1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | CDA 31 PvdA 50 VVD 25 SP 16 LPF 1 GroenLinks 10 D66 4 ChristenUnie 6 SGP 2 Wilders 5 PRDV 0 PvdD 0 |
Sterker nog, iedereen die het woord poll-buro goed kan spellen is uitgesloten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zijn familie en vrienden van medewerkers en medewerkers van het poll-bureau buitengesloten van mededinging?
Ik geloof dat de peiling om 22.30 op vrijdag wordt bekend gemaakt, maar dat kan nog wel eens verschillen. Als het de schijn heeft dat er met voorkennis is gehandeld, dan telt die niet mee. Dus probeer het niet op het allerlaatste moment te doen om de schijn te voorkomen. Dat is ook niet nodig omdat het om een peiling gaat "op basis van een tweewekelijks voortschrijdend gemiddelde" waarbij "de donderdag voorafgaand aan de rapportage" de laatste dag is die wordt meegenomen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:31 schreef heiden6 het volgende:
Wanneer is de uiterste tijd om in te mogen zetten, S.? Een seconde voor de uitzending, of heb je daar andere plannen voor?
Leuk idee trouwens.
Kan je dan niet wachten totdat dat uberhaupt weer gaat gebeuren?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:02 schreef sizzler het volgende:
Ik denk dat Peter R de Vries weer gaat stijgen op het moment dat hij weer met zijn kop op tv komt.
Hmmm, ik zit misschien idd wat te veel in de echte aandelenmarkt te denken. Peilingen reageren wat trager.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kan je dan niet wachten totdat dat uberhaupt weer gaat gebeuren?
Lees de OP nog eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:07 schreef rebelion het volgende:
Ik schrijf een put-optie op Wilders voor ¤100,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |