ik ,heb je daemon toolsquote:Op zondag 4 september 2005 19:45 schreef meelborp het volgende:
ik heb bf 2 al een tijdje geinstalleert staan.
ik heb geen dvd speler, de gene die ik heb is kapot dus ik heb het ff via mn andere pc op mn snelste pc geinstalleert. maar nu als ik hem opstart vraagt ie om de dvd, terwijl hij het al die tijd gedaan heeft. en als ik een no cd crack probeer dan start ie hem ook niet op.
ik wil weer kunnen slachten!!!!!
wie heeft er een tip
Je kunt ook een no -cd crack gebruiken. Is veel handiger.quote:Op zondag 4 september 2005 19:48 schreef meelborp het volgende:
[..]
ja maar hoe maak ik van de bf dvd een cue file?
Sorry ik zat in de Toscane. Het was 4 km lopen naar t dichtsbijzijnde treinstation en dik een kilometer naar een kleine dorpje voor een erg basic supermarkt. Ik had toch wel verwacht dat er een gamePC klaar zou staan maar helaasquote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Het is echt diep triest dat e.e.a..al is afgelopen!![]()
Waar was de tijd dat FOK massaal internette op hun nieuwe server?![]()
Zo kunnen we de actiebereidheid wel opdoeken en de server opzeggen als het zo doorgaat.![]()
Tijd vrij maken heet dat en niet excuses verzinnen.![]()
Heb je nog wat tips voor de commander rol?quote:Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:
IAR: 33 minutes as Commander
15000 Commander score
[afbeelding]
Die kreeg ik net, beter
quote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow ja ik moest nog iets kwijt aan I-spy e.d.
Kuyt
Kalou
Feyenoord
I-pyquote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Het is echt diep triest dat e.e.a..al is afgelopen!![]()
Waar was de tijd dat FOK massaal internette op hun nieuwe server?![]()
Zo kunnen we de actiebereidheid wel opdoeken en de server opzeggen als het zo doorgaat.![]()
Tijd vrij maken heet dat en niet excuses verzinnen.![]()
Ik ben het wel eens met Dicki, terwijl ik eigenlijk ook gewoon mee deed met de tour op Mashtuur.quote:Op zondag 4 september 2005 21:06 schreef Suikermais het volgende:
Snap je dan dat ik er dan direct mee ben gekapt.Gamen moet wel leuk blijven...toch ?
Ik luister gewoon mee met TS,dus ik wist wat er speelde. Niet echt leuk voor de medespelers...
Ik praat je morgen bij...moeten actief eraan gaan werken en toch regels gaan maken. zonder regels kun je niet fuctioneren. Zijn veel punten te bespreken...quote:Op zondag 4 september 2005 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een afspraak staan met JPJedi om mij over een en ander op de hoogte te stellen.
quote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow ja ik moest nog iets kwijt aan I-spy e.d.
Kuyt
Kalou
Feyenoord
Ik hoop het niet, klinkt nogal dieptriest/kinderachtig etc. als er mensen zijn die zo handelen. En terecht dat je ze dan opblies.quote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Almere-Dude het volgende:
gebeurt dit wel vaker op de Fok server?
Uhm die mijnen waren niet van mij, dat zag ik een ander figuur doen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef jpjedi het volgende:
Jullie hebben helemaal gelijk met de BH in Mashtuur city..
Ging helemaal mis en liep uit de hand. Ik had er een dubbel gevoel bij al hadden we wel lol.
Ik beken en heb er aan meegedaan....Sorry. Was in het heetst van de lol en meer kan ik er niet van maken. Als je de TS volgt is het wat duidelijker hoe het een en ander ontstaan is al is het niet goed te praten.
Mark excuses en je mjinen waren terecht en we lagen er dubbel om...![]()
blij dat je het zo opvat.. wel vreemd o. We deden lullig tegen je en nu confronteer je ons ermee hier...helemaal in ordequote:Op zondag 4 september 2005 22:04 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Uhm die mijnen waren niet van mij, dat zag ik een ander figuur doen.![]()
Ik gooide alleen wat handgranaatjes.![]()
Wat een chaos.![]()
Maar voor mij is alles weer goed hoor.![]()
wordt er nog een keer gepraat met alle admins?quote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik praat je morgen bij...moeten actief eraan gaan werken en toch regels gaan maken. zonder regels kun je niet fuctioneren. Zijn veel punten te bespreken...
Kunnen we het ook gelijk over het BH incident hebben....
ja geen arty gebruiken op urban maps, je krijgt er toch geen punten voor, vaak zie ik commanders op onze server met min punten op de urban map, gewoon niet doen, helpt niet.quote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je nog wat tips voor de commander rol?
Denk dat t daar op uit gaat draaien ja. JP zou me morgen eerst alleen even up to date brengen maar gezien de wrijvingen die er zijn lijkt het me verstandig om even met z'n allen om de MSN-tafel te gaan zitten.quote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef escape_nl het volgende:
wordt er nog een keer gepraat met alle admins?
Top, 'anoniem' via MSN of via mail kan natuurlijk ook. Je zal niet bij naam genoemd worden als je punt behandeld wordt.quote:Op zondag 4 september 2005 22:23 schreef Suikermais het volgende:
Mijn punten al doorgegeven aan Meneer Jedi....
zal je straks eens in je ballen shoppenquote:Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]!
Zeg dat ook maar ff tegen sickert.nl!
Precies het is leuk om de makkelijke route te kiezen en de black hawk te pakken, maar het is nog leuker om de black hawk op te jagen. Ik verdedig meestal 1 vlag en die krijgen ze maar zelden, uiteraard zit ik relatief veilig in mijn tankquote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef PirE het volgende:
Ik lekker geboekt met mijn Hummer op Mashtuur. Hele BH vind ik niet echt boeiend. ik schiet ze liever uit de lucht met AA, maar die heb je helaas niet op Mashtuur.
Gaan we zeker aan werken. Het gedrag met de BH heb ik al een beetje uitgelegd gekregen. Het onstaat in the heat of the moment en met 10 man op TS is meligheid vaak troef, dat merk ik zelf ook vaakquote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hiermee komen degene die het doen voor mij op hetzelfde niveau als pointfarmers![]()
Had beter van jullie verwacht.
Hopelijk stellen jullie orde op zaken. Ik zou het jammer vinden als jullie server hierdoor verpest wordt.
Ik schoot op Dalian ook een andere gast neer toen ik met Domo op de Cobra (of Apache) stond te wachten. Ik heb een ongelofelijke hekel aan mensen die voordringen en hij stond zo te bunnyhoppen dat ik hem maar even uit die droom heb geholpen. Helaas eindigde de ronde 2 seconden na mijn teamkill (dat was minderquote:Op zondag 4 september 2005 23:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het neerschieten van ander voor een helicopter valt naar mijn mening in een totaal andere categorie en wordt ook morgen zeker meegenomen op de vergadering
mja voortaan wachten we wel tot ze vanzelf eruit geschoten worden zodat de rest in de BH kan spawnen... is wel allemaal leuk en aardig dat jan en alleman instapt maar ze zitten geen van allen op teamspeak en voor je t weet ben je weer doodquote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies het is leuk om de makkelijke route te kiezen en de black hawk te pakken, maar het is nog leuker om de black hawk op te jagen. Ik verdedig meestal 1 vlag en die krijgen ze maar zelden, uiteraard zit ik relatief veilig in mijn tank![]()
Tip voor BoF:
Na net het een en ander gelezen te hebben over het TK. Zou ik zeggen kick iedereen die opzettelijk teamkilled. Het is niet altijd even makkelijk te zien, maar ik vind het echt diep triest wat ik las over BoF-ers die teamkillen voor een plekje in de Heli. Hiermee komen degene die het doen voor mij op hetzelfde niveau als pointfarmers![]()
Had beter van jullie verwacht.
Hopelijk stellen jullie orde op zaken. Ik zou het jammer vinden als jullie server hierdoor verpest wordt.
Wordt gewoon bijgeteld hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
GODVER!
Kutspel..
Net een potje m'n hoogste score verbeterd, Badge en silver gehaald. Word ik gedisconnect op het moment dat de ronde was afgelopen.. Nu heb ik niets gehad.
.
Je hebt helemaal niks te willen en jij bepaalt niet hoe ik moet/mag posten,praten,eten,kleden,poepen etc... Maar goed dat jij even antwoordt want ik heb inzicht gekregen wie dus de klacht aan de mod's heeft gestuurd over mijn manier van posten waardoor ik dus een ban kreeg. Matenaaien heet dat toch? Maar ik heb nieuws voor je en dat is tevens FOK beleid dat meer van kracht wordt. Men gaat de regel die op FOK staat dat "zij die anderen een ban aannaaien zelf gelf gebanned worden" nadrukkelijker uitvoeren omdat dat ook niet hoort en langzaam de pan uit rijst.quote:Op zondag 4 september 2005 om 20:45 uur schreef matennaaier 'Gamedemon' het volgende:
I-spy je bent mede gebanned door de irritante manier van posten en nog ga je door met je vet gedrukte dings en updates.
ik verzoek bij deze vriendelijk of je ermee wilt kappen , als mensen je posts willen lezen doen ze dat toch wel daar heb je geen vet gedrukte letters bij nodig
ik heb helemaal niemand aangegeven , nog nooit gedaan ook.quote:Op maandag 5 september 2005 00:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te willen en jij bepaalt niet hoe ik moet/mag posten,praten,eten,kleden,poepen etc... Maar goed dat jij even antwoordt want ik heb inzicht gekregen wie dus de klacht aan de mod's heeft gestuurd over mijn manier van posten waardoor ik dus een ban kreeg. Matenaaien heet dat toch? Maar ik heb nieuws voor je en dat is tevens FOK beleid dat meer van kracht wordt. Men gaat de regel die op FOK staat dat "zij die anderen een ban aannaaien zelf gelf gebanned worden" nadrukkelijker uitvoeren omdat dat ook niet hoort en langzaam de pan uit rijst.
Dus ik zou zeggen: Stuur nog een mailtje en je solliciteert zelf naar een weekje rust.![]()
![]()
2 opties voor jou: je gaat door met reageren en provoceren en dan merk jezelf wat je toekomt (en dan niet gaan janken he als je een ban krijgt) of je negeert me en mischien dat ik zelf er ooit mee stop. Zeg het maar..
PS:
Ik ben niet gebanned vanwege irritante posten maar omdat ik tegen de mods tekeer ging, dus wel even je bij de feiten houden suffert.
nee.quote:
Even correctie voor de eerlijkheid..quote:Op maandag 5 september 2005 00:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te willen en jij bepaalt niet hoe ik moet/mag posten,praten,eten,kleden,poepen etc... Maar goed dat jij even antwoordt want ik heb inzicht gekregen wie dus de klacht aan de mod's heeft gestuurd over mijn manier van posten waardoor ik dus een ban kreeg. Matenaaien heet dat toch? Maar ik heb nieuws voor je en dat is tevens FOK beleid dat meer van kracht wordt. Men gaat de regel die op FOK staat dat "zij die anderen een ban aannaaien zelf gelf gebanned worden" nadrukkelijker uitvoeren omdat dat ook niet hoort en langzaam de pan uit rijst.
Dus ik zou zeggen: Stuur nog een mailtje en je solliciteert zelf naar een weekje rust.![]()
![]()
2 opties voor jou: je gaat door met reageren en provoceren en dan merk jezelf wat je toekomt (en dan niet gaan janken he als je een ban krijgt) of je negeert me en mischien dat ik zelf er ooit mee stop. Zeg het maar..
PS:
Ik ben niet gebanned vanwege irritante posten maar omdat ik tegen de mods tekeer ging, dus wel even je bij de feiten houden suffert.
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:i-spy24 is een weekje uit GAM, na die tijd gelieve minder te spammen en offtopic te gaan en zodoende topics te verneuken.
heb geen msnquote:Op maandag 5 september 2005 09:45 schreef escape_nl het volgende:
willen de admins even hun msn adres geven of mij willen toevoegen escape_nl@hotmail.com voor het gesprek van vanavond rond 22.00 uur.
Jij hebt ook niet veel op je pc staanquote:Op maandag 5 september 2005 11:33 schreef jazza het volgende:
heb geen msn
xfire heeft hij wel...quote:Op maandag 5 september 2005 11:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel op je pc staan![]()
Wat zal het zijn, Battlefield 2, tekenprogje, OS-je en een browsertje.![]()
ben je er zelf vanavond bij?quote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
xfire heeft hij wel...
Mensen nog even over de puntjes voor vanavond. Voorlopig alleen punten gekregen van Dickie en Gamedemon. Dit is DE kans op democratische inspraak dus grijp die kans...
spui je kritiek maar vergeet ook niet je lof...
LOL nee heb uiteraars wel meer, alle battlefields, hl2, bia, farcry, newsleecher, max 7, etc... maar geen msn... zal vanavond wel ff installequote:Op maandag 5 september 2005 11:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel op je pc staan![]()
Wat zal het zijn, Battlefield 2, tekenprogje, OS-je en een browsertje.![]()
Di3ki3quote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voorlopig alleen punten gekregen van Dickie en Gamedemon.
rudycarell@homail bestond gewoon al! en rudycarellnl ook... f$ckin thieves... nou ik zien julie vanavond wel... gaan we met de bh vanavond of gewoon een keertje lopenquote:Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jij altijd met die 3-en..![]()
hehe
@Rudy je staat erbij!!!![]()
@escape..ben erbij, check msn
BH als er plek is....quote:Op maandag 5 september 2005 13:20 schreef jazza het volgende:
[..]
rudycarell@homail bestond gewoon al! en rudycarellnl ook... f$ckin thieves... nou ik zien julie vanavond wel... gaan we met de bh vanavond of gewoon een keertje lopen![]()
Eens kijken of ik vanavond weer op BH jacht gaquote:
Sorry Johan..quote:Op maandag 5 september 2005 13:42 schreef Droopie het volgende:
BIj die vergadering wil ik als betalend lid ook aanwezig zijn!!
ken ik jou eigenlijjk?? wat is je bf2 account naam?quote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef Beach het volgende:
Is er vanavond een training ofzo?Want als ik opde server kom is ie of leeg of vol met onbekenden.
ja die website he, daar zou ik ook nog het een en ander voor maken... maar aangezien daar geen kip komt... schuif ik dat fijn even op de lange baan...quote:Op maandag 5 september 2005 15:00 schreef Beach het volgende:
[BoF]beach heet ik ingame, en ik heb me gewoon aangemeld op de website hoor.![]()
eerst met mn oude ingame naam en daarna met de nieuwe
GOTquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Beach het volgende:
ok dan zal ik hier ook meer posten, want het meeste post ik op got
ajquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Beach het volgende:
ok dan zal ik hier ook meer posten, want het meeste post ik op got
Hey je moet me niet wegjagenquote:
dat zal ongetwijfeld... maar de meeste hebben het hier niet zo op GOTquote:Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey je moet me niet wegjagen![]()
Ik ben toevallig wel een begaafde heligunner![]()
Kijk aan nog een easy targetquote:Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey je moet me niet wegjagen![]()
Ik ben toevallig wel een begaafde heligunner![]()
Hey Timminater,quote:Op maandag 5 september 2005 15:23 schreef Timminater het volgende:
heey, is er trouwens al een definitieve datum voor de BOF LAN-party, is het aantal minimum deelnemers ook berijkt? Speel graag BF2, dus ik ben er zeker.
P.S. Wie zijn er vanavond op de server aant spelen, misschien leuk om een potje BOF - onbekenden te doen ???
He, wil je wel eerst even gebruik maken van de zoekfunctie voor zomaar iets gaat vragenquote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef Beach het volgende:
Is er vanavond een training ofzo?Want als ik opde server kom is ie of leeg of vol met onbekenden.
zal denk wel rustig zijn... laat maar tis al weer bijna 4 uur. wat gaat de tijd toch hard....quote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *![]()
Ben over een uurtje op de server om eens rond te kijken![]()
Nou mijn klachten zijn bekend, ik vind gewoon dat sommige alleen de lusten willen en niet de lasten.quote:Op maandag 5 september 2005 14:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry Johan..
blijft eventjes besloten aangezien er toch veel zeken binnen gekomen zijn die met vertrouwen behandeld dienen te worden. Ferdi is nu eventjes de man die de touwtjes figuurlijk in handen heeft en hoe verder gaan we over spreken. De notulen komen welllicht gedeeltelijk openbaar (de resultaten).
We kunnen niet met 20+ man de zaken bespreken aangezien dat niet te doen is. Wil je je mening geven neem contact op en spui je kritiek en vergeet ook niet de positieve zaken natuurlijk.
Heb je ambitie en heb je interesse in meer betrokkenheid bij het regelen voor de clan dan meldt je aan voor het bestuur en we nemen het mee vanavond. Meldt er ook bij of je anoniem wil blijven of niet..
Wil je beide punten wat uitgebreider onderbouwen en naar mij mailen?quote:Op maandag 5 september 2005 16:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou mijn klachten zijn bekend, ik vind gewoon dat sommige alleen de lusten willen en niet de lasten.
Toppunt vind ik/ vond ik, de Admin die gisteren niet mee wou helpen om de 8e man te wezen bij de battle
Om 22:30 begint Jensen hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 16:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wil je beide punten wat uitgebreider onderbouwen en naar mij mailen?
-Noem je punten aub 1 voor 1
-lusten en lasten?? verklaar...
-8e man bij de war een admin? vertel...
Kortom ik denk dat je bedoelt dat Admins ook verplichtingen zouden moeten hebben buiten om de verantwoording die ze hebben als Admin op de server... klopt dit?
Ik plak ook zeker jouw verhaal erbij!![]()
what the $%^@ heb dat er nou weer mee te maken! ik heb al vaker aangegeven niet aan wars mee te doen! en als admin zou je dan verplicht zijn om mee te doen? zo, ja dan maar geen admin...quote:Op maandag 5 september 2005 16:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toppunt vind ik/ vond ik, de Admin die gisteren niet mee wou helpen om de 8e man te wezen bij de battle
Heey Almere-Dude, ik moest namens dr.bravo effe zijn excuses aanbieden, het was idd een beetje flauw wat hij deed, alsnog zijn excuses (hij kan niet registreren met zijn hotmail account, dus ik moest effe posten voor hem)quote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik post hier even omdat ik toen net een beetje ruzie had met enkele Boffers.
Ik speel onder de naam Mark1986.
We speelden de map Mashtuur City en natuurlijk wilde iedereen in de Blackhawk.
Ik zat er ook een paar keer in en als ik er niet ik kom doe ik daar ook niet moeilijk over.
Ok ik kwam er dus een keer niet in, samen met een Boffer(dr. bravo) hadden we de vlucht gemist, jammer niks aan te doen.![]()
Begint hij eerst op de Blackhawk te schieten, beetje vreemd als er clanleden van je inzitten en daarna schiet hij mij neer.![]()
Nou ja laat maar gaan dacht ik, later zie ik dat de Blackhawk niet meer op de map is, dus ik sta weer op de helipad, word ik wederom neergeschoten door dr.bravo.
Dus ik reageer daar vrij grof op(mijn excuses daarvoor) en vraag om uitleg.
Krijg ik te horen dat het was om ruimte te maken voor Boffers in de Blackhawk, maar bij de eerste teamkill was dat ding al in de lucht dus waarom word ik neergeschoten?
Toen heb ik maar een paar Boffers opgeblazen die stonden te wachten op de Blackhawk, wat achteraf natuurlijk een beetje kinderachtig was.![]()
Maar die teamkills vond ik een beetje vreemd van dr. bravo, gebeurt dit wel vaker op de Fok server?
Ik heb norton ook uitstaan ivm lagquote:Op maandag 5 september 2005 16:26 schreef CittaR het volgende:
ik blijf het jammer vinden dat ik op de meeste servers niet lekker kan spelen, dmv lag.
terwijl ik goed snel internet heb, en aan me hardware kan het ook niet liggen..
zou het kunnen dat dit komt door virusscanner ofzo?
ik heb meestal een ping van 20 ofzo, en dan opeens lagged die onwijs, en dan is met ping weer rond de 20
IK heb het eigenlijk alleen op de bof server.... meestal komt het door de high-pingers maar het gemiddelde was gisteren 70 en toch haperde het regelmatig... RAARquote:Op maandag 5 september 2005 16:26 schreef CittaR het volgende:
ik blijf het jammer vinden dat ik op de meeste servers niet lekker kan spelen, dmv lag.
terwijl ik goed snel internet heb, en aan me hardware kan het ook niet liggen..
zou het kunnen dat dit komt door virusscanner ofzo?
ik heb meestal een ping van 20 ofzo, en dan opeens lagged die onwijs, en dan is met ping weer rond de 20
video/sound settings?quote:Op maandag 5 september 2005 16:54 schreef CittaR het volgende:
ik heb het bijna altijd als ik op een server kom, daarom moet ik goed zoeken naar een goede server...
het raarste nog is dat ik egt altijd een lage ping heb, maar toch lag. dat klopt toch niet?
Norton doet bij mij VRESELIJK irritant als ik BF2 doe, ik heb al gezegd dat ie bf2 met rust met laten en toch vraagt ie 3x of ik BF2 wil permitten als ik servers zoek, en soms ook ingame loopt ie over xfire te zeiken.quote:Op maandag 5 september 2005 16:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb norton ook uitstaan ivm lag
Ja, videosettings dus.quote:
Ik kan nu heel technisch worden, maar aangezien dit GoT niet is houd ik het kort.quote:Op maandag 5 september 2005 16:54 schreef CittaR het volgende:
ik heb het bijna altijd als ik op een server kom, daarom moet ik goed zoeken naar een goede server...
het raarste nog is dat ik egt altijd een lage ping heb, maar toch lag. dat klopt toch niet?
Je overschat je systeem..Echt. Zet de settings eens wat lager en je zal zien.quote:Op maandag 5 september 2005 17:26 schreef CittaR het volgende:
dat is het niet....
hier een aantal specs van me computer.
amd ahtlon 64 3200 processor
Asus AMD socket-753 k8vse deluxe moederbord
1024mb (2x512) kingston valueram
Asus AGP 256mb AX800pro/TD vga-kaart
en dan nog 200 gig, creative 7.1 etc, dat is allemaal minder belangrijk
ik heb nog nooit een spel niet op max. graphics gespeeld op deze computer. en ik weet zeker dat hij dit spel ook wel trekt.
Over 4 jaar misschienquote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan nu heel technisch worden, maar aangezien dit GoT niet is houd ik het kort.
Ping gaat over TCP IP en de pakketjes met data erin van BF2 gaan over UDP.
Dus je kan nog zo'n snelle ping hebben als de UDP pakketjes niet aankomen dan treed het verschijnsel Lag op. Lag is gewoon het verlies van een pakketje (packet loss).
Mochten er tweakers zijn die het beter weten. Correct me if i'm wrong. Ik weet ook niet alles.![]()
Ik heb ook een ATI Pro en ook een 64 3200 heb alleen 2 gig intern en loopt als een zonnetje op alles high 4X AA. Geen Lag, heel soms in de heli als ik gunner ben dan heb ik wel eens last van schokken, maar dat is alleen in de heli en ook niet altijd.quote:Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je overschat je systeem..Echt. Zet de settings eens wat lager en je zal zien.
Hakkelt je geluid ook als je "lag" hebt?
ruzie met BoFFERS?quote:Op zondag 4 september 2005 om 21:02 uur schreef 'Almere-Dude' het volgende:
Ik post hier even omdat ik toen net een beetje ruzie had met enkele Boffers.
Ik speel onder de naam Mark1986.
Lul excuus en leugentje om eigen best wil.quote:
We speelden de map Mashtuur City en natuurlijk wilde iedereen in de Blackhawk.
Ik zat er ook een paar keer in en als ik er niet ik kom doe ik daar ook niet moeilijk over.
Ok ik kwam er dus een keer niet in, samen met een Boffer(dr. bravo) hadden we de vlucht gemist, jammer niks aan te doen.![]()
Begint hij eerst op de Blackhawk te schieten, beetje vreemd als er clanleden van je inzitten en daarna schiet hij mij neer.![]()
Nou ja laat maar gaan dacht ik, later zie ik dat de Blackhawk niet meer op de map is, dus ik sta weer op de helipad, word ik wederom neergeschoten door dr.bravo.
Dus ik reageer daar vrij grof op(mijn excuses daarvoor) en vraag om uitleg.
Krijg ik te horen dat het was om ruimte te maken voor Boffers in de Blackhawk, maar bij de eerste teamkill was dat ding al in de lucht dus waarom word ik neergeschoten?
"kinderachtig?"quote:
Toen heb ik maar een paar Boffers opgeblazen die stonden te wachten op de Blackhawk, wat achteraf natuurlijk een beetje kinderachtig was.
ik had alles al wat lager gezet, maar daar lag het niet aan.. met singleplayer had ik er ook helemaal geen last van. maar heeft iemand tips om de lag te voorkomen, norton uitzetten ofzo?quote:Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je overschat je systeem..Echt. Zet de settings eens wat lager en je zal zien.
Hakkelt je geluid ook als je "lag" hebt?
zoveel mogelijk achtergrond programma;s uitzetten, zelf zet ik ook explorer.exe uit.quote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik had alles al wat lager gezet, maar daar lag het niet aan.. met singleplayer had ik er ook helemaal geen last van. maar heeft iemand tips om de lag te voorkomen, norton uitzetten ofzo?
Alles wordt uiteraard in vertrouwen besproken. Mocht er dus iemand klachten hebben over een admin dan kan je die gewoon mailen naar een andere admin en deze zal je naam niet noemen. Je kan t iig altijd naar FJDorr op gmail sturen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:40 schreef escape_nl het volgende:
ben je er zelf vanavond bij?
En het wordt in vertrouwen besproken neem ik aan
He I-spy, ben jij in de Baroeg geweest???quote:Op maandag 5 september 2005 17:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
ruzie met BoFFERS?...niet zo moeilijk hoor om de boel wakker te krijgen.
![]()
Cursusje bij mij volgen?(hehe)
[..]
Over het algemeen weet ik dat de Boffers van het eerste uur hele leuke gezellige(af en toe lekker naar elkaar jennende) gasten zijn die gewoon met al hun eigenaardigheden 1 band hebben en daarmee heel coulant naar elkaar en anderen omgaan nl.: Battlefield 2!
Zie het gewoon als 1 grote gezwellige familie met een paar rottige neven en nichten ertussen.![]()
met Boris Dittrich. Ik hoop wel dat Jan erbij zit, ook al draagt hij niks bij, die kop van hem is gewoon geweldig.quote:
Dit vind ik wel vaag hoor. Pim Fortuyn zou zich in zijn graf omdraaien.quote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Alles wordt uiteraard in vertrouwen besproken. Mocht er dus iemand klachten hebben over een admin dan kan je die gewoon mailen naar een andere admin en deze zal je naam niet noemen. Je kan t iig altijd naar FJDorr op gmail sturen.
Verder ben ik het wel eens met hetgeen de andere admins reeds besproken hebben. De vergadering blijft besloten tot de admins om een en ander glad te trekken. De punten die besproken worden zijn simpelweg degene die genoemd worden door jullie. Spui je kritiek, onderbouw het en we nemen het anoniem mee.
Weet je wat grappig is, dat hele clubcruise gebeuren in rotterdam.quote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Droopie het volgende:
Het valt mij wel op dat sommige admins en I-spy op belangerijkevragen/ posts van mij
nooit reageren, behalve Jedi en FJD in het begin. Behalve als ze het eens zijn.![]()
RELTOPIC![]()
I couldn't care less maar goed dat is een andere zaakquote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Droopie het volgende:
Dit vind ik wel vaag hoor. Pim Fortuyn zou zich in zijn graf omdraaien.
Het is ook duidelijk niet de bedoeling dat je mij mailt met de mededeling 'ik vind BMH/Morpheus een eikel' daar kan ik niets mee. Ik kan me wel voorstellen dat iemand iets wil zeggen maar liever niet z'n naam genoemd ziet worden.quote:Een forum is openbaar, en dan gaan we niet sneaky mensen lopen beschuldigen.
Als ik straks 30 mails krijg met gevloek over niets tja...maar opbouwende kritiek mag je altijd leveren. Graag zelfs, mis je iets of zie je iets fout gaan meldt dat dan even dan gaan wij er een plan voor opstellen.quote:Want dan heb je straks een paar admins die zeggen: O denken ze er zo over,
laat dan maar. Terwijl iemand het helemaal niet zo bedoeld heeft.
Mooi puntje, het kickbeleid staat ook zeker op de agenda.quote:En Admins moeten gewoon effe kijken wie er onderaan staat en die kicken.
Niet gewoon willekeurig ruimte creeeren.
We vragen ook bij voorkeur om opbouwende kritiek over de clan zelf. Ik wilde slechts duidelijk maken dat mocht je een probleem hebben met een specifiek persoon dan kan je dit ook kwijt. Vanavond is zeker geen SBS6 avondje waarbij we de nieuwste roddels door gaan nemen zoals wie I-spy nu weer tegen zich in het harnas heeft gejaagdquote:Maar van krijg je geen lijst met punten dat vind ik persoonlijk not done.
De knelpunten en de manieren om dit te gaan verhelpen gaan we ook posten, het is niet dat alles geheim is maar dat een MSN gesprek met 20 man niet handig is (en niet kan overigens maar dat terzijde)quote:Nou ja, als die anoniem is. Maar het staat ook vreemd als over personen
gepraat wordt, die de lijstjes inleveren, en zj horen dit niet.
Nogal wiedes aangezien ik net terug ben van anderhalve week vakantie en laat nu net in die anderhalve week dit naar boven zijn gekomen. Mocht je alsnog vragen hebben dan doe ik daar graag op antwoorden en m'n beweegredenen duidelijk makenquote:Het valt mij wel op dat sommige admins en I-spy op belangerijkevragen/ posts van mij nooit reageren, behalve Jedi en FJD in het begin. Behalve als ze het eens zijn.
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 19:56 schreef Droopie het volgende:
Toch wel bijzonder, die jongen reist heel de wereld rond en ik kom 2x per maand
buiten en hij probeert me te zoeken. Lief he![]()
Mijn mening heb ik je ook al eens duidelijk gemaaktquote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef escape_nl het volgende:
Waarom wordt ik nooit genoemd? Hebben jullie een hekel aan me? of is het iets anders omdat ik zomaar bij de groep kwam en meteen een admin functie kreeg.
Laten we het anders nog even over Ajax - Feyenoord hebbenquote:
idd dat was wel lachequote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Laten we het anders nog even over Ajax - Feyenoord hebben![]()
zie mijn postquote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Droopie het volgende:
Het valt mij wel op dat sommige admins en I-spy op belangerijkevragen/ posts van mij
nooit reageren, behalve Jedi en FJD in het begin. Behalve als ze het eens zijn.![]()
Ik snap dat betalende leden er altijd in moeten kunnen maar wij, admins, kunnen nou eenmaal niet altijd aanwezig zijn. Ik heb een baan, Ferdi school en de andere Admins hebben ook banen en/of school. Dan kun je wel tientallen Admins aannemen maar dat brengt alleen maar chaos. We hebben er nu 7 en dat is genoeg, voorlopig.quote:Op maandag 5 september 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
Als buitenstaander vind ik het persoonlijk ook vreemd dat degene die betalen voor de server er nog niet altijd op kunnen, is er geen inlog manier voor die mensen dat ze er gewoon altijd inkunnen dat de server automatisch iemand kicked? soort van friendslots op de server dus?
ik zou het persoonlijk erg zuur vinden als ik mee had betaald aan die server en iedere keer dat ik wil spelen geen admin in de buurt is om iemand vriendelijk een klein schupje te geven.
Maarja ik betaal niet mee dus hoor me er niet mee te bemoeien
met bf2ra 0.3 zijn er geen problemen bij mijquote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan iedereen beloven dat als de nieuwe Patch er is en EA het remote server admin probleem heeft opgelost, alles veel beter zal gaan lopen.
Ik snap wel dat de admins druk zijn enzo maar zijn er geen andere manieren om op die server te komen? bijvoorbeeld IP adressen instellen dat zodra een IP adres erin probeert te komen automatisch een slot word geopent ofzo.quote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap dat betalende leden er altijd in moeten kunnen maar wij, admins, kunnen nou eenmaal niet altijd aanwezig zijn. Ik heb een baan, Ferdi school en de andere Admins hebben ook banen en/of school. Dan kun je wel tientallen Admins aannemen maar dat brengt alleen maar chaos. We hebben er nu 7 en dat is genoeg, voorlopig.
Ik kan iedereen beloven dat als de nieuwe Patch er is en EA het remote server admin probleem heeft opgelost, alles veel beter zal gaan lopen.
lag hoeft niet perse het verliezen van pakketjes te zijn. Dan heet t packet loss. lag is een vertraging.quote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan nu heel technisch worden, maar aangezien dit GoT niet is houd ik het kort.
Ping gaat over TCP IP en de pakketjes met data erin van BF2 gaan over UDP.
Dus je kan nog zo'n snelle ping hebben als de UDP pakketjes niet aankomen dan treed het verschijnsel Lag op. Lag is gewoon het verlies van een pakketje (packet loss).
Mochten er tweakers zijn die het beter weten. Correct me if i'm wrong. Ik weet ook niet alles.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de admins druk zijn enzo maar zijn er geen andere manieren om op die server te komen? bijvoorbeeld IP adressen instellen dat zodra een IP adres erin probeert te komen automatisch een slot word geopent ofzo.
Want zeg nou zelf : niets is irritanter dan ergens voor betalen maar er niet altijd gebruik van kunnen maken
en ???quote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef Silver_Shark het volgende:
Ea heeft terug gemailt, ik wou het maar melden.
moet je aan de netwerkbeheerder van mijn werkgever vragenquote:Op maandag 5 september 2005 17:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie installeert en dan ook maar iets Norton op z'n PC?.
fitnessvideos?quote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef Droopie het volgende:
Live Battlefield2 op Ned3
Bedankt voor je e-mail.quote:
van achter mietjesquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef Droopie het volgende:
voor mijn post reed er een auto langs een geparkeerde auto BOEM!!!!!!!!!!!!!!!
alles vastgelegd
damn, is een hel daar, ik zou in mijn broek schijten wanneer ik daar zou rijden in mijn gloednieuwe autoquote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef Droopie het volgende:
Live Battlefield2 op Ned3
netjes toch??quote:Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Bedankt voor je e-mail.
Ik snap je probleem. Erg vervelend...
Ik zal je klacht forwarden naar de persoon die bij ons verantwoordelijk is voor het monitoren van cheaters.
Ik laat je weten wat het resultaat is.
Met vriendelijke groet,
dankzij jou tekstquote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
netjes toch??
heb je mooi geregeld Fox!
Ik weet 't: ik ben daar vorig jaar geweest ...quote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef escape_nl het volgende:
[..]
damn, is een hel daar, ik zou in mijn broek schijten wanneer ik daar zou rijden in mijn gloednieuwe auto
Toch geen Ati zeker?quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Sickert het volgende:
sorry was er niet video kaart probzz
Moet zeggen dat mn 9800Pro nu ook problemen kent in combi met m'n A8Vquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch geen Ati zeker?
Ik heb wel zin, maar ik kan nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef jazza het volgende:
vanavond weer ouderwets knallen dan maar... domotours anyone?
ik heb trouwens wel kleine problemen als ik als Eng. in een BH zit, soms kan je een beschadigde chopper niet maken hij ratelt wel me sleutel en dubbele crosshair maar hij wordt niet gemaakt... op plaats 5 en 6 in de bh lukt het me zowiezo nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar ik kan niet![]()
Ach kunnen jullie in ieder geval veilig van vlag naar vlag. Ik wil ook nog steeds weer een keer mee vliegen voor die nieuwe patch er is.![]()
Ik ken het probleem heb heel vaak precies hetzelfde. Ik moet nog steeds mijn engineers badge (terwijl ik bijna altijd engineer ben) halen en in de BH is dat niet al te lastig, maar het werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:04 schreef jazza het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel kleine problemen als ik als Eng. in een BH zit, soms kan je een beschadigde chopper niet maken hij ratelt wel me sleutel en dubbele crosshair maar hij wordt niet gemaakt... op plaats 5 en 6 in de bh lukt het me zowiezo niet
badge heb ik wel, gewoon lopen met je moersleutel... en kijken of er een vehicle damaged is of artill, radar etcquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ken het probleem heb heel vaak precies hetzelfde. Ik moet nog steeds mijn engineers badge (terwijl ik bijna altijd engineer ben) halen en in de BH is dat niet al te lastig, maar het werkt gewoon niet.
Misschien schakelen ze dat we uit, zodat je inflight niet meer kan repairen, dat scheelt ook al een hoop en werkt nu toch al niet goed.
Basic Repair - 5 repair punten in 1 rondequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef -Dries- het volgende:
Vraagje: is dit dezelfde award:
- 10 kills met shotgun (engineer class)
- 10 repairpunten
Of heb je 2 aparte medailles: Basic Repair en Basic Engeneer combat ofzo
Hmm.. krijg ik een mailtje met een agenda voor de meeting op 6 september 22:00, krijg ik net een mailtje dat de meeting goed verlopen is..quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo einde overleg
Was een lange zit maar zeer nuttig!
Ik geloof dat dat je algemeene game prestatie's is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:56 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens bij je statistieken @ gameSlave staat er gameSlave rating in mijn geval is dat 3.129 maar wat is dat precies en hoe komen ze aan dat getal etc... ?
denk het niet "gameSlave Rating 1.916" met 5556 punten zal ik toch wel wat lager moeten staan...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat je algemeene game prestatie's is.
quote:* Rating is a rating based on several statistics for each player.
Score per minute is the most important. Then kill to death ratio, followed by small arms accuracy. Small bonuses are also given for rank and the number of medals won for finishing a round in the top three places.
je moet commanderen als er een domo tours aan de gang isquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:25 schreef jazza het volgende:
[..]
badge heb ik wel, gewoon lopen met je moersleutel... en kijken of er een vehicle damaged is of artill, radar etc
ik moet nog steeds me commander badge/ribbon halen... heb wel gelezen hoe je nu punten krijgt voor commander... wanneer je een enemy spot of uav opzet en daar volgt een kill door krijg je een punt... ook gebruik van je supply drop door anderen levert een punt op, zal het vanaaf even proberen
lol was ik al, zag ik toen ik wilde reggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Gunner het volgende:
Hey Jazza, niet stiekem registreren op GoT hé!
join ons een keer als domo er is en er een bh in het level zit, je zult het wel zien...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:20 schreef Hbjr het volgende:
hehe, wat is btw de Domo tours?
damn, maar die worden nu gebanned door eaquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:38 schreef -Dries- het volgende:
Ja, ik heb em gehaald door op knife only servers te spelen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef -Dries- het volgende:
want knife is 1 hit kil
Speel karkand op een 64 slots server en alleen met je knive rondrennen. Je k/d ratio daalt als een gek, maar je knife moet je kunnen halen. Dit is gewoon een tipje van iemand die de badge ook nog niet heeft gehaald. Ben er 1x voor gegaan, maar door die red name tag bug, had ik de verkeerde geknifed en dus haalde ik hem niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:35 schreef Gunner het volgende:
Ik wil mn Basic Knife Badge halen maar lukt niet
Iemand tips?
waar zijn de spoilers tag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef i-spy24 het volgende:Riep iemand daar 'DomoTours'? * DING * zijn we weer trrrrroopers..
Jij hebt zeker ook 1x een heli neergeschoten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef i-spy24 het volgende:Riep iemand daar 'DomoTours'? * DING * zijn we weer trrrrroopers..
'Domo' is van onze 10 jarige fanatieke hobbitdie altijd in de Blackhawk zit en iedereen
van vlag naar vlag brengt om puntjes te verzamelen.Zeg maar de makkelijke manier om je score
op te vijzelen voor luiaards die niet willen vechten voor hun puntjes.![]()
Maar mij herken je altijd als [afbeelding] die als anti-tank musiket die dan het vuur op die OAD Tours helicopter opent, de boel omlaag schiet met die altijd aanwezig bazooka [afbeelding] en dan na afloop roept: [afbeelding]![]()
Je begrijpt ik ben ook voor hun altijd target nummer 1 als ze gaan vliegen![]()
Maar alle gekheid op een stokje: Tis wel leuk een keer met die hobbit meevliegen.Maar doe liever het werk zelf dan alleen touren.
Ik zit altijd in armour als ik engineer ben. Ik repair best veel, alleen ik kom heel vaak op 4 repair pointquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:25 schreef jazza het volgende:
[..]
badge heb ik wel, gewoon lopen met je moersleutel... en kijken of er een vehicle damaged is of artill, radar etc
Heb nog steeds 0 commander urenquote:ik moet nog steeds me commander badge/ribbon halen... heb wel gelezen hoe je nu punten krijgt voor commander... wanneer je een enemy spot of uav opzet en daar volgt een kill door krijg je een punt... ook gebruik van je supply drop door anderen levert een punt op, zal het vanaaf even proberen
Ik vind die rating van Gameslave beter dan die van EA. Bij gameslave kun je namelijk ook weer zakken. EA kijkt alleen maar naar de puntjes, oftewel hoe meer je speelt hoe hoger je staat. (ongeveer dan)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:07 schreef jazza het volgende:
[..]
denk het niet "gameSlave Rating 1.916" met 5556 punten zal ik toch wel wat lager moeten staan...
edit:
[..]
een BH met minimaal 2 gunners is zeker wel nuttig en is niet alleen om puntjes te farmen, als de heli piloot goed kan vliegen dan schiet je het hele veld oevrhoop en help je zo je teammaten veilig naar de overkant.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef i-spy24 het volgende:Riep iemand daar 'DomoTours'? * DING * zijn we weer trrrrroopers..
'Domo' is van onze 10 jarige fanatieke hobbitdie altijd in de Blackhawk zit en iedereen
van vlag naar vlag brengt om puntjes te verzamelen.Zeg maar de makkelijke manier om je score
Maar mij herken je altijd als [afbeelding] die als anti-tank musiket die dan het vuur op die OAD Tours helicopter opent, de boel omlaag schiet met die altijd aanwezig bazooka [afbeelding] en dan na afloop roept: [afbeelding]![]()
Maar alle gekheid op een stokje: Tis wel leuk een keer met die hobbit meevliegen.Maar doe liever het werk zelf dan alleen touren.
Slecht. Zie anders mn signature maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:26 schreef -Dries- het volgende:
Wat zijn iedereen zijn knife stats?
Als je er ECHT voor gaat is de pistol niet zo'n heel slecht wapen. Aardig accuraat op lange afstandquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb de veteran pistol badge ook op een pistol-only server gehaald![]()
Thanks jazzaquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef jazza het volgende:
weet het wel zeker!
@ADMINS er is een nieuwe versie van rcon http://www.bf2rcon.co.uk/
np, misschien kunnen we nu wel weer van bf2ra af, ik vond de playerlist echt een zooitje daar...quote:
http://db.gamefaqs.com/co(...)ld_2_award_strat.txtquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand of er een info site is voor hoe je ze krijg?
he handig, alleen de link werkt niet... a ff gezocht ctrl+p en halen die zooi!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://db.gamefaqs.com/co(...)ld_2_award_strat.txt
Hier staat gelijk een hele strategie bij hoe je ze het beste kan halen
nee volgens mij niet, ik heb hem wel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef Gunner het volgende:
Moet je de helikopter badge halen zonder neergeschoten te worden, dus 15 minuten aaneen?
Je hoeft niet eens te vliegen, als je maar op de stoel van de piloot zit. Als je 15 minuten lang stil blijft staan heb je hem ook. Ik kwam daar achter nadat ik een paar minuten stil stond op het vliegdek schip in zaltar wetlands. Ik was aan de telefoon en ineens zag ik de badge in beeld verschijnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef Gunner het volgende:
Moet je de helikopter badge halen zonder neergeschoten te worden, dus 15 minuten aaneen?
Thanks dat wou ik idd ook even weten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te vliegen, als je maar op de stoel van de piloot zit. Als je 15 minuten lang stil blijft staan heb je hem ook. Ik kwam daar achter nadat ik een paar minuten stil stond op het vliegdek schip in zaltar wetlands. Ik was aan de telefoon en ineens zag ik de badge in beeld verschijnen![]()
damn wat een idee!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zelfde dus als met een Transport Badge; gewoon als commander 15 minuten in een bootje zitte![]()
Ik zag het net ook jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Hmm.. krijg ik een mailtje met een agenda voor de meeting op 6 september 22:00, krijg ik net een mailtje dat de meeting goed verlopen is..![]()
Zal even op de agenda nog reageren..![]()
Volgens mij is Dycati er niet meer? Waarschuw even alstie er is, dan krijgt ie een permban.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:32 schreef Suikermais het volgende:
ja hoor..ze waren er net weer op de BoF!-server. Van die gekken die jan en alleman uitmaken voor noob. Di3ki3 doet dan maar een disconnect.....
Oh..ja en Meneer Dycati was er ook weer...aan 't teamkillen zoals altijd. Dus als één van de admins die gozer ziet op de server...kicken die zooi !!
Sjezus...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zag het net ook jaFoutje van Jedi.
Nouja je kunt iig de notulen lezen en hopelijk daarop je reactie baseren.
verkapt 'kijk mij eens patsen met m'n PSP ' topic...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Sickert het volgende:
hey dudes vanavond knallen ?
*Oftopic* dit bericht is gepost met mn psp
Ben niet aggressief van nature maar als hij op TS komt gaat er iets kokenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:32 schreef Suikermais het volgende:
ja hoor..ze waren er net weer op de BoF!-server. Van die gekken die jan en alleman uitmaken voor noob. Di3ki3 doet dan maar een disconnect.....
Oh..ja en Meneer Dycati was er ook weer...aan 't teamkillen zoals altijd. Dus als één van de admins die gozer ziet op de server...kicken die zooi !!
eh wah!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:48 schreef Suikermais het volgende:
[..]
verkapt 'kijk mij eens patsen met m'n PSP ' topic...
Ik ben er vanavond weer om te knallen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef jazza het volgende:
domo? Helikopter stort neer in IJsselmeer
Wou even extra laag langsvliegen zodat mijn squad die schaarsgekleden vrouwtjes daar goed kon bekijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef jazza het volgende:
domo? Helikopter stort neer in IJsselmeer
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Wou even extra laag langsvliegen zodat mijn squad die schaarsgekleden vrouwtjes daar goed kon bekijkenhelaas stond er een jaloerse echtgenoot met een linebacker langs de kant ..
Altijd in de blackhawk? Nou moet je niet gaan liegen badeend. Check mijn stats maar en zie mijn speeltijden voor de verschillende voertuigen. (check ook de anti-air stats.. ik heb redelijk veel concurrende tour bedrijven voortijdig laten crashen)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef i-spy24 het volgende:Riep iemand daar 'DomoTours'? * DING * zijn we weer trrrrroopers..
'Domo' is van onze 10 jarige fanatieke hobbitdie altijd in de Blackhawk zit
en iedereen
van vlag naar vlag brengt om puntjes te verzamelen.
Makkelijk? ja als t andere team als een mongool over de map rent en base defense geen prio is.quote:Zeg maar de makkelijke manier om je score
Vreemd.. zag toch meer x [blackhawk] i-spyblabla veel langskomen tijdens de tours dat je los liep in t wildquote:Maar mij herken je altijd als [afbeelding] die als anti-tank musiket die dan het vuur op die OAD Tours helicopter opent, de boel omlaag schiet met die altijd aanwezig bazooka [afbeelding] en dan na afloop roept: [afbeelding]![]()
Niet zo snel happen hobbit...anders laat je iedere keer je ware leeftijd doorschemeren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 uur schreef 'hobbit' domolanglekker het volgende:
Altijd in de blackhawk? Nou moet je niet gaan liegen badeend. Check mijn stats maar en zie mijn speeltijden voor de verschillende voertuigen. (check ook de anti-air stats.. ik heb redelijk veel concurrende tour bedrijven voortijdig laten crashen)
Dat heet voor de lol spelen ..weet je wel dat waar jij o.a. in het begin zo op liep te hameren en nu blijkt geeft dat je alleen maar voor de stats speelt.quote:
Makkelijk? ja als t andere team als een mongool over de map rent en base defense geen prio is.
Dat heet zelfstandig opereren en niet gebonden zijn en je nergens wat van aantrekken.quote:
Vreemd.. zag toch meer jou rondlopen tijdens de tours als los wild.
*grin* als ik alleen voor de stats zou spelen zou ik al 3 rangen verder zijn onderhand.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Niet zo snel happen hobbit...anders laat je iedere keer je ware leeftijd doorschemeren.
[..]
Dat heet voor de lol spelen ..weet je wel dat waar jij o.a. in het begin zo op liep te hameren en nu blijkt geeft dat je alleen maar voor de stats speelt.
[..]
Dat heet zelfstandig opereren en niet gebonden zijn en je nergens wat van aantrekken.
Maar...we spreken af dat je ook komt naar die BF2 meet komt he?
Geen verhalen dat je niet kunt,boot gemist hebt, verjaardag hebt,kunnen we ff kennismaken als stoere BF zo achter je pc..>:)
Wat heeft leeftijd ermee te maken. Zolang je 16+ bent mag je BF 2 spelen (Misterfoxquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Niet zo snel happen hobbit...anders laat je iedere keer je ware leeftijd doorschemeren.
[..]
Dat heet voor de lol spelen ..weet je wel dat waar jij o.a. in het begin zo op liep te hameren en nu blijkt geeft dat je alleen maar voor de stats speelt.
[..]
Dat heet zelfstandig opereren en niet gebonden zijn en je nergens wat van aantrekken.
Maar...we spreken af dat je ook komt naar die BF2 meet komt he?
Geen verhalen dat je niet kunt,boot gemist hebt, verjaardag hebt,kunnen we ff kennismaken als stoere BF zo achter je pc..>:)
Dragon valley en dan de center base. 3x igla daarquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Op andere maps ben je als heli-boy veel kwetsbaarder en met een beetje geduld haal je makkelijk 20+ kills met een ERYX / IGLA tegen heli's. Zonder heli-hoeren zijn die dingen nutteloos. Je moet alleen mensen hebben die dingen gebruiken.
Dan ga ik nu weer snel rukken op plaatjes van Luba, ik moet wat doen als 16-jarige![]()
inderdaad. Net ff lekker voor het eerst in tijden weer op de Fok server gespeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:22 schreef jazza het volgende:
we gaan trouwens aardig gelijk op qua punten![]()
Wat als hij het nou leuk vind om te vliegen? vind ik zelf ook erg leuk om te doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Prima, alleen waarom een (nieuw) forum aanmaken...? Wil je daar alles bespreken m.b.t. de clanwars?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste BoF! Leden en anderen,
Ik heb een nieuwe BoF! Forum gemaakt. Van BoF! Leden wordt verwacht dat ze zich hier z.s.m. registreren en actief meeposten! Dus registreer je snel op:
http://www.dr-clan.nl/forum
Willen BoF! Leden zich registreren met de BoF! tag en BF2 game naam!!!!!!
Voorbeeld: BoF! Pvt. Hawk
Doe je dit niet of je vergeet je het dan zal 1 van de Admins het veranderen. Bedankt!
BoF! Admins.
Omdat het Forum op de site nu niet lekker werkt en dit Forum natuurlijk niet alleen voor ons is...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Prima, alleen waarom een (nieuw) forum aanmaken...? Wil je daar alles bespreken m.b.t. de clanwars?
Laten we de namen dan zo doen: [BoF]Diamond3d in mijn geval...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:24 schreef Suikermais het volgende:
bla bla bla.....laat maar. ik was weer eens zo blind als een.....ja wat eigenlijk ?
Paard toch??quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:24 schreef Suikermais het volgende:
bla bla bla.....laat maar. ik was weer eens zo blind als een.....ja wat eigenlijk ?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Fillipe het volgende:
Het wordt er iig niet overzichtelijker op
Dit is het mooistequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Prima, alleen waarom een (nieuw) forum aanmaken...? Wil je daar alles bespreken m.b.t. de clanwars?
Laten we de namen dan zo doen: [BoF]Diamond3d in mijn geval...
grrr heb me net met andere tag aangemeldquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou dan [BoF]Pvt.Hawk doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |