quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan Prue niet uitstaan... Paige is veel leuker![]()
Ja, ik ken dus alleen nog maar met Prue erbij. Heb laatst 1 nieuwe aflevering met Paige gezien, en die vond ik ook veel minder leuk. Wanneer gaat Prue eigenlijk doodquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou het is wel een beetje zo dat toen prue in het verhaal nog zat het meer om haar draaide, alsof er wel steeds even gezegd moest worden dat zij de sterkste was. Toen paige erbij kwam was het meer verdeeld. Maar helaas toen paige erbij kwam werden de verhalen minder.
Ja, toen ik die nieuwe aflevering zag had ik niet zo'n idee van ''dit zijn zusters''. Dat zijn ze wel, toch? Prue vind ik ook wijzer dan de rest.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:46 schreef Koningin het volgende:
Ik vind dit juist de leukste aflevering met Cole en natuurlijk met Prue. Paige kan echt niet tegen haar op. Vind Paige slecht gecast....
Dat is inderdaad een herhaling.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:49 schreef kruimel_20 het volgende:
net 5 begint morgen weer met de nieuwe afleverigen om 20.30>
In een poging om de zussen uit hun tent te lokken, stuurt Zankou zijn onderdanen eropuit om Leo te pakken te nemen. Ondertussen probeert Wyatt zijn ouders te beschermen door ze met een spreuk te laten krimpen en onder te brengen in een poppenhuis.
Wel een herhaling maar was dit de laatste die ze uitgezonden hadden? want dan beginnen ze volgende week weer met nieuwe !
Morgen is de aflevering scry Hardquote:Op donderdag 8 september 2005 14:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een herhaling.
Maar ok, dus volgende week nieuwe afleveringen?
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
Holly Marie Combs & Rose McGowan hebben een dikke reet
En Alyssa Milano een ouwe kop
Charmed is ook niet meer wat het geweest is
Hmmz, zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
Holly Marie Combs & Rose McGowan hebben een dikke reet
En Alyssa Milano een ouwe kop
Charmed is ook niet meer wat het geweest is
Imaginary Friends is ook al uitgezonden. De laatste twee nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Morgen is de aflevering scry Hard
7-17 Scry Hard
7-18 Little Box of Horrors
7-19 Freaky Phoebe
7-20 Imaginary Fiends
7-21 Death Becomes Them
7-22 Something Wicca This Way Goes
Dit zijn de laatste afleveringen van het seizoen , dus volgende week nog geen nieuwe.
ik weet niet meer wat de laatste was hier.
Het nieuwe seizoen is in amerika ook nog niet begonnen, 25 september pas.
Ze weten het nu al.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik weet het niet... maar Cole was wel weer helemaal terug ten tijde dat Prue doodging.
En op dit moment is Phoebe erg dichtbij het moment dat ze het tegen haar zussen verteld.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze weten het nu al.En Cole gaat er alles aan doen om Phoebe voor zich te winnen!
Hmm, heb nu de nieuwe gezien. Vind het wel minder leuk dan de 'oude' zeg maar. Wel raar dan, ze hadden dan ook wel een beter script kunnen schrijven over hoe Prue doodging. Of het was misschien heel onverwachts dat ze uit de serie wilde?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, dat was inderdaad erg raar. het was like, Prue crashte in een muur ofzo nadat die Shaxx (of hoe die ook heet, die werelwind achtige) dus aanviel, en toen was ze dood in de volgende aflevering. Ik had echt iets van, 'wtf? Die meiden knallen ZOVAAK in een muur! En dan is Leo er ALTIJD om te helpen!'
Dat Wyatt gedoe vond ik erg vervelend. En een obsessed Cole zat ik ook niet op te wachten.
Ze werd ontslagen. Maar dan nog, ze hadden een beter script kunnen schrijven om het geloofwaardiger en realistischer te maken. Na het 1ste seizoen van Prue's dood zijn trouwens bijna alle schrijvers weggegaan, en hebben phoebe (Alyssa Milano) en piper (Hollyquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:01 schreef Nory het volgende:
[..]
Hmm, heb nu de nieuwe gezien. Vind het wel minder leuk dan de 'oude' zeg maar. Wel raar dan, ze hadden dan ook wel een beter script kunnen schrijven over hoe Prue doodging. Of het was misschien heel onverwachts dat ze uit de serie wilde?
Dat dacht ik dus ook. Maar, zoals ik zei ligt het blijkbaar niet aan Net5. Want ik heb de laatste aflevering van dat seizoen, en de eerste van de ander bekeken, en dat klopte met wat er uitgezonden werd op Net5. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef weathergirl het volgende:
Ik vond Prue's dood ook heel raar, zo raar dat ik vermoedde dat er iets niet klopte. Ik heb toen gemaild met Net 5 en zij bevestigden dat er iets fout was gegaan met de uitzendingen. Iets met de volgorde, ofzo. In elk geval is het toen dus niet goed uitgezonden, misschien nu in de herhalingen wel?
Gaafquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ben op de set geweest!In dat huis enzo, en we hebben scripts meegekregen van de nieuwe afleveringen enzo heel tof. Speciale VIP rondleiding omdat mij pa iemand kende.
!
Ze had (schijnbaar) ruzie met Alissa Milano. Sharren Dohorty is zoiezo een "bitch" op de set. In elke film, en in elke serie of programma. Op een gegeven moment was Aron Spelling dat dus helemaal zat, en is ze ontslagen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef Nory het volgende:
[..]Hoe kun je in godsnaam worden ontslagen bij zo''n serie
Volgens geruchten had ze ook ruzie met Paris Hilton, die met haar met haar man ervandoor ging (Rick Solomon). Dit resulteerde in een Catfight, dus die ruzie met Alyssa lijkt me ook wel kunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:44 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Ze had (schijnbaar) ruzie met Alissa Milano. Sharren Dohorty is zoiezo een "bitch" op de set. In elke film, en in elke serie of programma. Op een gegeven moment was Aron Spelling dat dus helemaal zat, en is ze ontslagen.
Dat is natuurlijk nooit bevestigd, maar dat zal het wel geweest zijn (volgens verschillende bladen). Immers wordt je niet zomaar ontslagen.
Shannon heet ze, niet Sharrenquote:Op zondag 11 september 2005 03:08 schreef -Angel- het volgende:
Sharren Dohorty is een beter actrice als Rose McGowan, dit valt gewoon op. Op zich vindt ik de wisseling niet zo erg kijk liever naar Rose dan naar Sharren.
Het enige minpunt is dat de verhaallijn niet meer zo geweldig is de laatste tijd, Het lijkt wel of de ideëen op zijn bij de schrijvers. Ten tijden van Juliam McMahon vondt ik de verhaallijn interresanter, de nadruk ligt nu te veel op het ouder/kind aspect. Dat is leuk wanneer je ouder bent dan 30.
veelquote:Op zondag 11 september 2005 12:41 schreef Nory het volgende:
[..]
Het gaat om dezelfde persoon, dus wat maakt het uit
Ik heb wel respectquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
veel![]()
beetje respect voor charmed en de mensen ervan![]()
Had nou een spoiler gebruikt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef Nory het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het trouwens wel irritant dat ik weet dat Prue doodgaat, alleen niet wanneer
ik heb t ook niet tegen jou maar tegen die angel, die schreef haar naam verkeerdquote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik heb wel respectIk weet wel hoe ze heet hoor
![]()
![]()
I'm sorry. Het hele topic gaat daar zowat overquote:Op zondag 11 september 2005 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had nou een spoiler gebruikt.![]()
Maaqr ik wist al wel dat Prue eruit ging hoor.Maar alleen niet op wat voorn manier.
Ik weet ook niet precies welk jaar..
Nadat jij dat had gezegt wel, ja. Maakt ook niet uit hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Nory het volgende:
[..]
I'm sorry. Het hele topic gaat daar zowat over
Het was drie uur s'nachts dan maak je wel eens een foutje, maar ben blij dat je dat het belangrijkste vondt. De typefouten. Tevens ooit wel eens Profiler, Nip/Tuck gezien?quote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Imberr het volgende:
Shannon heet ze, niet Sharren![]()
en Julian, maar dat kan een typfout zijn geweest![]()
Dat andere kan toch ook een typfoutje zijn?quote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Shannon heet ze, niet Sharren![]()
en Julian, maar dat kan een typfout zijn geweest![]()
Zou wel handig zijn, krijg je dit gezeur ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:
Ze moeten gewoon spellingscontrole inbouwen op Fok!
en ze krijgen nog kinderen ook!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, krijg je dit gezeur ook niet.
Trouwens, Leo en Piper zijn getrouwd! Woehoe!!![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
en ze krijgen nog kinderen ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef Take_A_Picture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik denk maar zo: zij zat nog met poppen te spelen toen ik al 90210 keek.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:
Ze moeten gewoon spellingscontrole inbouwen op Fok!
de zonen worden dan ook geen heksen, maar tovenaarsquote:Op woensdag 14 september 2005 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar het is toch zo dat alleen dochters heksen worden? Dus als ze alleen maar zonen
hebben..
Tenminste dat zeiden ze in 1 van die laatste afleveringen.
ja. welke aflevering komt er nou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef stevengerrard het volgende:
Is vanavond een nieuwe aflevering of nog herhaling?
van www.Net5.nlquote:Vrijdag 16 september, 20.30 uur: Little Box of Horrors
.. Pandora's Box ..
Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja. welke aflevering komt er nou?
niet dat het me echt boeit. ik wacht op het volgend seizoen.
edit:
uitzoeken kunnen we ook zelf.
[..]
van www.Net5.nl
je kan ook naar de tijd (van zijn post) kijken schatquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?
Haha, niets. Gewoon leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat vind jij zo "" aan Sex and the City?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofcoursequote:Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zou zeggen tegen iedereen - kijk deze week naar Charmed!
Haha, dat bedoelde ik nu juist nietquote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
met een diepere decolleté en strakkere broeken![]()
![]()
Eén van de reden dat ik altijd kijk ...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef SlimShady het volgende:
met een diepere decolleté en strakkere broeken![]()
Ehm.. Juist!quote:Op zaterdag 17 september 2005 08:44 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je kan ook naar de tijd (van zijn post) kijken schat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |