abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2005 @ 17:27:21 #201
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30292962
Heeft iemand Lieske al een keer over iets anders dan zichzelf horen spreken?
Afrika Paprika
  maandag 5 september 2005 @ 17:27:55 #202
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30292977
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:26 schreef BBscanner het volgende:
Roel noem nu eens namen!!! Zeg Lieske eens dat CHANTAL die bitch is die zo nep doet!
Chantal
Afrika Paprika
pi_30292980
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:25 schreef milagro het volgende:

[..]

dat denk ik ook.
Ik denk dat ze beide geen spel spelen. Ik denk wel dat Lieske erg naar de jongens toetrekt omdat de vrouwen haar niet mogen. Daarbij is Roel gewoon een geschikte vent die makkelijk in de omgang is. Hij kan met iedereen wel goed, misschien Rob af en toe minder. Maar die was dan ook arm vroeger.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30292996
nou ik heb Rob en Joost toch ook wel politieke of andere uitgesproken meningen horen verkondigen.
Ik denk niet dat alle anderen het laten uit taktiek,maar gewoon omdat ze daar niet mee bezig zijn.
Linda, Nathalie Ralph in ieder geval niet, DIdo ook niet zo.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 5 september 2005 @ 17:28:54 #205
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30293002
Roel...ga eens wat lager liggen...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 5 september 2005 @ 17:29:25 #206
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_30293013
Ow Tanja word ff zwart gemaakt door Liesgeval
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_30293042
Oei, bijna...
pi_30293051
Wat is dit nou voor onzinnige kutcamera positie
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  maandag 5 september 2005 @ 17:30:47 #209
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30293052
Andere camera...
pi_30293056
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:

[..]

Ik denk dat ze beide geen spel spelen. Ik denk wel dat Lieske erg naar de jongens toetrekt omdat de vrouwen haar niet mogen. Daarbij is Roel gewoon een geschikte vent die makkelijk in de omgang is. Hij kan met iedereen wel goed, misschien Rob af en toe minder. Maar die was dan ook arm vroeger.
Ik denk dat Lieske sowieso naar de mannen trekt en dat dáárom de vrouwen haar niet mogen.
Ze heeft dat ook buitenshuis, zegt ze.
Haar moeder zei ook dat ze altijd rond de jongens hangt.

Als je in een groep komt als vrouw "moet" je ook éérst de ander vrouwen voor je winnen en je dán pas op de mannen richten.
  maandag 5 september 2005 @ 17:31:15 #211
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30293060
Lieske; "Tanja kent mensen van Vindicat en daarom scheert ze mij over een kam met hun"
Kan me moeilijk voorstellen dat Trailer Trash Tanja vrienden/kennisen heeft bij Vindicat!
  maandag 5 september 2005 @ 17:31:36 #212
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30293066
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef milagro het volgende:
nou ik heb Rob en Joost toch ook wel politieke of andere uitgesproken meningen horen verkondigen.
Ik denk niet dat alle anderen het laten uit taktiek,maar gewoon omdat ze daar niet mee bezig zijn.
Linda, Nathalie Ralph in ieder geval niet, DIdo ook niet zo.
Ik denk ook niet dat iedereen stemt. Kan me geen Linda voorstellen discussierend over marktwerking in de zorg bijv.

Van Joost weten we iig wel dat ie D66 stemt, Lieske stemt VVD (omdat ze Zalm zo'n schatje vindt ) en Roel vermoedelijk SP. Verder zou ik geen idee hebben.
Afrika Paprika
pi_30293073
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik denk dat Lieske sowieso naar de mannen trekt en dat dáárom de vrouwen haar niet mogen.
Ze heeft dat ook buitenshuis, zegt ze.
Haar moeder zei ook dat ze altijd rond de jongens hangt.

Als je in een groep komt als vrouw "moet" je ook éérst de ander vrouwen voor je winnen en je dán pas op de mannen richten.
is dat de concurrentie en jaloezie waar je rekening mee moet houden?
  maandag 5 september 2005 @ 17:32:49 #214
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30293098
GVD nog 3 minuten en dan ga ik naar huis...dus zoenen!!!!!1
pi_30293115
beetje saai aan t worden
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_30293116
ze zijn wel lief zo samen

roel zegt noch wat positiefs over dido
lieske vind het wel best en zegt nu dat ze nog nooit iemand gehad heeft op wie ze heel erg gek was (roel schijnt ook een (problematische??) relatie gehad te hebben die afliep voordat hij het bb huis in ging lijkt lieske nu te vertellen

edit : een boel
pi_30293136
Ik sms me in ieder geval suf als Lieske op de bank zit en ik kan haar eruit stemmen.
Het blijft een zeer irritant mens.
pi_30293147
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef SlimShady het volgende:

[..]

is dat de concurrentie en jaloezie waar je rekening mee moet houden?
als aantrekkelijke vrouw in een grote groep wel ja.
als je nieuw binnen komt als vrouw en je kent nog niemand, richt je dan eerst op de dames.
de mannen heb je toch al in je zak

geloof me, zo werkt dat, en ja, je kan er best wel rekening mee houden, puur voor jezelf.
op werk gaat dat ook zo, richt je je eerst als nieweling op de mannelijke collega's dan krijg je geheid haat en nijd met de vrouwelijke.

bij mannen werkt dat niet zo, die kennen die concurentie niet.
vrouwen wel, de andere vrouw is per definitie een concurente.
pi_30293151
Lieske :"Mannen maken niet overal zon big deal van"
Roel :"Ja en dan kunnen we ook nog staand plassen"
pi_30293155
lieske moet tot einde blijven, hoop dat ze bij de laatste 3 komt
  maandag 5 september 2005 @ 17:35:09 #221
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30293156
Ik stem iig niet op Lieske, Rob, Joost. Ingrid, Rikkert en Linda
  maandag 5 september 2005 @ 17:35:37 #222
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30293167
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef LuQas het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat iedereen stemt. Kan me geen Linda voorstellen discussierend over marktwerking in de zorg bijv.

Van Joost weten we iig wel dat ie D66 stemt, Lieske stemt VVD (omdat ze Zalm zo'n schatje vindt ) en Roel vermoedelijk SP. Verder zou ik geen idee hebben.
Menno heeft gezegd hij geen politieke uitspraken zal doen. Hij heeft het boek de Queste gelezen (hoe win je BB)...hier zal wel in hebben gestaan dat je je beter niet kan uitlaten over politieke voorkeuren.
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 17:35:52 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30293176
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef BBscanner het volgende:
Lieske; "Tanja kent mensen van Vindicat en daarom scheert ze mij over een kam met hun"
Kan me moeilijk voorstellen dat Trailer Trash Tanja vrienden/kennisen heeft bij Vindicat!
Nee uiteraard zijn het haar vrienden/kenissen niet, want ze haat ze. Maar ze ziet die brallertjes wel door Groningen slingeren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 5 september 2005 @ 17:36:04 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30293182
"Ik ging nooit om met jongen zoals jij", zegt Lieske. "Ik ging altijdom met typerende studenten. Jij bent ook 26 dus wel een stuk jonger. Ik denk dat mijn hele vriendengroep zich kapotlacht om onze verhouding."
"Het is een onmogelijke verhouding", grapt Roel. "Zoals als in Grease. "
"Maar we gaan nog wel samen op vakantie hè?", zegt Lieske.
"Ja", zegt roel. "Je moet je minder alles aantrekken!"
"Ik moet uitkijken wat ik allemaal lul", zegt Lieske. "Het ene moment moet ik me niet van mijn leeftijd aantrekken en 26 zijn... en het andere moment moet ik weer een meisje van 19 zijn!"
"Dat is lariekoek", meent Roel. "Wat Tanja tegen je gezegd heeft is helemaal bull shit. Ik vind je een supergrappig typje. Het gaat wel veel over je eigen wereldje, maar het is grappig. Dat had ik nog graag tegen je willen zeggen voordat je ging slapen. Ik denk echt dat zij hun eigen ruiten aan het ingooien waren".
"Dat is lief", zegt Lieske stralend. "Ik heb ook helemaal niet veel sexervaringen"/
"Iedereen weet dat ook. Op tv ook", zegt roel. "Ze weten dat je maar met 4 jongens bent geweest".
"Ze kunnen op tv er wel veel uithalen", zegt Lieske.
"Je moet gewoon lekker jezelf blijven. Het vrolijke springerige ding", zegt roel. "Zoals je was. Dan ben je leuker dan als je je gaat inhouden."
"Er is toch een generatiekloof", zegt Lieske.
"Ik heb het idee dat ik jou ken",zegt Roel. "Sommigen laten zich nergens over uit omdat ze willen winnen. Ze praten niet over religie en dat soort dingen. Jij hebt dat helemaal niet. Jij bent real life! Je moet nu niet krampachtig gaan doen. Straks ga je je veranderen en dan moet je er nog uit. Misschien dat de bewoners je hier op de bank willen hebben, maar dat is jaloezie. Je ziet er steengoed uit".
"Niemand heeft hier te klagen over hun uiterlijk", meent Lieske. "Maar ik heb wel echt boute uitspraken gemaakt waarvan ze kunnen vinden dat het niet zo handig is".
"Dat heb ik ook wel.", zegt Roel. "Maar jij bent in ieder geval niet iemand die krampachtig gaat doen. De anderen letten allemaal op wat ze doen. je moet je hier niet aanpassen."
"Ik denk dat ik door mijn harde uitgesproken mening hier ook ben ingezet", zegt Lieske. "Ook met dat geld. Ik ben daar veel te impulsief voor en denk later pas na."
"Jij bent echt gewoon jezelf", zegt Roel. "En dat vinden de mensen wel leuk. Wat Tanja zei was bullshit".
"Tanja kent dat soort mensen uit groningen en scheert mij nu over één kam", meent Lieske.
"Jullie zijn elkaars tegenpolen", zegt Roel. "Jij bent open, extravert... Zij is heel erg gesloten!"
"Er zijn hier wel veel extraverte personen", zegt Lieske. "Het is soms wel moeilijk om gehoord te worden. De ene persoon geeft je daar beter de ruimte voor dan anderen!"
"De mensen bedoelen hier eigenlijk dat je meer van jezelf moet laten zien denk ik", meent Roel. "Niet alleen dat studentenleventje! Als ik jou was zou ik alles vergeten wat zij allemaal gezegd hebben en onthouden wat ik gezegd heb!"
"Ik heb het gevoel alsof jij hier gewoon doorheen skiet", zegt Lieske.
"Ik heb ook nog geen kritiek te verduren gehad", zegt Roel. "Alleen die grap met Dido. Ik zei 'boeie' over iets wat Dido zei. De volgende dag bleek dat ze daar niet zo blij mee was."
"Jullie hebben hier ook allemaal liefdesverhalen", zegt Lieske. "Ik heb nog nooit echt heel echt iets met iemand gehad waar ik heel gek op was. Daarom lijk ik een flierefluiter, maar dat is echt niet zo!"
"Ook al ga je met meerdere jongens naar bed", zegt Roel. "Is echt geen schande ofzo!"
"Het is wel frustreren dat het voor meisjes weer kut is en voor jongen niet zo'n big deal is", zegt Lieske.
"En dan kunnen we ook nog staande plassen", lacht Roel.
Lieske lacht. "Ik wilde vroeger ook altijd graag een jongetje zijn".

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30293212
Quest is een tijdschrift en geen boek, hierin stond een artikel over 'hoe he BB wint'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')