Het leuke was dat Rob net verteld had aan Dido dat hij een deel van zijn budget gaat opofferen om leuke kleren voor Tanja te kopen. Gaat hij later naar Tanja en blijkt het dat ze totaal geen interesse heeft voor nieuwe of andere kledingquote:Op maandag 5 september 2005 16:26 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Echt trailertrash dus ... gisteren dat verhaal nog gehoord over haar ex voor de antiliaan die aan de coke zat, gokte haar sloeg..etc![]()
ze zijn 't nu aan 't testen ofzo? maar geen beeldquote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op stream 4 hebben ze het over mastrubatie in het huis
Af en toe ja... Toch 7 uur per dag hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
scanman, slaap jij af en toe ook nog????
Joost ligt er weer leuk bij!
En? Kregen ze dat echt?quote:linda: en waneer gaat er nu iemand seks hebben in huis
roel kondigt aan dat die zeker keer gaat mastruberen
dido tegen menno en roel: volgens mij hebben jullie dat al een keer gedaan
dido: ja nu krijgen jullie een rood hoofd
Oh van daar die filantropische actie had ik net even gemist!quote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het leuke was dat Rob net verteld had aan Dido dat hij een deel van zijn budget gaat opofferen om leuke kleren voor Tanja te kopen. Gaat hij later naar Tanja en blijkt het dat ze totaal geen interesse heeft voor nieuwe of andere kleding
Ze zijn op zoek naar het beste masturbatie plekje in het huis...eerst de plee gecheckt nu de slaapkamer!quote:Op maandag 5 september 2005 16:42 schreef vw_caddy het volgende:
Ik schakel net in, waarom liggen ze in de slaapkamer ipv buiten?
Geweldigquote:Op maandag 5 september 2005 16:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar het beste masturbatie plekje in het huis...eerst de plee gecheckt nu de slaapkamer!![]()
Hoop voor een rol ductape zodat ze haar mond kunnen afplakken!quote:Op maandag 5 september 2005 16:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
voor wat belt chantal
ze haar afscheids kaartjes terug van BB. Die hebben de andere ook zegt ze.quote:Op maandag 5 september 2005 16:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
voor wat belt chantal
Huhquote:Op maandag 5 september 2005 16:47 schreef milagro het volgende:
Lieske heeft nog nooit gepijpt.
Mooie scans Scanman! Zo lijkt Linda best knap! Begin haar steeds leuker te vinden!quote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Menno vraagt of Lieske even bij hem komt liggen. Lieske doet het.... eventjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens Tanja heeft Lieske al de nodige seksuele ervaringen opgedaan, dus het verbaast mequote:
ik denk toch iets anders !!:Pquote:Op maandag 5 september 2005 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
kwijl van rikkert??? hahhaha
Nee dat mag niet van Tanja en Chantalquote:Op maandag 5 september 2005 17:03 schreef sannuh het volgende:
hebben roel en lieske al wat?
Lieske is een "vuile slet" volgens hun!quote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef sannuh het volgende:
Mag niet van Tanja en Chantal? Ik vind ze zo' n leuk stelletje!!!
maar ze pijpt niet!quote:Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske is een "vuile slet" volgens hun!
Dat zei hij dus nietquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef BBscanner het volgende:
Roel; ze vroegen bij de BB intake, stel dat er een man op je zou vallen, wat zou je dan doen?
Roel; dan zou ik hem een beuk verkopen!
Vanavond als ze weer eens een weekopdracht krijgen??quote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef Falco het volgende:
Nu is het weer erg oninteressant. Wanneer gaan er mensen janken?
14 dagen fietsen.... gna gna gnaquote:Op maandag 5 september 2005 17:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Vanavond als ze weer eens een weekopdracht krijgen??
quote:Op maandag 5 september 2005 17:16 schreef jalla het volgende:
chantal heeft wel vaker de neiging om op ongewenste momenten in beeld te komen
eigelijk elke keer dat ze in beeld komt
Ok, dus met andere woorden: Lieske is het liefst een onderdanig sletje, Roel is bi, en Rukkert hangt de über-hetero uit om te verbergen dat-ie nicht is.quote:Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Iemand vroeg Roel wat hij zou doen als een jongen in het huis verliefd op het werd.
"Ik zou hem geen beuk verkopen ofzo", zegt Roel. "Het is niet echt een belediging ofzo".
Lieske heeft bij sexuele fantasie "S.M." ingevuld.
Roel fantaseert over een vrouwen van een hockeyteam die al drie jaar op een onbewoond eiland zitten .... en dan komt hij daar ook aan!
quote:Op maandag 5 september 2005 17:19 schreef ChantalC het volgende:
Hoeveel van jullie zitten nu met de broek op de enkels?
waarom zouden we?quote:Op maandag 5 september 2005 17:19 schreef ChantalC het volgende:
mis ik een stream of moet ik geil worden van zwart beeldquote:Op maandag 5 september 2005 17:19 schreef ChantalC het volgende:
Broek?? Die heb ik vanmiddag al uit gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 17:19 schreef ChantalC het volgende:
Wees blij!! Ik ben even ergens anders gaan luisterenquote:Op maandag 5 september 2005 17:22 schreef LuQas het volgende:
Ben ik de enige die geen beeld heeft op 3 en 4? Ik heb alleen maar geluid
ben het ook wel eens met hem.quote:Op maandag 5 september 2005 17:23 schreef BBscanner het volgende:
Echt een hele goeie actie dit van Roel!! Eindelijk steunt hij Lieske!
Hahah me2!! Ze wachten precies met de "dingen" tot ong. 5 uur als iedereen klaar is met werkenquote:Op maandag 5 september 2005 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik was om 17:00 uur al klaar met werken maar ga pas weg hier als ze hebben gezoent!
dat denk ik ook.quote:Op maandag 5 september 2005 17:24 schreef jalla het volgende:
denk dat lieske evt meer spel speelt dan roel, vind roel wel sympathiek maar hij laat zich iets te makkelijk inpakken door de vrouwen (dido.ingrid lieske) heb ik soms het idee
roel heeft best vaak gelijk alleen door die blow stem waarmee die alles zegt heeft hij beetje de schijn tegenquote:Op maandag 5 september 2005 17:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik denk dat Roel nu wel erg gelijk heeft in wat hij zegt. Lieske is gewoon echt en de rest is kut idd. En Rob vroeger arm.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:26 schreef BBscanner het volgende:
Roel noem nu eens namen!!! Zeg Lieske eens dat CHANTAL die bitch is die zo nep doet!
Ik denk dat ze beide geen spel spelen. Ik denk wel dat Lieske erg naar de jongens toetrekt omdat de vrouwen haar niet mogen. Daarbij is Roel gewoon een geschikte vent die makkelijk in de omgang is. Hij kan met iedereen wel goed, misschien Rob af en toe minder. Maar die was dan ook arm vroeger.quote:
Ik denk dat Lieske sowieso naar de mannen trekt en dat dáárom de vrouwen haar niet mogen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beide geen spel spelen. Ik denk wel dat Lieske erg naar de jongens toetrekt omdat de vrouwen haar niet mogen. Daarbij is Roel gewoon een geschikte vent die makkelijk in de omgang is. Hij kan met iedereen wel goed, misschien Rob af en toe minder. Maar die was dan ook arm vroeger.
Ik denk ook niet dat iedereen stemt. Kan me geen Linda voorstellen discussierend over marktwerking in de zorg bijv.quote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef milagro het volgende:
nou ik heb Rob en Joost toch ook wel politieke of andere uitgesproken meningen horen verkondigen.
Ik denk niet dat alle anderen het laten uit taktiek,maar gewoon omdat ze daar niet mee bezig zijn.
Linda, Nathalie Ralph in ieder geval niet, DIdo ook niet zo.
is dat de concurrentie en jaloezie waar je rekening mee moet houden?quote:Op maandag 5 september 2005 17:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske sowieso naar de mannen trekt en dat dáárom de vrouwen haar niet mogen.
Ze heeft dat ook buitenshuis, zegt ze.
Haar moeder zei ook dat ze altijd rond de jongens hangt.
Als je in een groep komt als vrouw "moet" je ook éérst de ander vrouwen voor je winnen en je dán pas op de mannen richten.
als aantrekkelijke vrouw in een grote groep wel ja.quote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is dat de concurrentie en jaloezie waar je rekening mee moet houden?
Menno heeft gezegd hij geen politieke uitspraken zal doen. Hij heeft het boek de Queste gelezen (hoe win je BB)...hier zal wel in hebben gestaan dat je je beter niet kan uitlaten over politieke voorkeuren.quote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iedereen stemt. Kan me geen Linda voorstellen discussierend over marktwerking in de zorg bijv.![]()
Van Joost weten we iig wel dat ie D66 stemt, Lieske stemt VVD (omdat ze Zalm zo'n schatje vindt) en Roel vermoedelijk SP. Verder zou ik geen idee hebben.
Nee uiteraard zijn het haar vrienden/kenissen niet, want ze haat ze. Maar ze ziet die brallertjes wel door Groningen slingeren.quote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef BBscanner het volgende:
Lieske; "Tanja kent mensen van Vindicat en daarom scheert ze mij over een kam met hun"
Kan me moeilijk voorstellen dat Trailer Trash Tanja vrienden/kennisen heeft bij Vindicat!
Dat bedoel ik juist! Wel haar mening er over gallen maar ze kent ze echt dus niet! Vies vuil Trailer Trash Mens!quote:Op maandag 5 september 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee uiteraard zijn het haar vrienden/kenissen niet, want ze haat ze. Maar ze ziet die brallertjes wel door Groningen slingeren.
en Tanja zit in 'de lounge' te observeren en op te slaan, en te balen natuurlijkquote:
Was heel lief inderdaad. Had hij dat maar veel eerder gedaan!quote:Op maandag 5 september 2005 17:23 schreef BBscanner het volgende:
Echt een hele goeie actie dit van Roel!! Eindelijk steunt hij Lieske!
Dan hadden ze bij jou zeker het licht aan? Ik heb het niet gezienquote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske lag in dr blote tieten tegen roel aan, how obvious can it be
Als dát zo is dan ben ik écht heeeel blij dat ik geen vrouw ben.quote:Op maandag 5 september 2005 17:40 schreef milagro het volgende:
Tanja komt vannacht wel weer uit haar nest, als Chantal of die gasten er nog zitten, en als Lieske erin ligt...
dan word er denk ik wel wat gezegd als ze weer zo tekeer gaat.quote:Op maandag 5 september 2005 17:40 schreef milagro het volgende:
Tanja komt vannacht wel weer uit haar nest, als Chantal of die gasten er nog zitten, en als Lieske erin ligt...
Nee da's waar, je moet eerst jarenlang met die balletjes geneukt hebben om te kunnen beoordelen dat het percentage stierlijk vervelende arrogante nitwits nogal hoog is binnen het corps.quote:Op maandag 5 september 2005 17:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist! Wel haar mening er over gallen maar ze kent ze echt dus niet! Vies vuil Trailer Trash Mens!![]()
hoezo?quote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Als dát zo is dan ben ik écht heeeel blij dat ik geen vrouw ben.
Ik trok de conclusie dat Tanja dan zou gaan heksen over Lieske. En ik heb niet het idee dat jongens uit de nest komen om andere jongens af te zeiken.quote:
als Roel er zit wel.quote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef b0ng het volgende:
[..]
dan word er denk ik wel wat gezegd als ze weer zo tekeer gaat.
hoop ik in ieder geval![]()
ook niet alle vrouwen, hoorquote:Op maandag 5 september 2005 17:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik trok de conclusie dat Tanja dan zou gaan heksen over Lieske. En ik heb niet het idee dat jongens uit de nest komen om andere jongens af te zeiken.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ook niet alle vrouwen, hoor
alleen zij met weinig sex appeal
zelf die heeft het gehad met haarquote:Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef surferr het volgende:
Tanja lijkt op een reactie te wachten van haar kind maar lijkt die niet te krijgen..
quote:Op maandag 5 september 2005 17:48 schreef jalla het volgende:
dat kind komt ter wereld als de eerste bb baby
die gaat straks in reclames vette cheques innen voor mammie haar crack pijpje
quote:Op maandag 5 september 2005 17:47 schreef milagro het volgende:
[..]
zelf die heeft het gehad met haar![]()
"jeetje, mam, ik vind je even zo niet tof, nu, ik kom er niet uit voor mijn 4e, dus gebruik die tijd "![]()
Meer dan Tanja!quote:Op maandag 5 september 2005 17:49 schreef lambrusco_bianco het volgende:
wat nou luie instelling van tanja???!!! kijk eens naar de rest.. wat doen zij dan?
ik denk het laatste.quote:Op maandag 5 september 2005 17:50 schreef phileine het volgende:
zijn Roel en Lieske nou een setje? Of was dit gewoon een fijne hart onder de riem van Roel voor Lieske?
Ze is zwanger , niet terminaalquote:Op maandag 5 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
tanja mag best lui zijn, ze is hoogzwanger
dat verwijt ik haar dan ook niet
kom op, geen enkele hoogzwangere vrouw is druk in het huishouden of anderzins bezig (en zo wel dan zou daar weer kritiek op zijn)quote:
Juist, net als dat ze op het laatst nog is op die fiets ging en zei: "óh, dit had ik best gekunt!"quote:
dikke ton slet??quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef nodisch18 het volgende:
Weer een nieuwe peuk voor die dikke-ton-slet...
Jaaa,,, máár, bij haar is het wel héél erg, dat bedoeld hij!quote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dikke ton slet??
praat in godsnaam is normaal over een vrouw!
vind dit echt niet kunnen
wil je later kinderen als je groot bent? grow up.... een vrouw zet uit als ze zwanger is.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef nodisch18 het volgende:
Weer een nieuwe peuk voor die dikke-ton-slet...
Bolle mag toch wel?? Zo noemen ze haar in het huis ookquote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dikke ton slet??
wil je later kinderen als je groot bent? grow up.... een vrouw zet uit als ze zwanger is.
Zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef b0ng het volgende:
dat is haar 4de peuk vandaag ofniet?
Dat is toch ook zo??quote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef jalla het volgende:
joost en dido besrpeken de mannelijkheid van rob, alsof het 2 vrouwen zijn die over een man praten
Ben jij de zus?quote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dikke ton slet??
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bolle mag toch wel?? Zo noemen ze haar in het huis ook![]()
Rob is de broer van Johan Cruijffquote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef jalla het volgende:
rob : dido zit nog steeds op het niveau van uuh dido![]()
Ben je zelf een "grote" vrouw?quote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
Gelukkig welquote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef jalla het volgende:
vind rob af en toe werkelijk briljant in hoe hij dingen zegt, hij heeft echt humor, maar ben een van de weinige hier die dat vind
Nee ik ben geen zus van tanja... ben een iets oudere vrouwe en kijk een tikkeltje anders tegen zulke zaken aan dan de gemiddelde fokkerquote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ben jij de zus?
BTW het ging meer over het roken dan over haar dikke ton...![]()
maar niemand heeft daar een relatie met haar. en die gast hierboven ook niet.quote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |