Stuur je het zelfde mailtje naar Wilders, Eerdmans en Zalm?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil Weinand Dyvendrek graag mailen en vragen wanneer hij eens echt gaat werken.
Parasiet eerste klas
Dan zal ze wel dood moetenquote:
En wat een waarheidquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef sizzler het volgende:
Mail een Tweede-Kamerlid en krijg antwoord!
Die is gemeenquote:zeker omdat dit probleem nogal eens wordt gebagetelliseerd.
Pak 'm dan liever op zijn onderzoek naar de zaak Veerman waar hij tenslotte toch mee akkoord ging, dan heb je een 'case'quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil Weinand Dyvendrek graag mailen en vragen wanneer hij eens echt gaat werken.
Parasiet eerste klas
Ze krabbelt gewoon terug. Eerst met veel bombarie roepen dat alle Marokkanen worden gediscrimineert en oeh, let ook even op het radicalisatieproces en nu de toegegeven mitsen en maaren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Helder antwoord je bent er goed uitgeluld sizzler.
quote:Israël stemt in met uitbreiding joodse nederzetting
Uitgegeven op 06 september 2005 om 07:47 uur, bijgewerkt om 10:54
(Novum/AP) - De Israëlische regering heeft ingestemd met de bouw van 117 wooneenheden in de joodse nederzetting Ariel op de Westoever. Dat hebben regeringsvertegenwoordigers dinsdag bekendgemaakt. Het bouwplan, dat in strijd is met de zogenoemde routekaart voor vrede, zal ongetwijfeld de woede opwekken van de Palestijnen, die willen dat alle joodse nederzettingen worden opgeheven. De Israëlische minister van onderwijs, Limor Livnat, zei dinsdag voor de radio dat de bouw in de nederzettingen door moet gaan, maar dat er om kritiek uit het buitenland te voorkomen beter geen ruchtbaarheid aan kan worden gegeven.
Israël maakte een aantal maanden geleden bekend op termijn drieduizend huizen te willen bouwen in Ariel. De nederzetting, waar 17.500 mensen wonen, zou daarmee bijna twee keer zo groot worden. De Verenigde Staten hebben Israël herhaaldelijk opgeroepen de uitbreiding van de nederzettingen op de Westoever te bevriezen. De Palestijnse onderhandelaar Saeb Erekat zei dat de bouwplannen vrede in de weg staan.
De "carrière" van Wijnand is wel de meest trieste die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef du_ke het volgende:
Stuur je het zelfde mailtje naar Wilders, Eerdmans en Zalm?
Matig ze veegt gewoon de vloer aan met je verhaal...quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ze krabbelt gewoon terug. Eerst met veel bombarie roepen dat alle Marokkanen worden gediscrimineert en oeh, let ook even op het radicalisatieproces en nu de toegegeven mitsen en maaren.
Komen ook niet verder dan wat ambtenarenfuncties en partijlikkerij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De "carrière" van Wijnand is wel de meest trieste die ik ooit heb gezien.
Ik ken de carriere van Wilders, Eerdmans en Zalm niet
Je hebt een politiek antwoord hier.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ze krabbelt gewoon terug. Eerst met veel bombarie roepen dat alle Marokkanen worden gediscrimineert en oeh, let ook even op het radicalisatieproces en nu de toegegeven mitsen en maaren.
Ik heb liever geen milieu hippie's hier op de stoepquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Tafkahs het volgende:
Pak 'm dan liever op zijn onderzoek naar de zaak Veerman waar hij tenslotte toch mee akkoord ging, dan heb je een 'case'
Doe het dan, kale opschepper.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Wat dacht je van Irak voor de sancties en de oorlogen. Het land had een van de betere universiteiten en het aantal vrouwelijke studentes lag gigantisch hoog.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef sigme het volgende:
@Mutant, Iran staat in de arabische wereld dan ook bekend als een land dat illustreert dat strenge islam en sharia niet hoeft te leiden tot uitbanning van vrouwen uit het openbare leven. Zo zijn er erg veel vrouwelijke studentes aan de universiteit, volgens mij moet het tot de wereldtop behoren op gemiddeld opleidingsniveau van vrouwen.
Blijft een klote-land natuurlijk, politiek gezien, dat Iran.
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Het bouwplan, dat in strijd is met de zogenoemde routekaart voor vrede, zal ongetwijfeld de woede opwekken van de Palestijnen
Dieptejournalistiek, hoor.
quote:Diende in 2004 een initiatiefnota over het wandelbeleid in, waarin onder meer aanleg van extra wandelpaden wordt bepleit
Ik heb gewoon haarquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Doe het dan, kale opschepper.
Populaire muziek is gewoon muziek die niet klassiek is, het heeft verder in principe niets met commercie te maken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef pberends het volgende:
SP lanceert Nota Popmuziek: Oorverdovend en Hartverwarmend
LOL, de SP maakt een diepe fout. Popmuziek staat voor populaire muziek dus dat financiert zich vanzelf wel. Ik neem aan dat de SP geen subsidies aan DJ Tiesto en Kane gaat geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |