abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30317835
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, zeker fetishisten
pi_30317904
pfff dat duurde lang.
Meneer uitwerpselen
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30317905
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:06 schreef MrX1982 het volgende:
Dan had Nagin hulp moeten inroepen van een hogere instantie mocht het waar zijn dat hij er de middelen niet voor had.
Het lijkt me nogal verspillen als iedere lokale bestuurder de middelen tot het afwentelen van een nationale ramp stante pede ter beschikking moet hebben. Dus het lijkt me redelijk te veronderstellen dat Nagin hiervoor niet de middelen heeft, en niet hoort te hebben.

En ook wanneer de eerstverantwoordelijk onvoldoende alarm slaat, ontslaat dat anderen niet van hun verplichting rampen te voorkomen voor zover dat binnen hun macht ligt.

Bush is een tamelijk machtig persoon, als hij zich hier meer en eerder verantwoordelijk had gevoeld, waren er mogelijk minder slachtoffers / schade te betreuren.

Achteraf moet de federale overheid nu bijstand verlenen, hieruit blijkt dat het onder hun verantwoordelijkheid en competenties valt. Bij betere inschatting hadden ze dat eerder kun doen. Dat was beter geweest ook. Kritiek is terecht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30317948
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:21 schreef George-Butters het volgende:
pfff dat duurde lang.
Meneer uitwerpselen
Schuld van Amerika. .
pi_30318293
Nog een nieuwsberichtje m.b.t. vorige titel van de slowchat:
quote:
'Tenenlikker' belaagt vrouwen in Rotterdam

Uitgegeven: 5 augustus 2004 17:11
ROTTERDAM - Een man van ongeveer 35 jaar oud valt vrouwen in Rotterdam op een wel heel aparte manier lastig. Hij zoekt ze op, als ze in een park liggen te zonnen en begint, als ze even niet opletten, aan hun tenen te likken.

De politie kon de man afgelopen weekeinde in het Vroesenpark aanhouden, nadat hij een vrouw had belaagd. Op last van het Openbaar Ministerie (OM) is de 'tenenlikker' vrijgelaten, omdat hij geen strafbaar feit heeft gepleegd. De man is al zeker drie jaar actief in diverse parken.

De jonge vrouw in het Vroesenpark kreeg de schrik van haar leven toen de tenenlikker zijn tong over haar voet liet gaan. Ze liet hem duidelijk merken daar niet van gediend te zijn en belde de politie. Die kon de man even verderop inrekenen.

Geen vervolging

De tenenlikker kwam weer snel op vrije voeten, omdat het OM geen aanknopingspunt zag om hem te vervolgen. "De centrale vraag is of hij ontuchtig heeft gehandeld. Naar onze inschatting is dat niet zo", zegt persofficier C. van Spierenburg.

In het Wetboek van Strafrecht is volgens Van Spierenburg geen artikel te vinden waar dit gedrag onder valt. Ook is tenen likken niet verboden volgens de Algemene Plaatselijke Verordening. "Wel hopen we dat van de aanhouding een preventieve werking uitgaat. Het is natuurlijk niet normaal wat deze man doet."
Dit vonnis hadden we vandaag @ hoorcollege besproken

[ Bericht 0% gewijzigd door Mutant01 op 06-09-2005 13:37:34 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_30318376
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]
Falen op falen dus.
pi_30318404
Kwam er nog iets interessants uit de bespreking van het tenenlik-arrest?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30318432
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:35 schreef sigme het volgende:
Kwam er nog iets interessants uit de bespreking van het tenenlik-arrest?
Ja, dat de OvJ een grove fout had gemaakt bij het beoordelen van de strafrechtelijkheid van de gedraging
Allah Al Watan Al Malik
pi_30318477
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, dat de OvJ een grove fout had gemaakt bij het beoordelen van de strafrechtelijkheid van de gedraging
Wat was een juiste beoordeling geweest?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30318509
heej, weer een kwaliteitsdraadje..

Op CNN verklaarden Bush sr en diens Barbara dat zij zoonlief, Bush jr. goed genoeg kenden om te weten dat de situatie in New Orleans hem wel aan het hart gaat.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30318513
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Falen op falen dus.
Nou, eerder dat de staat federale hulp gevraagd heeft, de staat waarin New Orleans ligt.
pi_30318518
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:21 schreef sigme het volgende:
Het lijkt me nogal verspillen als iedere lokale bestuurder de middelen tot het afwentelen van een nationale ramp stante pede ter beschikking moet hebben. Dus het lijkt me redelijk te veronderstellen dat Nagin hiervoor niet de middelen heeft, en niet hoort te hebben.
Waarom verspillen, ik neem aan dat er in de stad NO (school)bussen zijn om mensen in veiligheid te brengen. Nagin heeft dus wel degelijk de middelen en verantwoordelijkheid om mensen in zijn stad in veiligheid te brengen als er een verplichte ontruiming is.
quote:
En ook wanneer de eerstverantwoordelijk onvoldoende alarm slaat, ontslaat dat anderen niet van hun verplichting rampen te voorkomen voor zover dat binnen hun macht ligt.
Maar dan nog ligt het falen bij de eerstverantwoordelijke dat de federale overheid vervolgens ook faalt is dan een domino effect.
quote:
Bush is een tamelijk machtig persoon, als hij zich hier meer en eerder verantwoordelijk had gevoeld, waren er mogelijk minder slachtoffers / schade te betreuren.
Ja als de stad NO er niet was waren er geen slachtoffers te betreuren. What if scenario's zijn irrelevant.
quote:
Achteraf moet de federale overheid nu bijstand verlenen, hieruit blijkt dat het onder hun verantwoordelijkheid en competenties valt. Bij betere inschatting hadden ze dat eerder kun doen. Dat was beter geweest ook. Kritiek is terecht.
Kritiek is iets anders dan Fuck Bush op de muur zetten
pi_30318535
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:37 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Wat was een juiste beoordeling geweest?
Vervolging was gewoon mogelijk geweest op basis van het wetboek van Strafrecht, er werden twee artikelen aangehaald door onze hoogleraar. Nu heb ik at the moment geen wettenbundel bij me om te laten zien welke artikel dat zijn. Maar het was dus mogelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30318567
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef Monidique het volgende:
Nou, eerder dat de staat federale hulp gevraagd heeft, de staat waarin New Orleans ligt.
quote:
In response to the situation I have taken appropriate action under State law and directed the execution of the State Emergency Plan on August 26, 2005 in accordance with Section 501 (a) of the Stafford Act. A State of Emergency has been issued for the State in order to support the evacuations of the coastal areas in accordance with our State Evacuation Plan ...
Ik weet verder niet wie "I" is maar diegene heeft ook gefaald.
pi_30318615
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
Nog een nieuwsberichtje m.b.t. vorige titel van de slowchat:
[..]

Dit vonnis hadden we vandaag @ hoorcollege besproken
Ik ben helderziend.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30318789
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom verspillen, ik neem aan dat er in de stad NO (school)bussen zijn om mensen in veiligheid te brengen. Nagin heeft dus wel degelijk de middelen en verantwoordelijkheid om mensen in zijn stad in veiligheid te brengen als er een verplichte ontruiming is.
[..]
Met die bussen voorkom je geen nationale ramp. Bussen op een plein zetten is geen ontruiming organiseren. Daar komt zeker in zo'n kort tijdsbestek, echt wel wat meer bij kijken. Wat je daarvoor aan middelen en mensen nodig hebt:gehele ontruiming van een grote stad in een paar dagen, daar zul je het leger bij nodig hebben.
quote:
Maar dan nog ligt het falen bij de eerstverantwoordelijke dat de federale overheid vervolgens ook faalt is dan een domino effect.
Krek zo. De bestuurlijke verantwoordelijkheid rolt uiteindelijk omhoog. De president draagt meer verantwoordelijkheid dan een burgemeester.
quote:
Ja als de stad NO er niet was waren er geen slachtoffers te betreuren. What if scenario's zijn irrelevant.
Nee die zijn niet irrelevant. Gefundeerde kritiek gaat uit van reële alternatieven. Scenario's dus, die bij andere handelwijze zich voltrokken zouden hebben.
quote:
Kritiek is iets anders dan Fuck Bush op de muur zetten
Eensch. Volgens mij was dat ook alleen bedoeld als illustratie van de kritiek. Ik vermoed dat de kladschilder ook niet werkelijk Bush wil fucken
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:47:23 #17
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30318796
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:22 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Schuld van Amerika. .
Wat stinkt het hier.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30318809
Mail een Tweede-Kamerlid en krijg antwoord!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:52:32 #19
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30318991
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef sizzler het volgende:
Zet mij eens op de misschien-lijst van de pol-meet
pi_30319067
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Zet mij eens op de misschien-lijst van de pol-meet
Je komt gewoon. Punt.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:55:47 #21
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30319113
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je komt gewoon. Punt.
kom jij ook?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30319123
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je komt gewoon. Punt.
Plan het dan ook niet de 23e .
pi_30319124
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef sigme het volgende:
Met die bussen voorkom je geen nationale ramp. Bussen op een plein zetten is geen ontruiming organiseren. Daar komt zeker in zo'n kort tijdsbestek, echt wel wat meer bij kijken. Wat je daarvoor aan middelen en mensen nodig hebt:gehele ontruiming van een grote stad in een paar dagen, daar zul je het leger bij nodig hebben.
Onzin, heeft die stad geen ontruimingsplan, weer een lokale misser, om mensen te evacueren.
Ik vraag me sws af hoeveel mensen in de stad zijn achtergebleven die wel een auto hebben en waarom mensen zijn achtergebleven ondanks de verplichte ontruiming.
quote:
Krek zo. De bestuurlijke verantwoordelijkheid rolt uiteindelijk omhoog. De president draagt meer verantwoordelijkheid dan een burgemeester.
Klopt maar de president kan zich niet met elke stad in de VS persoonlijk bezighouden. De burgemeester is de eerste verantwoordelijke voor een stad daarna gaat het pas omhoog.
Dus als een beleid faalt is de burgemeester de eerst verantwoordelijke.
quote:
Nee die zijn niet irrelevant. Gefundeerde kritiek gaat uit van reële alternatieven. Scenario's dus, die bij andere handelwijze zich voltrokken zouden hebben.
Je kunt er hooguit van leren. Zodat je in de toekomst dit soort rampen kunt voorkomen.
In Zeeland was ook eerst de watersnoodramp nodig voordat de dijken werden verbeterd en het Deltaplan is ontstaan.
quote:
Eensch. Volgens mij was dat ook alleen bedoeld als illustratie van de kritiek. Ik vermoed dat de kladschilder ook niet werkelijk Bush wil fucken
Ik vind het tamelijk ongefundeerde kritiek en totaal niet nodig om er zolang bij stil te staan als je een reportage maakt.
pi_30319171
quote:
Helder antwoord je bent er goed uitgeluld sizzler .
pi_30319181
quote:
Vrouw benoemd tot vice-president Iran
Uitgegeven op 05 september 2005 om 17:12 uur

(Novum/AP) - De als ultraconservatief bekend staande Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een vrouw benoemd tot vice-president. De staatsradio berichtte maandag dat Fatemeh Javadi niet alleen vice-president wordt, maar dat ze tevens leiding gaat geven aan de overheidsinstantie die verantwoordelijk is voor milieubescherming.

Javadi was als professor in de geologie verbonden aan een Iraanse universiteit. Ook Ahmadinejads voorganger Mohammad Khatami had een vrouwelijke vice-president.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30319212
Ik wil Weinand Dyvendrek graag mailen en vragen wanneer hij eens echt gaat werken.

Parasiet eerste klas
pi_30319239
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil Weinand Dyvendrek graag mailen en vragen wanneer hij eens echt gaat werken.

Parasiet eerste klas
Stuur je het zelfde mailtje naar Wilders, Eerdmans en Zalm?
pi_30319247
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dan zal ze wel dood moeten
pi_30319289
quote:
En wat een waarheid .
quote:
zeker omdat dit probleem nogal eens wordt gebagetelliseerd.
Die is gemeen
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30319331
quote:

Parasiet eerste klas
Pak 'm dan liever op zijn onderzoek naar de zaak Veerman waar hij tenslotte toch mee akkoord ging, dan heb je een 'case'
pi_30319352
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helder antwoord je bent er goed uitgeluld sizzler .
Ze krabbelt gewoon terug. Eerst met veel bombarie roepen dat alle Marokkanen worden gediscrimineert en oeh, let ook even op het radicalisatieproces en nu de toegegeven mitsen en maaren.
pi_30319373
quote:
Israël stemt in met uitbreiding joodse nederzetting
Uitgegeven op 06 september 2005 om 07:47 uur, bijgewerkt om 10:54

(Novum/AP) - De Israëlische regering heeft ingestemd met de bouw van 117 wooneenheden in de joodse nederzetting Ariel op de Westoever. Dat hebben regeringsvertegenwoordigers dinsdag bekendgemaakt. Het bouwplan, dat in strijd is met de zogenoemde routekaart voor vrede, zal ongetwijfeld de woede opwekken van de Palestijnen, die willen dat alle joodse nederzettingen worden opgeheven. De Israëlische minister van onderwijs, Limor Livnat, zei dinsdag voor de radio dat de bouw in de nederzettingen door moet gaan, maar dat er om kritiek uit het buitenland te voorkomen beter geen ruchtbaarheid aan kan worden gegeven.

Israël maakte een aantal maanden geleden bekend op termijn drieduizend huizen te willen bouwen in Ariel. De nederzetting, waar 17.500 mensen wonen, zou daarmee bijna twee keer zo groot worden. De Verenigde Staten hebben Israël herhaaldelijk opgeroepen de uitbreiding van de nederzettingen op de Westoever te bevriezen. De Palestijnse onderhandelaar Saeb Erekat zei dat de bouwplannen vrede in de weg staan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30319382
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef du_ke het volgende:
Stuur je het zelfde mailtje naar Wilders, Eerdmans en Zalm?
De "carričre" van Wijnand is wel de meest trieste die ik ooit heb gezien.

Ik ken de carriere van Wilders, Eerdmans en Zalm niet
pi_30319415
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ze krabbelt gewoon terug. Eerst met veel bombarie roepen dat alle Marokkanen worden gediscrimineert en oeh, let ook even op het radicalisatieproces en nu de toegegeven mitsen en maaren.
Matig ze veegt gewoon de vloer aan met je verhaal...
pi_30319421
@Mutant, Iran staat in de arabische wereld dan ook bekend als een land dat illustreert dat strenge islam en sharia niet hoeft te leiden tot uitbanning van vrouwen uit het openbare leven. Zo zijn er erg veel vrouwelijke studentes aan de universiteit, volgens mij moet het tot de wereldtop behoren op gemiddeld opleidingsniveau van vrouwen.

Blijft een klote-land natuurlijk, politiek gezien, dat Iran.
pi_30319433
Het bouwplan, dat in strijd is met de zogenoemde routekaart voor vrede, zal ongetwijfeld de woede opwekken van de Palestijnen

Dieptejournalistiek, hoor.
pi_30319447
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De "carričre" van Wijnand is wel de meest trieste die ik ooit heb gezien.

Ik ken de carriere van Wilders, Eerdmans en Zalm niet
Komen ook niet verder dan wat ambtenarenfuncties en partijlikkerij.
pi_30319448
quote:

[..]

Je hebt een politiek antwoord hier.

Voor de anderen, lees het nog eens een paar keer door en je ziet dat Naima eigenlijk iets heel anders zegt dan het eerste berichtje waarop Sizzler reageerde.. de kunst van het weglaten en verdraaien.

Je moet Naima nageven dat ze dit zeer professioneel en doordacht heeft gedaan. Ik denk dat we in de toekomst wel meer van haar zullen horen
pi_30319472
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Tafkahs het volgende:
Pak 'm dan liever op zijn onderzoek naar de zaak Veerman waar hij tenslotte toch mee akkoord ging, dan heb je een 'case'
Ik heb liever geen milieu hippie's hier op de stoep
pi_30319486
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Schijnt heilige grond te zijn dus die gaan daar echt niet meer zonder slag of stoot weg .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30319487
quote:
Doe het dan, kale opschepper.
pi_30319513
SP lanceert Nota Popmuziek: Oorverdovend en Hartverwarmend

LOL, de SP maakt een diepe fout. Popmuziek staat voor populaire muziek dus dat financiert zich vanzelf wel. Ik neem aan dat de SP geen subsidies aan DJ Tiesto en Kane gaat geven .
pi_30319519
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef sigme het volgende:
@Mutant, Iran staat in de arabische wereld dan ook bekend als een land dat illustreert dat strenge islam en sharia niet hoeft te leiden tot uitbanning van vrouwen uit het openbare leven. Zo zijn er erg veel vrouwelijke studentes aan de universiteit, volgens mij moet het tot de wereldtop behoren op gemiddeld opleidingsniveau van vrouwen.

Blijft een klote-land natuurlijk, politiek gezien, dat Iran.
Wat dacht je van Irak voor de sancties en de oorlogen. Het land had een van de betere universiteiten en het aantal vrouwelijke studentes lag gigantisch hoog.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30319538
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Het bouwplan, dat in strijd is met de zogenoemde routekaart voor vrede, zal ongetwijfeld de woede opwekken van de Palestijnen

Dieptejournalistiek, hoor.
Hoezo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_30319541
quote:
Diende in 2004 een initiatiefnota over het wandelbeleid in, waarin onder meer aanleg van extra wandelpaden wordt bepleit

męn get a life
pi_30319554
Toen was de Islam daar ook nog minder strikt.
pi_30319562
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Doe het dan, kale opschepper.
Ik heb gewoon haar
pi_30319583
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef pberends het volgende:

LOL, de SP maakt een diepe fout. Popmuziek staat voor populaire muziek dus dat financiert zich vanzelf wel. Ik neem aan dat de SP geen subsidies aan DJ Tiesto en Kane gaat geven .
Populaire muziek is gewoon muziek die niet klassiek is, het heeft verder in principe niets met commercie te maken.
pi_30319599
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo?
Als iets in strijd is met de gemaakte afspraken, zullen de Palestijnen allicht boos worden, dat hoeft die journalist ons niet te vertellen.
pi_30319614
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef du_ke het volgende:
Toen was de Islam daar ook nog minder strikt.
Right Ze liepen daar ook in zwarte gewaden rond, ook gewoon ten tijde van Saddam hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30319656
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef pberends het volgende:

3voor12 is een van de weinige platformen dat zich inzet om popmuziek mogelijk te maken. Niemand zit te wachten op een zoveelste Kane of dj Tiesto..

Bij coolpolitics was er ook een dergelijk debat. De SP heeft goed opgelet

[ Bericht 1% gewijzigd door Tafkahs op 06-09-2005 14:17:00 ]
pi_30319671
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:08 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Populaire muziek is gewoon muziek die niet klassiek is, het heeft verder in principe niets met commercie te maken.
Lik m'n kont, kijk maar op vandale. Staat duidelijk dat het populair is. Ik neem aan dat de SP geen muziek dat al populair is wil gaan subsidieeren.
pi_30319679
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Right Ze liepen daar ook in zwarte gewaden rond, ook gewoon ten tijde van Saddam hoor.
Sadam streefde in het begin naar een meer seculiere haast socialistische staat volgens mij.
pi_30319711
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat dacht je van Irak voor de sancties en de oorlogen. Het land had een van de betere universiteiten en het aantal vrouwelijke studentes lag gigantisch hoog.
Ja, maar Irak stond volgens mij zeker niet bekend als goed (of streng) islamitisch. Zeker niet bij personen die Iran een voorbeeld vinden van deugdelijke islam, en van goede verweving religeuze waarden met politieke besturing.

Irak wordt (en werd) natuurlijk merendeels bevolkt door islamieten, maar de staatsinrichting was verder niet islamitisch.
pi_30319756
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Sadam streefde in het begin naar een meer seculiere haast socialistische staat volgens mij.
De politiek had in dat opzicht totaal niets met de samenleving an sich te maken. De samenleving was streng islamitisch, de politiek zelf niet. De gat tussen politiek en samenleving is te verklaren door het feit dat Saddam een dictator was.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30319767
In Iran zitten vrouwen op een andere plek in de bus dan mannen.

Ja vrouw vriendelijk land
pi_30319836
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef sigme het volgende:
Ja, maar Irak stond volgens mij zeker niet bekend als goed (of streng) islamitisch. Zeker niet bij personen die Iran een voorbeeld vinden van deugdelijke islam, en van goede verweving religeuze waarden met politieke besturing.
Die groep bestaat alleen onder Sijieten.
quote:
Irak wordt (en werd) natuurlijk merendeels bevolkt door islamieten, maar de staatsinrichting was verder niet islamitisch.
De staatsinrichting zegt niets (in dit geval) over de mate van religieusheid onder de bevolking.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:16:28 #59
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30319866
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef MrX1982 het volgende:

Net als negers en blanken in de bus in de VS.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30319895
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Maar tegenwoordig vrijwillig.
pi_30319935
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef George-Butters het volgende:

[..]

kom jij ook?
WS wel ja. Ik heb mezelf al onder het juiste lijstje gezet.
pi_30319955
Negers zijn een uitvinding van de Amerikaanse porno-industrie.
pi_30319958
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar tegenwoordig vrijwillig.
Ja maar dat is in Nederland ook.
pi_30320051
Maar du_ke, geef mij eens een surrealistisch wapenfeit, wil je?
pi_30320072
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef pberends het volgende:
Negers zijn een uitvinding van de Amerikaanse porno-industrie.
En die lange piemels zijn nep. Dat kan niet anders.
pi_30320075
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar du_ke, geef mij eens een surrealistisch wapenfeit, wil je?
Marokko heeft 3 atoombommen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30320080
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Lik m'n kont,
Lik je kont!
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef pberends het volgende:
kijk maar op vandale. Staat duidelijk dat het populair is. Ik neem aan dat de SP geen muziek dat al populair is wil gaan subsidieeren.
Hoe noem je muziek die niet op MTV komt dan?
pi_30320090
Onpopmuziek natuurlijk!
pi_30320124
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef MrX1982 het volgende:

Vrouwen worden anders behandeld dan mannen, dat hoeft niet perse onvriendelijk te zijn. Er wordt bij wet verschil gemaakt tussen vrouwspersonen en manspersonen, dat is een veel fundamenteler fout (maar daarom heet het ook religieus fundamentalisme toch?).

Overigens hebben we in NL ook nog maar juist een halve eeuw rechtsgelijkheid voor man en vrouw, en dan nog heeft dat op deelterreinen daarna nog wel eens bevochten moeten worden. Dus zó achterlijk is het nou ook weer niet, vergeleken met onze staatsinrichting.

Iran wordt vaak aangehaald (door voorstanders van islamitische staatsinrichting) als voorbeeld dat ook strenge islamitische wetgeving, met ongelijke rechten voor man en vrouw, niet persé leidt tot analfabete thuis opgesloten onderdrukte dozen.
Vrouwen hebben stemrecht, bekleden functies en volgen onderwijs. Dus het is niet allemaal kommer en kwel. In sommige landen, zonder islamitische staatsinrichting, zijn vrouwen er slechter aan toe.
pi_30320130
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Marokko heeft 3 atoombommen.
Van du_ke zelf, natuurlijk.
pi_30320139
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Van du_ke zelf, natuurlijk.
Wie zegt dat ik dat niet ben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30320165
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:

[..]

En die lange piemels zijn nep. Dat kan niet anders.
Dat is een mythe.
pi_30320208
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef George-Butters het volgende:
Dat was idd ook heel neger vriendelijk
pi_30320216
quote:
Dat is een mythe.
Dit is een mythe, van blanken die het niet kunnen velen.
pi_30320249
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dit is een mythe, van blanken die het niet kunnen velen.
Zolang ik het maar niet hoef te voelen.
pi_30320317
Overmorgen naar Najib Amhali
Allah Al Watan Al Malik
pi_30320321
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet ben.
Juist.
pi_30320365
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef sigme het volgende:
Vrouwen worden anders behandeld dan mannen, dat hoeft niet perse onvriendelijk te zijn. Er wordt bij wet verschil gemaakt tussen vrouwspersonen en manspersonen, dat is een veel fundamenteler fout (maar daarom heet het ook religieus fundamentalisme toch?).
Hetzelfde geldt dus voor het vroegere verschil tussen blanken en zwarten in de VS?
Dat was dus ook niet perse onvriendelijk maar gewoon het verschil aanduiden tussen blank en zwart.
quote:
Overigens hebben we in NL ook nog maar juist een halve eeuw rechtsgelijkheid voor man en vrouw, en dan nog heeft dat op deelterreinen daarna nog wel eens bevochten moeten worden. Dus zó achterlijk is het nou ook weer niet, vergeleken met onze staatsinrichting.
Hier was er toch geen onderscheid tussen mannen en vrouwen in de bus?
quote:
Iran wordt vaak aangehaald (door voorstanders van islamitische staatsinrichting) als voorbeeld dat ook strenge islamitische wetgeving, met ongelijke rechten voor man en vrouw, niet persé leidt tot analfabete thuis opgesloten onderdrukte dozen.
Vrouwen hebben stemrecht, bekleden functies en volgen onderwijs. Dus het is niet allemaal kommer en kwel. In sommige landen, zonder islamitische staatsinrichting, zijn vrouwen er slechter aan toe.
Ik had een tijdje terug een docu gezien over Iran maar dat was allemaal niet zo fris hoor
pi_30320525
!
pi_30320532
pi_30320560
Postopkrikker
pi_30320593
Ik ben en lul
Ik pis op schijt
Denk je dat het mij wat kan schelen
Als je mij eruit smijt?!
pi_30320606
Pump up the jam pump it up
While your feet are stomping
And the jam is pumpin'
Look ahead the crowd is jumping

Pump it up a little more
Get the party goin' on the dance floor
Seekers that's where the party's at
And you'll find out if you do that

All I want is a place to stay
Get your booty on the floor tonight
Make my day
All I want is a place to stay
Get your booty on the floor tonight
Make my day

Make my day
Make my day
Make my day

Don't you know we're heading to it
Come on let your booty do it
pi_30320619
Klassiek thema, ''uitwerpselen.''
pi_30320710
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben en lul
Ik pis op schijt
Denk je dat het mij wat kan schelen
Als je mij eruit smijt?!
Mooi.
pi_30320722
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt dus voor het vroegere verschil tussen blanken en zwarten in de VS?
Dat was dus ook niet perse onvriendelijk maar gewoon het verschil aanduiden tussen blank en zwart.
Het is niet perse onvriendelijk. In de praktijk vaak wel.
quote:
[..]

Hier was er toch geen onderscheid tussen mannen en vrouwen in de bus?
[..]
Nee. Ik weet trouwens niet of dat bus-onderscheid bij wet geregeld is in Iran. Ik zei iets over rechtsongelijkheid in NL. Zoals dat een vrouw automatisch handelsonbekwaam werd zodra zij in het huwelijk trad. De handelingsonbekwaamheid van gehuwde vrouwen werd opgeheven met ingang van 1 januari 1957.
quote:
Ik had een tijdje terug een docu gezien over Iran maar dat was allemaal niet zo fris hoor
Eensch. Ik zei toch al dat het een klote-land is, politiek gezien?
pi_30320782
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Mooi.
Ik warm mij nog even aan je icoon, daarna ga ik loempia's en kruidnoten eten.
pi_30320848
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:42 schreef sigme het volgende:
Het is niet perse onvriendelijk. In de praktijk vaak wel.
Hmm maar het gaat uiteindelijk wel om de praktijk
Zo is het communisme in de theorie een ideaal systeem maar dan de praktijk...
quote:
Nee, ik weet trouwens niet of dat bus-onderscheid bij wet geregeld is in Iran. Ik zei iets over rechtsongelijkheid in NL. Zoals dat een vrouw automatisch handelingsonbekwaam werd zodra zij in het huwelijk trad. De handelingsonbekwaamheid van gehuwde vrouwen werd opgeheven met ingang van 1 januari 1957.
Vrouwen zijn natuurlijk ook handelingsonbekwaam, geef ze een credit card en je bent failliet
quote:
Eensch. Ik zei toch al dat het een klote-land is, politiek gezien?
Klopt. Maar naast het politieke aspect ben je wel te spreken over de positie van de vrouw?

Ik ga weg, werken
pi_30321318
quote:
Zo is het communisme in de theorie een ideaal systeem
.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:04:14 #91
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30321391
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

.
MrX ?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30321415
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef George-Butters het volgende:

[..]

MrX ?
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:05:20 #93
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30321427
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:05 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

mmmm niet dus.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30321502
John D.?
pi_30321660
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
Zo is het communisme in de theorie een ideaal systeem maar dan de praktijk...
Hoe kan je dat nou zeggen? Communisme is op papier bijna nog beroerder dan in werkelijkheid.
quote:
Vrouwen zijn natuurlijk ook handelingsonbekwaam, geef ze een credit card en je bent failliet
Geef een man een kopje en hij geeft je z'n creditcard..
quote:
Klopt. Maar naast het politieke aspect ben je wel te spreken over de positie van de vrouw?

Ik ga weg, werken
Nou, relatief gezien (in de tijd, of vergeleken met een aantal andere landen) is de positie van vrouwen niet heel slecht, dat kan stukken minder. En dat is het te vaak ook (geweest). Maar ik vind de positie van vrouwen in het westen stukken beter. Principieel en in de praktijk.

Werkze! Ik ben bijna vrij, dan ga *ik* offline
pi_30321677
http://www.elsewhere.org/cgi-bin/postmodern

Een post-modernisme-generator!

Genereert willekeurige teksten die samen een post-modernisme-essay vormen. Inclusief bronvermelding! Klik op F5 voor nieuwe teksten.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:13:43 #97
93744 Finder_elf_towns
pi_30321701
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Allemaal nog restanten van het pre-totalitaire Iran, als de fundi's aan de top het willen, is dat allemaal voltooid verleden tijd. En die kant lijkt het nu wel op te gaan.
pi_30321766
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef sizzler het volgende:
http://www.elsewhere.org/cgi-bin/postmodern

Een post-modernisme-generator!

Genereert willekeurige teksten die samen een post-modernisme-essay vormen. Inclusief bronvermelding! Klik op F5 voor nieuwe teksten.
Dankzij je broer kende die ik al eerder.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:16:05 #99
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30321779
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30321867
Raad de quote:
quote:
De klassieke zero-sum fallacy laat zijn gezicht weer eens zien.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:21:44 #101
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30321942
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef RichardQuest het volgende:
Raad de quote:
[..]

Kaalhei!!!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30321987
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Allemaal nog restanten van het pre-totalitaire Iran, als de fundi's aan de top het willen, is dat allemaal voltooid verleden tijd. En die kant lijkt het nu wel op te gaan.
? Die fundamentalisten grepen tijdens de Islamitische Revolutie in 1979 de macht. En dat deden ze tamelijk grondig. Ik weet niet hoe de situatie onder de sjah was, maar ik betwijfel of de reli-fundi's meer dan 25 jaar stemrecht en opleidingsmogelijkheden hebben laten bestaan als ze dat liever hadden afgeschaft.

De Revolutioniare garde is trouwens bij tijden veel vrouwonvriendelijker geweest dan tegenwoordig, met standrechtelijke executies bij zichtbaar haar of lippenstift.

Het is natuurlijk best mogelijk dat in de toekomst in Iran vrouwen minder bewegingsvrijheid en ontplooiingsmogelijkheden gaan krijgen, maar wat ze nu hebben is echt met instemming van de reli-fundi's. Die laten namelijk niks over hun kant gaan.
pi_30322045
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:21 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Kaalhei!!!
Woei! Makkie hč...
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:28:25 #105
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30322153
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:25 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Woei! Makkie hč...
ja

Had ik het bij de 1e citaat dus ook al bij het rechte eind?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:28:41 #106
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30322162
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:26 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Blijft een lekkertje.
Inclusief jeneverneus!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:28:57 #107
93744 Finder_elf_towns
pi_30322174
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef sigme het volgende:

[..]

? Die fundamentalisten grepen tijdens de Islamitische Revolutie in 1979 de macht. En dat deden ze tamelijk grondig. Ik weet niet hoe de situatie onder de sjah was, maar ik betwijfel of de reli-fundi's meer dan 25 jaar stemrecht en opleidingsmogelijkheden hebben laten bestaan als ze dat liever hadden afgeschaft.

De Revolutioniare garde is trouwens bij tijden veel vrouwonvriendelijker geweest dan tegenwoordig, met standrechtelijke executies bij zichtbaar haar of lippenstift.

Het is natuurlijk best mogelijk dat in de toekomst in Iran vrouwen minder bewegingsvrijheid en ontplooiingsmogelijkheden gaan krijgen, maar wat ze nu hebben is echt met instemming van de reli-fundi's. Die laten namelijk niks over hun kant gaan.
Laat je eens wat beter informeren.
pi_30322221
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Laat je eens wat beter informeren.
Met plezier. Heb je een goed startpunt?
pi_30322289
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef George-Butters het volgende:

[..]

ja

Had ik het bij de 1e citaat dus ook al bij het rechte eind?
Uhm ja, dat stond boven mijn post .
pi_30322397
Bron, RQ?
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:38:09 #111
93744 Finder_elf_towns
pi_30322492
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Met plezier. Heb je een goed startpunt?
Wikipedia en google bevatten alle wijsheid.
pi_30322521
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

De bibliotheek ook, desondanks kan ik er toch boeken van Von Däniken halen.
pi_30322568
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

En alle domheid. Maar die 2 kan ik bedienen. Het gaat meer om het onderscheid. Mocht je een suggestie hebben over dit onderwerp (of een willekeurig ander), voorzien van enige argumenten, ben ik meestal niet te beroerd er even in te duiken.
pi_30322584
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:35 schreef Monidique het volgende:
Bron, RQ?
Intuitief mercantilisme

Mooi einde van het topic ook...
pi_30322644
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja! Heb ik gedaan ook, eeuwen geleden. Dat was grappig 20 jaar later kan ik me nog sommige van zijn theorieën voor de geest halen, briljante man
pi_30322681
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Is schijnwijsheid ook geen vorm van wijsheid?
pi_30322772
Ik heb eens een boek gelezen van ene James Churchward. Dat was geschreven zo rond 1900 en ging over het verloren continent Mu. Jan Pronk en Marcel van Dam waren nog niet aan de macht gekomen, dus toen mocht racisme nog. Hilarisch.
pi_30322781
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is schijnwijsheid ook geen vorm van wijsheid?
Mij verwarren sowieso niet... of wel...
pi_30323629
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Mij verwarren sowieso niet... of wel...
Dat verschilt per persoon

ik had gisteravond niet zoveel moeten blowen
pi_30323742
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Chewie het volgende:

ik had gisteravond niet zoveel moeten blowen
Niet tegen Johan zeggen, hoor!
pi_30324252
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet tegen Johan zeggen, hoor!
Ach wat, die had gisteravond niet zoveel moeten drinken.
pi_30324307
Ach wat is veel drinken?

Ik had die laatste sigaar en dat biertje ook moeten laten staan .
pi_30324606
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef du_ke het volgende:
Ach wat is veel drinken?
* sizzler is playing DJ Kicken - There ain't no party like an alcoholic party!
pi_30324709
Bedoel je nou dat mevr. Azough een callgirl is, sizzler?
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:45:30 #126
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30324787
* Tafkahs speelt Terielekst & Speeskees - Ik wil een meisje
pi_30324844
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

* sizzler is playing DJ Kicken - There ain't no party like an alcoholic party!
Och het wil wel helpen .
pi_30324887
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Bedoel je nou dat mevr. Azough een callgirl is, sizzler?
Neuh. Gewoon een extra aandachtstrekker. Op het forum van web-log mag je één keer je weblog promoten. Ik had dat als topictitel en meteen drie keer zoveel views als de andere bloggers.

Maar als ej wilt kan je haar wel mailen. Je ziet dat ze nogwel eens reageert.
pi_30324910
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef Tafkahs het volgende:
* Tafkahs speelt Terielekst & Speeskees - Ik wil een meisje
Een tragisch onderschat nummer.
pi_30324990
sizzler:

Hartelijk dank voor uw antwoord!

Naima:

Geen dank, het is altijd leuk als je kritische maar betrokken vragen krijgt. Houd je scherp...

Met vriendelijke groet,

Naima Azough

dinsdag 6 september 2005 @ 16:51:52 #131
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30325003
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Een tragisch onderschat nummer.
ik weet het, een roebel voor je gedachte
pi_30325042
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:51 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ik weet het, een roebel voor je gedachte
Ik ben geen hoer.
Maar goed, mijn gedachte luidt; Andronikos III.
pi_30325275
Mijn gedachte is: Hoe krijg ik dit verdomme voor morgen op een acceptabel niveau .
pi_30325363
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:58 schreef du_ke het volgende:
Mijn gedachte is: Hoe krijg ik dit verdomme voor morgen op een acceptabel niveau .
Wat? Je hardheid, je kapsel, je kennis?
pi_30325403
Een hoofdstuk .
pi_30325497
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:02 schreef du_ke het volgende:
Een hoofdstuk .
Laat Fok!kers het doen...
pi_30325540
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Laat Fok!kers het doen...
Als het maar geen ruimtelijke ordening is, .
pi_30325628
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:51 schreef sizzler het volgende:
sizzler:

Hartelijk dank voor uw antwoord!

Naima:

Geen dank, het is altijd leuk als je kritische maar betrokken vragen krijgt. Houd je scherp...

Met vriendelijke groet,

Naima Azough

Die moslima zou ik ook nog wel eens in der kont willen neuken.
pi_30325653
O, nou dat kan... nee, precies, liever niet.
pi_30325664
Der Kont?
pi_30325710
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Als het maar geen ruimtelijke ordening is, .
Deels en dat in combinatie met cultuurhistorie . Best leuk en aardig alleen ik mis nog een stukje inspiratie .
pi_30325742
Inspiratie? JSB.
pi_30325831
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deels en dat in combinatie met cultuurhistorie . Best leuk en aardig alleen ik mis nog een stukje inspiratie .
Zijn de socialistische heilstaten woonwijken Beijum en Leeuwenborg cultuurhistorisch genoeg?
pi_30325843
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deels en dat in combinatie met cultuurhistorie .
Toch hopelijk wek....Byzantijns?
pi_30325892
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Toch hopelijk wek....Byzantijns?
Helaas Die hebben niet gek veel directe invloed gehad op Roderwolde .
pi_30325909
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zijn de socialistische heilstaten woonwijken Beijum en Leeuwenborg cultuurhistorisch genoeg?
Bijna .
pi_30326020

Heeft Smitje op de website van de Socialistische partij lopen surfen?
pi_30326055
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Heeft Smitje op de website van de Socialistische partij lopen surfen?
Sinds wanneer zit de metro niet meer bij het openbaar vervoer?
pi_30326134
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Monidique het volgende:
Der Kont?
We moeten toch iets aan interracialgratie doen?
pi_30326913
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Niet? Die staat er ook bij hoor.
pi_30326957
Genoeg is genoeg
pi_30327045
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:55 schreef MrX1982 het volgende:
Genoeg is genoeg
Volgens geruchten staat er Fuck Bush op hun tourbus.
pi_30327062
quote:

[..]

En zou de basisschool bij het onderwijs horen?
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:04:30 #154
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30327099
quote:

Eerst met veel bombarie roepen dat alle Marokkanen worden gediscrimineert
Dat klopt. Let op: er wordt niet gesproken over afwijzigingen voor alle Marokkanen, maar dat er wel sprake is van discriminatie, en uiteraard geldt dat voor de gehele groep.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30327110
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Volgens geruchten staat er Fuck Bush op hun tourbus.
Ruig
pi_30327134
Genoeg is genoeg

Ik zie dat er ook net een thread is aangemaakt in NWS
pi_30327329
LOL @ NOS Journaal. 2 trouwnegers in New Orleans .
pi_30327389
Waarom spreken die oudjes "weblog" altijd uit als weblok .
pi_30327444
Omdat ze geen Engels kunnen.
pi_30327491
Hun uitspraak doet me meer aan dreadlocks denken. webLOCK. Kijk bij op de NOS webLOK.
pi_30327546
WebFOK
pi_30327778
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat klopt. Let op: er wordt niet gesproken over afwijzigingen voor alle Marokkanen, maar dat er wel sprake is van discriminatie, en uiteraard geldt dat voor de gehele groep.
Maar dat geldt alleen voor de bouwsector. Niet voor de detailhandel en de horeca. Dan klopt het dus niet als GL op haar website zet:
quote:
Het onderzoek toont aan dat Marokkaanse jongeren al op voorhand worden gediscrimineerd, vooral in de bouw.
pi_30327807
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:17 schreef pberends het volgende:
Waarom spreken die oudjes "weblog" altijd uit als weblok .
Beter dan dat ze we woe-eb site van maken. Alsof je het op zijn Surinaams uitspreekt.
pi_30327812
Ach die allochtone groepen discrimineren zelf ook bij bosjes. Ze hebben het graag over die autochtonen die ze van alles aandoen. Of die berbers die na 11 september demonstreerden dat ze er niets mee te maken hadden, omdat de terroristen arabieren waren .
pi_30327975
Een Ander Joods Geluid is meteen extreem-links omdat het tegen de bezetting van Arabisch land is?
pi_30328751
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

Maar dat geldt alleen voor de bouwsector. Niet voor de detailhandel en de horeca. Dan klopt het dus niet als GL op haar website zet:
[..]
Ze zegt volgens mij dat er daar ook verschillen zijn alleen dat deze niet wetenschappelijk aantoonbaar zijn.
pi_30329150
Ik wil nu wel wat kritiek leveren op het NOS Journaal. De voice-over en de presentator suggereerden dat er volgens Donner geen reden is te twijfelen aan Justitie, maar Donner zei toch wel wat anders. Even kijken of er geciteerd kan worden uit het Journaal van 18.00.
pi_30329415
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
Een Ander Joods Geluid is meteen extreem-links omdat het tegen de bezetting van Arabisch land is?
Tot wie richt jij je nu?
pi_30330347
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Tot wie richt jij je nu?
pi_30330412
En in general.
pi_30330451
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die wil ik wel op de bijeenkomst zien.
pi_30330459
Zei DrW dat het een extreem linkse organisatie was? Hoe kunnen die zich dan Joden noemen?!?!?
Allah Al Watan Al Malik
pi_30330480
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
Zei DrW dat het een extreem linkse organisatie was? Hoe kunnen die zich dan Joden noemen?!?!?
Er zijn ook extreem-linkse Joden.
pi_30330482
Wolfmans dus, niet Lupa_Lonesome.
pi_30330488
Hé hallo... jullie zijn er ook nog .
pi_30330590
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Er zijn ook extreem-linkse Joden.
Waar dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_30330594
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef kLowJow het volgende:
Dacht je het land Kaasrein te maken, ofzo?!
pi_30330608
DrW:
Karl Marx was ook van joodse afkomst. Toch schreef hij het anti-joodse pamflet "Zur Judefrage". Buiten dat zijn deze mensen typisch de Joden die in de Joodse raad zouden hebben gezeten gedurende de bezetting.

Pracissor:
verscheidenheid? Turkse en Marokkaanse organisaties samen met extreem-links noem ik niet zo veelzijdig.

Sorry, Wolfje zei het dus niet. Mijn fascisme-zoeker zal wel kapot zijn.
pi_30330642
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:58 schreef Monidique het volgende:
DrW:
Karl Marx was ook van joodse afkomst. Toch schreef hij het anti-joodse pamflet "Zur Judefrage". Buiten dat zijn deze mensen typisch de Joden die in de Joodse raad zouden hebben gezeten gedurende de bezetting.

Pracissor:
verscheidenheid? Turkse en Marokkaanse organisaties samen met extreem-links noem ik niet zo veelzijdig.

Sorry, Wolfje zei het dus niet. Mijn fascisme-zoeker zal wel kapot zijn.
Dus turkse en Marokkaanse organisaties zijn ook al extreem links.. wow.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30330658
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar dan?
'
pi_30330660
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze zegt volgens mij dat er daar ook verschillen zijn alleen dat deze niet wetenschappelijk aantoonbaar zijn.
Niet significant nee. De verschillen zijn te klein om niet op toeval te berusten. Daarbij was in de ene branche de groep Nederlandse bellers in het voordeel, maar in de andere branche de Marokkaanse groep! Maargoed, daar mag je statistisch gezien geen conclusies uit trekken. Gek trouwens dat er niets over geslacht wordt gezegd. In de branche waar Marokkanen minder vaak op gesprek mochten komen waren het alleen maar mannen die belde en in de andere branches waren het vrouwen. Als je al de conclusie wilt trekken dat Marokkanen achter gesteld worden, heb het dan in ieder geval over Marokkaanse jongens.
pi_30330678
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

'
[afbeelding]
Mooie tripod afbeelding, joodse organisatie?
Allah Al Watan Al Malik
pi_30330728
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mooie tripod afbeelding
Betekent dit dat je niets ziet?

pi_30330737
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef kLowJow het volgende:
Iedereen zonder sociaal leven zit hier.
pi_30330788
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Betekent dit dat je niets ziet?

[afbeelding]
Die is allang dood. Ik heb het over NU!
Allah Al Watan Al Malik
pi_30330803
We proberen allemaal een callgirl te winnen .
pi_30330975
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef du_ke het volgende:
Ik zie het aan mijn statistieken.
pi_30331095
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:10 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik zie het aan mijn statistieken.
Puh, ik had het al gelezen voordat er callgirls aan te pas kwamen hoor, ik kwam nog even terug om deel 1 ook te lezen. Reacties erop heb je zeker liever op je weblog dan hier?
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:13:49 #189
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30331109
quote:

[..]

Sinds Mark van der Horst dat geprivatiseerd heeft en een eigen betaalsysteem heeft geintroduceerd dat per januari 2006 in gebruik genomen gaat worden..
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:14:16 #190
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30331124
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef du_ke het volgende:
Waar kun je meedoen?
pi_30331130
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)/sb.dinsdag.1800.asf vanaf de derde minuut

Ik vind dat er een verschil is tussen "Donner benadrukt dat Justitie nog altijd te vertrouwen is" en "Vooralsnog staat het voor minister Donner vast: zijn Openbaar Ministerie is volledig te vertrouwen" enerzijds en na de vraag "Kunnen de mensen het OM nog vertrouwen?" "Ik ben het met u eens: dat is wat men van Justitie moet kunnen verwachten" anderzijds.
pi_30331269
Ik heb vandaag de mentoren gezien die jij mogelijk morgen gekregen zou hebben, en ik vind dat jij een aap bent. Zeker als je nog eens benadrukt dat een komma nooit gevolgd zou mogen worden door ''en''.
pi_30331315
Ik ben en aap.
pi_30331330
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

Iedereen zonder sociaal leven zit hier.
Laten we lekker links gaan doen. .
pi_30331529
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Reacties erop heb je zeker liever op je weblog dan hier?
'tuurlijk.

Maar ik denk dat ik de mail van Naima zo ook even in het betreffende topic zet.
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:32:29 #196
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30331814
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Laten we lekker links gaan doen. .
Links is ok
pi_30331957
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:25 schreef sizzler het volgende:

[..]

'tuurlijk.

Maar ik denk dat ik de mail van Naima zo ook even in het betreffende topic zet.
En weer een reactie erbij
pi_30331983
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:36 schreef sigme het volgende:

[..]

En weer een reactie erbij
pi_30331991
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:32 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Links is ok
Dag zeepdoos.
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:37:52 #200
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30332010
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dag zeepdoos.
Wie?
pi_30332092
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Wie?
Schuld van Sidekick.
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:41:59 #202
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30332170
Alles is de schuld van Sidekick!
pi_30332192
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:32 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Links is ok
! Maerycke !

Alles goed?
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:43:30 #204
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30332229
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

! Maerycke !

Alles goed?
* Maerycke hoort tegenwoordig bij de vijand...
Nog drie maanden en ik ben weer crew af!

Hoe is het met duke (met een streepje) ?
pi_30332321
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef Maerycke het volgende:

[..]

* Maerycke hoort tegenwoordig bij de vijand...
Nog drie maanden en ik ben weer crew af!
Ja dat is sneu inderdaad . Hoewel je het gevaar uiteraard het beste van binnenuit kunt bestrijden .
quote:
Hoe is het met duke (met een streepje) ?
Prima ben alleen een beetje gaar van het proberen m'n gedachten over postmoderne woonvormen op papier te krijgen .
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:47:16 #206
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30332369
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja dat is sneu inderdaad . Hoewel je het gevaar uiteraard het beste van binnenuit kunt bestrijden .
Ze vroegen me en in een moment van verstandsverbijstering zei ik nog ja ook!
quote:
[..]

Prima ben alleen een beetje gaar van het proberen m'n gedachten over postmoderne woonvormen op papier te krijgen .
Misschien gaat dat beter met meer bier?
pi_30332406
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ze vroegen me en in een moment van verstandsverbijstering zei ik nog ja ook!
[..]

Misschien gaat dat beter met meer bier?
Ehm zie ik enig verband tussen de 2 bovenstaande zinnen?

En bier, nog maar even niet heb net een bak koffie op al was dat ook geen succes met dit weer .
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:56:02 #208
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30332720
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:39 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Schuld van Sidekick.
Niet fout, wel links. Newbie.
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:57:35 #209
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30332788
Het wordt tijd voor de kloon "MoniWith", gezien de obsessie van JdW voor Monidique, die zelfs nog erger is dan Montov, dus.
pi_30332857
Ik mis SideQuest en Monikick.
pi_30332889
En wat is er mis met Johannique? Goed, het is een naam voor waiven, zoals helaas 2/3 van de nieuwe studentenpopulatie zou zeggen, maar wat dan nog?
pi_30333413
Waarschuwing, bevat smerige beelden, alleen voor 18+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://tmp.4chan.org/gif/src/1126008990230.gif
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:19:20 #213
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30333577
leech.png
pi_30334028
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef Tafkahs het volgende:
leech.png
?
Allah Al Watan Al Malik
pi_30334197
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
Waarschuwing, bevat smerige beelden, alleen voor 18+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klikken op het linkje leidt slechts naar http://img.4chan.org/leech.png

Er zijn daar helemaal geen beelden, laat staan smerige
pi_30334247
Ik heb net een aflevering van Desperate Housewives gezien.
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:40:11 #217
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30334350
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Ik heb net een aflevering van Desperate Housewives gezien.
Die zitten op fok! ook hoor
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:10:54 #218
93744 Finder_elf_towns
pi_30335555
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef Mutant01 het volgende:

Gaver, die jap heeft het goed te pakken.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:14:10 #219
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30335674
quote:
Nieuw virus koelt opgewonden pornosurfer af
Bron: Gazet Van Antwerpen

Het leven van de sekstoerist op het internet wordt een stukje moeilijker gemaakt. Een nieuw computervirus, genaamd Yusufali-A, maakt het kijken naar pornosites onmogelijk als je pc besmet is met het virus. De surfer wordt overspoelt met kerkelijke Koranteksten.

Teksten als 'penis', 'sex' of 'teen' (tiener) worden door het virus herkent en zo gauw dat het geval is, wordt het browservenster klein gemaakt en vliegen de pop-ups met Koranteksten je om de oren. De teksten staan er in onder meer Engels en Arabisch.

Het virus stopt zo gauw het venster, met de sekssite ervoor, gesloten word. De surfer wordt uitgelogd als men het scherm toch open houdt. Het verder ongevaarlijke virus is makkelijk te verwijderen, aldus beveiligingsbedrijf Sophos.
Allah ackbar
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:15:11 #220
93744 Finder_elf_towns
pi_30335714
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die wil ik wel op de bijeenkomst zien.
Ik wil mijn hond wel meenemen, maar die is nog autistischer dan zijn baasje.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:16:19 #221
93744 Finder_elf_towns
pi_30335759
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Allah ackbar
Mijn broertje van 10 kreeg dat scherm ook al.
pi_30335831
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Mijn broertje van 10 kreeg dat scherm ook al.
Opvoeding.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:18:56 #223
93744 Finder_elf_towns
pi_30335849
Ik ga weer het afval-tv der Nederlanden bekijken: Jensen!
pi_30335877
Daphne
pi_30336340
Godverdegodver de kurk wil niet uit m'n fles rose .
pi_30336503
En is nu zo verpoerd dat die fles vandaag wel leeg moet .
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:38:32 #227
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30336573
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef du_ke het volgende:
Godverdegodver de kurk wil niet uit m'n fles rose .
duw 'm er dan in (in de badkamer oid, dan kom je niet onder de kledder).

Waarom drink je trouwens rose? Dat drink je toch niet alleen dude
pi_30336679
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

duw 'm er dan in (in de badkamer oid, dan kom je niet onder de kledder).

Waarom drink je trouwens rose? Dat drink je toch niet alleen dude
Die fles moest een keer op en ik heb geen bier in huis . Ach ik voer m'n huisgenote straks nog wel wat .
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:42:38 #229
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30336738
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die fles moest een keer op en ik heb geen bier in huis . Ach ik voer m'n huisgenote straks nog wel wat .
Hhmja, het is wel de siliconenspray onder de dranken..
Good for you mate
pi_30337751
Barend en van Dorp is geen ene kont aan.
pi_30338158
Logisch

Boring en van Dorp

Jensen was leuk vanwege Daphne
pi_30338349
Goh wat mis ik mijn tv ...
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:22:31 #233
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30338375
tja, lekker boeiend
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:24:40 #234
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30338479
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef pberends het volgende:
Misschien dat PRDV er nog een zeteltje aan overhoudt voor Het grote POL-spel: De peilingen-aandelenmarkt
pi_30338885
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef pberends het volgende:
Duidelijk een geval van te lang doorgaan inderdaad. Maar ach ze strijken er mooi wat geld mee op wat weer goed is voor 's landsch schatkist .
pi_30338918
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik mis SideQuest en Monikick.
Nog één hybride entiteit te gaan.
47% van alle statistieken is nutteloos.
Mijn grootste kwaliteit is mijn ongeëvenaarde bescheidenheid van wereldformaat.
pi_30338972
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:35 schreef SideQuest het volgende:

[..]

Nog één hybride entiteit te gaan.
Sterf aan kanker.
pi_30339029
Lief zijn
pi_30339053
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef MrX1982 het volgende:
Lief zijn
Erg belangrijk inderdaad.

Al zal jij dat als ictautist wel niet snappen
pi_30339107
fok! is ook geen ruk aan vandaag .
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:44:38 #241
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339226
Tsk.. Ik ben er! Hoe kan het dan niet leuk zijn?
pi_30339304
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef du_ke het volgende:
Erg belangrijk inderdaad.

Al zal jij dat als ictautist wel niet snappen
Generalisatie +1

Sterf du_ke

ICT
pi_30339312
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef Maerycke het volgende:
Er zijn hybride klonen in het spel.
47% van alle statistieken is nutteloos.
Mijn grootste kwaliteit is mijn ongeëvenaarde bescheidenheid van wereldformaat.
pi_30339323
Maerycke
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:47:47 #245
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339356
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef SideQuest het volgende:

[..]

Er zijn hybride klonen in het spel.
Die zouden verboden moeten worden. Sowieso in POL trouwens. Iedereen zonder klonen. Dat zou het pas echt grappig maken..
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:47:59 #246
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339363
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
Maerycke
U bent?
pi_30339369
quote:
Maerycke
Heb jij weleens een foto gezien dan?
pi_30339386
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:47 schreef Maerycke het volgende:
U bent?
MrX
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:48:41 #249
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339392
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen
pi_30339404
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef sizzler het volgende:
Nee
pi_30339432
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef Maerycke het volgende:
oh sorry had je al even niet gezien .

Maar dit maakt de avond weer goed

[sub]Al kan die halve fles rose ook helpen [/sbu]
pi_30339465
Rosé, sinds wanneer ben je homo du_ke?
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:50:56 #253
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339472
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

oh sorry had je al even niet gezien .

Maar dit maakt de avond weer goed

[sub]Al kan die halve fles rose ook helpen [/sbu]
Ik zie inderdaad dat de effecten van de halve fles rosé reeds zichtbaar zijn
pi_30339482
quote:

[..]

Generalisatie +1

Sterf du_ke

ICT
Tja je hebt een keuze gemaakt en daar moet je maar mee leren leven .

Ach en generalisaties geloof ik niet zo in. Het zal de waarheid dus wel zijn .
pi_30339483
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee
Ze is vast heel lelijk. Anders had ze wel een foto geplaatst.
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:51:40 #256
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339501
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef sizzler het volgende:

[..]

Onwijs lelijk! Met wratten waar haren uitkomen enzo..
pi_30339523
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef du_ke het volgende:
Tja je hebt een keuze gemaakt en daar moet je maar mee leren leven .

Ach en generalisaties geloof ik niet zo in. Het zal de waarheid dus wel zijn .
Ja keuzes. Ik maak vaak verkeerde keuzes.

Maar kop op
pi_30339531
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:47 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Die zouden verboden moeten worden. Sowieso in POL trouwens. Iedereen zonder klonen. Dat zou het pas echt grappig maken..
Pff dan blijven wij met z'n tweeën over, ook gezellig maar toch anders.
pi_30339548
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef sizzler het volgende:
Dat vrees ik ook
pi_30339565
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen
Donkere krullen waren het toch ?
pi_30339578
Donkere krullen

Vrouwen met donker haar
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:54:02 #262
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339590
Sizzler had gewoon op moeten letten en Mr X is te nieuw.. foto's hebben er wel gestaan namelijk Maar dat is al een jaar geleden denk ik...
pi_30339614
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:50 schreef MrX1982 het volgende:
Rosé, sinds wanneer ben je homo du_ke?
had een fles rose en geen bier in huis .

Soms heb je geen keuze .
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:54:35 #264
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339615
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Donkere krullen waren het toch ?
Donkerrode krullen en volgens Sjors heb ik een pruillip..
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:54:37 #265
93744 Finder_elf_towns
pi_30339618
pberends is mijn kloon.
pi_30339622
Te nieuw ik zit al sinds 2003 op Fok
pi_30339635
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef du_ke het volgende:
had een fles rose en geen bier in huis .

Soms heb je geen keuze .
Ok acceptabel
pi_30339661
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:50 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad dat de effecten van de halve fles rosé reeds zichtbaar zijn
.

En ik heb geen kurk meer dus hij moet leeg vrees ik .
pi_30339717
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Sjors is ok, ik herinner me ook nog wel wat foto's kon er zeker mee door .
pi_30339743
Gadver dat geslijm
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:57:44 #271
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30339745
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef Maerycke het volgende:

[..]

die heb je inderdaad
pi_30339749
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
Te nieuw ik zit al sinds 2003 op Fok
De jaren gaan pas tellen op het moment dat je de POL SC binnenkomt.
pi_30339764
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Gadver dat geslijm
ictautisten .
pi_30339782
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef du_ke het volgende:
De jaren gaan pas tellen op het moment dat je de POL SC binnenkomt.
Dan ben ik idd redelijk nieuw
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:59:06 #275
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339791
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

die heb je inderdaad
Was jij er toen al, Harry?
pi_30339795
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef du_ke het volgende:
ictautisten .
Ga toch een boom knuffelen

ICT
pi_30339840
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ga toch een boom knuffelen

ICT
Met alle plezier .

Kotsen op je eigen soort .
pi_30339859
Krullen
pi_30339867
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan ben ik idd redelijk nieuw
Ik ben er vanaf het eerste polcafé maar of dat iets is om trots op te zijn .
pi_30339887
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef du_ke het volgende:
Met alle plezier .

Kotsen op je eigen soort .
Lul niet zo slap.

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel ICT mensen
Ik zie mezelf derhalve ook niet als ICT'er.
pi_30339899
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Was jij er toen al, Harry?

The greatest trick the devil ever pulled, was to make people believe he didn't exist
- The usual suspects
pi_30339902
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef sizzler het volgende:
Krullen
Petjes .
  woensdag 7 september 2005 @ 00:02:34 #283
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339906
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef sizzler het volgende:
Krullen

Dan hoef ik je ook geen foto te sturen dus.. Ook weer geregeld!
pi_30339908
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef du_ke het volgende:
Ik ben er vanaf het eerste polcafé maar of dat iets is om trots op te zijn .
Daarop kan ik wel een antwoord geven
NEE

pi_30339940
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Lul niet zo slap.

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel ICT mensen
Ik zie mezelf derhalve ook niet als ICT'er.
je doet toch zo'n autistische ict opleiding? Dan ben je ook ict'er kom op laat die ontkenningsfase eens achter je.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:03:32 #286
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30339942
Ik weet niet meer in welk POL café ik het eerst op kwam dagen.. wel vrij snel volgens mij..
pi_30339971
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Daarop kan ik wel een antwoord geven
NEE

Meer eey die werd nog geopend door Gelly .
pi_30339973
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef du_ke het volgende:
je doet toch zo'n autistische ict opleiding? Dan ben je ook ict'er kom op laat die ontkenningsfase eens achter je.
Ik heb meer economie in mijn studie
pi_30339981
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef Maerycke het volgende:
Ik weet niet meer in welk POL café ik het eerst op kwam dagen.. wel vrij snel volgens mij..
Zo hoort het toch ook?
pi_30339989
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef du_ke het volgende:
Meer eey die werd nog geopend door Gelly .
Gelly

Toch wel een van mijn grootste vrienden hier op Fok
pi_30339993
quote:
Het is wel kut dat je een beetje meer richting 40 neigt inderdaad
pi_30340014
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb meer economie in mijn studie
Nou dat helpt je autistenniveau naar beneden te halen .
  woensdag 7 september 2005 @ 00:07:14 #293
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30340050
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Het is wel kut dat je een beetje meer richting 40 neigt inderdaad
Och het leeftijdsverschil tussen ons is ook weer niet zó groot, Harry...
  woensdag 7 september 2005 @ 00:07:17 #294
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30340052
quote:
ICT-autist meldt: [POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II) - vrijdag 28 maart 2003 @ 15:24
pi_30340063
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef du_ke het volgende:
Nou dat helpt je autistenniveau naar beneden te halen .
Ach als je maar gelukkig bent
pi_30340065
bah, wat een rotopmerking weer..

Maerycke, het is altijd leuk als je langskomt
pi_30340087
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

ICT-autist meldt: [POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II) - vrijdag 28 maart 2003 @ 15:24
brrr daar was ik ook al actief .
  woensdag 7 september 2005 @ 00:08:38 #298
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30340092
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Verdorie zeg.. in deel 2 al En nog met iets intelligents ook!
  woensdag 7 september 2005 @ 00:09:00 #299
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30340103
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef Tafkahs het volgende:
bah, wat een rotopmerking weer..

Maerycke, het is altijd leuk als je langskomt
Always happy to insult you
pi_30340117
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Och het leeftijdsverschil tussen ons is ook weer niet zó groot, Harry...
Komt dat doordat Harry een uitgezakte ouwe lul is?
pi_30340153
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Verdorie zeg.. in deel 2 al En nog met iets intelligents ook!
Gelukkig heb je dat snel achter je gelaten.
pi_30340436
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Petjes .
Petjes EN krullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')