abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30327788
Ik zag dat Charmed er weer op is en ben het maar gaan volgen Toffe serie en zo dus weer Charmed Wel de herhaling, maar die heb ik toch nog niet gezien Het vorige deel zat op slot, dus nu weer een nieuw deeltje

Vorige delen
Charmed
Charmed #2
pi_30328470
Ik kijk elke dag Vind het erg leuk tot het moment eigenlijk dat Prue er niet meer bij zit. Daarna worden de verhalen een beetje raar enzo... heel jammer, want de eerste paar seizoenen zijn echt heel leuk!
Tralalalaaa
pi_30328490
Charmed
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:02:18 #4
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_30328545
Ik kan Prue niet uitstaan... Paige is veel leuker
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_30328599
Nou het is wel een beetje zo dat toen prue in het verhaal nog zat het meer om haar draaide, alsof er wel steeds even gezegd moest worden dat zij de sterkste was. Toen paige erbij kwam was het meer verdeeld. Maar helaas toen paige erbij kwam werden de verhalen minder.
Tralalalaaa
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:53:23 #6
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_30330423
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan Prue niet uitstaan... Paige is veel leuker
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_30346440
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou het is wel een beetje zo dat toen prue in het verhaal nog zat het meer om haar draaide, alsof er wel steeds even gezegd moest worden dat zij de sterkste was. Toen paige erbij kwam was het meer verdeeld. Maar helaas toen paige erbij kwam werden de verhalen minder.
Ja, ik ken dus alleen nog maar met Prue erbij. Heb laatst 1 nieuwe aflevering met Paige gezien, en die vond ik ook veel minder leuk. Wanneer gaat Prue eigenlijk dood Nog veel herhalingen?
pi_30353734
Ik weet het niet... maar Cole was wel weer helemaal terug ten tijde dat Prue doodging.
En op dit moment is Phoebe erg dichtbij het moment dat ze het tegen haar zussen verteld.
Tralalalaaa
pi_30378179
Ik vind dit juist de leukste aflevering met Cole en natuurlijk met Prue. Paige kan echt niet tegen haar op. Vind Paige slecht gecast....
pi_30381013
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:46 schreef Koningin het volgende:
Ik vind dit juist de leukste aflevering met Cole en natuurlijk met Prue. Paige kan echt niet tegen haar op. Vind Paige slecht gecast....
Ja, toen ik die nieuwe aflevering zag had ik niet zo'n idee van ''dit zijn zusters''. Dat zijn ze wel, toch? Prue vind ik ook wijzer dan de rest.
  donderdag 8 september 2005 @ 13:49:49 #11
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_30385422
net 5 begint morgen weer met de nieuwe afleverigen om 20.30>

In een poging om de zussen uit hun tent te lokken, stuurt Zankou zijn onderdanen eropuit om Leo te pakken te nemen. Ondertussen probeert Wyatt zijn ouders te beschermen door ze met een spreuk te laten krimpen en onder te brengen in een poppenhuis.

Wel een herhaling maar was dit de laatste die ze uitgezonden hadden? want dan beginnen ze volgende week weer met nieuwe !
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_30385537
Holly Marie Combs & Rose McGowan hebben een dikke reet

En Alyssa Milano een ouwe kop

Charmed is ook niet meer wat het geweest is
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_30385709
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:49 schreef kruimel_20 het volgende:
net 5 begint morgen weer met de nieuwe afleverigen om 20.30>

In een poging om de zussen uit hun tent te lokken, stuurt Zankou zijn onderdanen eropuit om Leo te pakken te nemen. Ondertussen probeert Wyatt zijn ouders te beschermen door ze met een spreuk te laten krimpen en onder te brengen in een poppenhuis.

Wel een herhaling maar was dit de laatste die ze uitgezonden hadden? want dan beginnen ze volgende week weer met nieuwe !
Dat is inderdaad een herhaling.
Maar ok, dus volgende week nieuwe afleveringen?
  donderdag 8 september 2005 @ 14:21:12 #14
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_30386189
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:00 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een herhaling.
Maar ok, dus volgende week nieuwe afleveringen?
Morgen is de aflevering scry Hard

7-17 Scry Hard
7-18 Little Box of Horrors
7-19 Freaky Phoebe
7-20 Imaginary Fiends
7-21 Death Becomes Them
7-22 Something Wicca This Way Goes

Dit zijn de laatste afleveringen van het seizoen , dus volgende week nog geen nieuwe.
ik weet niet meer wat de laatste was hier.
Het nieuwe seizoen is in amerika ook nog niet begonnen, 25 september pas.
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_30386813
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef wolfrolf het volgende:

pi_30387896
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef wolfrolf het volgende:

Hmmz, zo heb ik het nog niet bekeken Maar verder is Charmed
pi_30413488
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

Morgen is de aflevering scry Hard

7-17 Scry Hard
7-18 Little Box of Horrors
7-19 Freaky Phoebe
7-20 Imaginary Fiends
7-21 Death Becomes Them
7-22 Something Wicca This Way Goes

Dit zijn de laatste afleveringen van het seizoen , dus volgende week nog geen nieuwe.
ik weet niet meer wat de laatste was hier.
Het nieuwe seizoen is in amerika ook nog niet begonnen, 25 september pas.
Imaginary Friends is ook al uitgezonden. De laatste twee nog niet.
Nog vier weken wachten dus
pi_30421301
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik weet het niet... maar Cole was wel weer helemaal terug ten tijde dat Prue doodging.
En op dit moment is Phoebe erg dichtbij het moment dat ze het tegen haar zussen verteld.
Ze weten het nu al. En Cole gaat er alles aan doen om Phoebe voor zich te winnen!
pi_30423241
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze weten het nu al. En Cole gaat er alles aan doen om Phoebe voor zich te winnen!

Ik vind het trouwens wel irritant dat ik weet dat Prue doodgaat, alleen niet wanneer
pi_30429152
Oh, don't worry, dat kan niet al te lang meer duren. Ze is er met de bruiloft van Piper en Leo, maar heeeel lang duurt het denk niet meer
Tralalalaaa
pi_30429967
Wat ik écht verschrikkelijk balen vond/vind is dat je nooit ziet hoe Prue is dood gegaan. Van de ene op de andere aflevering is ze dood. Ik dacht eerst dat ik de laatste of eerste minuten had gemist, maar heb de laatste aflevering met prue, en eerste aflevering zonder prue, gedownload, en bleek dat dat gewoon zo hoorde. Erg vreemd.

Verder is het wel een leuke serie. Met paige is het in het begin ook nog wel leuk, tot het hele wyatt gebeuren, en leo gebeuren, dan zakt het echt enorm af.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_30435429
Ja, dat was inderdaad erg raar. het was like, Prue crashte in een muur ofzo nadat die Shaxx (of hoe die ook heet, die werelwind achtige) dus aanviel, en toen was ze dood in de volgende aflevering. Ik had echt iets van, 'wtf? Die meiden knallen ZOVAAK in een muur! En dan is Leo er ALTIJD om te helpen!'

Dat Wyatt gedoe vond ik erg vervelend. En een obsessed Cole zat ik ook niet op te wachten.
Tralalalaaa
pi_30436236
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, dat was inderdaad erg raar. het was like, Prue crashte in een muur ofzo nadat die Shaxx (of hoe die ook heet, die werelwind achtige) dus aanviel, en toen was ze dood in de volgende aflevering. Ik had echt iets van, 'wtf? Die meiden knallen ZOVAAK in een muur! En dan is Leo er ALTIJD om te helpen!'

Dat Wyatt gedoe vond ik erg vervelend. En een obsessed Cole zat ik ook niet op te wachten.
Hmm, heb nu de nieuwe gezien. Vind het wel minder leuk dan de 'oude' zeg maar. Wel raar dan, ze hadden dan ook wel een beter script kunnen schrijven over hoe Prue doodging. Of het was misschien heel onverwachts dat ze uit de serie wilde?
pi_30441225
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:01 schreef Nory het volgende:

[..]

Hmm, heb nu de nieuwe gezien. Vind het wel minder leuk dan de 'oude' zeg maar. Wel raar dan, ze hadden dan ook wel een beter script kunnen schrijven over hoe Prue doodging. Of het was misschien heel onverwachts dat ze uit de serie wilde?
Ze werd ontslagen. Maar dan nog, ze hadden een beter script kunnen schrijven om het geloofwaardiger en realistischer te maken. Na het 1ste seizoen van Prue's dood zijn trouwens bijna alle schrijvers weggegaan, en hebben phoebe (Alyssa Milano) en piper (Holly
Marie Combs) meer invloed gekregen. Dat overigens niet ten goede van de serie kwam.
pi_30441773
Ik vond Prue's dood ook heel raar, zo raar dat ik vermoedde dat er iets niet klopte. Ik heb toen gemaild met Net 5 en zij bevestigden dat er iets fout was gegaan met de uitzendingen. Iets met de volgorde, ofzo. In elk geval is het toen dus niet goed uitgezonden, misschien nu in de herhalingen wel?
pi_30442667
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef weathergirl het volgende:
Ik vond Prue's dood ook heel raar, zo raar dat ik vermoedde dat er iets niet klopte. Ik heb toen gemaild met Net 5 en zij bevestigden dat er iets fout was gegaan met de uitzendingen. Iets met de volgorde, ofzo. In elk geval is het toen dus niet goed uitgezonden, misschien nu in de herhalingen wel?
Dat dacht ik dus ook. Maar, zoals ik zei ligt het blijkbaar niet aan Net5. Want ik heb de laatste aflevering van dat seizoen, en de eerste van de ander bekeken, en dat klopte met wat er uitgezonden werd op Net5. Heel vreemd.
pi_30443177
Ik heb beide afleveringen 2 keer gezien. De ene eindigt met de weggesmeten meiden en een 'to be continued' en de volgende aflevering is meteen de begrafenis, waar ze Paige tegenkomen, waar Phoebe een visioen krijgt en Paige redden van Shaxx, en ze er meteen achterkomen dat paige kan orben.
Tralalalaaa
pi_30448350
Nou, dan zal het wel komen doordat Shannen Doherty (Prue) eruit gegooid was... en de schrijvers ook. Ofzo.
pi_30448396
Ik ben op de set geweest! In dat huis enzo, en we hebben scripts meegekregen van de nieuwe afleveringen enzo heel tof. Speciale VIP rondleiding omdat mij pa iemand kende. !
pi_30450902
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:15 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Ze werd ontslagen.
Hoe kun je in godsnaam worden ontslagen bij zo''n serie
pi_30450940
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ben op de set geweest! In dat huis enzo, en we hebben scripts meegekregen van de nieuwe afleveringen enzo heel tof. Speciale VIP rondleiding omdat mij pa iemand kende. !
Gaaf Heb je de cast ook ontmoet?
pi_30451933
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef Nory het volgende:

[..]

Hoe kun je in godsnaam worden ontslagen bij zo''n serie
Ze had (schijnbaar) ruzie met Alissa Milano. Sharren Dohorty is zoiezo een "bitch" op de set. In elke film, en in elke serie of programma. Op een gegeven moment was Aron Spelling dat dus helemaal zat, en is ze ontslagen.

Dat is natuurlijk nooit bevestigd, maar dat zal het wel geweest zijn (volgens verschillende bladen). Immers wordt je niet zomaar ontslagen.
pi_30454895
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:44 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Ze had (schijnbaar) ruzie met Alissa Milano. Sharren Dohorty is zoiezo een "bitch" op de set. In elke film, en in elke serie of programma. Op een gegeven moment was Aron Spelling dat dus helemaal zat, en is ze ontslagen.

Dat is natuurlijk nooit bevestigd, maar dat zal het wel geweest zijn (volgens verschillende bladen). Immers wordt je niet zomaar ontslagen.
Volgens geruchten had ze ook ruzie met Paris Hilton, die met haar met haar man ervandoor ging (Rick Solomon). Dit resulteerde in een Catfight, dus die ruzie met Alyssa lijkt me ook wel kunnen.
pi_30455935
Is het toch nog wel een hele poos goed gegaan.

Nouja... bitch of geen bitch, haar vertrek heeft toch niet erg veel goed gedaan...erg jammere verhaallijnen. Maargoed! Ik blijf toch wel kijken, alhoewel ik echt superveel van de nieuwere afleveringen heb gemist.

Vind het wel echt supercool dat John DeLancie een aantal keer erin zat als een van the Elders.
John DeLancie rules!
Tralalalaaa
  zondag 11 september 2005 @ 03:08:49 #35
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30475206
Sharren Dohorty is een beter actrice als Rose McGowan, dit valt gewoon op. Op zich vindt ik de wisseling niet zo erg kijk liever naar Rose dan naar Sharren.

Het enige minpunt is dat de verhaallijn niet meer zo geweldig is de laatste tijd, Het lijkt wel of de ideëen op zijn bij de schrijvers. Ten tijden van Juliam McMahon vondt ik de verhaallijn interresanter, de nadruk ligt nu te veel op het ouder/kind aspect. Dat is leuk wanneer je ouder bent dan 30.
pi_30480281
Ja, maar ik kijk er niet minder om Het is en blijft een leuke serie
pi_30480399
quote:
Op zondag 11 september 2005 03:08 schreef -Angel- het volgende:
Sharren Dohorty is een beter actrice als Rose McGowan, dit valt gewoon op. Op zich vindt ik de wisseling niet zo erg kijk liever naar Rose dan naar Sharren.

Het enige minpunt is dat de verhaallijn niet meer zo geweldig is de laatste tijd, Het lijkt wel of de ideëen op zijn bij de schrijvers. Ten tijden van Juliam McMahon vondt ik de verhaallijn interresanter, de nadruk ligt nu te veel op het ouder/kind aspect. Dat is leuk wanneer je ouder bent dan 30.
Shannon heet ze, niet Sharren
en Julian, maar dat kan een typfout zijn geweest
pi_30480443
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Imberr het volgende:

[..]

Het gaat om dezelfde persoon, dus wat maakt het uit
pi_30480477
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:41 schreef Nory het volgende:

[..]

Het gaat om dezelfde persoon, dus wat maakt het uit
veel
beetje respect voor charmed en de mensen ervan
pi_30480552
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef Imberr het volgende:

[..]

veel
beetje respect voor charmed en de mensen ervan
Ik heb wel respect Ik weet wel hoe ze heet hoor
pi_30480605
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef Nory het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens wel irritant dat ik weet dat Prue doodgaat, alleen niet wanneer
Had nou een spoiler gebruikt.
Maaqr ik wist al wel dat Prue eruit ging hoor. Maar alleen niet op wat voorn manier.
Ik weet ook niet precies welk jaar..
pi_30480614
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Nory het volgende:

[..]

Ik heb wel respect Ik weet wel hoe ze heet hoor
ik heb t ook niet tegen jou maar tegen die angel, die schreef haar naam verkeerd
pi_30480747
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Had nou een spoiler gebruikt.
Maaqr ik wist al wel dat Prue eruit ging hoor. Maar alleen niet op wat voorn manier.
Ik weet ook niet precies welk jaar..
I'm sorry. Het hele topic gaat daar zowat over
pi_30481863
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Nory het volgende:

[..]

I'm sorry. Het hele topic gaat daar zowat over
Nadat jij dat had gezegt wel, ja. Maakt ook niet uit hoor.
Ik verwachtte toch wel dat ze dood ging.
pi_30482436
Wat vinden de mensen hierr van die DVD dozen. (ik geloof dat serie 1, 2, en 3 uit zijn nu)
Ik wil ze graag kopen, maar zitten er ook extra's op, of zijn het alleen de afleveringen?
  zondag 11 september 2005 @ 14:38:19 #46
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30483979
quote:

Het was drie uur s'nachts dan maak je wel eens een foutje, maar ben blij dat je dat het belangrijkste vondt. De typefouten. Tevens ooit wel eens Profiler, Nip/Tuck gezien?
pi_30563834
quote:

[..]

Dat andere kan toch ook een typfoutje zijn?
  woensdag 14 september 2005 @ 09:07:57 #48
65252 Bart
pi_30563871
Ze moeten gewoon spellingscontrole inbouwen op Fok!
pi_30564042
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:
Zou wel handig zijn, krijg je dit gezeur ook niet.

Trouwens, Leo en Piper zijn getrouwd! Woehoe!!
  woensdag 14 september 2005 @ 10:53:13 #50
65252 Bart
pi_30566088
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou wel handig zijn, krijg je dit gezeur ook niet.

Trouwens, Leo en Piper zijn getrouwd! Woehoe!!
en ze krijgen nog kinderen ook!
pi_30569514
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef Merovingian het volgende:

[..]

en ze krijgen nog kinderen ook!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30574631
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_30574892
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 14 september 2005 @ 18:50:14 #54
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30579007
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:

Ach, ik denk maar zo: zij zat nog met poppen te spelen toen ik al 90210 keek.
pi_30582701
Maar het is toch zo dat alleen dochters heksen worden? Dus als ze alleen maar zonen
hebben..
Tenminste dat zeiden ze in 1 van die laatste afleveringen.
pi_30589728
Ja, maar die zonen zijn half white-lighters he. Denk dat daar wel een verschil in zit.
Tralalalaaa
  donderdag 15 september 2005 @ 13:14:33 #57
65252 Bart
pi_30600699
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar het is toch zo dat alleen dochters heksen worden? Dus als ze alleen maar zonen
hebben..
Tenminste dat zeiden ze in 1 van die laatste afleveringen.
de zonen worden dan ook geen heksen, maar tovenaars
pi_30645470
Is vanavond een nieuwe aflevering of nog herhaling?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_30645684
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef stevengerrard het volgende:
Is vanavond een nieuwe aflevering of nog herhaling?
ja. welke aflevering komt er nou?
niet dat het me echt boeit. ik wacht op het volgend seizoen.

edit:
uitzoeken kunnen we ook zelf.
quote:
Vrijdag 16 september, 20.30 uur: Little Box of Horrors

.. Pandora's Box ..
van www.Net5.nl
pi_30646123
[quote]Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef SlimShady het volgende:

[..]

edit:
[..]

Ik had het al opgezocht op www.tvgids.nl maar toch bedankt voor je moeite....Maar aangezien ik niet weet hoe alle afleveringen heten hoopte ik dat iemand me kon vertellen of het al een nieuw seizoen is of niet. maar toch bedankt voor de vriendelijkheid
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_30656825
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef SlimShady het volgende:

[..]

edit:
[..]

van www.Net5.nl
Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?
pi_30656838
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar een paar uurtjes daarvoor komt ook een uitzending, kan het niet zijn dat hij die bedoeld?
je kan ook naar de tijd (van zijn post) kijken schat
  zaterdag 17 september 2005 @ 08:47:20 #63
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_30656862
Er zijn nu elke keer nog herhalingen
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_30658111
Hmm, voor mij zijn beide nieuw Gisteravond dus helemaal genieten, eerst op 7 uur en toen nog een keer om half 9 En ook nog Sex and the City kijken
pi_30660805
Gisteren beide afleveringen gemist...
Tralalalaaa
pi_30674542
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:45 schreef Nory het volgende:
En ook nog Sex and the City kijken
wat vind jij zo " " aan Sex and the City?
pi_30691618
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef SlimShady het volgende:

[..]

wat vind jij zo " " aan Sex and the City?
Haha, niets. Gewoon leuk.
SPOILER
pi_30708570
Ik zou zeggen tegen iedereen - kijk deze week naar Charmed!
Tralalalaaa
pi_30728493
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zou zeggen tegen iedereen - kijk deze week naar Charmed!
Ofcourse
pi_30799315
Vandaag is de laatste aflevering met prue...
Tralalalaaa
pi_30800914
Vette aflevering Wel jammer dat Prue dood is, maar goed. Ben benieuwd hoe Phoebe terugkomt
pi_30801366
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Nory het volgende:
Ben benieuwd hoe Phoebe terugkomt
met een diepere decolleté en strakkere broeken

pi_30824095
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef SlimShady het volgende:

[..]

met een diepere decolleté en strakkere broeken

Haha, dat bedoelde ik nu juist niet
  donderdag 22 september 2005 @ 14:31:30 #74