
Maar goed, over de langere termijn zal er wel een verhaal aan vast zitten of zo
Ja, zeg dat wel. *zucht*quote:Op maandag 14 november 2005 12:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
*mee eens is*
Ik vind alleen de outfitjes leuk om te bekijken
Maar in vergelijking met Buffy en Angel stelt dit natuurlijk niets voor, qua verhaal en opbouw.
Ja, maar dan nog vind ik het niet leuk. Ik moet het opnemen namelijkquote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef slindenau het volgende:
Neej joh. Morgen gewoon het vervolg. Het is pas erg wanneer zo'n uitzending op vrijdag (en al helemaal 's avonds laat) komt.
Doordeweeks zijn t herhalingen en op vrijdagavond zijn t nieuwe afl.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:20 schreef progrock het volgende:
Ik heb al "eeuwen" niet meer naar Charmed gekeken. Zijn ze nu met nieuwe afleveringen bezig of zijn 't nog steeds herhalingen?
Toen de serie pas liep keek ik altijd maar het ging op den duur echt vervelen. Vooral Piper met d'r arrogante "ik-weet-alles-lekker-beter"-gedrag vindt ik zo'n walgelijk opgeblazen figuur. Rose McGowan doet 't goed. Prima vervanging voor Prue.
Ze zit ook in de opening credits, daar kom je ook niet zomaar in.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:13 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik weet niet of ze een nieuwe zuster is.. (denk t niet) maar ze speelt wel een belangerijke rol als ze op de officiele charmed site op een wallpaper staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:05 schreef Zhenar het volgende:
Over Billy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |