abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31830037
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef brando het volgende:

[..]

Hm, nee. Het is wat ingewikkelder.
1. Cole was zonder krachten en "good"
2. Cole werd door de Seer tot Source bekeerd en trok Phoebe mee
3. Phoebe herstelt zich, en de zussen "vanguish"en Cole/Source
4. Cole roept Phoebe vanuit "wasteland", waar hij uiteindelijk de krachten van andere demonen "opeet"
5. Cole redt de zussen bij de brandstapel
6. Net5 slaat een aantal afleveringen over
7. Cole is weer helemaal terug (met krachten en al) en heeft weer gewoon een baan.

Zoiets
Maar nu bij de allerlaatste, nieuwe series heb ik hem pas 1 keer 1 aflevering gezien.
Hij zit er niet meer in?
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:25:36 #202
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31833136
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd wel typisch met die series, dat je nooit eens mensen wat vaker hetzelfde ziet dragen. Ik vraag me ook altijd af hoe mensen dat kunnen betalen (neem bv. The nanny, die per aflevering al wel 5 outfits heeft, maar van een loontje als kindermeid moet rondkomen, dat kan toch gewoon niet).
Dat is wel eens uitgelegt in The Nanny hoor! Die had een ontwerper als neef. (Zoiets in ieder geval)
pi_31835732
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 08:28 schreef Koningin het volgende:

[..]

Maar nu bij de allerlaatste, nieuwe series heb ik hem pas 1 keer 1 aflevering gezien.
Hij zit er niet meer in?
Eh... ik heb het over de week-dagelijkse herhalingen op Net5, jij ook?
Want op vrijdagavond half negen zijn de nieuwe herhalingen (of zijn het al weer nieuwe nieuwe afleveringen; ik ben het helemaal kwijt), zonder Cole inderdaad.
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_31841175
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:19 schreef brando het volgende:

[..]

Eh... ik heb het over de week-dagelijkse herhalingen op Net5, jij ook?
Want op vrijdagavond half negen zijn de nieuwe herhalingen (of zijn het al weer nieuwe nieuwe afleveringen; ik ben het helemaal kwijt), zonder Cole inderdaad.
Nee, nu is alles herhaling. Op de vrijdag is nu begin seizoen 7 (eerst was het het einde seizoen 7, toen we dachten dat Charmed niet meer kwam.

In Amerika zijn ze nu wel begonnen met seizoen 8, alleen net 5 mag dat nog niet uitzenden. Anders is Nederland te dichtbij met Amerika en dat willen ze niet.
pi_31842344
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nee, nu is alles herhaling. Op de vrijdag is nu begin seizoen 7 (eerst was het het einde seizoen 7, toen we dachten dat Charmed niet meer kwam.

In Amerika zijn ze nu wel begonnen met seizoen 8, alleen net 5 mag dat nog niet uitzenden. Anders is Nederland te dichtbij met Amerika en dat willen ze niet.
Ja, ik weet het. Hoe komt het dat Amerika zo laat is met seizoen 8? Was er (weer) iemand zwanger?
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_31842585
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:26 schreef brando het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. Hoe komt het dat Amerika zo laat is met seizoen 8? Was er (weer) iemand zwanger?
Hoe bedoel je laat? Volgens mij liep Net 5 gewoon bijna gelijk met Amerika. Of een zomerstop of zo? Ik weet het niet.
pi_31842752
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik vind Paige wel OK.
Ik ook. Ik vind haar zelfs beter dan Prue. Maar veel mensen vinden dat Prue er beter bij past.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:34 schreef Nuna het volgende:

[..]

Hoe bedoel je laat? Volgens mij liep Net 5 gewoon bijna gelijk met Amerika. Of een zomerstop of zo? Ik weet het niet.
Net5 liep idd bijna gelijk met Amerika ja.
pi_31842988
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:40 schreef Imberr het volgende:

[..]

Ik ook. Ik vind haar zelfs beter dan Prue. Maar veel mensen vinden dat Prue er beter bij past.
[..]

Ik vind ook dat Prue er beter bij past, maar ook misschien omdat ze er al vanaf het begin bijzat. Paige is halverwege binnenkomen vallen. Toch vind ik haar ook we leuk hoor Over een uurtje is er weer Charmed
pi_31843922
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:40 schreef Imberr het volgende:

[..]

[..]

Goh.
pi_31844064
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef brando het volgende:

[..]

Goh.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:27:15 #211
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_31847794
Echt heel vreemd, deze afleveringen zeggen me helemaal nix terwijl ik toch al vanaf het begin kijk.
In me Burberry......
pi_31858803
Door de Superbowl zend the WB geen Charmed uit. Waardoor Net5 ook een tijdelijke stop moet inzetten, want ze zitten erg dicht op de Amerikaanse afleveringen.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_31864144
Die Afleveringen met dat tijdreizen vind ik niets aan. Dan is de aflevering voorbij en dan ben je weer helemaal aan het begin. Gelukkig had Paige enzo wel van haar avontuur verteld, maar toch
pi_31864306
Wel leuk om te zien hoe het gegaan zou zijn als er na de dood van Prue geen nieuwe zus kwam...maar dat duurde inderdaad iets te lang. De hele aflevering in een parralel universum was net iets te veel van het goede, al is het wel een handig manier om van Cole af te komen. Misschien wist de schrijver verder ook geen manieren meer om van de 'onoverwinnelijke' Cole af te komen .
pi_31864383
Hahaha, ja ik denk het ook Slindenau.
pi_32101522
Ter herinnering:
Vanaf 11 november, aanstaande vrijdag: afleveringen uit seizoen 8!
quote:
Vrijdag 11 november, 20.30 uur: Desperate Housewitches
bron: www.net5.nl
pi_32101640
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef SlimShady het volgende:
Ter herinnering:
Vanaf 11 november, aanstaande vrijdag: afleveringen uit seizoen 8!
[..]

bron: www.net5.nl
I'm confused. Om 20.30 Charmed en Desperate housewives?
Mijn god nu weet ik helemaal niet meer waar ik ben met de Charmed afleveringen.
Waar zijn we nu met de herhalingen? En de 'nieuwe' op vrijdag? Ik dacht dat Leo geen avatar meer was
pi_32101820
Geen idee, Nuna.
En over Leo en de Avatars is een lang verhaal.

Tering, ze slaan (de eerste) 3 afleveringen over van seizoen 8!
pi_32102058
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef SlimShady het volgende:
Geen idee, Nuna.

Stom. Kunnen ze niet normaal uitzenden. Maar wat weet je niet Wanneer charmed komt (vanwege DH & charmed op zelfde tijdstip) of waar we nu zijn met afleveringen en zo.
pi_32102195
allebei
ik hou niet zo van herhalingen
heb t/m seizoen 7 gezien.
pi_32102598
Ik volg het nog niet zo lang, dus alle afleveringen die nu nog zijn geweest waren nieuw voor mij. Beetje irritant als Net 5 afleveringen overslaat, zo kan ik er natuurlijk nooit helemaal inkomen.
pi_32103334
11 november gaan ze verder met seizoen 8, en de aflevering heet desperate houseWITCHES
Now she's left, cleaning up the mess he made
pi_32108140
Das komende vrijdag, moet ik het opnemen.
Effe in mijn agenda noteren, anders vergeet ik het.
pi_32108623
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef SlimShady het volgende:
Geen idee, Nuna.

Volgens mij niet. Een aantal weken terug (drie weken als ik me niet vergis) zouden ze immers al de eerste aflevering van seizoen 8 uitzenden. Sindsdien geven ze elke week "netjes" aan dat ze de aflevering gaan uitzenden die ze aanvankelijk zouden uitzenden (in ieder geval op de teletekst), maar herhalen ze eigenlijk afleveringen van seizoen 7.

Ik betwijfel dus of ze daadwerkelijk "desperate houswitches" gaan uitzenden. Ze gaan nu vast gewoon de aflevering uitzenden die ze drie weken terug zouden uitzenden. De eerste van seizoen 8 dus. Zou ook wel tijd worden onderhand.

[ Bericht 1% gewijzigd door Petera op 09-11-2005 09:00:23 ]
pi_32113643
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:54 schreef Petera het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Een aantal weken terug (drie weken als ik me niet vergis) zouden ze immers al de eerste aflevering van seizoen 8 uitzenden. Sindsdien geven ze elke week "netjes" aan dat ze de aflevering gaan uitzenden die ze aanvankelijk zouden uitzenden (in ieder geval op de teletekst), maar herhalen ze eigenlijk afleveringen van seizoen 7.

Ik betwijfel dus of ze daadwerkelijk "desperate houswitches" gaan uitzenden. Ze gaan nu vast gewoon de aflevering uitzenden die ze drie weken terug zouden uitzenden. De eerste van seizoen 8 dus. Zou ook wel tijd worden onderhand.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Heb nu wel weer genoeg herhalingen gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')