quote:Op woensdag 16 november 2005 09:05 schreef Zhenar het volgende:
Over Billy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chris is een whitelighter uit de toekomst, die de zussen van een afschuwelijke wereld wil behoeden enzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand uitleggen wie die Chris nou precies is? Vat het niet helemaal..
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand uitleggen wie die Chris nou precies is? Vat het niet helemaal..
quote:de mysterieuze whitelighter (beschermengel van heksen) uit de toekomst. Hij komt uit de toekomst om te voorkomen dat Wyatt, de zoon van Leo (Brian Krause) en Piper (Holly Marie Combs), slecht wordt. Dit lukt, waarna ontdekt wordt dat Chris eigenlijk het broertje van Wyatt is, die is teruggekomen uit de toekomst om zijn broertje te beschermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In seizoen 7 hervat Drew Fuller nog een keer zijn rol als Chris, in een droom (visionquest) van de emotioneel verwarde Leo.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef Koningin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef Nuna het volgende:
Ha! Had ik dat toch even mooi goed gedacht.
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:05 schreef Zhenar het volgende:
Over Billy:Ik zei toch.. ik denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef slindenau het volgende:
Boeiend. Omdat Net5 alles door elkaar uitzend wisten we al wie Chris was...das gewoon jammer.
Ohwquote:Op woensdag 16 november 2005 15:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je hebt de serie gewoon niet in de juiste volgorde gezien. Want Piper en Leo noemen hun tweede zoon naar Chris uit de toekomst en dat is pas nadat duidelijk is dat Chris eigenlijk hun zoon is.
Volgens mij ook. Ik snapte er niks meer van tijdens het voorstukjequote:Op woensdag 16 november 2005 19:18 schreef brando het volgende:
Geweldig: Net5 is weer aan het uizendingen-overslaan geslagen![]()
Hij weet het zelf denk ik ook nog niet want hij zei in één van de afleveringen dat hij in zijn tijd zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 15:14 schreef Nuna het volgende:
[..]
Chris is een whitelighter uit de toekomst, die de zussen van een afschuwelijke wereld wil behoeden enzo.
Maar wat ik later dacht, Chris, dat is toch ook de naam van het zoontje van Piper en Leo?Volgens mij is dat dan gewoon de volwassen Chris uit de toekomst, alleen weten ze dat nog niet.
Hij weet t wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij weet het zelf denk ik ook nog niet want hij zei in één van de afleveringen dat hij in zijn tijd zijn
ouders nooit heeft gekend. Maar die toekomst is nu natuurlijk veranderd.
Ja, ik snapte er ook al niks vanquote:Op donderdag 17 november 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
Gister was al t 2e deel van de Valkyries ofzo.Net5 is èrg vaag aan t doen..
Denk t wel ja. Doen ze wel vaker de laatste tijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, ik snapte er ook al niks vanVolgens mij hebben ze 3 afleveringen ofzo overgeslagen.
Ja ik dus nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Denk t wel ja. Doen ze wel vaker de laatste tijd.Maar goed.. al die afl. doordeweeks heb ik toch al gezien.
Zolang ze die van vrijdagavond maar goed uitzenden.
![]()
Ja, dat is kut.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja ik dus nietWel irritant om zo een serie te volgen, maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |