abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32239515
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:14 schreef slindenau het volgende:

Wel een beetje opletten tijdens het kijken .
Mja, dat was ook maar 3 seconden in beeld ofzo
pi_32251219
Bedankt voor de uitleg, nu snap ik het.
  maandag 14 november 2005 @ 12:16:28 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_32254951
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:42 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb inmiddels redelijk wat afleveringen gezien maar helaas, het kan me niet boeien. Ik vind de opbouw van een episode vaak te afgezaagd, en de climax nietszeggend:
- demon komt dames lastig vallen
- dames zoeken manier om demon te stoppen
- dames spreken spreuk uit
- demon verbrandt/vervaagt/verandert in stof (dit alles met zeer cheap ass visual effects)

Maar goed, over de langere termijn zal er wel een verhaal aan vast zitten of zo
*mee eens is*

Ik vind alleen de outfitjes leuk om te bekijken

Maar in vergelijking met Buffy en Angel stelt dit natuurlijk niets voor, qua verhaal en opbouw.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_32263913
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

*mee eens is*

Ik vind alleen de outfitjes leuk om te bekijken

Maar in vergelijking met Buffy en Angel stelt dit natuurlijk niets voor, qua verhaal en opbouw.
Ja, zeg dat wel. *zucht*
pi_32264305
Ik kijk Angel en Buffy niet, maar vind Charmed toch ook wel een leuk verhaal hebben
pi_32267428
Aargh. Ik haat een To Be Continued aflevering
pi_32275045
Neej joh. Morgen gewoon het vervolg. Het is pas erg wanneer zo'n uitzending op vrijdag (en al helemaal 's avonds laat) komt.
pi_32283784
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef slindenau het volgende:
Neej joh. Morgen gewoon het vervolg. Het is pas erg wanneer zo'n uitzending op vrijdag (en al helemaal 's avonds laat) komt.
Ja, maar dan nog vind ik het niet leuk. Ik moet het opnemen namelijk
pi_32284271
Ik heb al "eeuwen" niet meer naar Charmed gekeken. Zijn ze nu met nieuwe afleveringen bezig of zijn 't nog steeds herhalingen?
Toen de serie pas liep keek ik altijd maar het ging op den duur echt vervelen. Vooral Piper met d'r arrogante "ik-weet-alles-lekker-beter"-gedrag vindt ik zo'n walgelijk opgeblazen figuur. Rose McGowan doet 't goed. Prima vervanging voor Prue.
pi_32284326
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:20 schreef progrock het volgende:
Ik heb al "eeuwen" niet meer naar Charmed gekeken. Zijn ze nu met nieuwe afleveringen bezig of zijn 't nog steeds herhalingen?
Toen de serie pas liep keek ik altijd maar het ging op den duur echt vervelen. Vooral Piper met d'r arrogante "ik-weet-alles-lekker-beter"-gedrag vindt ik zo'n walgelijk opgeblazen figuur. Rose McGowan doet 't goed. Prima vervanging voor Prue.
Doordeweeks zijn t herhalingen en op vrijdagavond zijn t nieuwe afl.
Wat Piper betreft.. tja, ik denk dat ze gewoon der zussen wil beschermen en daarom zo doet.
pi_32295289
De 4e heet Billy..

http://www.thecharmedones.com/cimages/wallpaper_index.htm

^ daar vind je wat plaatjes.. waar ze met zn vieren op staan..

Ik weet niet of ze een nieuwe zuster is.. (denk t niet) maar ze speelt wel een belangerijke rol als ze op de officiele charmed site op een wallpaper staat
pi_32297867
Was afgelopen vrijdag nou de 1e aflevering van het nieuwe seizoen??? Ik heb het helaas gemist, kan iemand vertellen wat er is gebeurd. De laatste aflevering die ik heb gezien was dat ze vermomd weg liepen nadat het huis ontplofte incl Zankou
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_32297907
Bah, ik wil helemaal geen vierde. En Billie, wat is dat nu weer voor rotnaam Hadden ze niet nog een P kunnen bedenken. Of anders een andere naam, maar geen Billie
pi_32298144
Ik wil ook helemaal geen vierde. Ze staat ook zo leuk als eerste op die wallpapers.. helemaal vooraan dus.. Net alsof ze de belangrijkste is.
pi_32298190
Ze ziet er ook niet echt knap uit, zoals de andere Charmed Ones .
pi_32298303
Mjah, dat boeit me nog het minst
pi_32299074
Ze past naar mijn eerste indrukken nog minder in het Charmed plaatje dan Paige . En van de 'P' traditie afstappen...:(.
pi_32299335
Ja, dat ze van de P's een keer zat werden oke. Maar ze hadden minstens een fatsoenlijker naam kunnen bedenken dan Billie. Dan denk ik aan een cowboy
pi_32299437
Klopt. De naam vond ik gelijk waardeloos.
Voor de rest denk ik dat ze heel goed 'een stoere witch' kan spelen.
Ik denk dat ze op Faith (van Buffy) lijkt (hoop ik iig).
Zij was pas stoer
pi_32299472
Faith !!
pi_32301561
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:13 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik weet niet of ze een nieuwe zuster is.. (denk t niet) maar ze speelt wel een belangerijke rol als ze op de officiele charmed site op een wallpaper staat
Ze zit ook in de opening credits, daar kom je ook niet zomaar in.
pi_32306077
Ze is voor diegenen die op blond vallen.....
Tis wel jammer ja, een vierde. Ik ben benieuwd in hoeverre zij echt belangrijk wordt.
  woensdag 16 november 2005 @ 09:05:40 #273
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32306151
Over Billy:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_32309273
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:05 schreef Zhenar het volgende:
Over Billy:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_32309660
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef Imberr het volgende:
Faith !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')