quote:
Het is ook een week bezig op TV!quote:Op zondag 4 september 2005 19:14 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, ik behoor pas een weekje tot de harde kern ofzo
oh sorryquote:
Zo'n "return-of-the-living-dead stem" bedoel je?quote:
Inderdaad, die snotlap op 'r harses slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh sorry
Hummie heeft Ingrid gezegd, dat dat hoofddoekje haar niet flatteert, het geeft een ander beeld van haar, een negatiever beeld.
Ben ik het wel mee eens.
Het maakt haar mega ordi.
Dat heeft Hummie dan idd wel goed gezien...quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh sorry
Hummie heeft Ingrid gezegd, dat dat hoofddoekje haar niet flatteert, het geeft een ander beeld van haar, een negatiever beeld.
Ben ik het wel mee eens.
Kan ik tenminste wat bijlezenquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef Falco het volgende:
De topics lopen nu een stuk minder hard!
Weet ik veel, het klopt ieder geval niet. Denk je met Katja alles te hebben gehadquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Zo'n "return-of-the-living-dead stem" bedoel je?
Ik heb het al gelezen inmiddels. Ben blij dat ik het niet live heb gezienquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 4 september 2005 19:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
En de meeste gehoorde uitspraak van Dido in het BB huis :
Ja echt? O nou dank je.
Ik had ook gehoopt dat Lieske het droog zou houden en ze later zou terugpakken. En dat Chantal haar dan probeert te troosten is inderdaad te erg voor woordenquote:Op zondag 4 september 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het al gelezen inmiddels. Ben blij dat ik het niet live heb gezien
Chantal die Lieske gaat troosten??? WTF
Echt jammer dat Lieske toch te jong blijkt om keihard terug te 'vechten'.
En haar lach is een mix tussen Gerard Joling en een travo.quote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weet ik veel, het klopt ieder geval niet. Denk je met Katja alles te hebben gehad
Dat is ze toch ookquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh sorry
Ben ik het wel mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |