Ja, dat moet ik maar eens doen ja!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, dat is kut.Ms kan je de dvdboxen kopieren ofzo van iemand?
![]()
Dat was ook de bedoeling dat t SATC-achtig was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:
Zo. Hier gaan we dus verder.
Gister vond ik de aflevering bijzonder teleurstellend. Het was een beetje "Sex & the City" wannebe. Ik hoop, ten goede van de spanning in de serie, dat er wat drastisch gaat veranderen. Want zó, werkt het niet.
Helemaal mee eens, zo vind ik het ook veel minder leuk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:
Gister vond ik de aflevering bijzonder teleurstellend. Het was een beetje "Sex & the City" wannebe. Ik hoop, ten goede van de spanning in de serie, dat er wat drastisch gaat veranderen. Want zó, werkt het niet.
Die voice-over vond ik idd ook niets, zo gekopieerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:
Zóó graag hoef ik het nu ook niet weer te zien, maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 28 november 2005 20:28 schreef Wombcat het volgende:
Ben 't een beetje kwijt eigenlijk. Heb 't nog wel op video staan. Interesse? (m'n MSN staat in profiel).
quote:Where do I get the scripts from?
I transcribe the scripts myself. I tape the episode when shown on TV, copy every word and action shown in an episode, and then type it up on the computer for you guys to read!
Dat méén je niet? Ik heb het opgenomen, maar de lol is er zo wel af als ze elke keer afleveringen overslaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:06 schreef Rahl het volgende:
wtf? slaan ze weer ineens een heel stuk over
Gister was het nog met die demonische realityshow en dat die gideon zn vriend vermoordde "for the greater cause" en nu is gideon ineens dood en chris geboren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |