what the $%^@ heb dat er nou weer mee te maken! ik heb al vaker aangegeven niet aan wars mee te doen! en als admin zou je dan verplicht zijn om mee te doen? zo, ja dan maar geen admin...quote:Op maandag 5 september 2005 16:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toppunt vind ik/ vond ik, de Admin die gisteren niet mee wou helpen om de 8e man te wezen bij de battle
Heey Almere-Dude, ik moest namens dr.bravo effe zijn excuses aanbieden, het was idd een beetje flauw wat hij deed, alsnog zijn excuses (hij kan niet registreren met zijn hotmail account, dus ik moest effe posten voor hem)quote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik post hier even omdat ik toen net een beetje ruzie had met enkele Boffers.
Ik speel onder de naam Mark1986.
We speelden de map Mashtuur City en natuurlijk wilde iedereen in de Blackhawk.
Ik zat er ook een paar keer in en als ik er niet ik kom doe ik daar ook niet moeilijk over.
Ok ik kwam er dus een keer niet in, samen met een Boffer(dr. bravo) hadden we de vlucht gemist, jammer niks aan te doen.![]()
Begint hij eerst op de Blackhawk te schieten, beetje vreemd als er clanleden van je inzitten en daarna schiet hij mij neer.![]()
Nou ja laat maar gaan dacht ik, later zie ik dat de Blackhawk niet meer op de map is, dus ik sta weer op de helipad, word ik wederom neergeschoten door dr.bravo.
Dus ik reageer daar vrij grof op(mijn excuses daarvoor) en vraag om uitleg.
Krijg ik te horen dat het was om ruimte te maken voor Boffers in de Blackhawk, maar bij de eerste teamkill was dat ding al in de lucht dus waarom word ik neergeschoten?
Toen heb ik maar een paar Boffers opgeblazen die stonden te wachten op de Blackhawk, wat achteraf natuurlijk een beetje kinderachtig was.![]()
Maar die teamkills vond ik een beetje vreemd van dr. bravo, gebeurt dit wel vaker op de Fok server?
Ik heb norton ook uitstaan ivm lagquote:Op maandag 5 september 2005 16:26 schreef CittaR het volgende:
ik blijf het jammer vinden dat ik op de meeste servers niet lekker kan spelen, dmv lag.
terwijl ik goed snel internet heb, en aan me hardware kan het ook niet liggen..
zou het kunnen dat dit komt door virusscanner ofzo?
ik heb meestal een ping van 20 ofzo, en dan opeens lagged die onwijs, en dan is met ping weer rond de 20
IK heb het eigenlijk alleen op de bof server.... meestal komt het door de high-pingers maar het gemiddelde was gisteren 70 en toch haperde het regelmatig... RAARquote:Op maandag 5 september 2005 16:26 schreef CittaR het volgende:
ik blijf het jammer vinden dat ik op de meeste servers niet lekker kan spelen, dmv lag.
terwijl ik goed snel internet heb, en aan me hardware kan het ook niet liggen..
zou het kunnen dat dit komt door virusscanner ofzo?
ik heb meestal een ping van 20 ofzo, en dan opeens lagged die onwijs, en dan is met ping weer rond de 20
video/sound settings?quote:Op maandag 5 september 2005 16:54 schreef CittaR het volgende:
ik heb het bijna altijd als ik op een server kom, daarom moet ik goed zoeken naar een goede server...
het raarste nog is dat ik egt altijd een lage ping heb, maar toch lag. dat klopt toch niet?
Norton doet bij mij VRESELIJK irritant als ik BF2 doe, ik heb al gezegd dat ie bf2 met rust met laten en toch vraagt ie 3x of ik BF2 wil permitten als ik servers zoek, en soms ook ingame loopt ie over xfire te zeiken.quote:Op maandag 5 september 2005 16:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb norton ook uitstaan ivm lag
Ja, videosettings dus.quote:
Ik kan nu heel technisch worden, maar aangezien dit GoT niet is houd ik het kort.quote:Op maandag 5 september 2005 16:54 schreef CittaR het volgende:
ik heb het bijna altijd als ik op een server kom, daarom moet ik goed zoeken naar een goede server...
het raarste nog is dat ik egt altijd een lage ping heb, maar toch lag. dat klopt toch niet?
Je overschat je systeem..Echt. Zet de settings eens wat lager en je zal zien.quote:Op maandag 5 september 2005 17:26 schreef CittaR het volgende:
dat is het niet....
hier een aantal specs van me computer.
amd ahtlon 64 3200 processor
Asus AMD socket-753 k8vse deluxe moederbord
1024mb (2x512) kingston valueram
Asus AGP 256mb AX800pro/TD vga-kaart
en dan nog 200 gig, creative 7.1 etc, dat is allemaal minder belangrijk
ik heb nog nooit een spel niet op max. graphics gespeeld op deze computer. en ik weet zeker dat hij dit spel ook wel trekt.
Over 4 jaar misschienquote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan nu heel technisch worden, maar aangezien dit GoT niet is houd ik het kort.
Ping gaat over TCP IP en de pakketjes met data erin van BF2 gaan over UDP.
Dus je kan nog zo'n snelle ping hebben als de UDP pakketjes niet aankomen dan treed het verschijnsel Lag op. Lag is gewoon het verlies van een pakketje (packet loss).
Mochten er tweakers zijn die het beter weten. Correct me if i'm wrong. Ik weet ook niet alles.![]()
Ik heb ook een ATI Pro en ook een 64 3200 heb alleen 2 gig intern en loopt als een zonnetje op alles high 4X AA. Geen Lag, heel soms in de heli als ik gunner ben dan heb ik wel eens last van schokken, maar dat is alleen in de heli en ook niet altijd.quote:Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je overschat je systeem..Echt. Zet de settings eens wat lager en je zal zien.
Hakkelt je geluid ook als je "lag" hebt?
ruzie met BoFFERS?quote:Op zondag 4 september 2005 om 21:02 uur schreef 'Almere-Dude' het volgende:
Ik post hier even omdat ik toen net een beetje ruzie had met enkele Boffers.
Ik speel onder de naam Mark1986.
Lul excuus en leugentje om eigen best wil.quote:
We speelden de map Mashtuur City en natuurlijk wilde iedereen in de Blackhawk.
Ik zat er ook een paar keer in en als ik er niet ik kom doe ik daar ook niet moeilijk over.
Ok ik kwam er dus een keer niet in, samen met een Boffer(dr. bravo) hadden we de vlucht gemist, jammer niks aan te doen.![]()
Begint hij eerst op de Blackhawk te schieten, beetje vreemd als er clanleden van je inzitten en daarna schiet hij mij neer.![]()
Nou ja laat maar gaan dacht ik, later zie ik dat de Blackhawk niet meer op de map is, dus ik sta weer op de helipad, word ik wederom neergeschoten door dr.bravo.
Dus ik reageer daar vrij grof op(mijn excuses daarvoor) en vraag om uitleg.
Krijg ik te horen dat het was om ruimte te maken voor Boffers in de Blackhawk, maar bij de eerste teamkill was dat ding al in de lucht dus waarom word ik neergeschoten?
"kinderachtig?"quote:
Toen heb ik maar een paar Boffers opgeblazen die stonden te wachten op de Blackhawk, wat achteraf natuurlijk een beetje kinderachtig was.
ik had alles al wat lager gezet, maar daar lag het niet aan.. met singleplayer had ik er ook helemaal geen last van. maar heeft iemand tips om de lag te voorkomen, norton uitzetten ofzo?quote:Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je overschat je systeem..Echt. Zet de settings eens wat lager en je zal zien.
Hakkelt je geluid ook als je "lag" hebt?
zoveel mogelijk achtergrond programma;s uitzetten, zelf zet ik ook explorer.exe uit.quote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik had alles al wat lager gezet, maar daar lag het niet aan.. met singleplayer had ik er ook helemaal geen last van. maar heeft iemand tips om de lag te voorkomen, norton uitzetten ofzo?
Alles wordt uiteraard in vertrouwen besproken. Mocht er dus iemand klachten hebben over een admin dan kan je die gewoon mailen naar een andere admin en deze zal je naam niet noemen. Je kan t iig altijd naar FJDorr op gmail sturen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:40 schreef escape_nl het volgende:
ben je er zelf vanavond bij?
En het wordt in vertrouwen besproken neem ik aan
He I-spy, ben jij in de Baroeg geweest???quote:Op maandag 5 september 2005 17:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
ruzie met BoFFERS?...niet zo moeilijk hoor om de boel wakker te krijgen.
![]()
Cursusje bij mij volgen?(hehe)
[..]
Over het algemeen weet ik dat de Boffers van het eerste uur hele leuke gezellige(af en toe lekker naar elkaar jennende) gasten zijn die gewoon met al hun eigenaardigheden 1 band hebben en daarmee heel coulant naar elkaar en anderen omgaan nl.: Battlefield 2!
Zie het gewoon als 1 grote gezwellige familie met een paar rottige neven en nichten ertussen.![]()
met Boris Dittrich. Ik hoop wel dat Jan erbij zit, ook al draagt hij niks bij, die kop van hem is gewoon geweldig.quote:
Dit vind ik wel vaag hoor. Pim Fortuyn zou zich in zijn graf omdraaien.quote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Alles wordt uiteraard in vertrouwen besproken. Mocht er dus iemand klachten hebben over een admin dan kan je die gewoon mailen naar een andere admin en deze zal je naam niet noemen. Je kan t iig altijd naar FJDorr op gmail sturen.
Verder ben ik het wel eens met hetgeen de andere admins reeds besproken hebben. De vergadering blijft besloten tot de admins om een en ander glad te trekken. De punten die besproken worden zijn simpelweg degene die genoemd worden door jullie. Spui je kritiek, onderbouw het en we nemen het anoniem mee.
Weet je wat grappig is, dat hele clubcruise gebeuren in rotterdam.quote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Droopie het volgende:
Het valt mij wel op dat sommige admins en I-spy op belangerijkevragen/ posts van mij
nooit reageren, behalve Jedi en FJD in het begin. Behalve als ze het eens zijn.![]()
RELTOPIC![]()
I couldn't care less maar goed dat is een andere zaakquote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Droopie het volgende:
Dit vind ik wel vaag hoor. Pim Fortuyn zou zich in zijn graf omdraaien.
Het is ook duidelijk niet de bedoeling dat je mij mailt met de mededeling 'ik vind BMH/Morpheus een eikel' daar kan ik niets mee. Ik kan me wel voorstellen dat iemand iets wil zeggen maar liever niet z'n naam genoemd ziet worden.quote:Een forum is openbaar, en dan gaan we niet sneaky mensen lopen beschuldigen.
Als ik straks 30 mails krijg met gevloek over niets tja...maar opbouwende kritiek mag je altijd leveren. Graag zelfs, mis je iets of zie je iets fout gaan meldt dat dan even dan gaan wij er een plan voor opstellen.quote:Want dan heb je straks een paar admins die zeggen: O denken ze er zo over,
laat dan maar. Terwijl iemand het helemaal niet zo bedoeld heeft.
Mooi puntje, het kickbeleid staat ook zeker op de agenda.quote:En Admins moeten gewoon effe kijken wie er onderaan staat en die kicken.
Niet gewoon willekeurig ruimte creeeren.
We vragen ook bij voorkeur om opbouwende kritiek over de clan zelf. Ik wilde slechts duidelijk maken dat mocht je een probleem hebben met een specifiek persoon dan kan je dit ook kwijt. Vanavond is zeker geen SBS6 avondje waarbij we de nieuwste roddels door gaan nemen zoals wie I-spy nu weer tegen zich in het harnas heeft gejaagdquote:Maar van krijg je geen lijst met punten dat vind ik persoonlijk not done.
De knelpunten en de manieren om dit te gaan verhelpen gaan we ook posten, het is niet dat alles geheim is maar dat een MSN gesprek met 20 man niet handig is (en niet kan overigens maar dat terzijde)quote:Nou ja, als die anoniem is. Maar het staat ook vreemd als over personen
gepraat wordt, die de lijstjes inleveren, en zj horen dit niet.
Nogal wiedes aangezien ik net terug ben van anderhalve week vakantie en laat nu net in die anderhalve week dit naar boven zijn gekomen. Mocht je alsnog vragen hebben dan doe ik daar graag op antwoorden en m'n beweegredenen duidelijk makenquote:Het valt mij wel op dat sommige admins en I-spy op belangerijkevragen/ posts van mij nooit reageren, behalve Jedi en FJD in het begin. Behalve als ze het eens zijn.
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 19:56 schreef Droopie het volgende:
Toch wel bijzonder, die jongen reist heel de wereld rond en ik kom 2x per maand
buiten en hij probeert me te zoeken. Lief he![]()
Mijn mening heb ik je ook al eens duidelijk gemaaktquote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef escape_nl het volgende:
Waarom wordt ik nooit genoemd? Hebben jullie een hekel aan me? of is het iets anders omdat ik zomaar bij de groep kwam en meteen een admin functie kreeg.
Laten we het anders nog even over Ajax - Feyenoord hebbenquote:
idd dat was wel lachequote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Laten we het anders nog even over Ajax - Feyenoord hebben![]()
zie mijn postquote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Droopie het volgende:
Het valt mij wel op dat sommige admins en I-spy op belangerijkevragen/ posts van mij
nooit reageren, behalve Jedi en FJD in het begin. Behalve als ze het eens zijn.![]()
Ik snap dat betalende leden er altijd in moeten kunnen maar wij, admins, kunnen nou eenmaal niet altijd aanwezig zijn. Ik heb een baan, Ferdi school en de andere Admins hebben ook banen en/of school. Dan kun je wel tientallen Admins aannemen maar dat brengt alleen maar chaos. We hebben er nu 7 en dat is genoeg, voorlopig.quote:Op maandag 5 september 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
Als buitenstaander vind ik het persoonlijk ook vreemd dat degene die betalen voor de server er nog niet altijd op kunnen, is er geen inlog manier voor die mensen dat ze er gewoon altijd inkunnen dat de server automatisch iemand kicked? soort van friendslots op de server dus?
ik zou het persoonlijk erg zuur vinden als ik mee had betaald aan die server en iedere keer dat ik wil spelen geen admin in de buurt is om iemand vriendelijk een klein schupje te geven.
Maarja ik betaal niet mee dus hoor me er niet mee te bemoeien
met bf2ra 0.3 zijn er geen problemen bij mijquote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan iedereen beloven dat als de nieuwe Patch er is en EA het remote server admin probleem heeft opgelost, alles veel beter zal gaan lopen.
Ik snap wel dat de admins druk zijn enzo maar zijn er geen andere manieren om op die server te komen? bijvoorbeeld IP adressen instellen dat zodra een IP adres erin probeert te komen automatisch een slot word geopent ofzo.quote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap dat betalende leden er altijd in moeten kunnen maar wij, admins, kunnen nou eenmaal niet altijd aanwezig zijn. Ik heb een baan, Ferdi school en de andere Admins hebben ook banen en/of school. Dan kun je wel tientallen Admins aannemen maar dat brengt alleen maar chaos. We hebben er nu 7 en dat is genoeg, voorlopig.
Ik kan iedereen beloven dat als de nieuwe Patch er is en EA het remote server admin probleem heeft opgelost, alles veel beter zal gaan lopen.
lag hoeft niet perse het verliezen van pakketjes te zijn. Dan heet t packet loss. lag is een vertraging.quote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan nu heel technisch worden, maar aangezien dit GoT niet is houd ik het kort.
Ping gaat over TCP IP en de pakketjes met data erin van BF2 gaan over UDP.
Dus je kan nog zo'n snelle ping hebben als de UDP pakketjes niet aankomen dan treed het verschijnsel Lag op. Lag is gewoon het verlies van een pakketje (packet loss).
Mochten er tweakers zijn die het beter weten. Correct me if i'm wrong. Ik weet ook niet alles.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de admins druk zijn enzo maar zijn er geen andere manieren om op die server te komen? bijvoorbeeld IP adressen instellen dat zodra een IP adres erin probeert te komen automatisch een slot word geopent ofzo.
Want zeg nou zelf : niets is irritanter dan ergens voor betalen maar er niet altijd gebruik van kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |