quote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Falco het volgende:
He, wordt er niet meer gefietst?
Dan loopt het kindje zeer veel risico's. Is dus niet verantwoord om boven je 40ste nog een kind te nemen. Laat haar dan nooit meer zeuren over het roken van Tanja please.quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal wilt wél nog eenkind,hoor.
Ze zei gisteren nog als ze moest kiezen tussen haar droomwens , een strandtent op Ibiza, of een kindje, zou ze dus voor het kind kiezen.
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef mrcool het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die Menno echt de persoon die je het minst ziet en hoort?
quote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Falco het volgende:
He, wordt er niet meer gefietst?
Maar hij gaat tenminste niet bij het minste of geringste zitten janken.quote:Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost is het écht he! Een mongeaul.
Yo, je icon is echt te erg!quote:
ja, ik had haar toch geko....... ohnee...quote:Op zondag 4 september 2005 19:11 schreef miekd het volgende:
Mijn dido, wat doe je?
Maar hij zeurt niet de godganseteringdag over een klein kutsplintertje in zn teen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar hij gaat tenminste niet bij het minste of geringste zitten janken.
dat deed ze al in het intro filmpje, hoorquote:
Die heb ik niet gezien, ik behoor pas een weekje tot de harde kern ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
[..]
dat deed ze al in het intro filmpje, hoor
quote:
Het is ook een week bezig op TV!quote:Op zondag 4 september 2005 19:14 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, ik behoor pas een weekje tot de harde kern ofzo
oh sorryquote:
Zo'n "return-of-the-living-dead stem" bedoel je?quote:
Inderdaad, die snotlap op 'r harses slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh sorry
Hummie heeft Ingrid gezegd, dat dat hoofddoekje haar niet flatteert, het geeft een ander beeld van haar, een negatiever beeld.
Ben ik het wel mee eens.
Het maakt haar mega ordi.
Dat heeft Hummie dan idd wel goed gezien...quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh sorry
Hummie heeft Ingrid gezegd, dat dat hoofddoekje haar niet flatteert, het geeft een ander beeld van haar, een negatiever beeld.
Ben ik het wel mee eens.
Kan ik tenminste wat bijlezenquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef Falco het volgende:
De topics lopen nu een stuk minder hard!
Weet ik veel, het klopt ieder geval niet. Denk je met Katja alles te hebben gehadquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Zo'n "return-of-the-living-dead stem" bedoel je?
Ik heb het al gelezen inmiddels. Ben blij dat ik het niet live heb gezienquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 4 september 2005 19:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
En de meeste gehoorde uitspraak van Dido in het BB huis :
Ja echt? O nou dank je.
Ik had ook gehoopt dat Lieske het droog zou houden en ze later zou terugpakken. En dat Chantal haar dan probeert te troosten is inderdaad te erg voor woordenquote:Op zondag 4 september 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het al gelezen inmiddels. Ben blij dat ik het niet live heb gezien
Chantal die Lieske gaat troosten??? WTF
Echt jammer dat Lieske toch te jong blijkt om keihard terug te 'vechten'.
En haar lach is een mix tussen Gerard Joling en een travo.quote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weet ik veel, het klopt ieder geval niet. Denk je met Katja alles te hebben gehad
Dat is ze toch ookquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh sorry
Ben ik het wel mee eens.
Ik zal er eens oplettenquote:Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
En haar lach is een mix tussen Gerard Joling en een travo.
Ik denk dat Dido jou ook heel leuk zou vinden. Ze houdt wel van wat aanbidding.quote:Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef RB-tje het volgende:
ze is gewoon leuk....
Dat wil ik ook!quote:
En waarom niet?quote:Op zondag 4 september 2005 19:26 schreef RB-tje het volgende:
Nee dido niet in de pb....
Omdat Lieske lekkerder isquote:
En waarom heeft ze dat dan niet nodig volgens jou?quote:Op zondag 4 september 2005 19:26 schreef RB-tje het volgende:
dat heeft ze niet nodig...
Hier ben ik het niet mee eens.quote:
Qua gezicht en benen is Dido inderdaad het einde, qua kont en de rest geef ik de voorkeur aan Lieske. Beide mogen wel in de pb trouwensquote:
Omdat ze niet zo is als Hieke of een Kelly of een Sabine of Tara.... ze is speciaalquote:Op zondag 4 september 2005 19:27 schreef mrcool het volgende:
[..]
En waarom heeft ze dat dan niet nodig volgens jou?
euh... dido? zo'n 13-in-een-dozijn-meisje dat er redelijk uitziet? Kan niet zeggen dat dat nou zo speciaal isquote:Op zondag 4 september 2005 19:28 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo is als Hieke of een Kelly of een Sabine of Tara.... ze is speciaal
En daarom moet ze juist in Playboy, maar goed.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 19:27 schreef RB-tje het volgende:
[..]
dat meen je niet.... maar ja zoveel mensen zoveel smaken he
quote:Op zondag 4 september 2005 19:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Qua gezicht en benen is Dido inderdaad het einde, qua kont en de rest geef ik de voorkeur aan Lieske. Beide mogen wel in de pb trouwens![]()
Vele malen inderdaadquote:
En ze denkt: meer, meer, MEER!!!quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef milagro het volgende:
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
![]()
Sinds Kelly in de playboy is het geen compliment meer als je daarvoor gevraagd wordt... ga dan in FHM.quote:Op zondag 4 september 2005 19:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
En daarom moet ze juist in Playboy, maar goed.
Gast, je praat alsof je dr kent, get a live.quote:Op zondag 4 september 2005 19:30 schreef RB-tje het volgende:
wat een commentaar over dido. wat kijken jullie allemaal zwart zeg. ze is gewoon leuk.... vind ik.
Idd...zo veilig mogelijk wil ze zitten. Je kan nooit met iedereen door 1 deur dat kan gewoon niet!quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
heb het idee dat dido met iedereen zoveel mogelijk vriendjes maakt zodat ze niet word genomineerd.
Echt met iedereen kan ze geloof ik overweg en ze heeft persoonlijk tegen Lies gezegt dat ze niet meer zal 'pesten'
Vliegtuig met tekst erachterquote:Op zondag 4 september 2005 19:25 schreef vw_caddy het volgende:
Wordt er al een Fok! actie georganiseerd trouwens? Auto met luidsprekers, scanman achter de microfoon, gaan we Lieske een beetje opboosten![]()
jij hebt ook een mening... gebaseerd op de streams en ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 19:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
Gast, je praat alsof je dr kent, get a live.
Nee joh, gaat niet opvallenquote:Op zondag 4 september 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vliegtuig met tekst erachter![]()
"wees en blijf alleen jezelf"
(c) Simplistisch Verbond
Dan probeert zeh het vast nog eensquote:Op zondag 4 september 2005 19:33 schreef milagro het volgende:
Tanja trekt haar sokken aan en merkt dat haar roddels niet echt het gewenste effect gehad hebben.
Dat snappen ze nooitquote:Op zondag 4 september 2005 19:35 schreef scanman01 het volgende:
Perfect lied voor Big Brother trouwens. Moeten ze gaan gebruiken
Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets
Soms net echt, maar meestal kitsch, want wie speelt er nog zichzelf
Weet je nog wanneer dat was, toen je nog geen ander was
Niet in harnas achter glas, maar je eigenlijke zelf
refr.:
Zoek jezelf broeders, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf
Dikkerdoenerij genoeg, op kantoor en in de kroeg
Als je nou 'ns geen masker droeg, zou je dat niet beter staan
Wat moet je met die Januskop, daar schiet niemand iets mee op
't Is een kwestie van een knop, die moet enkel even om
refr.:
Zoek jezelf zusters, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf
De man die op z'n tenen loopt en alleen zichzelf verkoopt
En nooit iets in z'n oren knoopt, die gaat nog eens lelijk dood
En met make-up van oor tot oor stelt z'n vrouw een ander voor
En hebben ze nog steeds niet door dat een glimlach beter staat
Zoek jezelf broeders, vind jezelf.... wees en blijf alleenjezelf!
Die past goed bij Lieske vanmiddag, die minstens 3 kwartier bezig was met haar makeup.quote:Op zondag 4 september 2005 19:35 schreef scanman01 het volgende:
En met make-up van oor tot oor
Ik heb al bijna geen teiltjes meer overquote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef milagro het volgende:
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
![]()
Een vrouw laat je niet lopen!quote:Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef vw_caddy het volgende:
Hoelaat zouden ze gaan eten denken jullie? Moet nog iemand oppikken bij centraal station. Anders gaat ze maar lopend![]()
Wat een prachtige tekst is dat eigenlijk, hèquote:Op zondag 4 september 2005 19:35 schreef scanman01 het volgende:
refr.:
refr.:
De andere zinnen slaan allemaal op alle andere bewoners in het huisquote:Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef Jane het volgende:
Die past goed bij Lieske vanmiddag, die minstens 3 kwartier bezig was met haar makeup.
Naja, op hoop van zegen dat ik niet weer zeven deeltjes hoef bij te lezen.quote:
Wat mij betreft nog altijd een van de mooiste Nederlandse nummers ooitquote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat een prachtige tekst is dat eigenlijk, hè![]()
En idd heel toepasselijk.
Rob is een topperquote:Op zondag 4 september 2005 19:37 schreef Darklight het volgende:
Rob kookt elke avond lijkt het wel
Zehadden toch van die groepjes? Of hoort Rob bij elke groep?
Het word tijd dat zij eens hard genomen word.quote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef RB-tje het volgende:
vergis ik me nou of loopt linda alweer de hele dag in haar ondergoed...
De volgende keer moet ze gewoon zeggen:quote:Op zondag 4 september 2005 19:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna geen teiltjes meer over
Risico van het vak he?quote:Op zondag 4 september 2005 19:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Naja, op hoop van zegen dat ik niet weer zeven deeltjes hoef bij te lezen.![]()
Uitermate verbazingwekkend dat daar niets over wordt gezegd door Tanja bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef RB-tje het volgende:
vergis ik me nou of loopt linda alweer de hele dag in haar ondergoed...
quote:Op zondag 4 september 2005 19:35 schreef scanman01 het volgende:
refr.:
refr.:
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 4 september 2005 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
De volgende keer moet ze gewoon zeggen:![]()
![]()
JAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! "(
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Scan, je hebt talent man, and the lyrics are from ....SCANMAN!!!!!
Nee zonder dolle heb je mooi gemaakt hoor, ben trots op je![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat dit van koot en bie is?quote:Op zondag 4 september 2005 19:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dat een grapje was, hèquote:
ik neem aan van nietquote:Op zondag 4 september 2005 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat dit van koot en bie is?
Ik denk dat het binnenkort wel zo komt.... ze heeft behoefte of krijgt die binnenkort wel. Maar ja de vingers zullen dat probleem wel ff oplossen, jammer genoeg.quote:Op zondag 4 september 2005 19:39 schreef mrcool het volgende:
[..]
Het word tijd dat zij eens hard genomen word.
Ik hoop het, maar ik weet het niet.quote:Op zondag 4 september 2005 19:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dat een grapje was, hè
ze vindt het spannend, ze krijgt flashbacks weer nu ze den heerlijcken leutert van Ralph weer zietquote:
Ze stemt hem hem er wel uit, maar gaat wel samen in de badkamer.quote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ze vindt het spannend, ze krijgt flashbacks weer nu ze den heerlijcken leutert van Ralph weer ziet
pardon?quote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef Bep het volgende:
Ik vind Nathalie absoluut de leukste in het huis
quote:Op zondag 4 september 2005 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat dit van koot en bie is?
Nou ik begrijp je niet... Ik kan haar niet uitstaan. Hypocriet vind ik haarquote:
Ik ook niet. Beetje goedkoopquote:Op zondag 4 september 2005 19:49 schreef Falco het volgende:
Alleen vind ik blond haar en een gebruinde huid nooit zo mooi bij elkaar passen.
Wat is er hypocriet aan Nathalie dan?quote:Op zondag 4 september 2005 19:49 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Nou ik begrijp je niet... Ik kan haar niet uitstaan. Hypocriet vind ik haar
Als jij eerst gaat, ga ik daarna wel met 'm levelûhquote:Op zondag 4 september 2005 19:50 schreef milagro het volgende:
Zo, Ralph ziet er weer lekker uit, ik voel dat ik we even moeten levelen over het één maar vooral het ander
De meest vreselijke dingen over Ralph zeggen, nu de beste vriendjes uithangen en hem wel nomineren omdat het voor thuis zo erg is dat hij er is, maar ondertussen wel een natte doos van hem krijgen.quote:
Ze leertquote:Op zondag 4 september 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
"Een van mijn ex vriendjes had dat ook", zegt Lieske tegen Ralph. "Niet dat het er heel veel zijn, maar het ene vriendje had die en de andere die" .
Hoe leuk vind haar vriend het thuis, dat ze in de badkamer gaat staan, terwijl Ralph staat te douchen. "Ja maar ik stem hem eruit, logisch he, voor het thuisfront".quote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef RB-tje het volgende:
[..]
De meest vreselijke dingen over Ralph zeggen, nu de beste vriendjes uithangen en hem wel nomineren omdat het voor thuis zo erg is dat hij er is, maar ondertussen wel een natte doos van hem krijgen.
overdrijven is ook een vak zeg , je klinkt net zo hysterisch al Lieskequote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef RB-tje het volgende:
[..]
De meest vreselijke dingen over Ralph zeggen, nu de beste vriendjes uithangen en hem wel nomineren omdat het voor thuis zo erg is dat hij er is, maar ondertussen wel een natte doos van hem krijgen.
En Dido is natuurlijk de oprechtheid zelve.quote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef RB-tje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
"Een van mijn ex vriendjes had dat ook", zegt Lieske tegen Ralph. "Niet dat het er heel veel zijn, maar het ene vriendje had die en de andere die" .
Het gaat wel erg druk worden danquote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef Jane het volgende:
Trouwens, als ik met een man in dat huis zou moeten levulluh, dan zou het ook wel Ralph zijn hoor.
Jij bent dus duidelijk geen dame. Ook grof in de mond zekerquote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Ik voel me helemaal schuldig, die meiden smeren van alles aan cremetjes op het smoeltje twee maal daags, ik doe dat men een beetje geluk 1 keer per week of zo
Ik vergeet het altijd
Das vissen naar complimentjes, zoals ach dat heb jij toch niet nodig. Je bent aan het Didoénquote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Ik voel me helemaal schuldig, die meiden smeren van alles aan cremetjes op het smoeltje twee maal daags, ik doe dat men een beetje geluk 1 keer per week of zo
Ik vergeet het altijd
Zaadvragende ogen!quote:
Jij staat ook dagelijks met je ex onder de douche...?quote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Bep het volgende:
Nathalie gaat op een zeer normale manier met een ex om hoor ,niks mis mee
Bovenin is het zo kort in laagjes geknipt, t'is net 1 dikke mannelijke korte bos bovenopquote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef milagro het volgende:
Nathalie heeft wel leuk haar, vind ik
erg sexy
Een kutwijf is hetquote:Op zondag 4 september 2005 19:55 schreef -Delta- het volgende:
Wat zit die zwangere doos nou met lange tanden te eten...![]()
Ondankbare hond.
nee , ik zit ook niet in het bb huisquote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Jij staat ook dagelijks met je ex onder de douche...?
Tieft es lekkah op met je vauraurdeluh, loesah!quote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk geen dame. Ook grof in de mond zeker
Vind het ook minder leuk staan bij dr.... gaat ze naar een BAL of feest ofzo?quote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat haar van Nathalie zo omhoog ziet er NIET uit.
Da's wel een beetje jammer iddquote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat haar van Nathalie zo omhoog ziet er NIET uit.
Stel dat jij in de situatie zou zitten waarin Nathalie zich bevind? Ik zou het niet doen.quote:
Ze denken dat die momenten uitgezonden worden in het dagelijkse half uurtjequote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn die dozen in de badkamer aan het doen? Opmaken voor het eten?
Wat heeft haar vriend liever, dat ze hem eruit stemt (zo snel gaat ie er niet uit overigens) of dat ze dagelijks samen in de badkamer is, en elkaar naakt zien.quote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Stel dat jij in de situatie zou zitten waarin Nathalie zich bevind? Ik zou het niet doen.
Ik ben zelfs wel eens met een ex op vakantie geweest , ik denk dat het meer over jou zegt dat je er zon probleem van maakt.quote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Stel dat jij in de situatie zou zitten waarin Nathalie zich bevind? Ik zou het niet doen.
Wat een zielige gedachte, Linda zit gewoon in haar onderbroek aan tafelquote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze denken dat die momenten uitgezonden worden in het dagelijkse half uurtje![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef milagro het volgende:
Tieft es lekkah op met je vauraurdeluh, loesah!![]()
Het gaat niet om ons, het gaat om Nattelie d'r vriendje die thuis zit te kijken.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben zelfs wel eens met een ex op vakantie geweest , ik denk dat het meer over jou zegt dat je er zon probleem van maakt.
Ze doet het nu allebei.... Ik zou helemaal niet blij zijn als haar vriend momenteel.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat heeft haar vriend liever, dat ze hem eruit stemt (zo snel gaat ie er niet uit overigens) of dat ze dagelijks samen in de badkamer is, en elkaar naakt zien.
Heel apart...![]()
Das Haags, altijd een tikkie overdreven doen ja vraag ik me ook afquote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is Natalie aan het doen??waarom zo overdreven??
Lieske geeft haar straks zo onopvallend mogelijk een rechtse....quote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef Gert het volgende:
Ah, de twee hartsvriendinnen naast elkaar.
D'r vriend kijkt nietquote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef RB-tje het volgende:
Ze doet het nu allebei.... Ik zou helemaal niet blij zijn als haar vriend momenteel.
Plus dat ze in het voorfilmpje heeft gezegd, met een grijns van oor tot oor, dat ze nooit meer zo verliefd of gek op iemand is geweest als op Ralph.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ze doet het nu allebei.... Ik zou helemaal niet blij zijn als haar vriend momenteel.
Ze zegt dat ze het niet leuk vind voor haar vriend dat hij er is... dus stemt ze hem er uit. Maar ondertussen staan ze bijna dagelijks onder de douche met elkaar. En nathalie daagt Ralph wel uit op sommige momenten.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben zelfs wel eens met een ex op vakantie geweest , ik denk dat het meer over jou zegt dat je er zon probleem van maakt.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:01 schreef Darklight het volgende:
Andijvie stampot met spekjes eten ze geloof ik
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef Jane het volgende:
Het zielige is dat Nathalie er niet beter is gaan uitzien, na al dat werk.
Kijkt die alleen die half uurtjes per dag dan?quote:
Nee, al die lak in d'r haarquote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef Jane het volgende:
Het zielige is dat Nathalie er niet beter is gaan uitzien, na al dat werk.
Geen idee, maar in de live uitzending zei hij dat hij niet zo vaak keek. Niet extra althans. Hij hoorde het toch wel van de rest als er iets gebeurdequote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:
Kijkt die alleen die half uurtjes per dag dan?
Dat hoop ik wel voor Naat... want als ie dit ziet, heeft ze toch wel een paar dingetjes om uit te leggen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kijkt die alleen die half uurtjes per dag dan?
Ik denk dat ze morgen niet eens meer op Ralph stemtquote:Op zondag 4 september 2005 20:01 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het niet leuk vind voor haar vriend dat hij er is... dus stemt ze hem er uit. Maar ondertussen staan ze bijna dagelijks onder de douche met elkaar. En nathalie daagt Ralph wel uit op sommige momenten.
ja ja neequote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Bep het volgende:
Heeft Tanja al eens wat gedaan in t huis? Koken soppen stofzuigen??
Nee dat mens ligt alleen maar en zeikt iedereen af.quote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Bep het volgende:
Die is gek op Brendaquote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef sannuh het volgende:
Joost "aanbid" Dido zeg... Volgens mij is ie echt verliefd op dr
alleen roken, eten en na de wc.quote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Bep het volgende:
Toen wist hij nog niets van Dido's bestaan af..quote:
goed, hèquote:
ja, maar ze had het wel snel op.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Lieske zit alweer vol... hoor ik haar zeggen. Eet zij wel wat?
Volgens mij laat hij Brenda nooit gaanquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef sannuh het volgende:
[..]
Toen wist hij nog niets van Dido's bestaan af..
Onzekerheid, Anorexia, 19 jaarquote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Volgens mij was het bijna weer opquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Bep het volgende:
Ze drinken helaas geen alcohol
Dat is nep. Het liefste zou ie 'm er in stoppen bij Rob.quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef sannuh het volgende:
Joost "aanbid" Dido zeg... Volgens mij is ie echt verliefd op dr
Ze moet wel aan haar vetpercentage denken he...quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Nee, want ze slikt niet zei ze gisteren. Paar happen en ze zit vol.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
boeiuhquote:Op zondag 4 september 2005 20:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Joost heeft trouwens marine gedrag... (althans tijdens eten)
Eerst lullen, dan pas eten.. Ga je lullen tijdens het eten... stop je gewoon met eten totdat je klaar bent met lullen
walgelijk. Hij heeft nog net niet zijn arm rond zijn bord gelegd tijdens het naar binnen schuiven
Weer een geheim erbijquote:
De (ex) anorexia patient hebben we al lang. Dat was Tanja, de dame.quote:Op zondag 4 september 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weer een geheim erbij
Word eens tijd voor een lijstje met vermoedelijke geheimen van iedere bewoner.
Damn, scanmanquote:
Die had toch als geheim dat ze een crack hoer was ?quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De (ex) anorexia patient hebben we al lang. Dat was Tanja, de dame.
Ik ook niet , dat semi gezellig doenquote:Op zondag 4 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat met z'n alles gezellig aan die lange tafel eten zou ik niet trekken trouwens
Ze deed me op die foto wel wat denken aan Marina de Graaf, ten tijde van 'Het Debuut'.quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Damn, scanmanZe _moet_ gewoon blijven
![]()
Voor zover ik heb gezien niet, 1x koffie gemaakt, maar alleen voor zichzelfquote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Bep het volgende:
Daar heb ik nog bij in de klas gezetenquote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze deed me op die foto wel wat denken aan Marina de Graaf, ten tijde van 'Het Debuut'.
Joost heeft wel een rotkop ja maarja Dido schijnt voor hem te vallen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef ruby het volgende:
Joost heeft hamsterwangen.
Sterker nog, hij ziet er gewoon niet uit.
Dido valt voorlopig voor iedereen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Joost heeft wel een rotkop ja maarja Dido schijnt voor hem te vallen.
Het is 1 grote grap hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef ruby het volgende:
Wat loopt Rob nou weer te commanderen?
Was ze leuk?quote:Op zondag 4 september 2005 20:20 schreef Bep het volgende:
[..]
Daar heb ik nog bij in de klas gezeten
Ja.quote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef vw_caddy het volgende:
Zit Tanja nou naast Lieske?
hij heeft humorquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Joost heeft wel een rotkop ja maarja Dido schijnt voor hem te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |