duw 'm er dan in (in de badkamer oid, dan kom je niet onder de kledder).quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef du_ke het volgende:
Godverdegodver de kurk wil niet uit m'n fles rose.
Die fles moest een keer op en ik heb geen bier in huisquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
duw 'm er dan in (in de badkamer oid, dan kom je niet onder de kledder).
Waarom drink je trouwens rose? Dat drink je toch niet alleen dude
Hhmja, het is wel de siliconenspray onder de dranken..quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die fles moest een keer op en ik heb geen bier in huis. Ach ik voer m'n huisgenote straks nog wel wat
.
Misschien dat PRDV er nog een zeteltje aan overhoudt voor Het grote POL-spel: De peilingen-aandelenmarktquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef pberends het volgende:
Barend en van Dorp is geen ene kont aan.
Duidelijk een geval van te lang doorgaan inderdaad. Maar ach ze strijken er mooi wat geld mee op wat weer goed is voor 's landsch schatkistquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef pberends het volgende:
Barend en van Dorp is geen ene kont aan.
Nog één hybride entiteit te gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik mis SideQuest en Monikick.
Sterf aan kanker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:35 schreef SideQuest het volgende:
[..]
Nog één hybride entiteit te gaan.
Erg belangrijk inderdaad.quote:
Generalisatie +1quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef du_ke het volgende:
Erg belangrijk inderdaad.
Al zal jij dat als ictautist wel niet snappen
Er zijn hybride klonen in het spel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef Maerycke het volgende:
Tsk.. Ik ben er! Hoe kan het dan niet leuk zijn?
Die zouden verboden moeten worden. Sowieso in POL trouwens. Iedereen zonder klonen. Dat zou het pas echt grappig maken..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef SideQuest het volgende:
[..]
Er zijn hybride klonen in het spel.
Heb jij weleens een foto gezien dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Heb jij weleens een foto gezien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |