abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32394070
En hier weer verder

Vorige delen:
Charmed
Charmed #2
Charmed #3

Laatste bericht:
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:

[..]

Ja, dat is kut. Ms kan je de dvdboxen kopieren ofzo van iemand?
Ja, dat moet ik maar eens doen ja!
pi_32394853

Big Sister neemt het over
pi_32397294
Zo. Hier gaan we dus verder.

Gister vond ik de aflevering bijzonder teleurstellend. Het was een beetje "Sex & the City" wannebe. Ik hoop, ten goede van de spanning in de serie, dat er wat drastisch gaat veranderen. Want zó, werkt het niet.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:51:11 #4
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_32400068
En ik vind Billie nu helmaal 3x niks !
In me Burberry......
pi_32405904
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:

Gister vond ik de aflevering bijzonder teleurstellend. Het was een beetje "Sex & the City" wannebe. Ik hoop, ten goede van de spanning in de serie, dat er wat drastisch gaat veranderen. Want zó, werkt het niet.
Dat was ook de bedoeling dat t SATC-achtig was. Maar ik hoop ook dat er dingen gaan veranderen. Ik vind Billie echt niks. Jammer dat ze t hele seizoen blijft.
Is dit trouwens t laatste seizoen? Ja he..?
pi_32406122
quote:

Helemaal mee eens, zo vind ik het ook veel minder leuk.
pi_32409454
quote:

Die voice-over vond ik idd ook niets, zo gekopieerd.
pi_32425301
Heel jammer inderdaad dat ze nu zelf niks meer ondernemen. BIj de herhalingen die we nu kijken zeurt Piper de hele tijd dat ze een normaal leven wil, maar zodra ze dat krijgt is er niks meer aan de serie natuurlijk...
pi_32426743
Beetje jammer dat Billie mens, en die voice over was al helemaal lame.... erg teleurstellend.
Tralalalaaa
pi_32428644
Toch denk ik niet dat dit zo blijft. Op een gegeven moment komen ze wel weer in actie En Billie kan altijd nog weer uit de serie worden geflikkerd, want die 'Chris' staat ook wel in de credits bij de herhalingen en voegt ook niet zoveel toe (even het feit dat hij hun zoon is weggelaten )
pi_32436080
Billie irriteert me mateloos! Ze was beter in haar rol in 8 simple rules. Maar goed.
Verder vond ik het hele SATC effect ook niet bijzonder.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_32446563
Ik vond het stuk van Pagie zo vervelend, staat ze aan het eind met die politieagent te kussen
Ging echt nergens over.
pi_32653411
Vorige keer, die nieuwe aflevering op vrijdag, wie heeft die gezien? Videorecorder heeft verkeerde opgenomen Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd?
pi_32653933
Ben 't een beetje kwijt eigenlijk. Heb 't nog wel op video staan. Interesse? (m'n MSN staat in profiel).
pi_32668785
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:28 schreef Wombcat het volgende:
Ben 't een beetje kwijt eigenlijk. Heb 't nog wel op video staan. Interesse? (m'n MSN staat in profiel).
Zóó graag hoef ik het nu ook niet weer te zien, maar bedankt voor het aanbod Ik had laatst een site gevonden die elke zin, elke gebeurtenis beschreef van een aflevering.
pi_32669404
Ik had het opgenomen en net onder Charmed begon het door de sneeuw storm allemaal te storen, heb dus het einde er niet op staan
pi_32669761
Ik heb de site gevonden! http://www.charmedscripts.tv/scripts6.htm
Elke zin en gebeurtenis wordt beschreven, we zijn met de herhalingen nu bij 6.11 (vanavond dus)
Helaas staat Seizoen 8 er nog niet op, maar ik verwacht dat dat binnenkort wel een keer komt.
pi_32669823
quote:
Where do I get the scripts from?

I transcribe the scripts myself. I tape the episode when shown on TV, copy every word and action shown in an episode, and then type it up on the computer for you guys to read!
pi_32676985
toffe site is dat he? Had em tijd terug ook gevonden, maar was t adres kwijtgeraakt Dus Nuna, tnx! 14.gif
pi_32747768
Vanavond weer een nieuwe aflevering
pi_32755907
Ja, hopelijk neemt de video het nu wel goed op
  woensdag 14 december 2005 @ 19:06:05 #22
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_33078353
wtf? slaan ze weer ineens een heel stuk over
Gister was het nog met die demonische realityshow en dat die gideon zn vriend vermoordde "for the greater cause" en nu is gideon ineens dood en chris geboren?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_33082679
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:06 schreef Rahl het volgende:
wtf? slaan ze weer ineens een heel stuk over
Gister was het nog met die demonische realityshow en dat die gideon zn vriend vermoordde "for the greater cause" en nu is gideon ineens dood en chris geboren?
Dat méén je niet? Ik heb het opgenomen, maar de lol is er zo wel af als ze elke keer afleveringen overslaan.
pi_33085119
Ik snapte er ook al niks van aan het begin vandaag. Hoewel er maar een paar afleveringen tussen lijken te zitten, dat zijn er toch een paar te veel.
pi_33103676
Ja, ik had die aflevering wel graag willen zien. Heb namelijk de DVD box niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')