abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30319212
Ik wil Weinand Dyvendrek graag mailen en vragen wanneer hij eens echt gaat werken.

Parasiet eerste klas
pi_30319239
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil Weinand Dyvendrek graag mailen en vragen wanneer hij eens echt gaat werken.

Parasiet eerste klas
Stuur je het zelfde mailtje naar Wilders, Eerdmans en Zalm?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30319247
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dan zal ze wel dood moeten
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30319289
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef sizzler het volgende:
Mail een Tweede-Kamerlid en krijg antwoord!
En wat een waarheid .
quote:
zeker omdat dit probleem nogal eens wordt gebagetelliseerd.
Die is gemeen
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30319331
quote:

Parasiet eerste klas
Pak 'm dan liever op zijn onderzoek naar de zaak Veerman waar hij tenslotte toch mee akkoord ging, dan heb je een 'case'
pi_30319352
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helder antwoord je bent er goed uitgeluld sizzler .
Ze krabbelt gewoon terug. Eerst met veel bombarie roepen dat alle Marokkanen worden gediscrimineert en oeh, let ook even op het radicalisatieproces en nu de toegegeven mitsen en maaren.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30319373
quote:
Israël stemt in met uitbreiding joodse nederzetting
Uitgegeven op 06 september 2005 om 07:47 uur, bijgewerkt om 10:54

(Novum/AP) - De Israëlische regering heeft ingestemd met de bouw van 117 wooneenheden in de joodse nederzetting Ariel op de Westoever. Dat hebben regeringsvertegenwoordigers dinsdag bekendgemaakt. Het bouwplan, dat in strijd is met de zogenoemde routekaart voor vrede, zal ongetwijfeld de woede opwekken van de Palestijnen, die willen dat alle joodse nederzettingen worden opgeheven. De Israëlische minister van onderwijs, Limor Livnat, zei dinsdag voor de radio dat de bouw in de nederzettingen door moet gaan, maar dat er om kritiek uit het buitenland te voorkomen beter geen ruchtbaarheid aan kan worden gegeven.

Israël maakte een aantal maanden geleden bekend op termijn drieduizend huizen te willen bouwen in Ariel. De nederzetting, waar 17.500 mensen wonen, zou daarmee bijna twee keer zo groot worden. De Verenigde Staten hebben Israël herhaaldelijk opgeroepen de uitbreiding van de nederzettingen op de Westoever te bevriezen. De Palestijnse onderhandelaar Saeb Erekat zei dat de bouwplannen vrede in de weg staan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30319382
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef du_ke het volgende:
Stuur je het zelfde mailtje naar Wilders, Eerdmans en Zalm?
De "carrière" van Wijnand is wel de meest trieste die ik ooit heb gezien.

Ik ken de carriere van Wilders, Eerdmans en Zalm niet
pi_30319415
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ze krabbelt gewoon terug. Eerst met veel bombarie roepen dat alle Marokkanen worden gediscrimineert en oeh, let ook even op het radicalisatieproces en nu de toegegeven mitsen en maaren.
Matig ze veegt gewoon de vloer aan met je verhaal...
pi_30319421
@Mutant, Iran staat in de arabische wereld dan ook bekend als een land dat illustreert dat strenge islam en sharia niet hoeft te leiden tot uitbanning van vrouwen uit het openbare leven. Zo zijn er erg veel vrouwelijke studentes aan de universiteit, volgens mij moet het tot de wereldtop behoren op gemiddeld opleidingsniveau van vrouwen.

Blijft een klote-land natuurlijk, politiek gezien, dat Iran.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30319433
Het bouwplan, dat in strijd is met de zogenoemde routekaart voor vrede, zal ongetwijfeld de woede opwekken van de Palestijnen

Dieptejournalistiek, hoor.
pi_30319447
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De "carrière" van Wijnand is wel de meest trieste die ik ooit heb gezien.

Ik ken de carriere van Wilders, Eerdmans en Zalm niet
Komen ook niet verder dan wat ambtenarenfuncties en partijlikkerij.
pi_30319448
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je hebt een politiek antwoord hier.

Voor de anderen, lees het nog eens een paar keer door en je ziet dat Naima eigenlijk iets heel anders zegt dan het eerste berichtje waarop Sizzler reageerde.. de kunst van het weglaten en verdraaien.

Je moet Naima nageven dat ze dit zeer professioneel en doordacht heeft gedaan. Ik denk dat we in de toekomst wel meer van haar zullen horen
pi_30319472
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Tafkahs het volgende:
Pak 'm dan liever op zijn onderzoek naar de zaak Veerman waar hij tenslotte toch mee akkoord ging, dan heb je een 'case'
Ik heb liever geen milieu hippie's hier op de stoep
pi_30319486
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Schijnt heilige grond te zijn dus die gaan daar echt niet meer zonder slag of stoot weg .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30319487
quote:
Doe het dan, kale opschepper.
pi_30319513
SP lanceert Nota Popmuziek: Oorverdovend en Hartverwarmend

LOL, de SP maakt een diepe fout. Popmuziek staat voor populaire muziek dus dat financiert zich vanzelf wel. Ik neem aan dat de SP geen subsidies aan DJ Tiesto en Kane gaat geven .
pi_30319519
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef sigme het volgende:
@Mutant, Iran staat in de arabische wereld dan ook bekend als een land dat illustreert dat strenge islam en sharia niet hoeft te leiden tot uitbanning van vrouwen uit het openbare leven. Zo zijn er erg veel vrouwelijke studentes aan de universiteit, volgens mij moet het tot de wereldtop behoren op gemiddeld opleidingsniveau van vrouwen.

Blijft een klote-land natuurlijk, politiek gezien, dat Iran.
Wat dacht je van Irak voor de sancties en de oorlogen. Het land had een van de betere universiteiten en het aantal vrouwelijke studentes lag gigantisch hoog.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30319538
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Het bouwplan, dat in strijd is met de zogenoemde routekaart voor vrede, zal ongetwijfeld de woede opwekken van de Palestijnen

Dieptejournalistiek, hoor.
Hoezo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_30319541
quote:
Diende in 2004 een initiatiefnota over het wandelbeleid in, waarin onder meer aanleg van extra wandelpaden wordt bepleit

mên get a life
pi_30319554
Toen was de Islam daar ook nog minder strikt.
pi_30319562
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Doe het dan, kale opschepper.
Ik heb gewoon haar
pi_30319583
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef pberends het volgende:
SP lanceert Nota Popmuziek: Oorverdovend en Hartverwarmend

LOL, de SP maakt een diepe fout. Popmuziek staat voor populaire muziek dus dat financiert zich vanzelf wel. Ik neem aan dat de SP geen subsidies aan DJ Tiesto en Kane gaat geven .
Populaire muziek is gewoon muziek die niet klassiek is, het heeft verder in principe niets met commercie te maken.
pi_30319599
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo?
Als iets in strijd is met de gemaakte afspraken, zullen de Palestijnen allicht boos worden, dat hoeft die journalist ons niet te vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')