Waar dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er zijn ook extreem-linkse Joden.
Dus turkse en Marokkaanse organisaties zijn ook al extreem links.. wow.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:58 schreef Monidique het volgende:
DrW:
Karl Marx was ook van joodse afkomst. Toch schreef hij het anti-joodse pamflet "Zur Judefrage". Buiten dat zijn deze mensen typisch de Joden die in de Joodse raad zouden hebben gezeten gedurende de bezetting.
Pracissor:
verscheidenheid? Turkse en Marokkaanse organisaties samen met extreem-links noem ik niet zo veelzijdig.
Sorry, Wolfje zei het dus niet. Mijn fascisme-zoeker zal wel kapot zijn.
Niet significant nee. De verschillen zijn te klein om niet op toeval te berusten. Daarbij was in de ene branche de groep Nederlandse bellers in het voordeel, maar in de andere branche de Marokkaanse groep! Maargoed, daar mag je statistisch gezien geen conclusies uit trekken. Gek trouwens dat er niets over geslacht wordt gezegd. In de branche waar Marokkanen minder vaak op gesprek mochten komen waren het alleen maar mannen die belde en in de andere branches waren het vrouwen. Als je al de conclusie wilt trekken dat Marokkanen achter gesteld worden, heb het dan in ieder geval over Marokkaanse jongens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zegt volgens mij dat er daar ook verschillen zijn alleen dat deze niet wetenschappelijk aantoonbaar zijn.
Iedereen zonder sociaal leven zit hier.quote:
Die is allang dood. Ik heb het over NU!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niets ziet?
[afbeelding]
Ik zie het aan mijn statistieken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef du_ke het volgende:
We proberen allemaal een callgirl te winnen.
Puh, ik had het al gelezen voordat er callgirls aan te pas kwamen hoor, ik kwam nog even terug om deel 1 ook te lezen. Reacties erop heb je zeker liever op je weblog dan hier?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zie het aan mijn statistieken.
Sinds Mark van der Horst dat geprivatiseerd heeft en een eigen betaalsysteem heeft geintroduceerd dat per januari 2006 in gebruik genomen gaat worden..quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit de metro niet meer bij het openbaar vervoer?
Waar kun je meedoen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef du_ke het volgende:
We proberen allemaal een callgirl te winnen.
Laten we lekker links gaan doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Iedereen zonder sociaal leven zit hier.
'tuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Reacties erop heb je zeker liever op je weblog dan hier?
Links is okquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Laten we lekker links gaan doen..
En weer een reactie erbijquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
'tuurlijk.
Maar ik denk dat ik de mail van Naima zo ook even in het betreffende topic zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |